حداد عادل: رأی خود را به نامزد شایسته آیت‌الله رئیسی می‌دهیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با تأکید بر وحدت همۀ نیرو‌های انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم.

حداد عادل: رأی خود را به نامزد شایسته آیت‌الله رئیسی می‌دهیم

غلامعلی حداد عادل امروز چهارشنبه در نامه‌ای به اعضای شورای ائتلاف در سراسر کشور اعلام کرد: لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیرو‌های انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم و افراد لایق را برای شورا‌های شهر و روستا برگزینیم و در شهر‌هایی که انتخابات مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود برای پیروزی نامزد‌های موردنظر شورای ائتلاف بکوشیم.

متن کامل نامه حدادعادل بدین شرح است:

دوستان ارجمند، خواهران و برادران گرامی جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور

با سلام و احترام و تشکر از مجاهدت خالصانه‌ای که در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اید، متواضعانه توجه همگان را به چند نکته جلب می‌کنم:

بیش از دو سال است همۀ ما با عنوان «ائتلاف نیرو‌های انقلاب» قدم در راهی نهاده‌ایم که نخستین منزل و مرحلۀ آن در اسفندماه نودوهشت با پیروزی در انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی همراه بود و اکنون نیز در آستانۀ انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتم خردادماه هزار و چهارصد قرار داریم.

ملت ایران با نارضایتی از آنچه در مدیریت اجرایی کشور در هشت سال گذشته مشاهده کرده خواهان تغییر و تحول است و ارادۀ خود را برای اصلاح قوه مجریه و نوسازی بعضی از شورا‌های شهر و روستا در این انتخابات به حول و قوه الهی محقق خواهد ساخت.

اکنون یک گام بیشتر به لحظۀ تاریخی و سرنوشت‌ساز انتخابات باقی نمانده و به فضل الهی و به برکت ایمان و هوشیاری ملت، امید پیروزی فزونی یافته است. لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیرو‌های انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم و افراد لایق را برای شورا‌های شهر و روستا برگزینیم و در شهر‌هایی که انتخابات مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود برای پیروزی نامزد‌های موردنظر شورای ائتلاف بکوشیم.

امید است سعی شما در پیشگاه حضرت حق، جل و علا، مقبول و مشکور افتد و انتخابات هزار و چهارصد گامی در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) باشد. توفیق از خداست و توکل ما به اوست.

غلامعلی حدادعادل

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • سعید
    0

    اینها رو که همه میدونن یه چیز جدیدی میگفتی .

  • پشه کوره
    0

    آقای خبر فوری این تبلیغ برای نامزد خاصی نیست ؟!

  • حسن
    0

    چه روزگار عجیبی شده که این هم تعیین تکلیف میکنه

  • تیغ اره
    0

    غلومعلی تو که اینقدر سواد نداری که بدونی درخت بید با هر بادی میلرزه کی گفته شر بسرایی همین چند روز پیش آبروی خودتو تو رادیو پیام بردی الان اومدی حمایت از طیف شیش کلاسه میکنی ؟! برو برو عزیزم اینکاره نیستی

  • ماس موسی
    0

    بله تبلیغات برای انتصابات هم ندیده بیدم که دیده بیدیم شش

  • کاربر ناشناس
    0

    ریزش آرا بنده خدا رئیسی با دخالت این خودشیفته و مدیون بازنشستگان، انجام میشود، سکوت او تاثیرش خیلی بیشتر است.

  • عبدالله
    0

    کسی از مسئولین هم هست که از این آقای عادل ناعادل بپرسد خداوکیلی چقدر از بودجه این مردم بیچاره را برای صرف فرهنگستان زبان فارسی ریخت و پاش کردی که فارسی را پاس بداری؟آیا پاس داشتید؟ تو نوشته متن خودت (چه برسد به نوشته و گفتار دیگر ایات عظام) چقدر کلمه قلمبه سلمبه غیر فارسی نوشته اید؟حالا ضمن سوابق گذشته ات می خواهی کشور داری کنی،و راهنمایی و اظهار نظر هم می کنی؟به خدا مردم دیگر از شماها خسته و ناراحتند،بس کنید دیگر!

  • ایرانی
    0

    خدارو شکر شما حمایت کردی با این کارت نیمی از آرای ریسی ریخت،من به شخصه میخواستم رای بدم ولی شما اینو گفتی نظرم همتی شد

  • رضا
    0

    ماهم رای خودرافقط به خدامیدهیم.ولاغیر

  • کوه
    0

    حالا چون تو رای میدی ما دیگه نیستیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها