مردم شهرری پیروزی رییس جمهوری منتخب ملت ایران را جشن گرفتند

صدها تن از مردم جنوب تهران شامگاه شنبه با حضور در مقبره الشهدای میدان نماز شهرری پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند.

مردم شهرری پیروزی رییس جمهوری منتخب ملت ایران را جشن گرفتند

شرکت کنندگان در این مراسم با دست داشتن پرچم ایران و عکس های بنیانگذار کبیر انقلاب، رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری منتخب پیروزی خودشان را در سیزدهمن دوره انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.

در این مراسم گروه های سرود و مداحان اهل بیت(ع) به خواندن سرودهای انقلابی و مولودی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اقدام کردند.

آتشبازی و توزیع بسته های خوراکی از دیگر بخش های این برنامه بود، حضور پرشور مردم در این برنامه موجب ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به میدان نماز شهرری شده بود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب ملت ایران روز جمعه با حضور در مسجد ارشاد شهرری رای خود را به صندوق انداخت و در نهایت توانست با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای پیروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور باشد.

اجتماع خودجوش مردم جنوب تهران در شهرری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شد.

محمد آقایی یکی از شرکت کنندگان در این مراسم پرشور و شاد گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای علاوه بر خشنود کردن دل رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام کوبیدند.

وی که خود را کارمند یکی از ادارات دولتی معرفی کرد، بیان داشت: دشمنان از هر ابزار و رسانه ای برای کم کردن حضور مردم در پای صندوق های رای استفاده کردند ولی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر خود تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

آقایی در پایان ابراز کرد: امیداواریم با حضور آیت الله رییسی در پست ریاست جمهوری و اجرای شعارها و برنامه های خود شاهد چهار سال پررونق و بهبود وضعت معیشتی مردم باشیم.

سید ابراهیم رییسی روز ۲۸ خرداد ماه با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دومان
    0

    ساندی...که سر لوحه کار شماست بخورید و بچاپید و به غارت و یغما ببرید وقت تنگ است و ...ظلم پایدار نیست و طوفان ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها