پیشنهاد مدیرکل ورزش خوزستان به رییس جمهور آینده

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای رییس جمهور آینده یک پیشنهاد دارد.

پیشنهاد مدیرکل ورزش خوزستان به رییس جمهور آینده

افشین حیدری اظهار کرد:‌ جامعه ورزش پای صندوق‌های رای آمدند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند. همان‌طور که رهبر فرمودند شاید رای دادن یک روز باشد اما اثرات آن‌ سال‌ها در بدنه جامعه خواهد بود و امروز نیز جامعه ورزش خوزستان به واسطه مسئولیت و تعهد خود در انتخابات حضور پیدا کرد و خوشبختانه حضور پرشوری داشتند. امیدوارم امروز مردم خوزستان و ایران یک روز خوب را در پرونده نظام مقدس اسلامی، رقم بزنند.

وی درباره مطالبه جامعه ورزش از دولت آینده نیز گفت:‌ یکی از موضوعاتی که همیشه دغدغه تمام مجموعه ورزش بوده است، ارائه خدمات خوب به ورزشکار و پیشکسوت و ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه ورزش است اما من می‌خواهم یک پیشنهاد بدهم و امیدوارم دولت آینده بازنگری ویژه در قوانین ورزش داشته باشد. ورزش ایران نیازمند یک برنامه جامع و اصلاح ساختار اداری ورزش است زیرا بدنه وزارت ورزش برای اجرای پروژه‌های عمرانی دیده نشده و متاسفانه این ضعف بسیار بزرگی است و باعث می‌شود اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی انجام نشوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ باید قوانینی در کشور مصوب شود تا از استعداد از همان ابتدا حمایت شود تا به سمت سکوهای قهرمانی سوق داده شود. ضمن این‌که بخش خصوصی باید در ورزش، چه در تیم‌داری و چه ساخت اماکن ورزشی حضور پیدا کند. متاسفانه در کشور ما هیچ آیین‌نامه‌ و قانونی وجود ندارد که از سرمایه‌گذار ورزش حمایت شود. در ورزش هر چه هزینه می‌شود، سرمایه‌گذاری است و درخواستم این است که در دولت آینده، قانون جامعی در ورزش مصوب شود و واقعیت‌ها را ببینیم. وقتی قانون درست و مشخصی وجود داشته باشد، همه در چارچوب آن حرکت می‌کنند و قهرمان ما دیگر دغدغه شغل ندارد.

وی عنوان کرد: دولت آینده حتما باید در قوانین ورزش بازنگری کند و امیدوارم دولت آینده با تشکیل کارگروهی از مدیران اجرایی، ورزشکاران و پیشکسوتان به دنبال مصوب کردن یک قانون جامع باشند و در این قانون جامع نیز زیرساخت‌ها و حمایت از قهرمان، مربی و پیشکسوت دیده شود. اکنون در جامعه ما پیشکسوتان ورزش، شرایط خوبی ندارند و این مشکل باید یک بار برای همیشه حل شود و پیشکسوت ما مثلا نباید دغدغه بیمه داشته باشد.

حیدری بیان کرد:‌ امیدوارم با حضور پررنگ مردم در انتخابات، هر کسی از سبد رای مردم خارج می‌شود، با رای قاطع و برنامه‌ریزی خوب برای آینده ایران اسلامی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها