آمار غیر رسمی از مشارکت استان‌ها تا ساعت ۱ بامداد/ تهران کمترین و خراسان جنوبی بیشترین مشارکت را داشتند


29 خرداد 1400 - 01:44
60cd0cd383c81_2021-06-19_01-44
نمودار زیر مشارکت استان ها را تا ساعت 1 بامداد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نشان می دهد. لازم به ذکر است که این آمار رسمی نیست.

نمودار زیر مشارکت استان ها را تا ساعت 1 بامداد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نشان می دهد. لازم به ذکر است که این آمار رسمی نیست.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60cd0cd383c81_2021-06-19_01-44
29 خرداد 1400 - 01:44

منبع: کانال آخرین خبر

38

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
پرسشگر 1 0 پاسخ 1400/3/29 -09:07

تنها زمانی می توان به این آمارها اعتماد کرد که در همان یک ساعت بعد از اتمام رای گیری ، فقط تعداد آرای شرکت کنندگان را اعلام می کردند که این مسئله با توجه به تحت شبکه بودن حوزه های رای گیری ، نه تنها کار بسیار ساده ای هست . حتی می توانستند بصورت لحظه ای در همان روز جمعه تعداد آرای اخذ شده رو هم اعلام کنند ... ولی در عوض صف شرکت کنندگان یک حوزه رو برای شهرهای مختلف نمایش می دادند ... امان از مهندسی انتخابات

محسن 5 2 پاسخ 1400/3/29 -07:56

دروغ محضه.به کجا رسیدین

زاهدان 4 1 پاسخ 1400/3/29 -07:41

چرا نوشتید سیستان!!!!!!!!!!!!!! استان سیستان و بلوچستان صحیح است

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/3/29 -06:34

آمار این نمودار درسته واقعا ؟بنظر نمیاد

ناشناس 5 25 پاسخ 1400/3/29 -06:16

چرا این تهران همه‌اش ساز مخالف می‌زنه؟ مردم بقیه کشور باید جورشون رو بکشن.

امین 1400/3/29 -06:33

چون که متاسفانه از لحاظ فرهنگی ضعیف تر هست و باز متاسفانه میبینیم آسیب های اجتماعی در این شهر بیشتره. مسؤلین امر باید پاسخگو باشند.

سعید 1400/3/29 -07:33

چرا برعکس میگی؟ بگو چرا تهران همیشه باید جور نادانی بقیه کشور را بکشه ؟ من خودم از استان بوشهر هستم استانی که بزرگترین میدان گازی جهان را در خودش داره با بدترین وضع زندگی مردم و مطمئنا اون تهرانی که نرفته رای بده وًضعیف زندگیش از اون سیستانی، ایلامی، بیرجندی ،چهارمحالی و... که داره در گرسنگی دست و پا میزنه بهتر هست ولی .........

شهروند 1400/3/29 -09:10

واسه اینکه فرهنگ اجتماعی بالاتری نبست به بقیه شهرها داره، امثال شماها هستش که چشم بسته رای میدید.

همیشه مزاحم 10 28 پاسخ 1400/3/29 -05:34

تهران بد کوفتیه ، ایکاش این شهر وسط ایران نبود و میشد آنرا واگذار کرد