بهزاد نبوی از انصراف مهرعلیزاده تقدیر کرد/ او به همتی رأی می دهد


26 خرداد 1400 - 11:45
60c9a51079c9f_2021-06-16_11-45
رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان از محسن مهرعلیزاده تقدیر و از رای به عبدالناصر همتی حمایت کرد.

در متن بیانیه بهزاد نبوی آمده است؛

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

وظیفهٔ خود می‌دانم از برادر عزیزم، جناب آقای محسن مهرعلیزاده، به عنوان یک‌ هم‌وطن تشکر کنم. انصراف فداکارانهٔ ایشان از نامزدی برای مصالح ایران و ایرانیان و این‌که در جریان رقابت‌های انتخاباتی بعد از حذف‌های وسیع صدای مطالبات اصلاح‌طلبانه شدند در حافظهٔ سیاسی ایران و اصلاحات خواهد ماند و از ایشان نام نیک به یادگار خواهد گذاشت.

اینجانب، بعد از انصراف مسئولیت‌شناسانهٔ ایشان از نامزدی، به برادر گرامی جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی رای خواهم داد، چراکه در اعتراض به صحنه‌آرایی خطرناکی که برای جمهوریت و ایران مخاطره‌آفرین است و برای باز ماندن دریچه‌های تنفس جامعه، رای دادن فرصت‌سازانه را موثرتر از قهر کم‌تاثیر می‌دانم. 

با امید

بهزاد نبوی

رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان از محسن مهرعلیزاده تقدیر و از رای به عبدالناصر همتی حمایت کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c9a51079c9f_2021-06-16_11-45
26 خرداد 1400 - 11:45

در متن بیانیه بهزاد نبوی آمده است؛

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

وظیفهٔ خود می‌دانم از برادر عزیزم، جناب آقای محسن مهرعلیزاده، به عنوان یک‌ هم‌وطن تشکر کنم. انصراف فداکارانهٔ ایشان از نامزدی برای مصالح ایران و ایرانیان و این‌که در جریان رقابت‌های انتخاباتی بعد از حذف‌های وسیع صدای مطالبات اصلاح‌طلبانه شدند در حافظهٔ سیاسی ایران و اصلاحات خواهد ماند و از ایشان نام نیک به یادگار خواهد گذاشت.

اینجانب، بعد از انصراف مسئولیت‌شناسانهٔ ایشان از نامزدی، به برادر گرامی جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی رای خواهم داد، چراکه در اعتراض به صحنه‌آرایی خطرناکی که برای جمهوریت و ایران مخاطره‌آفرین است و برای باز ماندن دریچه‌های تنفس جامعه، رای دادن فرصت‌سازانه را موثرتر از قهر کم‌تاثیر می‌دانم. 

با امید

بهزاد نبوی

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 2 0 پاسخ 1400/3/26 -18:16

تقدیر وتشکر فتنه گر از کاندیدای بیسواد ؟؟؟؟؟چه شود همتی=بتوان هزار روحانی

ت 5 2 پاسخ 1400/3/26 -14:18

چریک ها عمر کوتاهی دارند، ولی بهزاد خان مثل اینکه تو قسر در رفتی!!!!!. رای تو تحقیر ملت را دو چندان می کند، تحقیر اول توسط نظارت دلبخواهی صورت گرفته است

حسینی 5 0 پاسخ 1400/3/26 -13:55

والله از زمانی که من یادمه از اول انقلاب می گفتن که بهزاد نبوی کمونیستی فکر می کنه و کلیه گرایش هاش به سمت کمونیستی و چپ است خدا ببین حکومت دست چه کسایی افتاده

سید 7 0 پاسخ 1400/3/26 -13:38

وادی حق الناس دیدار همه ما می باشد و خیلی دوست دارم ببینم شما بدلیل راهنمایی ها اشتباه یا به قول خودتان گرا دادن برای جناح ها چگونه می خواهید جواب بنده های خدا را بدهید که با اشتباهات شما در رای گیری و انتخاب آدم های ناسالم زندگی مردم بیگناه را تحت شعاع قرار دادید. وضع امروز و و نا عدالتی ها آن قطع گریبانگیر شما در آن وادیه خواهد بود .

مهدی 5 3 پاسخ 1400/3/26 -13:20

امثال شما اصلاح طلبان مملکت رو نابود کردن، رای بی رای

ایرانی 7 1 پاسخ 1400/3/26 -13:20

از آن روزی که وزیر صنعت بودی و طبق گفته خودت در مجلس به هر نماینده یک خودرو دادی خجالت نمیکشی ؟باز آب دیدی شناگر شدی؟

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1400/3/26 -13:15

شاهدروباه رابگواخوی

#رای_میدهم 7 1 پاسخ 1400/3/26 -13:12

بهزادنبوی طوری صحبت کرده که انکار داره بچه گول میزنه دراین مدت که کشور دردست شماها بود دیدیم چه برسر این مرزبوم آروردید از خدا بترسید اگر اعتقاد دارید دروغگو دشمن خداست ولی دوست کدخدا

نیارا 7 2 پاسخ 1400/3/26 -13:05

خدایا اینها را نیامرز که می خواهند 8 سال دیگر اصلاح طلبان را بر مسند بنشانند.

محسن 0 3 پاسخ 1400/3/26 -12:56

من که شخصا معمولا به جریان اصلاحات رای دادم . ولی استقلال رای خودم رو حفظ کردم. حتی با تکرار میکنم آقای خاتمی باز هم به روحانی رای ندادم( روزی که کلیدش رو در برنامه زنده در آورد تصمیم گرفتم بهش رای ندم و ازش نا امید شدم ) ولی همیشه حتی المقدور از روحانی حمایت کردم. این بار هم باز توی انتخابات فقط به خاطر درخواست رهبری که ارادت قلبی به ایشون دارم شرکت میکنم و مثل دو دفعه قبل احتمالا رای ممتنع میدهم . آقای همتی اون توانایی لازم رو برای نمایندگی جریان اصلاحات ندارند. شخصا فکر میکنم آقای رئیسی در حال حاضر بهترین گزینه برای ریاست جمهوری هستند. نه به خاطر اینکه توانایی بیشتری از روحانی دارند. بلکه به این خاطر که کسی در کار ایشون اخلال نمیکنه و برای ایشون از طرف ارگان های مختلف جاده رو هموار میکنند تا دولت موفقی داشته باشند تا بگویند دولتی که شعار مذاکره میداد ناکارامد و این دولت با شعارهای انقلابی کارآمد است. این بازی خیلی چرک و کثیف بود که مردم قربانی اون بودند. بنابراین بنده به آقای رئیسی رای نمیدهم ولی میدانم ایشان رئیس جمهور میشوند و انشالله وضعیت بهتری هم خواهیم داشت. این چیزی هست که همه میخواهیم. ولی اینقدر راه نادرستی را در کارشکنی و عدم همکاری نهاد ها با دولت روحانی طی کردند که باعث تاسف هست.

ناشناس 8 1 پاسخ 1400/3/26 -12:46

خودتو تو زحمت ننداز. روحانی=همتی=اصلاح طلب! هرکسی به این موجودات رای دهد در عقلش باید شک کرد

وطن دوست 1400/3/26 -17:16

اصلاح طلب اصولگرا مستقل و......همشون یکی هستند اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

خبر فوری تو هیچوقت پیامای منو ثبت نکردی 4 1 پاسخ 1400/3/26 -12:44

پوششی کیه؟ سوپر پوششی کیه؟ بعد یه سوال دیگه ببخشید روکشی کیه؟

قتبری 7 2 پاسخ 1400/3/26 -12:42

مهر علیزاده از ریاست جمهوری کناره گیری کرد ولی حرف های دشمن شاد کن ایشان هیچ موقع از حافظه مردم پاک نخواهد شد . ایشان بوظیفه خود که حمله به آیت الله رئیسی در مناظره بود نائل آمد و خودش هم می دانست که عرضه ریاست جمهوری را ندارد .

علی 7 1 پاسخ 1400/3/26 -12:37

دشمنان ایران کسانی جز اصلاح طلب ها نیستند

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1400/3/26 -12:34

جناب آقای بهزاد نبوی دستان خیانت کار شماها ومهرعلیزاده ازقبل برهمه آشکار بود مثل آقای عارف شما مبایستی بجای تشکرسکته یالااقل غش میکردید .خدابداد مردم برسد ازدست شمافریبکارهاونون به نرخ روز خورها.

ناشناس 3 0 پاسخ 1400/3/26 -12:23

بهزاد نبوی با این نامه مرموز دوری خود از اصول انقلاب اسلامی و از آرمانهای الهی پایه گذار این انقلاب ؛ خمینی کبیر (ره) ، آشکار کرد.

کاربر ناشناس 6 1 پاسخ 1400/3/26 -12:20

اخوی شمامیخواهیدکجاراآبادکنیددیوارخانتان ازشالیده کج چیده شده بایدمعماردرستکارازنوبچیند