لیگ ملت‌های والیبال

ایران؛ بازنده سربلند مقابل برزیل/ ششمین شکست ثبت شد

تیم ملی والیبال امشب در یازدهمین بازی لیگ ملتها، ششمین باخت را در برابر برزیل کسب کرد.

ایران؛ بازنده سربلند مقابل برزیل/ ششمین شکست ثبت شد

تیم ملی والیبال دومین شب هفته چهارم لیگ ملتها، بازنده سربلند مقابل برزیل بود. تیم ملی در یازدهمین بازی لیگ ملتها بعداز باخت مقابل استرالیا، حریف آسیایی اش، امشب خیلی متفاوت بازی کرد. منطقی و بدون استرس.
ولادیمیر آلکنو مسابقه را با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی شروع کرد.

ست اول ؛ ایران ۱۹- برزیل۲۵
هر دو تیم بازی را بسیار نزدیک آغاز کردند، اما این برزیلی ها بودند که امتیاز ۸ را زودتر کسب کردند تا در امتیاز ۸ - ۶ به سود آنها، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما برزیلی ها کم کم جلو افتادند و از امتیاز ۱۴-۱۰ اختلاف را بیشتر کردند و حتی درامتیاز ۱۶-۱۰، اختلاف ۶ تایی شد. هر چند بازیکنان آلکنو بهتر از دو بازی قبل مقابل زردپوشان بازی کردند اما باز هم دریافت مشکل اصلی آنها بود، برعکس برزیلی ها که با سرویس، دریافت خوب و دفاع روی تور، به سختی امتیاز به ایرانی ها می دادند. با اینکه دو تعویضه جواد کریمی و بردیا سعادت اختلاف امتیاز را کردم، اما در نهایت برزیل با امتیاز ۲۵-۱۹ ست اول را برد.

ست دوم؛ ایران ۲۵- برزیل۲۳
ایران ست دوم خیلی بهتر و روان تر از ست اول کار کرد. از همان اول پیش افتاد و با امتیاز ۸ - ۵ به سود ایران وقت استراحت فنی اول داده شد، اما برزیلی ها در امتیاز ۱۰ خودشان را به ایران رساندند. شاگردان آلکنو، این بار اما هم بهتر دفاع روی تور داشتند و هم بهتر دریافت ها را به سعید معروف رساندند و توپ ها را در زمین برزیلی ها می خواباندند و ۱۶ - ۱۰ پیش افتادند، با اینکه برزیلی ها ۱۸-۱۷ جلو افتادند اما برزیلی ها با دیوار دفاعی ایرانی ها خوردند و وقتی نتوانستند توپ های ایران را جمع کنند، با امتیاز ۲۵-۲۳ مقابل ایران تسلیم شدند.

ست سوم ؛ ایران ۱۹- برزیل۲۵
ایران ست سوم را هم با شروع خوب ۲- صفر جلو افتاد اما برزیلی ها خیلی زود، جبران کردند و در امتیاز ۸- ۶ به تایم اول فنی رسیدند.با اینکه دو تیم میلیمتری در تعقیب و گریز هم بودند اما با اشتباهات بازیکنان ایران و خطای سرویس و دریافت بد در ۱۶-۱۲، اختلاف به ۴ رسید و بعد از آن هم اختلاف جبران نشد و در نهایت برزیل با پیروزی ست سوم در امتیاز ۲۵-۱۹، دو ست برده را به نام خود زد تا ست چهارم حکم بردش را امضا کند.

ست چهارم؛ ایران ۲۱-برزیل ۲۵
ولادیمیر آلکنو برای ست چهارم، رضا عابدینی، بردیا سعادت و جواد کریمی را به جای علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و سعید معروف به زمین فرستاد. با اینکه برزیلی می خواستند از همان اول فاصله را زیاد کنند اما ایرانی ها خودشان را رساندند و در امتیاز ۳-۳ برابرشدند، ۸-۴ برزیل جلو افتاد و کم کم با اشتباه ایرانی ها فاصله ۸ تایی شد، در امتیاز ۱۶-۸ و تایم اوت فنی دوم. اما کم کم ایرانی ها با جبران اختلاف را به ۳ رساندن در امتیاز ۱۸-۱۵ و حتی حضور رزنده هم برای برزیل کارساز نشد و بازیکنان جوان ایران برای لحظات با بازی طوفانی و فشار به برزیلی ها،آنها را عصبی کردند، اما در نهایت برزیل ۲۵- ۲۱برد تا با خیال راحت صدرنشین بماند.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بینام
    0

    ایران در همه جا بازنده سربلنده !! در انتصابات هم بازنده سربلند میشه !

  • عبدا...
    0

    عقب‌نشینی پیروزمندانه

  • حر
    0

    کسی که تو سطح باشگاهی والیبال بازی کرده باشه از نتایج اخیر وباختهای تیم والیبال متوجه میشه که تیم دو مشکل اساسی داره یکیش عدم قدرت بدنی بالا که در ۱۰ روزه اخیر ،تیم افت بدنی کرده و به اصطلاح بدن ها کم اورده و مشکل دیگه روحیه که بنظرم تضادی بین بازیکنان قدیمی و جوان تیم ایجاد شده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها