استاندار خراسان رضوی:

بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در خراسان رضوی برعهده دارند

استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در سطح استان خراسان رضوی دارند.

بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در خراسان رضوی برعهده دارند

محمدصادق معتمدیان در بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات ابتدایی رای‌گیری در خراسان رضوی، گزارش‌ها حاکی از این است که مردم استقبال بسیار خوبی داشتند و از ساعات اولیه اخذ رای در روستاها، شهرهای استان و شهر مشهد بر صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و از این بابت، صمیمانه از تمام عزیزانی که همت کردند و بر صندوق‌های رای حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم‌.

وی درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای افزود: در رابطه با جانمایی مکان‌های اخذ رای، بر اساس نظارت‌های میدانی که با همکاری اداره‌کل بهداشت و درمان استان و دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته بود، تلاش کردیم محیط‌هایی انتخاب شود که امکان تهویه هوا وجود داشته باشد. طبق گزارش‌های اولیه رای‌دهندگان و اعضای شعب پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده‌اند.

یک روز پیش از انتخابات محل شعب اخذ رای ضدعفونی شده و بسته‌های بهداشتی در شعب قرار داده شده و تاکید بر این بوده که فواصل اجتماعی رعایت شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در سطح استان خراسان رضوی دارند، تصریح کرد: امیدوار هستم افرادی که توفیق نداشتند که در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه‌ کنند، در ساعات باقی‌مانده حضور پیدا کنند و آراء خود را به صندوق بیندازند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها