در حال تکمیل است

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

انتخابات 1400 که برگزاری همزمان چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میان دوره مجلس و میان دوره خبرگان است، یک ساعت زودتر از معمول یعنی ساعت هفت شروع شد، اما همان صبح اول وقت هم در برخی شعب صف تشکیل شده بود.

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

به گزارش خبر فوری ، امروز جمعه بیست و هشتم خردادماه ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شعار فرصتی برای تغییر در سراسر ایران برگزار می شود.

در همین خصوص، ستاد انتخابات وزارت کشور فرآیند اخذ رای از واجدین شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری، ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری در استان های تهران ، خراسان رضوی ، قم و مازندران و همچنین اولین میاندوره یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ی «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «میانه»، «آستانه اشرفیه»، «تفرش، آشتیان و فراهان»، «گچساران و باشت» و «بهار و کبودرآهنگ» از ساعت 7 صبح امروز آغاز می‌شود.

در سیزدهمین دوره انتاخابات ریاست جمهوری 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر واجدین شرایط هستند که از این تعداد 29 میلیون و 980 هزار و 38 نفر مرد و 29 میلیون و 330 هزار و 269 نفر زن هستند.

شایان ذکر است در این‌دوره یک‌میلیون و 392 هزار و 148 نفر رأی‌اولی واجد شرایط شامل، 706 هزار و 988 نفر مرد و 685 هزار و 160 نفر زن هستند.

۳.۵ میلیون ایرانی خارج از کشور نیز واجد شرایط رأی دادن هستند که 133 نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و 234 شعبه أخذ رأی در خارج از کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده شده

از اتفاقات مورد توجه این دوره انتخابات در کشور حضور مردم کرمان در مزار شهدای این شهر و آغاز رای گیری از جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان است.

در ادامه تصاویرو ویدیوهایی از صفوف مردم در شعب مختلف اخذ رای در تهران و سایر نقاط ایران را مشاهده می کنید:

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

گلزار شهدای کرمان در نخستین دقایق آغاز رای‎گیری

تهران- صف رای‌گیری در نخستین دقایق انتخابات ۱۴۰۰ در مسجد النبی نارمک

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

تهران- حضور بانوی ۸۲ ساله‌ در نخستین ساعت انتخابات ۱۴۰۰ در حسینیه ارشاد

تهران- صف مردمی در امامزاده صالح(ع) تجریش

کهگیلویه‌وبویراحمد - صف طولانی مردم برای رای‌دادن

اصفهان- حضور پرشور اصفهانی ها در ساعت اولیه انتخابات

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

قم- صف مردم برای رای‌دادن در حرم خضرت معصومه سلام‌الله‌علیها

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

فارس- صف رای‌دادن در حرم شاهچراغ شیراز

خراسان رضوی- صف رای در حرم امام رضا (ع)

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

تهران- حضور زنان و مردان در شعبه اخذ رای ستاد مرکزی انتخابات

تهران- حضور مردم در پای صندوق‌های رای در مسجد لرزاده

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

تهران-بانوی سالمندی که با قابی از حاج قاسم پای صندوق رای آمد

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر

تهران- صف رای‌گیری در امامزاده صالح تهران (تجریش)

مردم و انتخابات 1400؛ تشکیل صف در نقاط مختلف حتی پیش از آغاز رای گیری/ تصاویر کردستان-حضور کردهای غیور و مرزدار کردستان با لباس محلی پای صندوق های رای

آذربایجان شرقی- حضور پر شور مردم در آذربایجان شرقی

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 164
  • بارناو
    0

    ته اش ۲۰ درصد بیشتر نیستین

    نظرات شما -
    • ی
      0

      به امید خدا..همه رای میدهند

    • بار ناو
      0

      رای می دهیم ناراحت باشید

    • زرگانی
      0

      سلام...به فرض که 20 درصد باشن...ولیبیست درصدی که به آیندشون امیدوار باشن و برا آیندشون تصمیم میگیرن ، به 80 درصدی که هیچ برنامه ای ندارن،هیچ ارزویی ندارن،هیچ تصمیمی ندارن بهتره....من که رای دادم...امیدوارم شما هم رای بدی...موفق باشید

    • mma
      0

      شما دیگه چرا میسوزی ، این رای ما چقدر بعضی ها رو میسوزونه

    • الن
      0

      اقای زرگانی شما یک شاخص اقتصادی ، سیاسی و یا فرهنگی به بنده بگو که در طول 30 سال گذشته به جای سقوط ، صعود داشته است تا من هم مثل شما به اینده این کشور امیدوار باشم !!!

    • زرگانی
      0

      علم و فن آوری مثلا پرتاپ ماهواره به فضا..فن آوری هسته ای ووو..!شاخص سلامت.!..تجهیزات و قوای نظامی!...شاخص فقر ووو... .......... .جناب الن،در جای دیگه ای هم خدمتت عرض شده که شما از وضعیت کشور در حالت ناله و فغان درامدی!...و از یک طرف از از حکومت لیبرالی دفاع میکنی!...میشه بپرسم این تناقض رو چطور حل میکنی که لیبرال ها قایل به ساخت مسکن،ایحاد اشتغال ووو نیستن ولی شما ازشون دفاع میکنی واز طرفی هم بخاطر نیروها و مدیران سرتاپا لیبرال(مثل آخوندی و همتی) خاطرتون مکدر شده!!؟...علت این تناقض چیه؟!...از یک طرف قایل به عدم صداقت مسولین هستید ولی از طرف دیگه قایل به ایجاد جکومت لیبرال هستی!!(حتما بهتر از من میدونید که نظام لیبرالی میگه باید برای رشد در هر عرصه ای(سیاست،اقتصاد،ورزش و ووو) اخلاق (و انسانیت) رو در اون عرصه ها دخالت ندیم!!.).....خب وقتی میدونیم که لیبرال ها با این طرز تفکر بزرگ شدن،وقتی میدونیم اخلاق و انسانیت ندارن،و وقتی داریم از عدم اخلاق و انسانیت مدیران فعلی دم میزنیم،چطور دعوت به ایجاد جکومت لیبرالی بجای حکومت اسلامی داریم!...شما این تناقضاتتون رو چطور میتونید حل کنید؟!

    • هادی
      0

      هر رای تیری است به قلب نا امید کنندگان و منفعلان داخلی و دشمنان خارجی

    • الن
      0

      جناب زرگانی برای درک بهتر لیبرالیسم بهتر کتاب راه بردگی و پس پرده بی خبری رو مطالعه کنید !!!! شما اصلا معنی شاخص رو میدونید ؟؟؟ پرتاب ماهواره شاخص است آیا؟؟؟؟؟؟ چیزی روکه نتونی با عدد بیان کنی کاملا بی ارزش است !!! به عنوان مثال شاخص رشد اقتصادی ما بر اساس گزارش صتندوق بین الملی پول در سال 2019 منفی 8 درصد است !!!!! تولید ناخالص ملی سرانه ما بر اساس گزارش بانکجهانی 12 دلار است و در جایگاه 100 دنیا قرار داریم !!! دارایی های فردی 4500 دلار است ودر رتبه 120 دنیا هستییم!!!! تورم ایران رتبه سومدنیا را دارد و فقط دوکشور از ایران بالاتر هستند!!! رتبه ایران در فساد دولتی 130 است !!! و...... لازم به ذکر است مرکز ملی توسعه 700 شاخص اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی را بررسی که شما گزارش ان را می توانید دانلود و مطالعه کنید که طبق این گزارش ایران برای رسیدن به کشوری همانند فلاند به هشتاد سال زمان احتیاج دارد ، هر چند که مطمئنم از این گزارش چیزی نخواهید فهمید!!! تمام این شاخص های فاجعه بار در حالی است که ما 20 درصد گاز طبیعی دنیا را در اختیار داریم ، 10 درصد معادن دنیا و رتبه سوم نفتی دنیا ودر کل 13 در صد از کل منابع طبیعی دنیا در اختیار ایران است و تنها 1 درصد جمعیت دنیا را داریم!!!! لطفا به عمق فاجعه پی ببر!!! شما فقط چیزی را که به شما دیکته شده بیان می کنید !!! لطفا حسی صحبت نکنید و با عدد رو رقم صحبت کنید.

    • ناشناس
      0

      آلن چه توقعاتی از زرگانی داری!! اینو دروغ نمیگم، از خودش بپرس، بارها دیدم، زرگانی به مثل میگه مصل، و به امثال میگه امصال! بعد توقع داری کتاب بخونه!

    • بارناو
      0

      شکی ندارم زرگانی آخونده داره مخ میزنه

  • مهدی
    0

    الله اکبر الله اکبر به کوری چشم ضد انقلاب ها و ضد ولایت فقیه و دشمنان با پیروزی رییسی

    نظرات شما -
    • حمیدبرزگر
      0

      خخخعععع..خخخعععععع.خخخخععععع.

    • حاجیخان
      0

      تو همونی نبودی که این چند روز میگفتی هرکی رای بده خرِ؟؟؟؟ چی شده الان از فَرتِ داد زدن بادِ فَت گرفتی!!!!

  • مهدی
    0

    عجیب صف طولانی هست صف تخم مرغ هست،

    نظرات شما -
    • ج مهدی
      0

      صف لبیک به ارمانهای انقلاب........مهدی جان تو یکی برو بگیر بخاب

    • زرگانی
      0

      آقا مهدی سلام...اینکه یک روز توی صف باشی به امید اینکه دیگه توی صف مرغ و نخود و لوبیا نباشی عیبی داره؟...خخخ...اون صف مرغی که میگید از خدمات روحانی بود که از زمان هخامنشیان تا الان در هیچ جا ثبت نشده بود....خخخخ...من رای دادم

    • تقی
      0

      نه داداش صف کوپن پنیره

    • ندا
      0

      صف هابی که روحانی ساخت با این صف انتخابات رو به پایان است انشالله

    • وطنم
      0

      به زرگانی،،،خخخخخخ

  • جواد
    0

    نظرسنجی ها ی علمی ومیدانی مشارکت بالای 50درصد را نشان می دهد

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      جوا جان سلام.نظر سنجی ها اعتباری درشون نیست.الکی جو ندیدم بهتره!....شاید هیچ کس رای نده ، شاید هم همه رای بدن!...نظر سنجیهایی که فقط یک آمار از یک قشر یا یک جمعیت و یا یک صنف کوچکند،نمیتونن یک پدیده رو تضمین کنن...من رای دادم...امیدوارم دیگران هم رای بدن...به امید ایرانی اباد و ازاد.

    • ناشناس
      0

      به احتمال ی صفراضافه گذاشتی همون ۵درصد صحیح تراست #نظرسنگی#

  • ۶۸
    0

    شماها بزرگنمایی بفرمایید اما درازگوش خودتانید . همین ۱۰درصد ملت که آمدند هم بخاطر انتخابات شوراهاست وگرنه جرا دارید یک همه پرسی برگزار کنید تا مشروعیتتان را ببینید!!

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      دوست عزیز....مردم(و خود شما) از عملکردها و نیز از تعدادی از مسولین گله دارن و ناراضی هستن !.......و این هم یک همه پرسی برا تغییر در همون مدیرهاست!...آیا غیر اینه؟!....با انتخاب یک فرد(رییس جمهور) نزدیک به 300 هزار مدیر میانی تغییر میکنن!...این یعنی تغییر در بروکراسی اداری...یعنی تغییر اساسی در امور دولت و مردم!...آیا غیر اینه؟!.......اگر الان توصیه به حق نکنیم باید 4 سال آینده همدیگه رو توصیه به صبر کنیم..خخخخ....امیدوارم بیایید و رای بدید جناب 68....موفق باشید

    • الن
      0

      جناب زرگانی که نمی دونم سنت به دورهای پیش قدنمی ده ، سیصد هزار مدیر میانی برای یک جامعه هشتادمیلیونی فاجعه است !!! اول فکرکن بعدا حرف بزن یک جامعه جهان سومی با هشتاد میلیون جمعیت سیصد هزار مدیر میانی دولتی دارد ؟؟؟؟؟ حتما 20میلیون کارمند دولتی داریم !!! این خوب نیست این یک فاجعه است

    • زرگانی
      0

      به به ..الن عزیز.... سلام الن جان...کجایی؟...چندوقتیه که نیستی!....الن جان اخرش نگفتی چرا از لیبرالیسم دفاع میکنی ولی وقتی مدیران لیبرال روی کار میان ناراحت میشی!؟...لیبرالیسم یعنی اقتصاد و سیاست و هر عرصه ای دیگر،منهای اخلاق(وانسانیت)!!...آیا این تعریف لیبرالیسم و سرمایه داری نیست!؟!؟...لیبرالها دولت رو بدست گرفتن و کار نمیکنن،چون قایل به این هستن که دولت وظیفه ای در قبال ساخت کارخانه،ایجاد شغل ووو ندارد....بعد شما از دست همین لیبرالها ناراحت میشی و به نشانه اعتراض رای نمیدی و در ادامه میفرمایید که ایران باید لیبرال بشه و دوره حکومت اسلامی تموم شده!!...خخخخ...الن جان کجایی شما؟!....خود تئوریسین ها ی لیبرال گفتن که دوران لیبرالیسمک تموم شده...حتی یکیشون برگشته گفته از پایه و اساس چرت بوده...بعد شما و تعدادی از اساتید دانشگاهی میگید چاره ایران حکومت لیبرالی هست؟!..بابا خیلی باحالی شما..!!

    • بهمن
      0

      همه پرسی یکبار برگزار شد میلیون ها نفر با رژیم مزدور پهلوی مبارزه کردند هزاران شهید دادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.توطئه های فراوانی را پشت سر گذاشتند آیا می‌توانید ابن مراحل را طی کنید که شایسته همه پرسی باشید

    • ناشناس
      0

      زرگانی یک نصیحت بهت میکنم گوش کن. حتی اگه فرض کنیم، تکرار میکنم فرض کنیم، حرفات درست باشن، باز هم بسه. حرف حق هم وقتی تکرار میشه، مشمئز کننده میشه. به خاطر خودت میگم اگه میخوای حرفات تاثیر داشته باشه بس کن.

    • ناشناس
      0

      زرگانی شما یه فایل ورد باز کردی، هر روز چند تا جمله توش می‌نویسی، جدیدترینش در مورد لیبراله، هی از توی فایلت کپی می‌کنی، هی زیر همه کامنت ها پیست میکنی.

    • الن
      0

      جناب زرگانی اولا شما جواب ندادی که 300 هزار مدیر میانی چه توجیهی برای جامعه 80 میلیونی داره ؟!!!یعنی برای هر 206 نفر یک مدیر میانی وجود دارد؟!؟!؟!؟!؟ چند مدیر جزئی داریم؟؟؟؟؟؟ تعریف لیبرالیسم رو هم که اشتباه میگی!!! لطفا بگوکدام اندیشمند گفته لیبرالیسم از پایه مشکل داشته؟!! یا کدام دولتمرد ما لیبرال است؟ حسن کلید ساز که نوکر نظام است!!! لطفا مطالعه کنید بعدا جواب بدید متاسفانه گفته های شما حرف های تکراری برادران ارزشی است. دایره تفکر و مطالعه خودت رو از جمعی که توش هستی فراتر ببر.

  • فرشاد
    0

    به امید خدا یک قدم تا پیروزی ان شاءالله جناب رئیسی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایشون نیاز به رای ندارن منصوب شدن

    • داروغه
      0

      ناشناس سعودی مشخصه از کجا میسوزی . مردم ایران از نوکران سعودی بیزارن

    • صادق
      0

      شما خودتو به حسن ریوندی معرفی کن خوب می تونی طنز بگی ایشون انتخاب شدن. ۱۰ درصد افراد رو با فاصله ۲ متری نشون می دن بعد حضور پر شور؟؟؟

    • mma
      0

      آقا صادق اگه اخبار رو دنبال کنی و چشات به خاطر سوزش از رای مردم نابینا نشده باشه میبینی که صف های رای خیلی فشردست و مردم مشتاق رای دادن.

  • ....
    0

    همیشه آمار تعداد شرکت کنندگان بیشتر از نظرسنجی ها هست .

    نظرات شما -
    • بلغاری
      0

      تو این مملکت اسلامی همیشه امار تناقض دارد

    • محمد
      0

      معلومه چون تو روستاها و شهر های کوچک کسی تو نظر سنجی شرکت نمیکنه ولی تو انتخابات خیلی خوب شرکت میکنن . مثلا تو انتخابات مجلس 32 درصد تهران و چند شهر بزرگ شرکت کردن ولی شهرستان ها بالای 60 درصد بود

  • ثتداسنغ
    0

    یک مشکل بزرگی که در سیستم بروکراسی ایران است . وقت تلف کردنه . هر جاای که میرین و کاری دارین فقط بلد هستن وقت تلف کنن و معطل کنن مردم را . در انتخابات هم همیشه همیشه وقت تلف میکنن . بسادگی میشه شناسنامه رو گرفت و فوری برگه ها را داد و برسعت کار را انجام داد که این همه صف ایجاد نشه تا بخایین پزش رو بدین . م نهمیشه دیدم که بی دلیل وقت تلف میکنن نتا مردم توی صف بایستن

  • وحید
    0

    چند هزار تا در مقابل 85 مییون چیه ؟

    نظرات شما -
    • مینا
      0

      بگیم 3-4 تا کامنت گذار البنی نشین ه تند تند نظر تکراری میزارن در مقابل 85 میلیون ایرانی بهتره

  • علی
    0

    نظام اداری ما در حدواندازه ادعایمان نیست اما باید به اینده امیدوار بود باید قبول کنیم که فرهنگ ما 80 ملیون یکی از اساسی ترین عواملی است که با عث دولتهای ضعیف است

  • جانباز آتش به اختیار
    0

    این صفها یا مال مساجد شهرک های نظامی هست یا مال صف مرغ

    نظرات شما -
    • سارا
      0

      منافقین از لانه های خود بیرون بیائید حضور مردم را ببینید

  • ناشناس
    0

    صف روغن ،صف شکر،صف مرغ واین هم صف انتخابات ما عادت به صف کشیدن داریم..‌‌‌انگارشرطی شدیم.

    نظرات شما -
    • نعیم
      0

      صف هایی که دولت شما درست کرد زجر آور بود صف انتخابات امروز شور آفرین و امید بخش است بفهم

  • ناشناس
    0

    همون اتوبوسهایی که پر میکردین برای پر کردن اجتماعات حالا از این ور به اونور ببرین اما ساندیس را زیاد بدین

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      مغز شما همینقدر بیشتر نمی کشه

    • mma
      0

      عقلت در همین حده ازت نمیگیرم ، البته سوختن از رای مردم هم روت اثر گذاشته و رد دادی ، ساندیس خور هم منافقین مزدوری مثل شما هستن بار آخرت باشه که ملت ایران رو ساندیس خور خطاب میکنی اجنبی.

    • مهدی
      0

      خیلی بی ادبی که ملت شهید پرور و اینجوری خطاب می کنی. خیلی بده که ملت داریم دو دسته میشیم و هم دیگه رو ساندیس خور و کاسه لیس صدا می کنیم. رای حق هر فرد عاقل و بالغ هستش، شما میتونی از حقت استفاده نکنی ولی حق بی ادبی نداری.

  • ناشناس
    0

    صف مفتخواران

    نظرات شما -
    • mma
      0

      دوست بی تربیت و بی نزاکت شما ملت ایران را مورد خطاب قرار دادید ، شما از کی پول میگیری بیای اینا رو بگی؟ مفت خور امثال شما هستن که در عوض پول مدام میگویند رای بی رای ، بار آخرت باشه که ملت فهیم ایران رو مفت خور خطاب میکنی اجنبی منافق ، تا چشت دراد. نشر لطفا #ملت فهیم ایران #سیلی مردم ایران به منافقین #سیلی مردم ایران به مزدوران انگلیس و آل سعود

    • به ناشناس
      0

      ادب داشته باش!یاد بگیر همه مثل شما فکر نمیکنن وقتی انتظار داری اونا به نظرات شما احترام بزارن اول شما هم باید به نظرات اونها احترام بزاری شاید شما نمیخوای رای بدی اما قرار نیست همه مثل شما نخوان رای بدن من خودم رای نمیدم اما اگر کسی خواست رای بده نمیتونم جلوشو بگیرم یا بهش توهین کنم

    • هما
      0

      دوران مفت خوری رو به پایان است اندکی صبر سحر نزدیک است

    • ناشناس
      0

      ما که هر کیا دیدیم طرفداری می کند سرش تو یه اخوری بوده

    • mma
      0

      مشکلی نیست بی ادبی رو از روحانی جونت به ارث بردی.

  • ناشناس
    0

    زودتر رای بدید تا زودتر شنبه قیمتهای ارزان و تغییر را احساس کنیم.به همین خیال باشید .برید رای بدید

  • رضا
    0

    بنام خدا وامام زمان ویاد شهدا به کوری چشم حسودان همه رای میدهند

    نظرات شما -
    • الن
      0

      حسودان یعنی چی؟ چرا سعی میکنی احمق به نظر بیایی

    • من
      0

      خاک تو سرت به نام امام زمان شروع میکنی الحق که مشرک هستی...اسم الله و بس دیگه زمان و غیر زمان نداریم که

  • صف
    0

    صف مرغ طولانی تربود

    نظرات شما -
    • ali
      0

      و البته فشرده تر

    • شاهین
      0

      پایه گذار صف مرغ دولت منتخب شما بود دولت آینده دولت اصلاح وضعیت فعلی است

  • mma
    0

    و این است سیلی ملت ایران به کسانی که مدام علیه انتخابات تبلیغ میکردند و مدام میگفتن رای بی رای ، چشمانتان را باز کنید و ببینید که تمام نقشه هایتان نقش بر آب شد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      واین است سیلی محکم برصورت خود تا برای آینده آنرا سرخ نگه داریم....

  • mma
    0

    مردم ایران تا حالا دقت کردید که این رای ما چقدر بعضی ها رو میسوزونه؟ اگه رای ما بی ارزش بود که این جماعت نمیسوختن. البته سایت خبرفوری محل تجمع اصلاح طلبان و منافقینه و طبیعیه بسوزن.

    نظرات شما -
    • مساوات
      0

      بی ادب جیره خور متوهم به مردم وسایت مردم توهین نکن چرا هر کی مثله شما نیست منافقه خجالت بکش

    • الن
      0

      من نه اصلاح طلب و نه اصول گرا من فقط از مغز معیوب تو می سوزم

    • مهدی
      0

      لعنت به خبر فوری و تموم اصلاح طلب ها

    • من
      0

      خودتی اخوی اگه خبر فوری اصلاح طلب بود یکروز هم نمیذاشتن فعالیت کنه

    • من
      0

      خودتم نمیدونی چیکاره ای یه بار سمت اصلاح طلبی یه بار سمت اصولگرایی یه بار میگی رای بدین یه بار میگی ندین یعنی خدا شفات بده

    • mma اصلی
      0

      اتفاقا من همیشه گفتم رای بدین اما یکی شروع کرده به اسم من نظر دادن.

    • کارگر بدبخت
      0

      مفت خورها وجیره بگیرها و وابسطها رای دادن تا ثابت کنن از سفره کارگر خبر ندارند و کسی یاری دهنده محرومان و کارگران زحمت کشو مستاجران بدبخت نیست که نیست

  • ناشناس
    0

    ۴سال دیگر با این آقایون نخبه همه خواهیم سوخت وهمه خواهیم ساخت.

  • محمد
    0

    همین الان از پای صندوق اومدم . مشارکت امسال خیلی بالاست به کوری چشم دشمنان

    نظرات شما -
    • الن
      0

      تو هنوز دشمنت رو نشناختی

    • ...
      0

      بر پدر دروغگو ...امسال پایین ترین میزان مشارکت رقم میخوره حالا ببین،مردم قهر کردن

    • ..
      0

      چه دشمنی بدتر از شماها،خوبه قبل از حرف زدن یکم فکر کنی

  • گراز
    0

    اگه زنده باشیم آخرعاقبت دولت ریسی هم می بینیم همان طورکه آخردولت هاشمی خاتمی احمدی روحانیو هم دیدیم

  • mma
    0

    انشاالله 4 ساله دیگه میبینمتون،فقط خدا کنه پشیمون نباشین

  • mma
    0

    43 ساله چکار برای مردم کردین که حالا انتطار رایشون رو دارین؟!چقدر پرو هستن

    نظرات شما -
    • وحید
      0

      به کوری چشمت رای دادیم، و پشت نظام و انقلاب هستیم، هر کسی رای نمیده به جهنم

    • علی
      0

      بزودی خودت و امثال خودت به جهنم خواهید رفت

    • ناشناس
      0

      من نمیدونم چرا اینایی که رأی دادن، همش آرزوی کوری چشم بقیه رو میکنن

  • mma
    0

    واقعا اونایی که رای بدن از دو حالت خارج نیست یا بیسواد هستن مثل کاندیداشون یا هم از به قدرت رسیدن اونطرف سود میبرن وگرنه آدم عاقل که در این وصعیت رای نمیده

    نظرات شما -
    • Mmaa
      0

      اتفاقا بی سواد تویی که نمیدونی داری جی میگی اصلا

    • mma اصلی
      0

      بسه دیگه هرکی از راه میرسه میاد با اسم من نظر میده مردی مثل آدم و با اسم خودت نظر بده نامرد هفت عالم.

    • داروغه
      0

      باسواد ...............

    • شاهین
      0

      مدل حرف زدنت نشان از شدت سوزش دارد

  • ناشناس
    0

    خوب امروز میگن رفاه با رییسی چند روز دیگه علم الهدی میاد میکه اشکنه بخورین با پیاز

    نظرات شما -
    • وحید
      0

      معلومه بدجوری داری میسوزی، بشین توی آب یخخخخخخخ

    • محمد
      0

      از کجا این چرندیات به ذهن مریضتون میرسه

    • م
      0

      خاک بر سر منافق کینه توز

    • ناشناس
      0

      به مجمد : این چرندیات از دهان مبارک اعلم الهدی در زمان تحریم اقای احمدی نژ‌ادبه کرات بیرون اومده در فشانی های ایشون فراموش نشدنی است و حافظه تاریخ پاک نشدنی

  • mohammad
    0

    من رای نمیدم هرکی رو هم میبینم میگه رای نمیدم،اینا حقه زیاد دارین والا شنیدم آدم از عراق آوردن و...

    نظرات شما -
    • ه
      0

      بر دروغگو ی بدبخت لعنت

  • من
    0

    اینقدر معطل شدیم رای نمیگرفتن تا صف جمع بشه یا میگفتن هولوگرام تموم شده یا میگفتن سیستم خرابه قطع شده

  • حق
    0

    شماها رای دادین و صف هم درست کردین ولی واقعیت و حق رو چطور میخواین پنهان کنید

  • ناشناس
    0

    هرکی این دوره رای بده خائن به ملت و کشوره

    نظرات شما -
    • م
      0

      خائن کسی است که دل دشمنان این سرزمین را شاد میکند

    • ایرانی
      0

      دشمنان ابن سرزمین اینایی هستند که در راس کارند.....

  • مردم آگاه
    0

    شنیدم چن تا حوزه رو پر کردن و سپس دوربین و خبرنگار رو بردن رو سرشون که بگن آره ماهم هستیم خخخخ این حقه ها قدیمی شده دیگه

  • اااا
    0

    از قدیم گفتن حرف باد هواست،از فردا که نتیجه اعلام شد دیگه انگار نه انگار قول و وعده و وعیدی به مردم داده شد،امروز براشون ملت عزیز هستین فردا با کوچکترین اعتراض میشین اغتشاشگر و خونتون حلال،پس همه با هم نه به سیرک انتخابات

    نظرات شما -
    • براتی
      0

      برای دولت مردمی رئیسی مردم همیشه عزیزند و مفسدین ذلیل

  • .
    0

    برین زن و بچه هاتون رو از اروپا و امریکا جمع کنین بیارین به براتون رای بدن،ما مردم حسابمون از شماها جداست

    نظرات شما -
    • ن
      0

      منافقین آلبانی نشین و سلطنت طلبان و اراذل و اوباش و رسانه های آن ها همه جمع شده اند ولی صف مردم فداکار از آنها جداست

    • ارش
      0

      ن،، احمق نباش

  • ملول
    0

    به خدا اراک تا ساعت 11 خیلی خیلی خلوت. 6 تا حوزه رفتم

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      خخخخخ باور کنم؟ من خودم اراکی ام . چرند نگو

  • منصور
    0

    به کوری چشم کودکان کار و زباله گردها همه کسانی که سر به آخور نظام دارند رأی خواهند داد

    نظرات شما -
    • شاهین
      0

      زباله گردی ثمره انتخاب غلط بود دولت مردمی در راه است.امید به آینده روشن داریم .نا امیدی وسوسه شیطان است

    • ارش
      0

      بیچاره کودکان کار و زباله کردها ، خدا لعنت کند مسبب فقر و بدبختی مردم رو

  • محمود
    0

    رای دادن مساوی است با بدبختی که خودمون مصوبش هستیم پس رای بی رای

    نظرات شما -
    • نیما
      0

      خواستی بسوز خواستی بساز رای می‌دهیم

    • شهاب
      0

      مورچه،محمود،منصور یک نفر با سه اسم ، این است شگرد منافقین چند چهره،برای ماموریت چند هفته چقدر گرفتی ،آیا ارزش شرمندگی در مقابل شهدا را دارد؟

    • mma
      0

      درود شهاب جان ای عاشق وطن

  • مورچه
    0

    رای بی رای فقط همه پرسی برای تعین وتکلیف ثروت ملی

    نظرات شما -
    • مورچه خوار
      0

      سلام مورچه درسته

    • ع
      0

      عشق است رهبری،به عشق رهبری رأی دادیم گور پدر ترامپ و خوشحال کنندگانش

    • mma
      0

      به ع ،اتفاقا من به همین خاطر رای ندادم

  • لیلا
    0

    انگار نه انگار که کروناست ..... صندوقها خیلی خیلی شلوغه ....

    نظرات شما -
    • م
      0

      مردم فهیم با رعایت پروتکل های بهداشتی رای می دهند تا با رای خود ویروس های مزدور را مأیوس کنند

  • mma اصلی
    0

    واقعا برای بعضی ها متاسفم ، اولین بار با اسم محمدامین نظر دادم که یه آدم معلوم الحال شروع کرد با این اسم نظر دادن ، بعدش با اسم mohammad نظر دادم که باز هم یه فرد معلوم الحال دیگه با این اسم نظر داد ، الان هم که با این اسم mma نظر میدم که یکی دیگه باز شروع کرده اذیت کردن ، کاربری که با اسم من نظر میدی خجالت بکش ، داری با اسم من بر علیه ملت نظر میدی غافل از اینکه من خودم ازشون دفاع میکنم اجنبی.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این حرفها رو ول کن امروز چن تا رای خریدی؟خخخ

    • mma اصلی
      0

      ناشناس جون بوی سوختگیت به اینجا رسیده برو یه جای سرد پیدا کن تا از سوختگیت کم شه خخخ

    • بهmma
      0

      پس بگو بیکار وعلافی که همیشه نظر میده تویی

  • سجاد گچساران
    0

    رای به رئیسی نه بزرگی به تنبلی، اشرافی گری، رخوت، تعلل، بی انگیزگی، وادادگی، دیپلماسی التماسی، اعتماد بیجا به دشمن، جولان آقازاده ها، جاسوس ها و دوتابعیتی ها است.

  • ناشناس
    0

    کل ایل و تبار ما یک نفر هم رای نداده

    نظرات شما -
    • ....
      0

      کل ایل و تبارت به ...

    • کامران
      0

      ایل و تبار آلبانی نشین ها هم رأی نداده اند

  • ناشناس
    0

    یه سر به محل ما بزنید . سلمونی از حوزه رای گیری شلوغ تره

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      تو ایران هستی یا عربستان یا البانی؟ اینجا که همه دارن از شلوغی می نالن

    • ی
      0

      شما در کدام گورستان زندگی می کنید؟

    • ایرانی
      0

      من تو ایران زندگی میکنم . ایران سرافراز

  • منصور
    0

    انتخاب غلط یعنی انتخاب آخوندها و سردارها

  • گربه نره
    0

    بیاین حوزه ما رأی بدین،جای ساندیس رانی میدن

    نظرات شما -
    • کاربرناشناس
      0

      ادرس بده من همراه زرگانی میام

  • عامری
    0

    منافقین از لانه های عنکبوت بیرون بیائید حضور مردم آگاه به زمان را ببینید اگر کینه چشمتان را کور نکرده است

    نظرات شما -
    • الن
      0

      عامری تو خائن به مردمت هستی

    • وطن دوست
      0

      خخخخخخخ.....

    • mma
      0

      درود هموطن جان

    • امید امید
      0

      خوبه هر کی شما دزدها رو قبول نداره منافقه

  • وطنم
    0

    اگه بر فرض محال10 درصد هم مشارکت باشه میشه حدود 6 میلیون و این میشه حضور میلیونی که تو بوق میکنن

    نظرات شما -
    • بی طرف
      0

      شما سرت رو از زیر برف بیار بیرون . مشارکت بالای هفتاد درصده

  • کریم
    0

    چقدر هم برادران عراقی برای رای دادن وارد ایران شدن.....؟!

    نظرات شما -
    • پارسی
      0

      دقیقا درسته فیلمهاش هم هست چقدر اتوبوس از عراق وارد ایران شده

    • mma
      0

      چقدر آدم میتونه بی شرف باشه که حضور مردم رو نبینه و از این بحث ها بکنه ، جدا چرا اینقدر میسوزید؟ یعنی برام سواله که چرا اینقدر میسوزید؟

    • مموتی
      0

      آدم دروغ گو کم حافظه میشه.تا دیروز می‌گفتید عراقیا ایرانی های فحش و تحقیر میکنن!الان میگید که از عراق آوردن؟! عمو جون با خودت چند چندی؟

  • نانشناس
    0

    فیلمهای تقلب هم اومد بیرون

    نظرات شما -
    • 0

      اینا نگید چی میگید؟؟؟؟

  • میثم
    0

    والا حرفی برای گفتن ندارن بعضیااااااا مجبورن بگن از عراق اوردن،اینا نگید چی میخواید بگید؟!

  • ناشناس
    0

    بوی آتیش میاد،بوی دماغ سوخته میاد!من اصلا حرفی نمیزنم فقط دارم میخندم به اونایی که یه ساله میگن رای بی رای! خسته نباشید⁦¯(◉‿◉)/¯⁩

    نظرات شما -
    • mma اصلی
      0

      درود الان هم دارن بدجوری میسوزن

    • قوروق
      0

      مگه قراربود هیشکی رای نده ! هنوز ۳۵درصد رای ندادن برو خبرارو بخون

    • رها
      0

      اره جون خودت شاید پانزده درصد شرکت کرده باشن شاید که اونها هم مفت خورن همه جا خلوت بود خودم مستقیما رفتم بیرون دیدم البته تلوزیون میلی که چیز دیگه ای رو نشون میده همین بوده که یک عمر خرتون کرده وسوارتون شده خبر فوری حتما این رو بزار سانسور نکن

  • العجایب
    0

    تشکیل صف قبل از باز شدن حوزه و کم آوردن زمان و تمدید تا 2 فرداش از اون حرفهای تامل برانگیز است

  • حرف حق....
    0

    ما که چیزی جز مشارکت بسیار پایین ندیدیم احتمالا کاسه ای زیر نیم کایه ای هست خدا به خیر کنه

  • رضا
    0

    درود به شما مردم اگاه و فرهیخته که با حضورتان حماسه ای بزرگ را برای ملت ایران زمین رقم زدید به امید پیروزی در تمامی عرصه ها

  • دال ذال رژ
    0

    خداشاهده توی محل ماهم خبری نبود. تهرانسر

    نظرات شما -
    • سریع باش
      0

      سرمایه داران محترم در حوزهای سکه و خودرو و مسکن ، یارانه بگیران عزیز و جوانان جویای کار و نام برای حفظ داشته خود ، دقایق پایانی را غنیمت بشمرند

  • محمد
    0

    از مشارکت بالا خیلی سوختن . از عربستان و آلبانی دود داره بلند میشه .# مشارکت هفتاد درصدی

  • آمار مفتی
    0

    مسئولان از روی درصد برگه های سفید میتوانند به درصد ریاکاری مردم پی ببرند

  • علی صباغان
    0

    هیچ کس اینجا رای نداده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها