کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز؛

توسعه‌ و پیشرفت به واسطه ارائه خدمات لازم به شهروندان/ خداحافظی با ابر بحران ها به شرط تعهد و تخصص/ اولویت نخست؛ رفع چالش های زیست محیطی در کلانشهر اهواز

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز افزود: به‌منظور حل ابر بحران‌هایی که امروز میراث دار آن در کلانشهر اهواز هستیم، نیازمند همگرایی بین بخشی و همفکری بیش از پیش در شورای شهر هستیم.

توسعه‌ و پیشرفت به واسطه ارائه خدمات لازم به شهروندان/ خداحافظی با ابر بحران ها به شرط تعهد و تخصص/ اولویت نخست؛ رفع چالش های زیست محیطی در کلانشهر اهواز

فاضل عبیات کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به معضلات و چالش های کلانشهر اهواز اظهار کرد: من در شهر اهواز هستم و با همین معضلات زندگی می کنم و به آنها آگاهم، معتقدم بسياری از این مشكلات به راحتی قابل حل اند و بايد با رعايت دقيق قوانين و مقررات و ابزار های موجود با تعهد و تفکر لازم آن ها را حل و فصل کرد.

وی افزود: به‌منظور حل ابر بحران‌هایی که امروز میراث دار آن در کلانشهر اهواز هستیم، نیازمند همگرایی بین بخشی و همفکری بیش از پیش در شورای شهر هستیم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز عنوان کرد: کلانشهر شهر اهواز هم مانند دیگر شهرها دارای یک سری نقاط ضعف و قوت می باشد اما مسیله مهم این است که بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اولویت های کلانشهر اهواز در بخش خدمات شهری افزود: زيبا سازی شهر، ايجاد فضای سبز، سالم سازی محيط زيست، پرداختن به نيازهای فوری شهر، توجه به نيازهای جانبازان و معلولان جسمی، بانوان، جوانان و نوجوانان، توجه به زيبايی و استحكام بنا ها، گسترش نمادها و المان های متناسب با شهر اهواز و آسان سازی خدمت رسانی از موارد مهمی است که باید اجرایی شوند.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز در ادامه گفت: توسعه پایدار شهری با بهبود کیفیت زندگی شهری، رشد و توسعه شاخصه های اقتصادی و همچنین تقویت همبستگی و ترمیم گسست های اجتماعی می تواند امنیت، آرامش و رضایت را برای شهروندان به ارمغان آورد.

فاضل عبیات با تأکید بر پیشرفت و رسیدن به شهری پویا به معنای واقعی، عینی و ملموس، عنوان کرد: تحقق توسعه پایدار شهری با تغییر رویکرد و مهر پایان بر بی تفاوتی و دلسردی در اجرای تصمیم ها قابل اجراست.

وی گفت: من از دوستداران محیط زیست هستم و امروز مشکل اصلی شهر اهواز را در دفع غیر اصولی پسماند می دانم، موضوعی که نباید به راحتی از آن عبور کرد و اولین اولویتم مقابله و ارایه راهکار در بحث دفع غیر اصولی پسماند است.

عبیات در پایان یادآور شد: ایجاد شفافیت در سیستم مالی شهرداری در راستای درآمد پایدار قطعا موثر است و نباید اجازه بدهیم حتی یک سرمایه گذار به دلیل سنگ اندازی ها از این شهر دل بکند و شاهد پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز گفت: این قول را می دهم تا در صورت موفقیت و ورود به صحن شورای شهر اهواز به لطف خداوند در گسترش خدمات به شهروندان و رفع چالش ها بر اساس تجربه و تخصصی که دارم تلاش لازم را خواهم کرد و با مشارکت دیگر اعضا بر اساس تعامل و اتحاد، اهواز طعم توسعه را خواهد چشید.

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها