قاضی زاده هاشمی با پیش کشیدن فایل صوتی ظریف، به رئیسی کنایه زد؟


26 خرداد 1400 - 14:32
60c9c71eb5cb1_60c9c71eb5cb5
یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در توییتی نوشت: شفافیت فقط برای شعار انتخاباتی خوب است؟!

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در توییتی نوشت:

‏از انتشار ‎فایل صوتی ظریف بیش از ۵۰ روز گذشته و با اینکه وزارت اطلاعات و دادستان تهران مأمور شده بودند تا عوامل این ضربه به منافع ملی را شناسایی کنند، اما همچون بسیاری موضوعات دیگر مثل ‎آبان ۹۸ این نیز به فراموشی و مرور زمان سپرده شده. ‎شفافیت فقط برای شعار انتخاباتی خوب است؟!

قاضی زاده هاشمی به رئیسی کنایه زد؟

یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در توییتی نوشت: شفافیت فقط برای شعار انتخاباتی خوب است؟!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c9c71eb5cb1_60c9c71eb5cb5
26 خرداد 1400 - 14:32

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در توییتی نوشت:

‏از انتشار ‎فایل صوتی ظریف بیش از ۵۰ روز گذشته و با اینکه وزارت اطلاعات و دادستان تهران مأمور شده بودند تا عوامل این ضربه به منافع ملی را شناسایی کنند، اما همچون بسیاری موضوعات دیگر مثل ‎آبان ۹۸ این نیز به فراموشی و مرور زمان سپرده شده. ‎شفافیت فقط برای شعار انتخاباتی خوب است؟!

قاضی زاده هاشمی به رئیسی کنایه زد؟

منبع: خبر آنلاین

66

نظرات 39
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یداله بکدلی 0 2 پاسخ 1400/3/27 -04:56

ما ملتی هستیم که باید مردان بزرگ رو از دست بدیم تا بعد به بزرگیشون پی ببریم امیر کبیر شهید بهشتی مرحوم هاشمی رفسنجانی وحالا دکتر ظریف

ن. ر 0 1 پاسخ 1400/3/27 -00:25

مردم از گرانی، دروغ و ریاکاری خسته شدن ،حوصله شنیدن حرف های دروغ و بی نتیجه رو ندارن...الان به یکی از کشورهای عقب مانده و فلاکت زده تبدیل شدیم، بی کیفیت ترین خود رو ها با بالاترین قیمت، ... همه ش حاصل جنگ طلبی و بی توجهی به معیشت مردمه...

بینازاده 4 2 پاسخ 1400/3/27 -00:00

دکترظریف از جمله بهترین دیپلمات های جهان است که زبان دیپلماسی رو بهتر از همه این ها میدونه، چیزی هم غیر از واقعیت نگفته ...

حامد 3 0 پاسخ 1400/3/26 -20:53

افرین! جنم !

خج 5 14 پاسخ 1400/3/26 -20:46

مردک مگه تو همون نبودی که امدی گفتی من طرفدار رئیسی هستم ،حالا نزدیک شده فکر میکنی رای میاری برو بشین کنار بس ابروت نبر ،تا مردم از شما متنفر نشن، همه ما بلوچ ها به رئسی رای میدهیم ، امدی زاهدان دیدی چقدر استقبالت امدن ، برو بشین کنار بس دیگه

مومنی 4 9 پاسخ 1400/3/26 -19:44

آقای دکتر سلام جو گیر نشو تو رای نداری؟!

محمد 2 10 پاسخ 1400/3/26 -19:40

منظور توییت با اقای رییسی نیست . وزارت اطلاعات مسئول بررسی قضیه بود و وزارت اطلاعات زیر نظر روحانیه . خبری عمدا یا سهوا تیتر اشتباه زدی

حامد 1400/3/26 -20:50

کدوم اطلاعات!! جناب مطلع؟؟

دکتر مرتضوی 8 9 پاسخ 1400/3/26 -19:21

بهترین گزینه برای ریاست جمهوری محسن رضایی هستش چون به مسائل کشور و مشکلات آشنایی کامل دارن

محمد 1400/3/26 -20:47

مردک دیوانه چی حالیشه هر سال میاد فقط خودش خراب میکه کنار هم نمیره،از ۲ سالگی که بودم تو انتخابات شرکت میکرد خسته هم نمیشه

محمد 2 5 پاسخ 1400/3/26 -18:46

دکتر قاضی زاده هاشمی مرد اخلاق ساده زیست جانباز حق گو

ماس موسی 4 6 پاسخ 1400/3/26 -18:23

تو هم نشان دادی در پیتی نه برات پیت اگر مردی روی حرفت بمون و تا آخر مبارزه کن بینیم چند مرده حلاجی

حامد 1400/3/26 -20:51

تو هم نشون دادی پاچه را خوب می شناسی!!

دن کیشوت 22 14 پاسخ 1400/3/26 -18:05

چقدر نشانه برای این که ملت خواب زده،بیدار شوند؟رای بی رأی،بگذارید آخوندها خودشان به خودشان رأی دهند و خودشان را تبلیغ کنند،رفسنجانی و خاتمی و روحانی با آن همه سوابق اجرایی کاری از پیش نبردند،حالا به این بچه رییس دل بسته اند!!!

محمد 1400/3/26 -18:51

الگوت خارج از رای ایرانی حرف میزنی...چشماتو باز کن به ایرانی بودنت افتخار کن بچه جان

محمد 1400/3/26 -19:33

بچه جان به ایرانی بودنت افتخار کن و حداقل اسمتو خارجی نزار اگه برای کشورت اهمیت قائل نیستی...خبری سو گیری نداشته باش ،نظرات مخالفم نشر بده

ناشناس 3 2 پاسخ 1400/3/26 -17:36

چند سال دیگه یه اصول گرا با افتخار میگه من کردم

سلام 6 7 پاسخ 1400/3/26 -17:22

جناب قاضی زاده الان که مناظره ها تمام شده چرا شما زبان باز کردید؟؟به نظرتون معنی منافق چی میتونه باشه؟؟؟شرف اون دوتا نوکر دولت از شما که تو پوست دوست بودی والان داری رو میکنی بیشتره.

ملول 10 9 پاسخ 1400/3/26 -17:19

من رای نمیدم . ولی هرکی میخواد رای بده قاضی زاده خیلی عالیه

هموطن. 6 6 پاسخ 1400/3/26 -17:19

آقای قاضی زاده! توییت های دو پهلوی این روزهای شما، و پیش کشیدن مواردی، که لااقل زمان دوباره مطرح کردن آن امروز نیست، صحت برخی شایعات جبهه مقابل را تقویت می کند. شما در آزمون سختی قرار دارید؛ یا انقلابی عمل کنید یا انتخاباتی، اما امیدواریم با اعلام انصراف هر چه سریعتر خود به نفع جبهه انقلاب، انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن خود را همچون آقای زاکانی اعلام و اثبات کنید!

سمیه 3 4 پاسخ 1400/3/26 -17:06

امان از شیطنت خبر فوری با این تیترهای عمدا اشتباه

سید 14 10 پاسخ 1400/3/26 -16:38

باعث تاسف است آقای قاضی زاده جبهه انقلاب همیشه بخاطر حضور خود خواهانه امثالی مثل شما سقوط کرده خیلی بهتر است از جناح رقیب یاد بگیرید آنها با همه اختلافات وقتی پای سلامت جبهه خود را می بینند در زمان لازم با همه کج سلیقه گی ها پشت جبهه خود مردانه می ایستند. ولی جبهه انقلاب سال ها بخاطر حضور افرادی مثل شما همیشه بازند این نوع انتخابات بوده چرا؟ چون بلد نبودید در زمان لازم پشت جبهه انقلاب مردانه بیستید . خوب است بجای تخریب هم کمی به رای های مردم نگاه کنید . سردار سلیمانی اگر شد عزیز بسیاری از مردمان دنیا فقط بخاطر گذشت برای نظام وپیشرفت انقلاب بود که خداوند متعال خوب به آن آبرو داد

فدایی 1400/3/26 -17:46

ازکجامعلومه ایناجبهه انقلابن وجناح رقیب ضدانقلاب یه روزشماهااحمدی نژادراجبهه انقلاب می دونستیدبقیه راضدانقلاب می ترسم چندوقت دیگه بانظرتون عوض بشه.

اکبرزاده 1400/3/26 -18:42

زمانی همین اصولگرایان که به تازگی خود را جبهه انقلاب می خوانند شعار میدادند، دشمن هاشمی دشمن پیغمبر است! و نیز در سال 84 که هاشمی را می کوبیدند انتخاب احمدی نژاد را نتیجه دعای شب قدر مردم و انتخاب امام عصر (عج) می دانستند! شک ندارم که درآینده به فرد مورد نظر امروزشان نیز خواهند گفت تو شایسته سوار بودن در قطار انقلاب را نداری و پرتش میکنند پایین. خواهیم دید

به سید 1400/3/26 -19:21

فردا اگر رییسی رییس جمهور شد تصمیمش میشود تصمیم پیامبر(ص)، مردم از دست شما اصولگراها، به دزدها( اصلاح طلب ها)پناه میبرند. هنوز هم ساختار قوه قضاییه فاسد است. منتها فساددر زمان لاریجانی آنقدر زیاد شده بودکه حرکت رییسی شده تحول و مبارزه بافساد.

مورچه 13 12 پاسخ 1400/3/26 -16:38

قاضی زاده اگرفردایاصبح ۲۸خردادکناره گیری نکردی خیلی خیلی خیلی کارت درسته ومیشه ۲۵درصدبهت اعتمادکرد.امانمیتونی تاهمین جاه هم ازسرت زیاده .وشما هم راه زاکانی رامیروی ماموریت توتمامه بروبشین بالای مجلس انقلابی ۲۰درصدی

م 1400/3/27 -01:01

ازاین گنده ترش پوششی بودن اینکه عددی نیست فرداکناره گیری می کند

داریوش 3 22 پاسخ 1400/3/26 -16:29

قاضی زاده غلط کرد

طحانی 4 10 پاسخ 1400/3/26 -16:04

لنگه کفش ظریف را هم نمی ارزی ، تو به عنوان حسن مطرب وارد گود انتخابات شدی حالاخیال برت داشته که توحید هستی !؟

اسکندری 24 23 پاسخ 1400/3/26 -15:49

جناب آقای زاکانی واقعا رحمت به اون شیری که خوردی واقعا مرد میدان جنگ هستی به موقع آمدی نامردها رارسوا کردی وله موقع وفاداری خود ت. به انقلاب وملت نشان داد

یاوری 1400/3/26 -15:57

اسکندری عزیزاین چیزی که نوشتی جاش توی این صفحه نیست هول نشودقت کن ببین خلبان چی گفت.

احمد 1400/3/26 -16:50

منافق سوپر پوششی بود و دروغگویی اش معلوم شد و کنار رفت

علیرضا 1400/3/26 -17:38

با ایشون نتونستند کنار بیان فکرکنم پستی غیر ممکن میخاست چون موافقت نشد کنار نمیره

لاله 11 11 پاسخ 1400/3/26 -15:47

از كجا متوجه شدي كه به رئيسي گفته !! از اونجايي كه خود دولت بايد جوابگو اين حرفها باشه پس بهترين تحليل اينكه خود روحاني بايد پاسخگو باشه و طعنه به شعارهاي روحاني زده ..

صبوری 1400/3/26 -16:02

قاضی زاده اونقدرآدم متین ومودب نیست که وقتی چیزی میخوتدبه دولت یاشخص آقای روحانی بزنه بطورغیرمستقیم یاباگوشه وکنایه بزنه حتمااینابه رئیسی کنایه زده درضمن نام دادستانی رامستقیم برده

رئیسی 17 19 پاسخ 1400/3/26 -15:41

آقای ظریف بهترین مرددیپلماسی دنیاست ایشان حقیقت را گفته اند من نه طرفدار ظریف هستم نه هیچ جناح سیاسی رای هم نمیدهم .آقای قاضی زاده هاشمی نخبگان ومردم فهیم تحلیگر وقاضی خوبی هستند اتفاقا حرف خوبی زدی به زرر آقای ظریف نشد به ضرر خودتون شد چون ماهیت خودت بیشتر روشن شد برای مردم شاید یک سری مردم بخاطر مناظراتتون که دوراازانصاف نیست بد ظاهر نشدی بهت رای میدادند اما اونا هم بهت رای نمیدهند

حمیدرضا 16 7 پاسخ 1400/3/26 -15:17

اتفاقا منظورش دولت کنونی هستش که نه رئیسش حاضر به پاسخگوی نیست ونه وزراش حاضر نیستن وضع موجود رو گردن بگیرن !

سلام 15 3 پاسخ 1400/3/26 -15:03

اینو به وزارت اطلاعات زده