رقبای رئیسی با چه عباراتی به او تبریک گفتند؟/ پیام تبریک شخصیت های سیاسی داخلی و خارجی

با مسجل شدن پیروزی قطعی سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخبِ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شخصیت های مختلف سیاسی از روسای قوا گرفته تا رقبای رئیسی، پیام های تبریک به او نوشتند.

رقبای رئیسی با چه عباراتی به او تبریک گفتند؟/ پیام تبریک شخصیت های سیاسی داخلی و خارجی

سلطان عمان پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

«هیثم بن طارق» در پیامی به جناب رئیس دکتر «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران، پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

نخست‌وزیر عراق پیروزی رئیسی در انتخابات ایران را تبریک گفت/ دعوت رئیسی از الکاظمی برای سفر به تهران

همزمان با پیام‌های تبریک متعدد از جمله پیام تبریک رئیس جمهور عراق، نخست‌وزیر این کشور نیز پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت. ( بیشتر بخوانید )

حاکم دوبی پیروزی رئیسی را تبریک گفت

«محمد بن راشد آل مکتوم» که دارای سمت‌های نائب رئیس دولت امارات، رئیس شورای وزیران، وزیر دفاع و حاکم دوبی بوده، پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

الهام علی اف پیام تبریک برای رئیسی فرستاد

رئیس جمهور آذربایجان پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و روابط میان دو کشور را راهبردی توصیف کرد. ( بیشتر بخوانید )

پیام تبریک رئیس جمهور ارمنستان به رئیسی

رئیس جمهور ارمنستان در پیامی پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت. ( بیشتر بخوانید )

پیام تبریک اردوغان به رئیسی

رئیس جمهوری ترکیه امروز شنبه در پیامی، رای اعتماد مردم به سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

اردوغان ضمن این پیام یادآوری کرد که "سفر به ایران برای شرکت در دور آینده همکاری سطح بالای دو جانبه در دوره پساکرونا مایه خرسندی است."

تبریک آیت الله جنتی به رئیس جمهور منتخب

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب این حماسه ملی را تبریک گفت. ( بیشتر بخوانید )

پیام تبریک علی لاریجانی به رئیسی

علی لاریجانی در پیام تبریک به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نوشت: امیدوارم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات ملت عزیز موفق باشید. ( بیشتر بخوانید )

پیام تبریک حماس به رهبر معظم انقلاب و رئیسی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی بیانیه‌ ای برگزاری موفقیت‌ آمیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات را تبریک گفت. ( بیشتر بخوانید )

بشار اسد پیروزی رئیسی را تبریک گفت

رئیس جمهور سوریه پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وی را به ریاست جمهوری جدید ایران را تبریک گفت. ( بیشتر بخوانید )

واکنش صفحه توییتر منتسب به سید حسن نصرالله به پیروزی رئیسی

صفحه توییتر منتسب به دبیرکل حزب الله لبنان با انتشار چند عکس از ابراهیم رئیسی، به پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. ( بیشتر بخوانید )

زاکانی پیروزی رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات را تبریک گفت. ( بیشتر بخوانید )

پیام تبریک رئیس جمهور عراق به رئیسی

برهم صالح در پیامی به ابراهیم رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت. ( بیشتر بخوانید )

تبریک امام‌جمعه اهل سنت زاهدان به رئیسی

مولوی عبدالحمید با صدور پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که او در راستای «اجرای قانون اساسی»، «عدالت‌محوری» و «توجه به خواسته‌های عمومی ملت» موفق باشد. ( بیشتر بخوانید )

پوتین به رئیسی تبریک گفت

رئیس جمهور فدراسیون روسیه انتخاب سید ابراهیم رئیسی به سمت رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت. متن پیام پوتین را اینجا بخوانید.

قالیباف در پیام تبریک به رئیسی اعلام همکاری همه جانبه کرد

رئیس مجلس ضمن تبریک کسب رای اکثریت به ابراهیم رئیسی در پیامی خطاب به منتخب مردم تاکید کرد: مجلس در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد. ( بیشتر بخوانید )

دیپلمات پیشین تبریک گفت

رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه خطاب به رئیسی گفت: حضور قدرتمند در عرصه سیاست خارجی و توسعه روابط با سایر کشورها بویژه همسایگان با اولویت دیپلماسی اقتصادی که از برنامه های اعلام شده حضرتعالی می باشد، شاخص دیگری در دمیده شدن روح تازه ای در کالبد ایران بزرگ خواهد بود. ( بیشتر بخوانید )

محسن مهرعلیزاده نامزد انصرافی نیز به رئیسی تبریک گفت

او گفت: امید آنکه با همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده های خود در بهبود معیشت، رفاه و ارتقاء شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین المللی موفق باشید. ( بیشتر بخوانید )

قاضی زاده هاشمی با عنوان حضرت آیت الله رئیسی به او تبریک گفت

قاضی زاده هاشمی، کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به ملت بزرگ ایران را خواستارم. ( بیشتر بخوانید )

روحانی به منتخب مردم تبریک گفت و بعد به دیدار رئیسی رفت

حجه الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: من به رئیس جمهور بعدی تبریک می‌گویم. منتخب مردم مشخص شده ولی چون هنوز اعلام نشده من تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم. ( اینجا بخوانید )

در عین حال پس از این سخنرانی روحانی به دیدار رئیسی رفت که تصاویر این دیدار را اینجا ببینید.

متن پیام رسمی تبریک حسن روحانی را که از آمادگی برای انتقال بار امانت به دولت سیزدهم گفته بود را اینجا بخوانید.

تبریک همتی به عنوان مهمترین رقیب رئیسی

عبدالناصر همتی، کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم دولت حضرتعالی، با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد. ( بیشتر بخوانید )

نامه تبریک رضایی به رئیسی

محسن رضایی، کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم. ( بیشتر بخوانید )

میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ به تفکیک استان‌ها

آمار نهایی شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری

تبریک سعید جلیلی به حجت‌الاسلام رئیسی برای پیروزی در انتخابات

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت ( اینجا بخوانید).

سید حسن خمینی به رییسی تبریک گفت

یادگار امام در پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت ( اینجا بخوانید).

حسین دهقان به رئیسی تبریک گفت

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی با صدور پیامی انتخاب سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت ( اینجا بخوانید).

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 126
  • عباس
    0

    اقای رییسی از یک ماه پیش انتخاب شده بود

    نظرات شما -
    • علی
      0

      زین پس به جای واژه منحوس انتخاب از واژه انتصاب استفاده کنید

    • تتلو رو کی دیگه یادشه این روزها!
      0

      اگه اون روزها هم اونایی که به روحانی رای دادند مثل این روزها نمی رفتند پای صندوق باز آقای رییسی رییس جمهور میشد! این روزها دیگه تتلو سالهاست از ایران رفته و کی دیگه یادشه !

  • ناشناس
    0

    «ان الله مع الصابرین»! صبر کنید اعلام می‌شود.

  • رادفر
    0

    تبریک بازی ایران کامبوج گوام مالدیو چه قرعه آسانی است

  • آمار
    0

    توقعات با واقعیات نمی خونه، عملیات ریاضی پیچیده تری روی ارا لازمه؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اره منافق

    • آمار
      0

      معنی کلمه ای که به کار می بری را نمی دانی چون بیسوادی صفت رایج شماست: منافق کسی نیست که حرفش را رک و راست می زند کسانی مانند شما هستند که تظاهر به دینداری و طرفداری از حکومت دین می می کنند ولی باطنشان خبیث است

  • کریم
    0

    پیش بینی نتیجه انتخابات این دوره ریاست جمهوری واقعا سخت است.!!

  • محمود
    0

    به کوری چشم بدخواهان و با مشارکت عالی مردم ریسی انتخاب می شه

    نظرات شما -
    • مرد روز
      0

      شبیه رباط حرف می زنی مطمئنی تو این جامعه داری زندگی می کنی؟

    • نادر
      0

      مطمئنی مشارکت عالی بود؟؟؟؟

    • ایرانی
      0

      درسته با انتخابات شوراها مشارکت پرشور حداکثر 20 درصدی را شاهد بودیم....

  • ملت
    0

    وقتی همه جا عکس رییسی رو چسبوندن وقت یبقیه کناره گیری میکنند یه دفعه بگید رییسی رئیی جمهورتون هست والسلام خودتون رو هم عذاب ندین این همه هم خرج انتخابات نکنید. برای مردم فرقی نداره کی در بیاد فقط تو رو خدا فکری به حال گرونی کنه همه فروشنده ها چاره ای ندارن نمیتونن جنسشون رو ارزون بفروشن گرون بخرن بذارن جاش هم مردم نمیتونن وسایل ضروری بخرن افسردگی تو ملت موج میزنه همه از غصه تیرویید و معده درد گرفتن برید آمار بگیرید بفهمید

    نظرات شما -
    • سید
      0

      برادر عزیز وقتی در سال 92 و 96 با برگزاری متینگ ها و جلسات شادی ، ذوق دلار هزار تومنی داشتنید که این بحث ها نبود و همه چیز قاونی و خواسته اکثریت و ... بود حالا که چرخ روزگار تشت رسوایی آقایون را به زمین زده و فاتحه همه چیز رو خوندن شما انتظار دارید رئیس جمهور منتخب یک شبه همه ی خرابکاری های 8 سال گذشته که از خسارت جنگ تحمیلی هم بیشتربوده را جبران کنه ... یه ذره انصاف داشته باشید و احساس شرمندگی کنید به جای ادعا . ضمنا خیلیا خواستند به هر نحوی میزان مشارکت و رای های مردم را تحت تاثیر قرار دهند هرچند گاهاً موفق شدند اما اینقدر استقبال از کاندیدای اصلح زیاد بود که این ترفندها هم ره بجای نبرد .

  • اکبر
    0

    کسانی که میگفتند چرا رهبر روحانی را برکنار نمیکنه؟ می تونستند در این انتخابات با یک رای روحانی و داردسته اش را برکنار کنند.

  • سید
    0

    چرا مردم را ساده لوح میدانید به خدا زمان قاجاریه نیست تمدن پیدا کردن مردم از اول میگفتین رییس جمهورتون ریسی است وسلام چرا اینقدر هذینه کردین

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      خوب 24 میلیون نفر سال 96 به همتی رای می دادن تا رییسی رئیس جمهور نشه، دست و پاتون رو که نبسته بودن

    • Amir
      0

      قاجارنه قاجار یه ، هزینه نه هذینه اول ۲کلاس سواد یاد بگیر بعدصحبت کن

  • ناشناس
    0

    از اول ریسی بود نمیدونم ای انتخابات چی بود بی معنی ترین انتخابات ک دیدم فقط خدا کنه بد از بدتر نشه

  • قصری
    0

    من نمی دانم همیشه چرایک عده هستند فقط اگر خودشان رای بیاورند انتخابات را قبول دارند وگرنه دنبال بهانه می گردند

    نظرات شما -
    • دارا
      0

      وجدانا از یک ماه قبل مطمئن نبودی رئیسی برنده است؟

  • سید حسنی
    0

    پیروزی ایت الله رئیسی و تشکیل دولت جدید انقلابی جهادی حسنی که دنبال صلح و دوستی با همه جهان به سپاه و بسیج و رهبر و ملت حزب الله تبریک میگوییم انشاالله توسط دولت جهادی مشکلات کشور حل و برقراری روابط با آمریکا و اسرائیل و عربستان و امضا برجام دو و سه و چهار و تصویب کلیه لوایح چند سال معطل شده در مجمع با دستور امام خامنیی انجام گردد ، ریل قطار حسینی باید به ریل قطار صلح و دوستی امام حسن تعویض کرد بقول حاج حسین شریعتمداری

    نظرات شما -
    • قلندر واقعی
      0

      بهش نبند مردک ریاکار ایشان حجت الاسلام رییسی است درود بر آیت الله العظمی روحانی

  • &&&&
    0

    امید من به شما دبستانی هاست تعبیر پیدا کرد .

  • جانباز آتش به اختیار
    0

    سلام سوریه .سلام بر لبنان .سلام بر کره شمالی

  • فرهمند
    0

    تبریک به منتخب مردم امیدوارم بتواند به وعده های خود عمل کند تا مردم کمی از فقر وبدبختی ونداری وسطل زباله فاصله بگیرند امیدوارم باز مثل دولت احمدی نژاد نشود وباز بعضی ها سهم خواهی نکنند فقط خدا میداند که ما چه سختی میکشیم از عدم مدیریت اینها

  • معلم دانا
    0

    چه رقابتی بود خیلی سخت بود پیش بینیش

  • ر
    0

    اصلا فکرش و نمیکردم رییسی رای بیاره وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مگه میشه تو یه نفر شرکت کننده تو اول بشی

  • سید مهدی امیری
    0

    خدا را شکر که در ایران انتخابات داریم و مردم خودشون رئیس جمهور شون را انتخاب میکنند ان مع العسر یسرا بعد از سختی آقای روحانی . آسانی رئیسی هست ان شاءالله

  • محمد
    0

    رییس جمهور تحمیلی

  • علی
    0

    طرفدارای احمدی نژاد که رای ندادن طرفدارای اسبق روحانی هم که رای ندادن، آرای خاکستری هم که تحریم کردن. پیدا کنید 25 میلیون پرتقال فروش را. مسخره تر از این مهندسی وجود نداشت

    نظرات شما -
    • Amir
      0

      ادب،شعور،فرهنگ،نجابت= 0

  • mo6amad
    0

    رییسی بدون هیچ گونه رقابتی با مفتضحانه ترین حالت ممکن و بدون عزت به عنوان رییس جمهور بر مردم تحمیل گردید

  • حسین
    0

    با این مدل تایید صلاحیت ها ،کاملا نتیجه همون اول مشخص بود. هیچ رقابتی در کار نبود.

  • محمد
    0

    شده حکایت تبریک سال نو!که پیشاپیش تبریک گفته می شود!!؟بابت این پس این سیاه بازی ها چی بود؟

  • وحید
    0

    اصلاح طلبان به زباله دان تاریخ پیوستند همتی پول شمار بانک قرض الحسنه ممد یاکوزا شد درود بر رئیسی مقتدر

    نظرات شما -
    • صمد بهرنگ
      0

      اشک هواداران رئیسی را هم خواهیم دید! چونانکه اشک هواداران روحانی و احمدی نژاد را دیدیم

  • داریوش
    0

    دست بدست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد پیروز انتخابات ملت 85میلیونی ایران هستند

  • ناشناس
    0

    باسلام.همانطور که درتمام نظر سنجیهایم گفتم مردم به رییس جمهور آینده رای دادند و آقای رییسی را با افتخار انتخاب کردند هیچ گاه نتیجه از قبل آماده نبود مردم شعور دارند به شعور مردم باید احترام گذاشت.این دوره خیلی از اصلاح طلبها هم به آقای رییسی رای دادن.ایران سرافراز از رای مردم و آنچنان مشتی بردهن کشورهای ستمگر زدند مردم فهیم ایران که تا چهار سال دیگر صدایش مانند بمب اتم در جهان میپیچد.تمام دلارهایی که خرج کردند تا کشور وانتخابات را به چالش بکشند‌ همشون دود هواشد.این پیروزی را با افتخار تبریک وشادباش عرض کرده وامیدواریم آقای رییسی در راستای قولهایی که دادند عمل کنند و گرانیها را کنترل و با حمایت بهترین اقتصاد دانان به وضع کشور سروسامان دهد.من هم به آقای رییسی رییس جمهور محبوبم افتخار میکنم.وهمچنین به منتخبین شورای شهرم آقایان علیپور ومرادی و حسینی وخانمها ممبینی واصلانی تبریک وشادباش عرض کرده وامیدوارم به بهترین نحو ممکن جوابگوی اعتماد مردم باشند و بهترین عملکرد را درشهرستان رقم بزنند. باید بوسید دست مردم کشور را که باز نشان دادند تبلیغات کثیف کشورهای فتنه انگیز هیچ اثری ندارد.حاج قاسم خوشحال باش که ایران باز سربلند شد.سرباز حاج قاسم هستم ودر هر لحظه ممکن آماده ام .یاعلی

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      چطوریه دور قبل که باخت دست مردم رو نمیبوسیدین با شعار منافق ازشون پذیرایی کردین حالا که قشر عظیم ملت رای ندادن الان دارین دست ملت رو میبوسین که به کاندید مورد نظر شماها رای دادن

  • جواد
    0

    یکی پیدا میشه به من بگه راز پوست سحر قریشی چیه ؟؟؟خیلی وقته دنبال این رازم باید پیداش کنم ...

    نظرات شما -
    • madman
      0

      از مهدی طارمی بپرس اون در جریان این راز قرار گرفته

  • حمید
    0

    به لطف خدا اصلاح طلبان به زباله دان تاریخ پیوستند ایکاش خاتمی و جهانگیری هم تایید صلاحیت می شدند و شکست سختشان را در مقابل رئیسی می دیدند هشت سال کمر مردم را به بهانه تحریم شکستند البته من امیدوارم آقای رییسی بتواند مشکلات کشور را که عمدتا اقتصادی است حل کند این رای مردم توقع سنگینی برای آقای رییسی ساخته اگر چهار سال بعد همین آش و همین کاسه باشه مردم از آقای رئیسی هم دلسرد می شوند

    نظرات شما -
    • خداوکیلی بدون غرض ورزی نوشتم .فقط یک نظرست
      0

      بدلیل عدم اعتماد به اقایان نجات دهنده اقتصاد ایرا ن رای ندادیم اما شما هم دل خوش نکن آواز دهل از دور خوش است . این سازی که شورای نگهبان زد فردا صبح صداش درمیاید . رئیسی گرچه با توجه به درراس قوه قضاییه بودن چرا دلش هوای پاستور را کرده بود که از مجلس خبرگان رهبری گرفته تا شورای نگهبان وحمایتهای تلویحی رهبری او را برای درراس قوه مجریه قرار گرفتن پیشتبانی فکری میکردند .خوب برکسی پوشیده نیست که رئیسی بخاطر مردم نبود که آمد بلکه رای مردم را برای رسیدن بجایگاه رهبری نشانه رفته است .باید مثل رهبری فعلی درراس قوه مجریه بوده باشد تا شناخت کاملی از همه قوا داشته باشد . مطمئنا درپشت این آمدنها تایید یه نامحسوس همه اهل حوزه وافراد تاثیر گذار را گرفته اند . من از قبل پیش بینی کرده بودم که این انتخابات کاملا مهندسی شده بودو آمار ی که میزان مشارکت را تعیین کند ساعتها بر مقدار واندازه حضور مردم از طریق رسانها صحبتها شده بود واز آنجا که اعلام فعلی دقیقا با آنچه قبلا گفته میشد یکی شد . درهرصورت با عنایت به همه فراز ونشیبهای عمدی وسهوی انتخابات؛ درحوزه اقتصاد هیچ راه روزنه امیدی برای باز شدن گره ها نمی بینم . فقط دعا کنید که از این بدتر نشود که آینده شهرهای سوریه درانتظار شهرهای ایران است . گردانهای عاشورا برای مبارزه با منافقین، سلطنت طلبان وگروهکهای معاند سازمان دهی نشده اند بلکه هرگاه مردم از وضع موجود خسته شدند وراه اعتراض قانونی مطابق با قانون اساسی را پیش بردند برای نابود کردن این مردم خوابها دیده اند .همه مردم دیدند که آراء باطله نفر دوم این رقابتها شده است شما خود حدیث مفصل بخوانید از این مجمل

    • رضا سان
      0

      دوست محترم تکلیفت با خودت روشن نیست؟!!!!!! با چه مدرک محکم واستواری اصلاح طلبان را زیر سوال میبری؟؟؟؟ منطق شما اینجوریست... منطق شما کشور ایران را به لبه پرتگاه نزدیک کرده است

    • 232185
      0

      آقای خداوکیلی هم دروغ گفتی و هم قسم دروغ خوردی باید کفاره بدهی! آقای رضاسان مدارک روشن و آشکارند! کافی است چشمهایت را باز کنی!

  • واقع بین
    0

    من نمیدونم اونایی که مخالف رئیسی هستندکه دلخوشی از روحانی دیدن،حتما بایدمیکشتشون تابفهمن چیکارباهامون کردن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این مثل قبلها میکشه باهم میفهمیم ناراحت نشو

  • ا م ک
    0

    ۵۹ملیون نفر باید شرکت میکردند اما طبق گفته ستاد ۲۸ ملیون شرکت کردن..۳۱ملیون رای ندادن ۲ملیون رای باطله ایا این مشارکت بالا هست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بیسواد یه سرچ کنی وآمار آمریکا وفرانسه وووووو بقیرو بفهمی بدک نیستا جاهل

    • صادق
      0

      با توجه به همه کارشکنی ها و خیانت ها بله قطعا بالاست ببینید در کشورهایی که آمال و آرزوهای شما هست چند درصد شرکت میکنن

  • امیر
    0

    احمدی نژاددددددد سوووووووووووخت به زباله دان تاریخ رفت

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      امیرآقا ، ادب سرمایه انسان است .احمدی را بعد 8سال با ماندگارترین اثارش ا- سهام عدالت 2- مسکن مهر3-یارانه 4- کارت سوخت ... قضاوت کردی ؟! پس 6ماه صبر کن تا این تازه وارد را تجربه کنی و بعد...

    • ایرانی
      0

      امیرآقا ، ادب سرمایه انسان است .احمدی را بعد 8سال با ماندگارترین اثارش ا- سهام عدالت 2- مسکن مهر3-یارانه 4- کارت سوخت ... قضاوت کردی ؟! پس 6ماه صبر کن تا این تازه وارد را تجربه کنی و بعد...

  • ناشناس
    0

    خخخخخخ آرای باطله نفر دومه .

  • امیر
    0

    تبریک اول به آقای قالیباف که چنان رقبا رو کارت زد داد که پا تو عرصه نگذاشتن دوم شورای نگهبان و سوم آقای رئیسی که فقط زحمت ثبت نام رو به خود دادن چون همه چیز از قبل معلوم بود

    نظرات شما -
    • رضا سان
      0

      و خیلی از چیز های دیگه..... آری اینچنین است برادر

    • 232185
      0

      نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است! شما همین هستید!

  • معتمد
    0

    دعا کنیم برای سربلندی و اقتدار ایران و برای رییس جمهوری که فقط باید خدا کمک ش کنه که بتونه از پس مشکلات بربیاد و هم خودش روسفید شه و هم ماهایی که در انتخاب شدنش به نحوی مشارکت داشتیم .... برای اینکه بتونه عدالت رو اجرا کنه دعا کنیم

  • دن کیشوت
    0

    درود خدا بر شیعیان واقعی امام حسین، آنان که آگاهانه رأی ندادند و شریک دزد و رفیق قافله دنیا پرستان نشدند

    نظرات شما -
    • رضا سان
      0

      پسندیدم متن شمارو درود به شرف

    • به دن کیشوت
      0

      معلوم نیست کی هستی و از کجا پیام میدی اگه امام حسین و قبول داری به وجدانت رجوع کن و حق بگو مردمی که شهید عزیز سلیمانی و قبول دارن یادشون نرفته که ایشون گفتن امروز قرارگاه حسین بن علی جمهوری اسلامی ایرانه و حجت رو برای حفظ نظام تموم کردن اونوقت امثال تو نشستید و حرف از امام حسین میزنید!

    • ناشناس
      0

      باشه فرمایشت درست لعنت بر شیاطین که هدفمند رای دادن .--سفارشی و انتصابی ......

  • وطن دوست
    0

    طبق آمار رسمی و واقعی ،عجب مشارکت پرشور حداکثر 20 درصدی........

  • رضا سان
    0

    ،.....واما در روزئیکه قرار رئیسی در مجلس قسم میخورد( طبق روال قدیم رئیس جمهور منتخب ّباید کنار قاضی القضات قسم بخورد) فکر ‌کنم بنر رئیسی کنار رئیس جمهور قرار بدهند افسوس از این قانون اساسی که چقدر ...... حالم گرفته

    نظرات شما -
    • قلقلک
      0

      تا اون روز رئیس جدید انتخاب می‌کنند نترسیدو راحت باشید

  • فقیر
    0

    رئیس جمهورتحمیلی

    نظرات شما -
    • مهناز
      0

      تحمیلی خودتی که یک جامعه باید تو را تحمل ‌کند چنین شخصیت هایی همیشه در جامعه آویزان این وآن هستند هر کس با هر عقیده ای هم بیاید عده ای ذهن بد بین ودهان تلخی دارند وباعث یاس در جامعه میشوند

    • 232185
      0

      فقر فکری داری همیشه وقتی میدان را می بازید یا مدعی تقلب می شوید و یا تحمیلی ! صم بکم عمیم لایعقلون! کور و کر و . . .

  • آریا
    0

    من ریاضیم ضعیفه ،مشارکت 15 تا 20 درصدی چطوری میشه 28 میلیون نفر....؟؟؟؟!!!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ببخشید شما نسبتی با مهر علیزاده ندارید ایا خخخخخخخخ

    • 232185
      0

      ریاضیت ضعیف نیست گوشت ناشنوا است! حقایق را نمی بینی!

    • تبریک
      0

      پدرصاحب بچه رادراوردین دوماه صبرکنید همه‌به رییسی فحش میدن

  • جاوید باد ایران و ایرانی
    0

    معلوم بود . ازسال ۹۸ موضوع روشن بود من نمی دونم این رئیسی درسال های قبل چرا هیچ خودشو نشون نمی داد حالا یه دفعه شده سوپر من ؟ باز هم آخوند انتخاب شد تا کی باید از یه سوراخ گزیده بشویم؟ بعد ۲ الی ۳ سال حال کسایی که رای دادن را میپرسم.رئیسی هم در قوه قضائیه ، هم در مجلس والان هم درقوه مجریه نفوذ داره یعنی کسی چپ نمی تونه بهش نگاه کنه چه برسه از او انتقاد کنه یا مخالفت کند. بدیهی است که رئیسی امام یا پیامبر نیست که معصوم باشد یا از اشتباه جدا باشد ولی آیا کسی جرات مقابله با خواهد داشت؟ اگر رئیسی مرد کار ی هم باشد همان بالا مقام هایی که از او حمایت کردند مانع عملکرد صحیح او می شوند وباند بازی به همه ارگان ها نفوذ خواهد کرد. وبا این اوصاف رهبر آینده ایران کسی جز رئیسی نخواد بود.خلاصه امیدواااااااااریم که خوب کار کند.

    نظرات شما -
    • 232185
      0

      آقای آلبانیایی کار پاکان را قیاس از خود مگیر! بی عرضگی خودتان را به دیگران تسری ندهید! مردان میدان جهاد شهادت با شما اهل بزم خیلی تفاوت دارند!

    • ناغولا
      0

      زیادشروور نوشتی۲۳۲۱۸۵

    • به232185
      0

      ادب را رعایت کن هرکسی که مخالف حرف ات بود ه قرار نیست همه نوع برچسب بزنی این کار نشانه جهالت شما ست. اگر سخنی داری بدون تهمت و افترا جوابم را بده نه با بی شرمی بی ادبان.ایرانی اصل هستم ساکن وطنم ایران از دیار ستارخان مبارز استبداد واستعمار.خطاب سخنانم آقای رئیسی که به قول شما مرد میدان وجهاد وشهادت که هیچ کدام را از ایشون ندیدیم. اهل بزم هم نیستم چون جز طبقه متوسط وگاها زیر متوسط هستم. گروهک خائن و مرده آلبانی را فقط جاهلان امثال تو به کسی که نه او را میشناسند نه اطلاعی دارند به دیگران نثار می کنند . ودر آخر... آسمان بوی ندامت میدهد شهرما بوی قیامت میدهد بر دل این مردمان سنگ دل گویا شیطان بشارت می دهد دین خود را مفت ارزان یک به یک ازپس تهمت به تهمت می دهند حافظان حق شدند در محکمه بر دروغ خود شهادت میدهند یاد عیسی پیمبر یاد باد آنکه دستور محبت میداد.

  • سینوهه
    0

    عجب رقابت تنگاتنگی!! اصلا قابل پیش بینی نبود اصلا!

  • محمد
    0

    تبریک به مردم عزیزی که قدر خون شهدا رو دانستن و به ندای رهبر عزیزم لبیک گفتن

    نظرات شما -
    • تبریچمان
      0

      تبریک نداره باخریدشناسنامه

  • ناشناس
    0

    8سال دفاع مقدس گرامی باد 8 سال خیانت 8سال نفوذ 8سال تخریب 8سال بی کفایتی تمام شد مبارک باد این ظفر وپیروزی. مبارک باشه آفای رئیسی

    نظرات شما -
    • ابراهیم رئیسی
      0

      ممنون

    • ناشناس
      0

      8سال تاوان عدم پذیرش برجام توسط دست های پشت پرده را دادیم الان بخاطر نور چشم هم اجازه سازش را میدن ولی اونوری ها از تحریم اسم رییسی ایراد میگیرن تا خوش بحال باشیم ......

    • حسین گلشن
      0

      روحانی ۳۰ سال رئیس شورای عالی امنیت ملی و ..بود اگر ایشان جاسوس و نفوذی بوده پس ول معطلی دیگه چیزی از اسرار نمونده التماس تفکر اول حرف را بجویید بعد بزنید ضمنا من طرفدارش نیستم از حرف بی فکر میرنجم

    • 232185
      0

      همیشه همینطور هستید ! به هیچ اصول و واقعیتی پایبند نیستید! فقط خودتان را می بینید و بس! البته شما برای کسانی که دستمزذتان را می دهند کار می کنید!

  • صادق غلامیان
    0

    روحانی رئیس جمهور نبود!!!!! بلا بود برای آزمون ملت ایران خدا روشکر که ملت شریف ایران از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد. این سربلندی رو به ملت شریف ایران تبریک میگم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      2 تا 8سال دفاع مقدس داشتیم

    • برهان
      0

      سر بلندیش کجا بود این همه معتاد قاتل زن خیابانی بیکاری جوانان نرخ ارز تحریم چشمها را باید خیلی شست تا واقعیت دید انگار جاتگرم و نرمه سر افکنده زنو بچه ت نشدی

  • اسی
    0

    چطوری روحانی؟

  • ❤شراره❤
    0

    مردم را فیلم کردین

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      آقای شراره

  • ناشناس
    0

    فقط بما یک کلام بگه که از چه چیز تتلو خوشش اومده بود وبس؟

    نظرات شما -
    • 232185
      0

      آقای ناشناس آلبانیایی قرآن در باره امثال شما می گوید:«موتوا بغیضکم. . .» از خشمتان بمیرید!

  • reza
    0

    خب امشب 18 میلیون طرفدار رئیسی میریزن تو خیابون و شادی می کنن .

  • مورچه
    0

    انتصاب تقلب شناسناهمه اجاره ای وباالتماس رییسی را ب مردم تحمل کردن هنرنمی باشد ان هم دردوراول من ازسهم خودم راضی نیستم

    نظرات شما -
    • به مورچه
      0

      لطفا سکوت کن...رئیسی ۴ سال پیش هم تقریبا همین قدر رای آورد ۴ سال پیش هم زوری بود

    • نورا
      0

      به درک راضی نیستید شما که با هزار حربه دور قبل روحانی رو به مردم تحمیل کردید و به خاک سیاه نشاندید در کدام سیاه چاله ای حضور داشتید. تنها حرف امثال شما دروغ و افتراست من خودم سر صندوق بودم هیچ تخلفی نبود و بیش از ۸۰درصد صندوق اسم آقای رییسی بود. چرا دروغ رو ترویج می دید اگه مسلمان یا ایرانی نیستید مردانگی و غیرت داشته باشید

    • ب مورچه
      0

      ازشدت ناراحتی داری چزغاله میشی این اراجیفم از شدت جزغاله شدنه

    • 232185
      0

      ظاهراً عقلت هم برابر نامت است!

    • مورچه خوار
      0

      سلام مورچه قبول دارم کجایی

  • کاوه
    0

    خداراشکربدون درگیری وناراحتی با60درصداقاریسی اومداول تبریک دوم توقع که انشاالله قولاشون فراموش نکنند عمل کنندضمنادوره قبل تا85درصدهم مردم شرکت داشتندامارکلی نزدیک40میلیون هم بود الان باافزایش جمعیت ریزش جمع کل راشاهدیم ولی درست رفتارکردن وقدر این حضوررادانستن مشارکت را4سال بعدبالاترمیبردتبریک به همه مردم چون ایرانی مهربان برای85میلیون جشن وشادی ارزوداردوالسلام

  • مهناز
    0

    کر ،کری ها تمام ............ از فردا تلاش برای آینده همه با هم با هر عقیده ای کسانی هم که فقط زبان تلخ دارند ،ببندند غر زدن ممنوع ،کار کنید وتلاش جوان ما صبح تاشب با یک گوشی فکر میکنه علامه شده وفکر میکنه کسی است جوانی موفق است که با خلاقیت خود کسب حلال کند کاش میشد جوان هایی را نشان دهیم تا این ملت باور کنند چه کارهای عالی در کارگاه ها ،پژوهش سراها ،وگل خانه ها انجام می دهند ،از دست دولت هم نمی نالند تازه باعث رونق کسب وکار در جامعه هستند نامبرده رنج گنج میسر نمیشود اگر نخواهید کار وفعالیت کنی ،حرف زدن سیاسی باد هواست ،خوابیده اید پشت گوشی وفقط حرف می زنید خسته نشده اید

    نظرات شما -
    • سوسن
      0

      فقط مهناز جان

  • ایرانی
    0

    مسابقه ای که نفر دوم نداشت!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نفر دوم وسوم هرچی که توبگی اما ازشدت ناراحتی نمیدونی چی بلغور میکنی. افتادی ب هذیانی گوی مبارکت باشه سید بزرگوار

  • دن کیشوت
    0

    همه هم پیمانان تبریک گفتند به جز حسن نصرالله،احتمالا منتظره پول جمهوری اسلامی به حسابش واریز بشه و اگه از مبلغ راضی بود،یه تبریککی عرض نومایند!

  • گربه نره
    0

    وزير ارشاد ما فقط تتل

    نظرات شما -
    • اسد
      0

      برای گربه نره هم فقط تتلو خوب است!

  • قلندر واقعی
    0

    ایشان بایستی به هر شکلی رییس‌جمهور میشد اگر گفتین چرا ؟ عقل در سر دارید هرکی به خال زد جایزه دارد بگید از حالا شروع شد نظر سنجی 1 2 3

  • خادم ازهرا
    0

    خداوندراشاکریم.به گفته حضرت علی.همه اموربه دست دوستان مولا.حل خواهدشدوسیداولاد....یک به یک حل خواهدشد.تبریک عرض می کنم جناب آقای سیدابراهیم رئیسی.شماهمان ابراهیم بت شکن تاریخ خواهیدشدجاودان خواهید ماند شماچرابحث می کنیدحق به حقدان می رسد امیرتتلوفراری است اگه برگرددتوبه کندکارکارمردایران است.خداروشکر کنیم یک جوان وهمه جوانان برگردن به سرزمین ما.اوهم مثل علی گندابی.پاک شدخاک شددرکربلا

    نظرات شما -
    • ❤شیدا❤
      0

      بی سواد کلم‌

  • ناشناس
    0

    نظرها وکامنتا پراز تهمته جای خدا وقضاوت صحیح بسیار خالیه چقدررررر دشمنی دارین با ابن اولاد پیامبر چررررر را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • سید
      0

      دهنت را ببند هر کسی را که شناخت نداری در موردش به پیامبر نچسبون بی سواد بی عقل و بی فکر منم ولی من سگ کی باشم مثل اولاد پیامبر باشم احمق

  • ی ط
    0

    تبریک. رئیسی ۲میلیون رای بیشتر از ۴سال پیش آورد.کل آرا ۴ کاندیدا امسال نتوانستند رای ۴سال پیش فقط شخص روحانی بیاورند.

    نظرات شما -
    • حق گو
      0

      چرا یک مقایسه با احمدی نژاد نمیکنی.روحانی به باد اونم نمیرسه.

  • مورچه
    0

    تحمل رییس جمهورتحمیلی بسی دشواراست .حسن کلید سازخودش زحمت کشید هزاران فریبکاری ودروغ گفت تا مردم گول بخورن ایپوزورکی ب مردم تحمیل کردن

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی گفت سه مرتبه الاهی العفو

  • رضا
    0

    مشکل اصلاح طلبها اینه که بدون چهارچوب مشخصی هستند به عکس اصول گراها یعنی هر بی پدر و مادری به راحتی میپذیرند و همپالشون میشه!!! طبعتشون همینه از دزد و راهزن و گرفته تا حرامزاده و صهیونیزم درونشون نفوذ کرده دیگه کار از کار گذشته پاکسازی خیلی سخته وصلت و زاد و ولد اتفاق افتاده. با این اوصاف در حال محو شدن هستند حرف و عملیشون یکی نیست. به اصول گراها تبریک عرض میکنم شما واقعا لایقترید آقای ریسی اگر میخوایددولت موفقی داشته باشید باید یک الک درست و حسابی انجام بدهید. دولت روحانی یک خوبی بزرگ داشت و اونم این بود که چهره واقعی اصلاحات رو نمایش گذاشتند. عمق وقاحت،دروغ، بی درد بودن،وزرا منفعت طلب و بی لیاقت

  • ماهرخ
    0

    سید جان همه مردم ایران پی برده اند که هدف گذاری شما برای ریاست جمهوری نیست هرچند بظاهر دریک فراینده بسیار بسیار حساب شده توسط همفکران خودتان که اصولا درمقامات عالی نظام هستند به پاستور راه پیدا کردید وتصور من هم اینست که خودتان به این موضوع کاملا واقف هستید . من شما را آدم درستکاری میدانم اما برای منصب ریاست جمهوری بهیچ عنوان مناسب نمیدانم وبدلیل هایی که خودتان هم میدانید درانتخابات شرکت نکردم وترجیح دادم عدم حضورم درپای صندوق آرا را درحکم یک اعتراض اقتصادی ومعیشتی محسوب کنم هرچند افرادی هستند درجامعه که عدم مشارکت کنندگان درانتخابات را در ردیف رجوی و سلطنت طلبان قلمداد میکنند واز تهمتهای ناروا بموازات تهمتهای بخودتان میتوان اینطور نتیجه گرفت که همه درحال قصور هستند .قبلا ما بواسطه وعده وعیدهای نامزدها رای میدادیم اما این بار رای ندادیم تا درابتدا عملکرد آقایان را بسنجیم به آنچه میگویند عمل میکنند ودرصورتیکه به آنچه میگویند اگر عمل کردند دردوره بعدی ودرصورت رضایتمندی عمومی حتمی مشارکت را جدی میگیریم . ما از امروز منتظر رخدادهای بسیار شیرین در وضعیت اقتصادی هستیم .باید جدی گرفته شود .

  • هی ...
    0

    اون ایت الله جنتی از۳هفته قبل تبریک گفته بااین تاییدصلاحیتهاش

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      همه باید به جنتی تبریک بگن

  • سعادت حمادی
    0

    خیلی خیلی خوشحالم که اقادکترسیدابراهیم رئیسی منتخب ملت به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد تبریک میگم

  • علی اعتصام
    0

    خیلی الی

  • امام
    0

    سلام دوستان بعث وجدل فایدهای ندارد امیدوارم اقای ریسی با ان شش نفر رقیبی که داشتند همفکردی کرده وکشوررااز این منجلاب نجات دهد باور کارمند ی شرکت تولیدی بودم شرکت ورشکست شداز کار بیکار شدم الان نزدیک به دو ساله درمنزل مانده ام سنم 46ساله هیچ کاری ندارم مانده ام چکار کنم

  • محمد
    0

    این اقا رییس جمهور منتخب ملت نیست رییس ۱۷میلیونه تازه اگه اماردرست باشه وکمترنباشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها