مرگ بیمار مبتلا به آسم در هوای آلوده شوش

مرد 43 ساله مبتلا به بیماری آسم در روزهایی که میزان آلودگی هوا در شهرستان شوش به چندین برابر حد مجاز رسیده بود دچار تشنج شد و جان باخت.

مرگ بیمار مبتلا به آسم در هوای آلوده شوش

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، یک مقام آگاه در شهرستان شوش گفت: فرد مذکور دارای سابقه تنگی نفس ( آسم ) بوده که بیماری وی در هوای آلوده چند روز گذشته تشدید شد.

وی افزود: این مرد 43 ساله در حالیکه به دلیل مشکل تنفس دچار تشنج شده بود به اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت اما با وجود اقدامات پزشکی و احیاء وی ، به دلیل مشکل حاد تنفسی جان باخت.

به گفته خانواده فرد متوفی ، نامبرده مبتلا به بیماری آسم بوده و تحت مراقبت و درمان قرار داشت اما روز یکشنبه بدلیل آلودگی شدید هوا دچار تشنج شده و به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شد اما تلاش یک روزه پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند.

پزشکی قانونی شوش مرگ این مرد با داشتن سابقه آسم و تنگی نفس در هوای آلوده اخیر را تایید کرد.

در پی وقوع پدیده گرد و خاک که از ابتدای هفته جاری در شمال خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد 77 نفر به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان نظام مافی شوش مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.

مرکز بهداشت شهرستان شوش در روزهای اخیر به دلیل پدیده گرد و خاک بیش از پنجهزار عدد ماسک در مناطق شهری و روستایی توزیع کرد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها