متن و حاشیه خبرهای انتخاباتی ۱۴۰۰

۲ روز مانده تا انتخابات/ جدال توئیتری سعید جلیلی با همتی بعد از کناره گیری از انتخابات/ واکنش عبدالناصرهمتی به کناره گیری جلیلی به نفع رئیسی/ سعید جلیلی انصراف داد/ پیامک محسن رضایی به مردم در مورد یارانه 450 هراز تومانی/ مهرعلیزاده از حضور در انتخابات ان

خبرهای انتخاباتی چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

۲ روز مانده تا انتخابات/ جدال توئیتری سعید جلیلی با همتی بعد از کناره گیری از انتخابات/ واکنش عبدالناصرهمتی به کناره گیری جلیلی به نفع رئیسی/ سعید جلیلی انصراف داد/ پیامک محسن رضایی به مردم در مورد یارانه 450 هراز تومانی/ مهرعلیزاده از حضور در انتخابات ان

خبرهای انتخاباتی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، در این بسته خبری بروز می شود، با ما همراه باشید:

ظریف قبول کرد در کابینه من حضور داشته باشد

عبدالناصر همتی در گفت‌وگوی اینستاگرامی از حضور ظریف در کابینه اش خبر داد.

عبدالناصر همتی در گفتگویی گفت: آقای ظریف قبول کردند در کابینه من باشند و می‌توانیم با همکاری ایشان و یک تیم قوی کشور را از این وضعیت بیرون آوریم.

بهزاد نبوی هم در کلاب هاوس این موضوع را تایید کرد.

انصراف قاضی زاده تکذیب شد / شکایت از صداوسیما

رئیس ستاد مردمی «دولت سلام» اخبار منتشره درباره انصراف قاضی‌زاده هاشمی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد و از شکایت این ستاد به قوه قضائیه و رئیس شورای نظارت بر صداوسیما خبر داد.

جدال توئیتری سعید جلیلی با همتی بعد از کناره گیری از انتخابات

عبدالناصر همتی در واکنش به کناره گیری سعید جلیلی در توییتی نوشته بود؛«کنار رفتن آقای سعید جلیلی تکه دیگری از پازلی بود که برای کشور چیده شده است. از همه دلسوزان اصلاح کشور می خواهم اجازه قدرت گرفتن این جریان را ندهند.با کنش فعالانه، همه با هم، توانمان را روی هم بگذاریم.این توییت با هشتگ ما باهم میتونیم و بزنید زیر میز منتشر شد.»

سعید جلیلی در پاسخ به توییت عبدالناصر همتی که با هشتگ ما با هم میتوانیم منتشر شده بود نوشت:

«در چهارسال آینده نه تنها می توان کشور را اداره کرد؛ بلکه می توان آن را جهش داد.

اما؛ شما نمیتوانی»

این توییت با هشتگ شما نمیتوانی منتشر شده است.

جدال توئیتری سعید جلیلی با همتی بعد از کناره گیری از انتخابات

توئیت سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی

تشکر رئیسی از تصمیم جلیلی
در پی کناره‌گیری سعید جلیلی از صحنه انتخابات ریاست جمهوری به نفع جبهه انقلاب، سید ابراهیم رئیسی با ارسال پیامی، از این تصمیم وی تشکر کرد.

در پیام حجت الاسلام رییسی آمده است: «تصمیم مسؤولانه و بهنگام دکتر سعید جلیلی، نشانگر تعهد انقلابی و اخلاص این برادر عزیزمان بود. از تلاش‌های مجاهدانه ایشان تشکر می‌کنم. امروز روز جهاد بزرگ برای جهش ایران است. بسم الله الرحمن الرحیم.»

واکنش عبدالناصرهمتی به کناره گیری جلیلی به نفع رئیسی

عبدالناصر همتی در واکنش به کناره گیری جلیلی به نفع رئیسی نوشت: کنار رفتن آقای سعید جلیلی تکه دیگری از پازلی بود که برای کشور چیده شده است.

از همه دلسوزان اصلاح کشور می خواهم اجازه قدرت گرفتن این جریان را ندهند.با کنش فعالانه، همه با هم، توانمان را روی هم بگذاریم.

سعید جلیلی انصراف داد

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای به نفع آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

تکذیب یک ادعا درباره علی لاریجانی و محسن رضایی

طی چند ساعت اخیر خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی براینکه بعد از دیدار محسن رضایی و لاریجانی، ماموریت تشکیل کابینه این کاندیدا به لاریجانی سپرده شده است.

بهروز نعمتی، چهره نزدیک به لاریجانی در کلاب ایران من ضمن تکذیب این ادعا گفت: برخی از کاندیداها با لاریجانی دیدار و گفتگو داشتند ولی علی لاریجانی هیچ قولی به هیچ کدام از آن‌ها نداده است.

پیامک محسن رضایی به مردم: هم یارانه 450 هزار تومانی می دهم هم زمین رایگان /به وعده هایم عمل می کنم

در پیامک‌ تبلیغاتی محسن رضایی از نامزدهای ریاست جمهوری آمده است: سلام مردم ایران، من محسن رضایی سرباز وطن با شما در پیشگاه قرآن عهد می بندیم پس از پیروزی به وعده هایم عمل کنم.
۱-پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی ماهانه
۲- پرداخت حقوق ماهانه به زنان خانه دار به حساب خودشان
۳.تامین زمین رایگان و اعطای وام خرید مسکن ۴۰، ۵۰ ساله

پیامک محسن رضایی به مردم: هم یارانه 450 هزار تومانی می دهم هم زمین رایگان /به وعده هایم عمل می کنم

قاضی‌زاده هاشمی انصراف نمی‌دهد

زهرا شیخی رئیس ستاد انتخابات امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در خصوص ادامه حضور این نامزد در رقابت های انتخاباتی اظهار داشت: سبد رای قاضی‌زاده هاشمی از آرای جوانان تشکیل شده و رو به رشد است.

شیخی تاکید کرد: آراء این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری هیچ نسبتی با رأی سایر نامزدهای انتخابات از جمله سید ابراهیم رئیسی ندارد لذا تا پایان در صحنه رقابت انتخابات باقی خواهد ماند.

پیام همتی برای مهرعلیزاده بعد از انصراف

متن نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مهرعلیزاده
با سلام و احترام
در مسیر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در غیاب جریانات مهم سیاسی برگزار می شود، حضرتعالی با آزادگی و صراحتتان نقش ارزنده ای به نمایش گذاشته و سعی نمودید تا صدای حذف‌شدگان این رقابت باشید.

حال که با انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات، مسوولیت مرا سنگین تر نموده اید، از حضرتعالی طلب دعای خیر جهت ادامه این راه پرنشیب و نیز کمک فکری و عملی برای فردای بهتر ایران عزیزمان را دارم.

قدردانی رئیسی از زاکانی

در پیام ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمده است:

"از برادر گرانقدرم جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی که بر اساس تکلیف انقلابی‌اش تصمیم به حضور در انتخابات گرفت و «مومنانه» به رقابت پرداخت و امروز هم «مسولانه» تصمیم گرفت، «صمیمانه» تشکر و قدردانی می کنم.

راهپیمایی هواداران سعید جلیلی؛ عصر امروز از میدان منیریه تا راه‌آهن

همتی: در کابینه‌ام از ظریف استفاده می‌کنم

عبدالناصر همتی روز چهارشنبه در توییتی نوشت: توسعه اقتصادی ایران بدون تعامل قوی با خارج و دیپلماسی قوی اقتصادی مقدور نیست. دولت من به دنبال رفع تحریم‌ها و خدمت گرفتن سیاست خارجی برای نیل به توسعه اقتصادی است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از محمد جواد ظریف برای حضور در کابینه‌ام در پست معاون رییس جمهوری و وزیر خارجه دعوت خواهم کرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی: شفافیت فقط برای شعار انتخاباتی خوب است؟!

زاکانی به نفع رئیسی کناره گیری کرد

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از حضور در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و در جوار مرقد فرمانده شهیدش حاج محمود (عبدالله) نوریان از حضور در عرصه انتخابات کناره گیری کرد. ( بیشتر بخوانید )

بیانیه ۲۱۰ نماینده به ۴ نامزد اصولگرا: به نفع رئیسی انصراف دهید

210 نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای خطاب به علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی و سعید جلیلی از آنها خواستند تا به نفع سیدابراهیم رئیسی انصراف دهند.

همتی: حیف است دوباره ملک و ملت را به مشتاقان انزوا بسپاریم

«عبدالناصر همتی» روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: تاریخِ ما را با حسرت نوشته‌اند، حسرت نابهنگامی؛ حیف است که در جشن احیای برجام و دست‌افشانی پایان تحریم، دوباره ملک و ملت را به مخالفان توافق و مشتاقان انزوا بسپاریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: حیف است که دوباره شعارزدگی‌ها جای عملگرایی، ماجراجویی‌ها جای مذاکره و ظریف‌ستیزان جای ظریف را بگیرند.

سخنگوی ستاد سعید جلیلی: در فضای انصراف نیستیم/ مرزبندی نامزدهای اصولگرا در مناظرات روشن شد

مرتضی فیروزآبادی، سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با بیان اینکه مرزبندی نامزدهای انتخابات در مناظره‌ها مشخص و روشن شد گفت: ما اصلاً فضای انصراف نداریم و ستاد کاملاً مشغول کار است.الان که با شما صحبت می‌کنیم، ما تا پایان روز چهارشنبه برنامه‌هایمان را پر کرده‌ایم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در پاسخ به این سوال که چقدر توانستید در ایام تبلیغات افکار عمومی را مجاب کنید، گفت: مهمترین اقدام تبلیغاتی در این انتخابات، برنامه‌های تلویزیون و صدا و سیما بود. اگر بخواهیم تلویزیون را ارزیابی کنیم، نقطه قوت تلویزیون این بود که فرصت مستقلی برای نامزدها فراهم کرد تا درباره تک تک استان‌ها صحبت کنند.این امکان در گذشته یا در انتخابات قبلی نبود ما از این فرصت استفاده کردیم.

مهرعلیزاده از حضور در انتخابات انصراف داد

محسن مهرعلیزاده در نامه ای به وزیر کشور از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف داد. ( بیشتر بخوانید )

رضایی: لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفت: رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است.

محسن رضایی گفت: اصولگرا نیستم؛ من انقلابی‌ام؛ اصولگراها آمدند با ما ائتلاف کردند. در زمان امام هم اصلاح طلبان آمدند با ما ائتلاف کردند. ( بیشتر بخوانید )

پیام همتی به رای اولی ها

در توییت عبدالناصر همتی آمده است:

دختران و پسرای رای اولی عزیزم
سبک زندگی و علائق شما برای من مهم است
همانطور که آینده شما و رفاه و احترام شما.

برای داشتن حق انتخاب مخصوصا انتخاب سبک زندگی، جمعه خانواده تان را پای صندوق رای بیاورید.
از حق انتخاب تان استفاده کنید که ما پیروزیم.
هر نفر ده نفر

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 54
  • کاربر ناشناس
    0

    کسی به این گروه رای نمی دهد همتی هم اگر انصراف به نفع خودش است چونکه.نمی تواند کشورا اداره کند بودجه کم می اورد ومی رود سراغ گران کردن بنزین

  • مهدی
    0

    بابا جلیلی بکش کنار رای رو خورد نکن میخواید مثل سال های قبل شکست بخورید؟

  • کمند
    0

    با انصراف مهر علیزاده قیافه زاکانی دیدن داره

  • شیخ
    0

    تواین وضعیت بیکاری وگرانی به کی رای بدیم بجز محسن رضایی که قول داده همه مردم ایران راباماهی ۴۵۰هزززززززززززززاررررررررررررر تتتتتتتتتتتت تومن میخوادثروتمندکنه .اونم بشه یاکه نشه رازدلم را گفتم اینو جواب شنیدم . بچه نشو دل ای دل ایناهمه باهم هستن

  • پرستو
    0

    بعله سیستم فریب هدف گیری دقیق کرده چه میکنه این کی پاپ!

  • قاسم
    0

    آقای رضایی این منم منم را کنار بگذارید ، شما چندین بار کاندید شدید ولی مردم به شما رأی ندادند. شما فکر می‌کنید کی هستی که می‌گویی اگر لازم باشد رفراندوم برگذار می‌کنم ؟

  • امیر
    0

    خجالت بکش.با چه روئی این حرف را میزنی. آقای همتی شما در این دولت پست داشتید این هم ریس کل بانک مرکزی ایران کارنامه شما مشخص هست.دلار25شما یک درصد رای هم ندارید بهتر ه خودت انصراف بدی .سنگین تریم.مردم چه فرض کردی.

  • شهرام.ر
    0

    منظور آقای رضایی این است که اگر رهبر انقلاب لازم بدانند و به من ابلاغ کنند رفراندوم برگزار می‌کنم. من نمی‌دونم چرا از رفراندومی که در ابتدای انقلاب انجام دادید و بیش از نودوهشت درصد آرا موافق بودند ، اینقدر وحشت زده هستید ؟؟؟. خواست مردم کجای این نظام قرار دارد. نهایتاً اگه مردم مخالف رفراندوم باشند ، در آن شرکت نمی کنند (مثل انتخابات ریاست جمهوری) .

  • سید سجاد
    0

    آقای رضایی فکر میکند رییس جمهور کاره ایی که میگویدرفراندوم برگزارمیکند،بنده خدا همه ملت و شما رعیت هستیم.کجای کاری؟؟؟!

  • طوفان شن
    0

    همتی جان مگه شرکت هرمیه؟؟ضمنا نرخ رو هم اعلام نکردید...

    نظرات شما -
    • شوش
      0

      همتی نمیتونه به ولله نمیتونه نمیتونه.....هیچکی نمیتونه از بین اینا

  • ....
    0

    به دکتر همتی رأی می دهیم .

    نظرات شما -
    • اسپند
      0

      دولت سوم روحانی بدبختی پشت بدبختی روحانی که رییس اون بود چی کرد تا کارمندش بکنه چرا خودتونو به خواب می زنید.

    • مهدی
      0

      به هیچ وجه اصلا رای به همتی 8 سال دوباره بدبختی تازه بدتر از این

  • ناشناس
    0

    والا اگه من بودم با اون تجمع با شککککووههههه‌ی که برای مهرعلیزاده شده بود،درجا همونجا خودما دار میزدم⁦

  • دن کیشوت
    0

    به آقای هیچکس رأی میدهیم

  • بتول
    0

    سلام لطفاً اگه قرار کاری نکنید که نمی تونید کاری کنید قدرت اجرایی رئیس جمهور در کشور در حدّ یک وزیر کشور خارجه نیست لذا به شعور مردم بی احترامی نکنید چرا کسی از این عزیزان نمیاد بگه مشکل روحانی در سال 1399 این بود ولی سال 1397 مسکن و ملک و خودرو 25درصد کاهش داشت چی بود یک رئیس جمهور قبل از تحریم 25درصد کاهش قیمت بعد از تحریم 3هزار درصد افزایش پس مشکلات کشور از رئیس جمهورها نیست مشکلات از دیدگاهها و روابطه نیاز به اصلاحات شدید و بزرگ اصولی دارد یعنی باید با کمک خبره ها و دانشمندان یک اصلاحات اصولی و اساسی انجام تا به اهداف انقلاب کمی نزدیک شویم تا شاید بتوان ناامیدی مردم از مسئولین کشور را به امید و شادی باز گردان حق این ملت نیست این همه ستم این همه درگیری فکری جسمی روحی شما هر چه دارید از این ملت هست تا با این فرمان می رانید مطمئن هیچی تغییر نمی کند بی ارزشترین پول خاورمیانه کشورهای نفتی عقب مانده ترین در برابر عربستان کره جنوبی و نا امیدترین ملت در دنیا با این فرمون گرفتن ما می ریم ته دره اگه قرار بود با این فرمون بجایی برسیم در این نیم قرن عمر انقلاب می رسیدیم تا اصلاحات زیادی انجام نشود دست تندروهای افراطی از حلقه قدرت و ثروت قطع نشود و تا همگی پشت رهبری نباشیم و حامی رهبری نباشیم حتی خود شخص اول کشور هم رئیس جمهوری را قبول کند نمی توان کاری کرد درد تندروی است درمان یک دلار هزینه ندارد . مسئولین قدر زمان بدانند در زمان وقت اضافه کاری کنند تا مثل معجزه تیم ملی فوتبال روحانی امید به جام جهانی دیده شود تیم ملی معجزه کرد پس مردم هم می تونند معجزه کنند با شرکت و حضورهمگانی و پر نشاط در انتخابات 28 خرداد /// من رای می دم تو رای می دهی ما رای می دهیم

  • رمضانی
    0

    رای ندادن یعنی بازی در زمین اقلیت و حاکمیت تفکر حداقلی بر حداکثری ، یعنی گل بخودی ویرانگر علیه مردمسالاری واصلاح ، یعنی نه به تعامل وفضای بازسیاسی واصلاح اقتصاد معیوب کشور . بیایید با یاری فرزنددیارهگمتانه وراه انداختن موج سوم جمال عبدالناصر ایران را یاری کنیم وشگفتی آفرین بزرگ این دوره باشیم .به کوری چشم بی بی سی و دیگر شبکه های معاند وابسته به سعودی که از یکسال قبل برای تحریم انتخابات حنجره پاره کرده اند حماسه پر شکوه حضور راه می اندازیم

  • فاضل
    0

    فقط احمدی نژاد ،رای ما

  • قربانعلی
    0

    اقا ریسی بهمون ریغن و تیخم مرغ میده گوشت میده . مرد خوبیه

  • رضا سان
    0

    من با افتخار رای نمیدم..... وقتیکه موسوی خوئینی ( لیدر اصلاح طلبان ) رفیق جینگ قاض القضات در میاد.... حالم ازف سیاست بهم میخوره.... داداش ملت بدبخت ایران سر کارند اینها هم ( چپ راست) باهم هستند

    نظرات شما -
    • محمدمهدی
      0

      کسانی که رای نمیدن حق اظهارنظرهای ندارن پس الکی کاپشنت نذار

  • م
    0

    از اول هم معلوم بود که اقای مهرعلیزاده پوششی است وبرای تخریب طرف مقابل اومده

  • داود
    0

    درود بر همتی عزیز.رای ملت به شما است.عزیز ملت.

  • علیرضا
    0

    رای فقط ریِسی

  • علی
    0

    همتی فقط دروغ خوب بلده.تواین هشت سال اون ودوستاش چکار کردن که باز وعده داره میده

  • اشنا
    0

    کسی به حرف اصلاح طلبان و اصولگرایان تره هم خورد نمی کنند ما با تشخیص خود به آقای همتی رای می دهیم

    نظرات شما -
    • شناسا
      0

      این تشخیص شما تهش خیسه! از ما گفتن بود.

  • ناشناس
    0

    با توجه به انصراف آقای مهرعلیزاده لطفا درصد آرا را اصلاح کنید.

  • فرياد
    0

    همتي اگر با وضع موجود مخالفي كنار بكش تا طرفهاي مقابل ببينيم چكار مي كنند راي بي راي

    نظرات شما -
    • علی
      0

      این نقشه منافقین برای به آشوب کشیدن انتخابات است. خدا در قرآن می فرماید گناه فتنه از قتل بیشتر است. مراقب این فتنه گرا باشید

  • alia
    0

    همتی دزد سر گردنه اوناکه نامزد پوششی بودن پس مهر علی پوششی نبود خجالت بکش وقتی از دیگران ایرادمیگیری خودت نباید اون ایرادو داشته باشی

  • مورچه
    0

    رای بی رای فقط رفراندوم منطقی است

    نظرات شما -
    • مردم مظلوم
      0

      اره جان عمه ات بنشین تا صبح دولت بدمد شکمت سیر رفراندوم برو دست خدا

    • ....
      0

      رفراندوم چی؟ من تو فکر نون شبم هستم

  • وطن دوست
    0

    حرفها،کارها و افکار نخ نما شده الهم العجل لولیک الفرج

  • بصیرت
    0

    در مقابل رای مون مسئولیم و قطعا به فردی اصلح و دارای برنامه و کارنامه درخشان رای میدیم ، نه افرادی که از آب گل آلود میخوان ماهی شونو بگیرن و دنبال زدن زیر میز هستن

  • مورچه
    0

    یک سوال ازنامزدها ایادر۴سال ریاست خود بنزین گران می شودایابا جهان ب تعامل ودوستی دست پیدامیکنیم

    نظرات شما -
    • داروغه
      0

      به همتی رای بده حتما بنزین تا 30 هزار میره

  • علی
    0

    اعوذ بالله من الشیطان

  • رضا
    0

    واقعاً روحانی وهمتی و تمام اعضای دولت روحانی وقیح هستند اصلا نمیدوند شرم و حیا چیه. آخه یکی نیست به همتی بگه مردک تو با چه رویی نامزد شدی؟کارنامت چیه؟ تو که مدیر بانک مرکزی بودی ی پست در این حد رو نتونستی آبرومند اداره کنی و این وضع ارزش پول ملی در دوره تصدی شما هست چطوری با چه ابرویی پا به این عرصه گذاشتی؟ چگونه میخوای اجماع داخلی و بیرونی داشته باشی ؟تو که دار و دسته اصلاح طلبها هم قبولت ندارند.چی هستی ؟کی هستی ؟ در حد یک معاون استانداری یک استان دور افتاده هم نیستی. به جز دروغ گفتن و حمایت از مافیای بانکی وتیشه به ریشه اقتصاد مملکت زدن ونابودی ارزش پول ملی چی داری تو کارنامت؟

  • شیخ
    0

    باکدام دلخوشی بایدرای داد اصلااین رییسی کی هست که هرجاه پستی مقامی داشته منصوب شده رای مردمی نداشته ازایناگذشته چندتا۴ساله شعاردادن وبرعکس شعارهاعملکردن چرابایدرای بدم به کسانیکه ۴۳ساله ثروت ملی ملت رامی خورن میچاپند نه دیگه حق اشتاه ندارم رای بی رای به انتصابات

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اگه انتصاب هست پس اسم رای چیه؟! پس حداقل بگو انتخابم محدود شده؟! و یه گزینه با لیاقت معرفی کن؟؟؟؟ متاسفانه نداریم!!! متاسفانه الان قحط الرجال شده این واقعیت هست چون مدیرت میانی و بالایی قدیمی ها ترک پست نمیکنن و تنها جا برای ورود افراد با سن پایین مجلس هست این باعث شده الان وضعمون خوب نباشه و انتخاب لیستی!!! اخه چه چپ چه راست چرا ملاک باید لیست باشه به جای شخص؟!

  • بازنشسته
    0

    درود بر همتی که در مناظره علناً به این دوشخصیت پوشالی و نوکر مآب گفت : من جواب شماها را نمی دهم ، شما پوششی هستید ....حالا اگر هم می ماند ارای باطله به مراتب از رای انها بیشتر بود...

    نظرات شما -
    • مردم مظلوم
      0

      درود بر شرف نداشته همتی بخدا بعضی واقعا خود را به خواب زده اند مشکل بعضی معیشت نیست مشکل شما اینه برین داخل پارک رو دخترها اب بریز برید کنسرنتو،،، امام علی ع کسی که در زمان ظلم خواب است زیر چکمه ضالم بیدار میشود شما لیاقت هما حسن کلید ساز دروغ گو را دارید

    • علی
      0

      الان مهرعلیزاده چیه؟!!! تو هر دو طرف ببین متاسفانه از دوره قبل باب شد این هم قالیباف و علی الخصوص جهانگیری!!!! دلیگه این معرف همه هست

  • دن کیشوت
    0

    رییسی کیست؟بچه رییس آخوندا

    نظرات شما -
    • علی
      0

      همتی کیست؟! بچه با همت بانکای مفخور!!! بچه با همت تیم هشمی!!! مسخرمون کردی؟!!! تیکه انداختن بیا یادت بدم!!! خاتمی و هاشمی و آشنا و روحانی و ... ببخشید اونا آکسفورد درس خونده بودند؟!!! اخوند بودند یا رجبی که کلا مثل استالین بود البته با طعم وطن فروشی؟!!! یا شاهزاده پهلوی که پول تو جیب از مامانش میگیره!!!! ملاک کارنامه طرف هست و نگاهی به برنامه

  • از همین اول
    0

    با این انصرافهای برنامه ریزی شده ملت را سر کار گذاشته اید

  • علی
    0

    فاتحه ی مملکت رو بخونید. چون با رای دادن هم مشکلی حل نخواهد شد

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی روزیکه بیمه تصادف زن ومردگذاشتیدچنددرصدمردم بیگناه رابه کشتن دادیدنصف فوت شدگان عزیزان هموطن درحادثه تصادفات ه بروروکش

  • مردم
    0

    خجالت بکشید .رای گرفتن که اجباری نیست .چرا انقدر مزاحم میشید پیام میدید ؟

  • mir
    0

    افساد طلبهای با شعار اصلاحات همینند وقتی کاری رو خودشون کنند عین صوابه ولی اگه رقیبشان همون کار رو بکنه گناه کبیره است خوبه که اول مهر علیزاده به نفع او کنار رفته اینها مرامشان دروغ و نیرنگ است

  • کمانگیر
    0

    بازم حرف برق مفت و پول نفته.ولی اینبار نمیزارم سرمن هم بزارن کلاهی که سر بابام رفته.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها