افشاگری درباره ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی کار دست مصلحی داد/ شورای وحدت نام مصلحی را خط زد


26 خرداد 1400 - 15:05
60c9d3f811d4a_2021-06-16_15-05
حجه الاسلام حیدر مصلحی پس از افشاگری درباره ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی، در فهرست شورای وحدت برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار نگرفت.

پس از افشاگری حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد درباره نحوه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1392، نام او از فهرست شورای وحدت حذف شد.

براساس فهرستی که شورای وحدت اصولگرایان از نامزدهای تحت حمایت خود برای انتخابات شورای نگهبان منتشر کرده، نامی از حیدر مصلحی که پیش از این گفته می‌شد کاندیدای این جریان است، وجود ندارد.

حجه الاسلام حیدر مصلحی پس از افشاگری درباره ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی، در فهرست شورای وحدت برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار نگرفت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c9d3f811d4a_2021-06-16_15-05
26 خرداد 1400 - 15:05

پس از افشاگری حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد درباره نحوه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1392، نام او از فهرست شورای وحدت حذف شد.

براساس فهرستی که شورای وحدت اصولگرایان از نامزدهای تحت حمایت خود برای انتخابات شورای نگهبان منتشر کرده، نامی از حیدر مصلحی که پیش از این گفته می‌شد کاندیدای این جریان است، وجود ندارد.

منبع: اعتمادآنلاین

66

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هخا 0 0 پاسخ 1400/3/27 -09:56

با دورود به ملت مظلوم ایران آقای مصلحی رازها وحقیقت هایی در سینه داری که سنگینیش با هزار کوه برابری میکند وقتی رازها گفته میشود هر کسی برای خودش تفسیر میکند قانون اول افشای راز واما پیامد های شکستن قانون اول سنگینی انتقادها بیشتر از ده هزار کوه است وپیامد های آن چه بسا سنگین تر نزد استادت بیا تا شاید شبی برای خوردن آب ساعت را نگاه کنیم .

ایرانی 4 0 پاسخ 1400/3/27 -08:03

خداوقتی بخواد برخی را رسوا کند ؛ یک حرفی به دهان یک نادان میگذارد و او را وسیله قرار می دهد ؛ حرف مصلحی خیلی از حقایق را بیشتر از پیش نمایان کرد !!!!!!!!

ایلیا 1 1 پاسخ 1400/3/27 -05:25

این آدم اگه حرف نزنه می میره، احمدی نژاد بزرگش کرد آخر زیرآبش را زد به این مرد اصلا نباید اعتماد کرد

غریبه 11 3 پاسخ 1400/3/26 -20:06

اصول گرایانی که به هیچ اصولی پایبند نیستند .... مگر حکم صداقت جریمه است ؟؟؟

غریبه 7 1 پاسخ 1400/3/26 -20:03

کار شما قابل تقدیره... خدا اون بالا حواسش هست دروغ و ریا عاقبت نداره شما نمی گفتید یکی دیگه میگفت ..

محمود 11 1 پاسخ 1400/3/26 -18:57

این چه مملکتیه که هیچ کس نباید حرف حق را بزند اگر بزند براش گران تمام میشه این دیکتاتوری کثیف است. بعد بگید ما اینم وانیم هیچ اشعالی نیستید.

شوقی 7 2 پاسخ 1400/3/26 -18:48

متاسفانه ایشان بر خلاف مصلحت نظام حقایق پشت پرده رد صلاحیت رفسنجانی و مهندسی انتخابات افشا کرد و چیزهای گفت که نباید بگه و به ملت اطلاع رسانی کند از مسیرهای از قبل تعیین شده برای انتخاب فرد مورد توافق و تایید مافوق دولت

۱۱ 9 1 پاسخ 1400/3/26 -18:33

بالاخره یک نفر بگوید که چه کسی خلاف واقع گفته؟ اعضای شورا یا ایشان! کدام یک از اجتهاد افتاده اند؟ شاید هم مردم!!!

قلندر واقعی 10 1 پاسخ 1400/3/26 -18:27

مثل قارچ این همه آیت‌الله چند تریلی صادرات کنید تا مردم کمی اشکنه بخورند و اما آقای مصلحی مستقل کاندیدا شود بهتر هم رای میاره ایشالله

امین 12 1 پاسخ 1400/3/26 -18:15

تو رو هم از صحنه انداختن دور تاریخ مصرفت برااشون گذشت پرتت کردن یه گوشه این است خودروی ملی

اصل جنس 13 1 پاسخ 1400/3/26 -18:13

مهره سوخته .

. 11 1 پاسخ 1400/3/26 -18:12

اخوند درجه چندم.

ع.ف 11 2 پاسخ 1400/3/26 -18:05

وزیر برکنار شده توسط احمدی نژاد درسته! انشاالله معزول خدا هم شده...

دن کیشوت 11 1 پاسخ 1400/3/26 -17:52

دیگر چقدر نشانه برای این که بفهمیم رأی بی رأی؟

معلم نورآباد 8 2 پاسخ 1400/3/26 -17:40

لطفا منتشر کنید.ماهیت هرکسی به مرور مشخص می شود.این مشتی آنقدر خودخواه و بی تربیت است و به جایی رسیده که در انتقاد به دکتر احمدی نژاد بزرگ گفته، آخوند فقط زیربار آخوند می رود و از غیر اخوند حرف شنوی ندارد درصورتیکه شماها به برکت همین غیر آخوندهای زنده هستید.اصلا شماها کجا بودید؟که حالا اظهار وجود می کنید ؟ بیچاره مردم!

غریبه 2 5 پاسخ 1400/3/26 -17:34

جناب مصلحی کار بزرگی کرده و نامش پیش خدا خط نخوره پیش بنده خطا کار مهم نیست---

کارشناس در همه امور 5 1 پاسخ 1400/3/26 -17:28

این کودن خوبی بود .چرا کنار گذاشتین.استاد کف خیابان بود .دارید براش انقلت میارید .احتمالا رای می اورده.رد ش کردن.

فاخری 7 2 پاسخ 1400/3/26 -17:28

ایشان باید رد صلاحیت می شدند چون به صراحت شورای نگهبان رامتهم کرد که بدون در نظر گرفتن قانون وبر اساس اراجیف نامبره عدم صلاحیت مرحوم هاشمی توسط شورای نگهبان صورت پذیرفته است.اما چرا شورای نگهبان تخطی می کند خدا می داند؟؟؟؟!!!!

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1400/3/26 -17:08

مرد باشین واقعیت ها را بگوئید به درک که از این احزاب چرت مسخره حذف شدید

هخا 1400/3/27 -10:06

با دورود به ملت مظلوم ایران هموطن عزیز مسئله گفتن واقعیت ها نیست مسئله درک شنوندگان و آگاه شدن ملت از واقعیت هاست که تحمل نمیکنند و قبول نمیکنند وگرنه اکثر ملت از واقعیتها آگاهند نمیخواهند قبول کنند امید وارم جواب خیلی از سئوالات خود را گرفته باشید

امیر 4 1 پاسخ 1400/3/26 -16:50

اون حرکتشون عین نامردی بود که هاشمی رو کنار گذاشتن . اما چون مصلحی تو این شرایط داستانو علنی کرد من بهش رای میدم. قطعا.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks