کروبی آرای خود را به صندوق‌ انداخت/ عکس


28 خرداد 1400 - 17:36
60cca122a9672_2021-06-18_18-05
حجت‌الاسلام مهدی کروبی از طریق صندوق‌های سیار در انتخابات شرکت کرد و آرای خود را به صندوق‌ها ریخت.

حجت‌الاسلام کروبی پیش‌تر از مردم خواسته بود که در این انتخابات مشارکت داشته باشند. 

1

2

3

4

حجت‌الاسلام مهدی کروبی از طریق صندوق‌های سیار در انتخابات شرکت کرد و آرای خود را به صندوق‌ها ریخت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60cca122a9672_2021-06-18_18-05
28 خرداد 1400 - 17:36

حجت‌الاسلام کروبی پیش‌تر از مردم خواسته بود که در این انتخابات مشارکت داشته باشند. 

1

2

3

4

منبع: ایلنا

66

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 1 پاسخ 1400/3/29 -00:50

آخه تو چکاره هستی توکه رای نیاوردی پیش انسان های با وجدان منفوری خجالت نمیکشی نمیدنم چه کسانی این پست الکترونی را هدایت میکند اگر وجدان دارید این اعدامی ها ووطن فروشان را در سایت ها نگذارید خاتمی فرزندان ناخلف رفسنجانی فرزند ناخلف شهید مطهری عزیز شما هم در فتنه اینها شریک هستید

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/3/29 -00:50

برای حضرت والا صندوق را بردند در خانه به به افتخار نداد به حوزه رای گیری ..از شرق میره از غرب درمیاد .مگه کیه ...آهان یادم نبود !!!ایشان پولدارن یه عمر رجال سیاسی بودن. نمیری .در ضمن رییس مجلس هم بودن .وای خدا ی من از افاضات ایشان و امثال ایشان است که به این وضع دچار شدیم.چاپ کن خبر فوری. فوری فوری

علیرضا 0 0 پاسخ 1400/3/28 -23:56

این همه مردمو به کشتن دادید چقدر هم رامتون کردن

محمد 0 0 پاسخ 1400/3/28 -23:48

بالاخره اینا سیستم انتخابات کشور رو قبول دارن یا نه؟!

محمدعباسی 0 0 پاسخ 1400/3/28 -23:35

چقدرجوون بخاطرقدرت طلبی کروبی ورفقاش سال ۸۸ ازبین رفتن ایناجواب اون جووناوخداراجی میدن واقعا شرمشان باد

ارشاوین 3 2 پاسخ 1400/3/28 -20:48

حاجی آقا خیلی باحالی

ع 1 3 پاسخ 1400/3/28 -20:09

بی احترامی نکنید به رای اخری

مهدی 3 4 پاسخ 1400/3/28 -20:06

راستی ان انقلابی دو اتشه اقای احمدی نژاد کجاست ؟!! کسی که مردم رو خس و خاشاک می دید انقلابی که با انقلاب قهر نمی کنه نشان داد که با اقای مشایی هم فکر هستش راستی این خون افراد پاک یعنی شهدا این جور ادمها را رو رسوا می کنه کجایند طرفداران دو اتشه و بی منطقشون براستی این ادمها از کدوم قماشن

ناشناس 3 5 پاسخ 1400/3/28 -19:47

این کروبی وامثال اوبودند که جوانان را درسال۸۸ به ورطه.......... .‌.‌.‌‌..‌.کشاندند ووقتی دیدند هوا پس است گفتند خط قرمز.‌‌‌.‌.وما به اصول اولیه قانون اساسی و‌‌‌‌‌.....‌....پایبند هستیم.پس فرقی بابقیه نداشتند‌.

م 1 3 پاسخ 1400/3/28 -19:46

الهی کروبي بترکی

احمد 4 5 پاسخ 1400/3/28 -19:05

بازم درود به شرفت

من 3 2 پاسخ 1400/3/28 -18:58

چرا چهارتا صندوق به جای سه تا

ط 4 6 پاسخ 1400/3/28 -18:56

کروبی‌‌رای‌بده‌زود‌بروکه‌میخاهیم‌سم‌پاشی‌کنیم.

هادی 6 14 پاسخ 1400/3/28 -18:11

خدا کروبی را بامعاویه بن ابوسفیان محشور فرماید انشالله