صالح مصطفوی:

یک لشکر غایب داریم/ شاید از بازیکنان امید استفاده کنیم

مربی استقلال گفت: برای دیدار برابر پدیده یک لشکر غایب داریم و شاید از بازیکنان امید خود استفاده کنیم.

یک لشکر غایب داریم/ شاید از بازیکنان امید استفاده کنیم

صالح مصطفوی که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری آنلاین قبل از دیدار استقلال برابر پدیده مشهد حاضر شده بود، گفت: فردا یک دیدار عقب افتاده را مقابل پدیده برگزار خواهیم کرد. دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و کاملا با عملکرد همدیگر آشنا هستند. متاسفانه ۲۰ روز فرصت کار و آماده سازی داریم اما بنا به دلایل مختلف این شرایط برای ما بوجود نیامد و نتوانستیم تمرین خوبی را برگزار کنیم.

مربی استقلال تاکید کرد: اگر راجع به شرایط موجود در باشگاه صحبت کنیم به مذاق آقایان خوش نمی آید و به گفته مجیدی آچمز می شویم. اتفاق ویژه ای نمی افتد. قرار بود مشکلات حل شود اما اگر بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم دوباره اسیر حاشیه می شویم؛ هم از جانب دوست و هم از جانب دشمن. در شرایطی قرار گرفته ایم که باشگاه روزهای سختی را سپری می کند. ما در بدترین دوران در حال کار هستیم. بازیکنان با شرایط سخت تلاش می کنند تا تمرکز پیدا کرده تا فردا بتوانیم درخور شأن استقلال بازی کنیم. بازیکنان ما در شرایط خوبی نیستند. نمی دانم اگر من جای مرادمند بودم چطور می توانستم تمرکز کنم.

وی افزود: شرایط برای استقلال روز به روز بدتر می شود. عده ای نمی خواهند این تیم موفق باشد اما بازیکنان ما تلاششان را می کنند ولی امیدوارم به خاطر نام استقلال شرایطی بوجود بیاید که در شأن پیراهن آبی باشد و اجازه بدهند که استقلال کارش را ادامه بدهد.

مربی استقلال در خصوص کادر فنی و تیم پدیده مشهد هم گفت: عزیزان و بزرگوارانی که سالها در استقلال بوده اند حالا در شهر خودرو در حال فعالیت هستند. احترام ویژه ای برای آنها قائل هستیم و شناخت خوبی هم از آنان داریم و در حد توانمان به مصاف این تیم خواهیم رفت و با وجود همه مشکلاتی که برای ما بوجود آمده است می خواهیم نمایش قابل قبولی مقابل شهر خودرو داشته باشیم.

وی در مورد عدم جذب امین قاسمی نژاد گفت: باشگاه هر چه تلاش کرد نتوانست این بازیکن را جذب کند. او مورد نظر کادر فنی ما بود ولی قسمت نبود پیراهن آبی را برتن کند. او حالا بازیکن شهر خودرو است و مطمئن به همراه دیگر بازیکنان این تیم تلاش می کند تا مقابل ما بازی قابل قبولی ارائه کند.

مصطفوی در مورد مصدومین و محرومین استقلال برای این دیدار گفت: یک لشکر محروم و مصدوم داریم و به همین دلیل از چند بازیکن امید دعوت کردیم تا با بزرگسالان تمرین کند که شاید از آنها استفاده کنیم.

مربی استقلال افزود: دیاباته به دلیل صادر نشدن ویزایش نتوانست بیاید. میلیچ، اسماعیلی، موسوی و شجاعیان مصدومان ما هستند که به این بازی نخواهند رسید. بنابراین ما برای این دیدار نفرات زیادی را در اختیار نخواهیم داشت ولی تلاش می کنیم که بتوانیم برنده این بازی باشیم.

مربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آرزو می کنم این شرایط که به باشگاه استقلال تحمیل شده بر روی نتایج تیم تاثیرگذار نباشد تا استقلال بتواند به آنچه که مورد نظرش است دست یابد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها