محبوبیت نارندرا مودی از ۱۲ رهبر جهانی دیگر بیشتر است

بر اساس اعلام نتایج نظرسنجی یک موسسه آمریکایی، مودی با وجود کاهش محبوبیتش در پی موج دوم کرونا همچنان محبوبترین رهبر در میان ۱۳ مقام بلندپایه جهانی است.

محبوبیت نارندرا مودی از ۱۲ رهبر جهانی دیگر بیشتر است

به گزارش اسپوتنیک، موسسه تحقیقاتی "مورنینگ کانسالت" میزان محبوبیت رهبران دولت‌ها در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، کره جنوبی، اسپانیا، انگلیس و آمریکا را بر اساس نظرسنجی‌های صورت داده در این کشورها رصد کرده و نارندرا مودی، نخست وزیر هند در میان این افراد همچنان بیشترین محبوبیت را دارد.

بر اساس اعلام این موسسه، ۶۶ درصد از مردم هند از عملکرد مودی رضایت داشتند، در حالیکه تنها ۲۸ درصد از نقش او به عنوان نخست وزیر این کشور آسیایی رضایتمند نبودند.

بر اساس این تحقیق همچنین مشخص شد که میزان رضایتمندی از مودی به صورت مداوم از ۲۱ آوریل زیر ۷۰ درصد بوده و این زمانیست که هند شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در موج دوم بود.

این موسسه آمریکایی همچنین اعلام کرد: رصد محبوبیت رهبران منتخب در ۱۳ کشور نشان داد که با وجود کاستی‌های دولت دهلی نو در مواجهه با کرونا، مودی همچنان نسبت به بقیه رهبران در این ۱۳ کشور بیشتر محبوبیت دارد.

در آمریکا ۵۳ درصد از عملکرد بایدن حمایت کرده و ۳۹ درصد ناراضی هستند. همچنین در آلمان، ۵۳ درصد از عملکرد مرکل حمایت و ۴۱ درصد نیز نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها