رئیس ستاد انتخابات کشور:

هیچ اخلالی در فرآیند رای‌گیری نداریم

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مشکلات به وجود آمده در ابتدای فرایند رای‌گیری به سرعت برطرف شد و در حال حاضر هیچگونه اخلالی وجود ندارد.

هیچ اخلالی در فرآیند رای‌گیری نداریم

جمال عرف گفت : امیدواریم که روند انتخابات به خوبی پیش برود و مردم همانطور که در صبح مشارکت خوبی داشتند، عصر امروز هم، مشارکت با شور و شعف بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: فرمانداران و استانداران سراسر کشور به خصوص استان‌های جنوبی، در شعب اخذ رای که با ازدحام جمعیت همراه است، شعب سیار را در کنار شعب ثابت مستقر کرده و به فرایند رای‌گیری کمک کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه هیچ یک از عوامل شعب حق دخالت در امور فرایند رای‌گیری و سوال در خصوص اینکه فرد در کدام انتخابات شرکت می‌کند را ندارند، تاکید کرد: اگر انتخابات در تهران است، ۴ تعرفه و اگر در شهرها و استان‌های دیگر است دو تعرفه در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

عرف افزود: در برخی گزارش آمده که برخی تعرفه‌ها فاقد مُهر است که باید حتما دقت شود تا تعرفه‌ای بدون مهر نباشد و رای مردم باطل نشود.

وی در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای گفت: خوشبختانه گزارش‌های خوبی در خصوص رعایت دقیق و کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از شعب به دست ما رسیده و خوشبختانه مردم هم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در پای صندوق‌های رای حضور داشتند.

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: مشکلات به وجود آمده در ابتدای فرایند رای‌گیری به سرعت برطرف شد و در حال حاضر هیچگونه اخلالی وجود ندارد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ن
    0

    روز‌مردمه‌مبارکه.وطن‌صدایت‌میزنم‌‌نجاتمون‌بده.ای‌خدا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها