امام‌جمعه اهل‌سنت در نماز جمعه زاهدان:

رئیس‌ جمهور آینده با هماهنگی با سایر قوا و مسئولان نظام دنبال حل بحران‌ ها و چالش‌ های موجود کشور باشد

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان ضمن توصیۀ مردم به شرکت در انتخابات، ابراز امیدواری کردند که رئیس‌جمهور آیندۀ بتواند «با هماهنگی با سایر قوا و مسئولان نظام» در راستای حل بحران‌ها و چالش‌های موجود کشور گام بردارد.

رئیس‌ جمهور آینده با هماهنگی با سایر قوا و مسئولان نظام دنبال حل بحران‌ ها و چالش‌ های موجود کشور باشد

مولوی عبدالحمید بیان کرد: امیدواریم در شرایط حساس کنونی که کشور با بحران‌ها و چالش‌های متعدد اقتصادی و تبعیض و نابرابری مواجه است فردی روی کار بیاید که بتواند کشور را به مسیر بهتری سوق بدهد تا از رنج‌ها و مشکلات مردم کاسته شود.
وی مهمترین برنامه‌ها و اقداماتی که رئیس‌جمهور آینده باید آنها را مدنظر داشته باشد «اجرای عدالت»، «تأمین آزادی‌ها»، «رفع تبعیض‌ها» و «برنامه‌ریزی صحیح برای حل مشکلات اقتصادی» است.

عبدالحمید گفت: رئیس‌جمهور آینده باید با هماهنگی با سایر قوا و مسئولان نظام بتواند بحران‌ها و چالش‌های موجود در کشور را برطرف کند و مدیریت درستی در کشور حاکم شود.
وی سیاست‌ها باید به‌نحوی تنظیم شوند که رئیس‌جمهور و سایر مسئولان بیشترین توجه را به داخل کشور معطوف کنند و بر حل مشکلات مردم تمرکز داشته باشند، زیرا مردم ایران بیش از مردم هر جای دیگری بر مسئولان حق دارند و رسیدگی به مشکلات دیگر کشورها بعد از حل مشکلات و رسیدگی به خواسته‌های مردم ایران قرار دارد.
بنده در انتخابات شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم و به شما هم توصیه می‌کنم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها شرکت کنید. امید است رأی شما تاثیرگذار باشد.
عبدالحمید، در انتخابات شورای شهر زاهدان هر فرد می‌تواند به یازده نفر رأی بدهد. توصیه می‌شود افراد بیسواد، فرد باسوادی را با خود همراه ببرند.
در ایام انتخابات فضای رقابت بوده و اختلاف‌نظرهایی وجود داشته است و بعضاً اتهامات و افترائاتی هم در فضای حقیقی و مجازی مطرح شده است.

وی توصیۀ بنده آن است که اکنون تمام این مسائل را کنار بگذاریم و کینه و کدورتی نداشته باشیم، نسبت به همدیگر خوش‌بین باشیم و این‌طور فکر کنیم که هر کسی هر تصمیمی که در این زمینه گرفته خیر و صلاح مردم را مدنظر داشته است.

منبع: عصر ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها