کومان: مسی باید فوتبال خود را در بارسلونا به پایان برساند/ تیم قوی‌تری برای فصل آینده می‌بندیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که اسطوره آرژانتینی این باشگاه باید با پیراهن آبی‌واناری از میادین فوتبال خداحافظی کند.

کومان: مسی باید فوتبال خود را در بارسلونا به پایان برساند/ تیم قوی‌تری برای فصل آینده می‌بندیم

رونالد کومان، درباره فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه بارسلونا اظهار داشت: می‌دانم که باشگاه سخت کار می‌کند تا تیمی رقابتی و بهتر از سال گذشته بسازد. تیم ما قوی‌تر خواهد بود و من از این بابت مطمئنم.

وی در مورد وضعیت تمدید قرارداد کاپیتان آبی‌واناری‌ها گفت: همیشه گفته‌ایم که لیونل مسی باید در بارسلونا به فوتبال خود پایان بدهد. امیدوارم دو طرف به یکدیگر نزدیک شوند تا مسی در بارسا بماند و فکر می‌کنم چنین اتفاقی می‌تواند رخ دهد. این خبری عالی برای همه خواهد بود.

سرمربی بارسلونا راجع به عقد قرارداد با ممفیس دپای بیان کرد: این اتفاق هنوز به صورت قطعی رخ نداده و قراردادی امضا نشده، اما کار تقریباً انجام شده است. دپای بازیکنی هیجان‌انگیز است و امیدوارم به بارسلونا بیاید.

جورجینیو واینالدوم بازیکنی بود که گفته می‌شد به بارسلونا خواهد رفت، اما در نهایت به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن منتقل شد. کومان در مورد این موضوع تصریح کرد: خجالت‌آور بود. واینالدوم بازیکنی فوق‌العاده است و در برنامه بسیاری از تیم‌ها بود. فکر می‌کنم تماس‌های تعیین‌کننده و قانع‌کننده را برقرار نکردیم و پاری‌سن‌ژرمن در جذب واینالدوم از ما سبقت گرفت.

منبع: تسنیم

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها