گردان‌های حزب‌الله عراق: هرگز غزه در نبرد با رژیم صهیونیستی تنها نیست

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند هرکاری دلش خواست در قبال فلسطین انجام بدهد و احساس کند که از واکنش و پاسخگویی فلسطینیان در امان می‌ماند.

گردان‌های حزب‌الله عراق: هرگز غزه در نبرد با رژیم صهیونیستی تنها نیست

به گزارش المیادین، محمد محیی خاطرنشان کرد: هر جبهه‌ای که رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی باز کند ما نیز جبهه‌های دیگری را خواهیم گشود. هرگز غزه در نبرد با (رژیم صهیونیستی) تنها نخواهد بود و ما به دفاع از ملت فلسطین و مقدساتمان پایبند هستیم.

وی در ادامه افزود: نبرد امروز با ورود موشک و پهپادها فراتر از مرزهای جغرافیایی رفته است و محور مقاومت چارچوب‌ها و تمامی موانع رژیم اشغالگر برای دفاع و حفاظت از خود را درهم شکسته است.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق همچنین تأکید کرد: ما تسلیحاتی در اختیار داریم که می‌تواند آمریکا را غافلگیر و متعجب کند و سلاحی که برای مقابله با "اسرائیل" به کار خواهد رفت، متفاوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمامی اطلاعات حاکی از آن است که ابتکار عمل امروز در دست مقاومت است و آن معادله‌های هجومی را ترسیم می‌کند.

محیی همچنین اظهار داشت: زمانی که درگیری آغاز می‌شود، مبحث جغرافیا هیچ معنی‌ای ندارد، همانگونه که در نبرد ما با داعش رخ داد.

وی در پایان گفت: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند قواعدی را بر ما تحمیل کند و مانع این شود که نتوان آن را فراتر از مرزها هدف قرار داد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها