فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

انتخابات بدون مشکل امنیتی در آذربایجان غربی در حال برگزاری است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: روند رای گیری و انتخابات بدون مشکل امنیتی در استان در حال برگزاری است.

انتخابات بدون مشکل امنیتی در آذربایجان غربی در حال برگزاری است

سردار مسعود خرم نیا در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه روند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، بدون هیچ گونه مشکلی امنیتی ادامه دارد، افزود: ۱۷ هزار نیروی انتظامی فقط امنیت انتخابات آذربایجان غربی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی صندوق‌های اخذ رأی در شهرها و روستاهای آذربایجان غربی، نیروهای انتظامی حاضر و تأمین امنیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت اضافه کرد: در جاده‌ها، ایستگاه‌ها و مناطق کوهستانی با همکاری سپاه و نیروهای امنیتی و مرزبانی، امنیت تمامی صندوق‌ها را تأمین کرده اند.

سردار خرم نیا افزود: در مرزها نیز نیروهای مرزبانی با قدرت تمامی مرز را رصد می‌کنند و تا این لحظه هیچ گزارشی امنیتی گزارش نشده است.

سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

همراه داشتن شناسنامه یا شماره ملی برای رأی دادن، ضروری است، رای‎دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می‌دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند، از این تعداد ۶۴ هزار و ۹۵۱ نفر رأی اولی به شمار می‌روند.

فرایند انتخابات بین ساعات هفت صبح تا ۱۲ نیمه شب امروز، جمعه در کشور برگزار می‌شود و در صورت لزوم تا ۲ بامداد روز شنبه نیز قابل تمدید است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها