مروری بر زندگی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ قسمت ششم؛

عبدالناصر؛ اقتصاددانی با سابقه "اصلاح" پیام‌های امام/ پسر همتی در کدام سریال‌ها بازی کرده است؟

عبدالناصر همتی اگر چه به نام مدیر زمان روحانی شناخته می‌شود اما او از زمان هاشمی رفسنجانی در سطح مدیریت بانک و بیمه کشور حضور داشته و پیش از آن هم مدیر برادر هاشمی در صداوسیما بوده است.

عبدالناصر؛ اقتصاددانی با سابقه "اصلاح" پیام‌های امام/ پسر همتی در کدام سریال‌ها بازی کرده است؟

مریم محمدپور: اقتصاد خوانده است و بیشترین تاکیدش بر همین مساله است. عبدالناصر همتی فرزند احمد، 64ساله است و در کبودرآهنگ در نزدیکی غار علیصدر به دنیا آمده. سال 54 راهی دانشگاه تهران شده تا اقتصاد بخواند و تا پایان مقطع دکتری در سال 72 در همین رشته و دانشگاه باقی مانده؛ البته برای انجام تزش به لندن نیز رفته است. در سال‌های اول دانشجویی یک دوره حسابرسی مؤسسه کوپرز اند لیبراند هم گذرانده و حالا اقتصاد کلان و اقتصاد انرژی تدریس می‌کند. دانشجوی درسخوانی نیز بوده، چراکه رتبه‌اش برای ورود به مقطع ارشد، یک شده است. کتابهایی نیز در رشته خود تالیف کرده که مهم‌ترین آن‌ها کتاب «اقتصاد کلان، مقدمه‌ای بر سیاست‌های پولی و مالی» است. این کتاب چهار بار تجدید چاپ شده‌است. کتاب‌های «توسعه اقتصادی»، «مشکلات اقتصادی جهان سوم» و «اقتصاد نفت» نیز از تألیفات اوست.

اول رسانه بعد اقتصاد

همتی فعالیت خود را نه در اقتصاد که در رسانه آغاز کرد، آن هم در مهمترین رسانه کشور دست‌کم در سالهای اولیه بعد انقلاب. او به صداوسیما رفت و از سال 59 تا 68 مدیرکل خبر و از 68 تا 73 معاون سیاسی سازمان صدا و سیما بود. حضور او در صداوسیما همزمان با ریاست محمد هاشمی رفسنجانی بود و به نظر می‌رسد نگاهش در مسائل سیاسی و فرهنگی و رسانه‌ای چند دور از غالب خانواده هاشمی نیست. همتی همزمان عضو ستاد تبلیغات جنگ نیز بوده است.

اصلاح پیام امام و رهبری

نفوذ عبدالناصر همتی بر نحوه پخش اخبار و حتی شخصیت‌های بزرگ سیاسی کشور تا اندازه‌ای بوده است که وی در مصاحبه‌ای می‌گوید در کلمات بیانیه‌های امام خمینی نیز تغییراتی به صلاحدید خود اعمال می‌کرده است: "من حتی در پیام امام درباره سلمان رشدی یک کلمه‌ای را اصلاح کردم. یعنی ایشان نظر مثبت داشتند و اجازه می‌دادند این کارها را انجام دهیم... یک جمله‌ای را که درست نیست بگویم صلاح ندانستم ولی کارشناسی شده را بهتر می‌دانستم و به ایشان عرض کردم امام فوری فرمودند اصلاح کنند ولی سریع پخش کنند. این روند در دوره مقام معظم رهبری که من چند سال معاون سیاسی بودم، ادامه داشت".

رفت و آمد از بانک به بیمه و برعکس

جالب است که همتی از عرصه رسانه‌ای بدون فوت وقت وارد عرصه اقتصادی شد و با سمت مهمی هم کار خود را آغاز کرد. او از سال 73 تا 85 رئیس بیمه مرکزی ایران بود. در آن دوران همتی "پدر بیمه‌های خصوصی" کشور لقب می‌گیرد. از 85 وارد سیستم بانکی کشور می‌شود و کارش در این حوزه را با مدیرعاملی بانک سینا شروع می‌کند. تا 92 همین سمت را داشته است و کارِ کارستان او در اواخر این بازه زمانی، خارج کردن بانک سینا با رأی دادگاه عالی اروپا از فهرست تحریم اتحادیه اروپا بود. در سال 92 و همزمان وزارت طیب نیا و به پیشنهاد شخص وزیر، همتی به عنوان مدیرعامل، راهی بانک ملی ایران می‌شود و تا سال 95 آنجا می‌ماند، بعد از آن به بیمه بازمی‌گردد و دو سال دوباره ریاست بیمه مرکزی کشور را به عهده می‌گیرد. بازگشت او به بیمه پس از انتشار فیش حقوق های نجومی بود. همتنی سوم مرداد سال 97 هم رئیس کل بانک مرکزی می‌شود اما پس از شروع تبلیغات انتخاباتی، روحانی جانشین همتی را معرفی می‌کند. عضویت 5 ساله در عضو کمیته اقتصادی شورای عالی امنیت ملی در زمان ریاست جمهوری روحانی، دیگر شغلی است که همتی تجربه کرده است.

سفیر چین نرفته برگشت

پیش از رئیس بانک مرکزی شدن، همتی یک ماه سفیر چین بود، از ابتدای تیر 97 حکم همتی زده شد اما او با تاخیر به پکن رسید. وقتی هم رسید، عرقش خشک نشده، برگشت تا در مردادماه جانشین سیف شود.

پسر بازیگر آقای رئیس

سپیده شبستری، همسر عبدالناصر همتی، مدتی قبل با حضور در یک برنامه تلویزیونی حسابی سر زبان‌ها افتاد. او که مسئولیت ستاد انتخاباتی همسرش را به عهده دارد، در رشته اقتصاد تحصیل کرده و دکترای مدیریت گرفته است.

این زوج، یک پسر و دو دختر دارند که هیچکدام راه والدین خود را ادامه نداده و سراغ رشته اقتصاد نرفته‌اند. پسر خانواده، امیرحسین، متولد ۶۴ و استاد معماری و سینماست. امیرحسین همتی در دو سریال عملیات 125 ساخته‌ بهروز افخمی و دولت مخفی به‌کارگردانی عبدالحسین برزیده و راما قویدل نقش ایفا کرده است. او در ابتدا در هلند مشغول بازیگری و کارگردانی تئاتر شد و بعد از آن یک سال شاگرد پدر تئاتر ایران، مرحوم حمید سمندریان بود. همچنین یکی از دختران همتی پزشک متخصص اطفال است و دختر دیگر، دانشجوی رشته معماری است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر زاکانی؛ "افشاگر" و "دادگاه برو" اما همیشه تبرئه، حتی بعد از حکم حبس !

آقا محسن؛ محافظی که بعدها چریک و حالا کت و شلواری شده/ «تام جی اندرسون» پسر رضایی بود؟

مهرعلیزاده؛ اصلاح‌طلبی با یک کامیون سِمَت/ از فرماندهی سپاه تا معاونت بهزاد نبوی

امیرحسین قاضی زاده هاشمی؛ نامی که از پسرعموی وزیر به کاندیدای ریاست جمهوری تبدیل شد

سعید جلیلی؛ دانشجوی علم الهدی و مرید مصباح/ جمله معروف احمدی نژاد درباره نتیجه عملکرد او چه بود؟

ابراهیم رئیسی و حضور در رقابتی دو سر برد/ مردی ساکت با سمت‌ها و حاشیه‌های زیاد/ داستان تابستان 67 چه بود؟

منبع: خبر فوری

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 74
  • کاربر ناشناس
    0

    رای ماریسی

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا همتی نمی تواند یک دهات را اداره کند

    نظرات شما -
    • حسيني
      0

      راي دادن دوباره به اين جماعت يعني 4سال ديگه بدبختي و فلاكت خوب فكر كنيد و بياييد تغيير ايجاد كنيد مطمئن باشيد وضع از اين كه هست كه بدتر نميشه ..

  • کاربر ناشناس
    0

    دلار ۶تومانی تحویل گرفت الان ۲۴ تومان

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      آدم بی فکر ،اگر هر کشوری فروش نفت تحریم باشد،واردات و صادراتش تا ۹۰ در صد تحریم شود وحتی واردات دارو برایش تحریم باشد باید به آن حق داد که دلار تا این حد بالا رود ، منبعد خواهید دید که دولت بعدی هم هیچ غلطی نمی تواند بکند ،حتی ممکن است کشور را تا مرز جنگ پیش ببرد

    • علی
      0

      اکبر جان ...... کی این بلاها رو با برجام به سر ما اورد ... مگه مغز خر خورده بودند قراردادی رو امضاء کردن که نه راه پس دارند و نه راه پیش . از سیاست غلط اینا تحریم ها بیشتر شد .. وقتی دولت بیاد همه شاه راه های اقتصادی و نظامی خودش رو در اختیار دشمن قرار بده مسلما خفش میکنند .. .. از زمان آقای رفسنجانی ما رو از جنگ ترسوندند مگه حالا فکر کردی جنگ نشد ... جنگ اقتصادی که بدتر شد .. با اطلاعاتی که از جاسوسان دولت روحانی گرفته بودند قرار بود کشور رو نابود کنند ..چقدر باید هزینه بدیم تا کی باید دانشمندان ما رو بکشند تا عده در داخل به بصیرت برسند .

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی مدیر عامل صندوق خانوادگی شاید خوب باشد ولی بانک‌مرکزی را داغون کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    خود اصلاح‌طلبان قبولش ندارند

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی ماشین کوک شده دولت روحانی است از خودش چیزی ندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی همان روحانی بدون ریش است

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی ادامه دروغ های روحانی را می گوید

  • کاربر ناشناس
    0

    در مناظره ها چیزی برای گفتن نداشت فقط می گفت من اقتصاددان هستم

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی اصلا بدرد ریاست جمهوری نمی خورد

  • کاربر ناشناس
    0

    الان برایش دکتر نگویید ناراحت می شود

    نظرات شما -
    • ابراهیم
      0

      از ادبیات استفاده شده در پیامهای کاربر ناشناس مشخص است که یک مامور سایبر خودش زحمت تمام پیامها را در مخالفت با همتی و به نفع حضرت رئیسی استخراج و ثبت می کند. من خودم قطعا به همتی رای خواهم داد چون از دیگر کاندیداها به نظر خودم برای ریاست جمهوری مناسبتر است. اما مطمئنم رئیسی رئیس جمهور خواهد شد و خواهیم دید برخوردی که با هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی در دوران ریاست جمهوریشان شد با او هم خواهد شد.

    • سید حسن
      0

      طرف سواد ابتدایی دارد میگوید من دکترا دارم این بنده خدا دکترای دانشگاه درست حسابی دارد

    • فرهنگی
      0

      سیدحسن! توچه مدرکی داری!؟ بیسوادیت که ازکامنتت پیداست.

    • به ابراهیم
      0

      اتفاقا کاربر ناشناس حقایق و درد دل 80 میلیون مردم ایران را میگه و میگه به افرادی مثل همتی که نابودی ایران را رقم زد و سکه و دلار را یک شبه 20 برابر کرد و درست در جهت اعمال منافع آمریکا و انگلیس کار کرد اعتماد نکنید این فرد عامل نفوذی غرب برای از بین بردن ایرانه تازه این ناصر همتی باید محاکمه بشه نه این که با سلام و صلوات کاندید ریاست جمهوری بشه پس خانه از پای بست ویرانه و سیاست حکومت کلا اشتباه پس من رای نمی دهم

  • کاربر ناشناس
    0

    ادمی است که عقده ریاست دارد برایش کارمند گفتند ناراحت شد

    نظرات شما -
    • سید سجاد
      0

      وقتی به یک رییس بانک مرکزی کارمند بگند اول نشانه غرور وتکبر فرد گوینده است وایشان با اعلام آن خواسته از خود بزرگ بینی آقای رئیسی پرده بردارد،وگرنه تمامی ملت میدانند همه آنها از جمله خود رییسی خادم ،کارمند و نوکر مردم هستند

  • ایرانی
    0

    همتی فقط بدردصندقداری آقازاده ها ورانت خوارها میخورد وبس.

  • دانشجو
    0

    شیفته پول وپست وبانک ومتملق آقازاده ها.

  • مادر
    0

    باید با رای حداکثری به همتی نشان داد ملت بیدار است شما در خواب ریاه کاری تا اصلاحات اساسی و اصولی زیادی از جمله رابطه با اروپا و امریکا برقرار نشود راه همین راه و جاده بی عقلی بی تدبیری بلند . ما دلسوز مردم و کشور نداریم و مسئولین اگر ملت از فقر به آدم خواری برسند کک شونم نمی گزه مسئولین نیاز دارند با وایتکس شوسته بشن . حکومتی موفق است که رضایت ملتش و دعای ملت پشتش باشه گویی مسئولین از ملت بخاری نمی بینند و ما را موش آزمایشگاهی کردن . به ناجوانمردان دولت و ملت زمین زدن/ دنیا اجازه نمی دهد هر کس جای خود را در کشتی سوراخ کند . تمام تحریم ریشه ملت هدف رفت و سودی که بردن طرفداران جنگ است بس . روباصفتی بوقلمون صفتی جواب داده / آیا ملت هنوز باور دارند تورم و بدبختی کار روحانی و دولتش هست ؟ یا تنها بی گناهان روحانی و دولتش هستند . آنان که زمینه تحریم و نابودی برجام رقم زدن حالا دایه ریاست جمهوری دارند . اگر ملت به همتی رای دادن یعنی ملت فهمیدن روحانی ودولتش را خراب کردن و امید هست که اصلاحات اساسی آغاز شود و گرنه هنوز بوقلمون صفتی دو رنگی جوابگوی دولت پنهان است تا نظامی گری کنار نرود همین است ملت ساده و صبور نمی دانند راه رئیس راه جنگ است بی اعتمادی و فقر ویرانگی آیا دولت بعد ما را سوریه یا عراق صدام می کند آیا حمله نظامی آغاز می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • به مادر
      0

      چرا حس میکنم زن همتی این کامنتا گزاشته!

  • خاکستری
    0

    صادق زیبا کلام در گفتگو با خبرفوری: نیاز نیست تحصیلات اقتصادی داشته باشند که بتوانند اقتصاد را نجات دهند. .

  • مرفه بی درد
    0

    همتی اینا بعد از انقلاب اومدن تهران اصلا نمیدون تهران چه جاهایی داره و از وقتی هم اومده به مدد آقای هاشمی رئیس شده و یه گوشه ای بادش میزدن و درد فقرا و ندارها و بی خانماهای سیستان ایلام مشهد و حتی جنوب تهران را نمیدونه خودش گفت زندگی مرفهی دارم و ماشین مدل بالا هم باید سوار شم همینی که هست میخواین بخواین نمیخواین همینه که هست با کمال پررویی

  • ایرانی
    0

    فاطمه مجمدپورکیه؟نوچه فائزه . فائزه کیه؟دختردایی همتی.همتی کیه!؟عاشق پست وپول و پارتی بازی.

  • لاله
    0

    كسي كه از طيف خودش هم هيچ حامي و پشتيباني نداره گرچه خودش هم فكر نميكرد اينطور ترد بشه و گرنه از همين براي پيشبرد نقشه هاش استفاده ميكرد كه ملت من از اصلاحات هم نيستم ..!!!!!!فقط قصد داره با نماش و حرف ضد نظام خودش رو سر زبون بندازه ..

  • الکی
    0

    وای خدا چه اقتصاددانی مردیم از اینهمه اقتصاددانی. دلار رو از 8 تومان تا 30 تومان هم برد. بعد میگه به من بگید 1.جناب آقای 2.اقتصاددان 3.دکتر 4.مدیر نه کارمند 5.رئیس جمهور و... تو مناظره آخر که دیگه صدا و سیما کار جالبی که کرد این بود به هیچکس نگفت (جناب) خیلی خوب کاری کردند

  • سیدجواد
    0

    بنده تصمیم گرفتم منبعد رای ندم ولی به افرادی که برای مهر انتخابات رای میدهند ،پیشنهاد میکنم به همتی رای دهند ،چون حداقل ایشون مدرک تحصیلی اش مرتبط و قلابی نیست ،ایشون سالها در دستگاههای مختلف دولتی پست داشته و با هجمه ایی که علیه ایشان است انگیزه کار بیشتری دارد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      داداشم همون بهتر که رای نمیدی ولا با این انتخابت باز مثل روحانی مملکت رو به باد میدادی.....آقای همتی از پس یه بانک مرکزی بر نمیاد چطور میشه رئیس جمهور ... اگه برنامه اقتصادی داشت توی بانک مرکزی کارساز بود .. هیچی نداره ... همش که مدرک نیست ...

  • .......
    0

    با انتخاب همتی بدون شک دوباره هشت سال بدبختی مثل دولت روحانی چون همتی سرباز حلقه به گوش روحانیست

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      همتی جمال عبدالناصر ایران ناسیونالیست واقعی کسیکه سیاست را در اختیار اقتصاد قرار می دهد

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی نباید انتخاب شود کسیکه در این سالها به خوش خدمتی به غربیها دلخوش کرده وغلام وپبرو دستور رات انهاست چگونه می خواهد به کشور کمک کند اصلاح طلبها دلشان به مردم نیست

  • ایرامی
    0

    همتی ترسو ومتملق وخیلی پول دوست واهل رانت بازی ست

  • فرهنگی
    0

    همتی نوچه آقازاده ها بخصوص فائزه خانم ست

  • بنده خدا
    0

    کسی که نتونه یک جمله رو از خودش بگه و متکی به کاغذهای جلو دستش باشه پخمه ای بیش نیست. رای ما رئیسی

    نظرات شما -
    • همتی
      0

      مثل سر ،،،لشکر؟؟؟زاکی

    • م
      0

      همین پخمه ای بهش میگی رتبه اول در کارشناسی ارشد شد

    • رضا
      0

      بنده خداکه نباید حرف مفت بزنه چرابنده خداحرف مفت میزنی؟

  • کاربر ناشناس
    0

    شتردرخواب بیندپنبه دانه

  • کاربر ناشناس
    0

    حیلگرزمانه

    نظرات شما -
    • م
      0

      چرا یه بار پیام نمیزاری پیامهارو تکرار میکنی

  • کاربر ناشناس
    0

    اقتصادبردآمریکادروقگو

  • @@
    0

    همتی هم تخصص اقتصاد دارد و دیگه اینکه در بدترین زمان ممکن به ریاست بانک مرکزی انتخاب شد .از یک طرف می گید روحانیون الن بلن از طرف دیگه تک چرخ می زنید واسه اشون دروغ تو ذاتتون رفته .و در ضمن بله جناب رئیسی مدیون اهواز بود که بعد از 8 سال رفت اهواز البته برای تبلیغات وگرنه دین اگر داشت که باید پیگیر مقصرین سیل 98 و گرد و غبار و شرایط بد آب وهواییی اهواز می شد .شما ها معلم دینی رو می فرستید کلاس درس اقتصاد بده و بعد از چند ماه شو ریاست جمهوری مشخص خواهد شد که چقدر مردم کم سوادی داریم . بشینید تا مشکلات حل بشه .

    نظرات شما -
    • @
      0

      به @@ خداشفات بده

    • به@@
      0

      ببند باوا!هشت سال شما تصمیم گرفتید دلاری که برای رییسی ۵ تومن گفتید الان ۲۴ هزار شده!اوکی؟نبینم از اقتصاد حرف بزنی؟!

    • علی
      0

      واقعا بعضی وقتها آدم به عقل بعضی ها شک می کنه.یعنی اینقدر ساده لوح که همتی را که اصلا بلد نیست حرف بزنه را اصلح می دونید.

  • م ن
    0

    رای من همتی

  • ایرانی
    0

    همتی همتی،بلای جیب ملتی

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      همتی همتی منتخب ملتی

    • به رمضانی
      0

      همتی همتی تو منکر ملتی! همتی همتی مختلس و انگلی!

  • دن کیشوت
    0

    همتی در حد مدیریت بانک است و نه ریاست جمهوری،اما همین شخص،یک سر و گردن از سایر رقبایش بالاتر است،رییسی و جلیلی در حد معلم دینی مدارس ابتدایی و راهنمایی،محسن رضایی در حد فرمانده پادگان و زاکانی هم بدون خاصیت،در کل هیچکدامشان لیاقت ریاست جمهوری را ندارند،رییس جمهور کشور،با توجه به شرایط موجود،بایستی فردی باشد با وجهه بین المللی و چهره شناخته شده جهانی باشد و مدیر و مدبر و فرهیخته و شجاع و با تقوا باشد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چرا باید به همتی که فقط بلد حاشیه درست کنه رای داد.فقط بلده به این و اون بپره.این که نه حمایت قوه قضائیه را داره نه مقننه نه بقیه ارگان ها را به دلیل حاشیه هایی که درست کرده چطوری می خواد حکومت کنه

    • قاسم
      0

      دون کیشوت باز هم توهم زدی

  • ناصر
    0

    وقتی همه شون وعده و وعید های واهی و دروغ میدن چرا باید بریم رای بدیم.

  • کریم
    0

    همتی بی لیاقت ترین عضوی بود که در حکومت بود این ناصر همتی ایران را نابود کرد و تورم و بدبختی را به جان انداخت خدا لعنتش کند

    نظرات شما -
    • م ن
      0

      ما ملت ایران خواستار محاکمه همتی و ایادیش هستیم نه این که این مفسد بیاد کاندیدا هم بشه اصلاح طلب و بنفش و موج سومو همه این دزدان نابود باد

  • ن خ
    0

    با انصراف مهر علیزاده حالا همتی یکه تاز میشود یکی در مقابل همه همتی نتها نیستی خدا و مردم را داری

    نظرات شما -
    • سید
      0

      حتما بنویس و ده بار تکرار کن تا یادت نره البته رو یخ

  • ما
    0

    همتی تو باعث نابودی ملتی. کسی که پول بیت المال مردم فقیر رو به راحتی به این و اون میدی و بعد میگی خبر ندارم چی شده. رای ما فقط مومن خدا رئیسی فقط

  • .
    0

    درود به اصلاحات دکتر همتی ایران یکپارچه برای دکتر همتی عزیز..مرحبا

  • می.ثم
    0

    از کسی که میخواست بنزین را ۵ تومن کنه باید ترسید!خیللللی ترسید!

  • آشنا
    0

    همتی مگه زنت بهت نگفت بری ظرفا را بشوری؟!

  • سید
    0

    عبدالناصر؛ اقتصاددانی با سابقه!!!!!!!!!!!!! واقعا این داشت با نظریه اش مملکت را به آشوب می کشاند شانس آوردیم شد 3000 تومان والا اگر 5000 می شد دیگر با هیچ آبی این آتش در کشور خاموش نمی شد . بیسوادانی که فکر می کنند رئیس جمهور باید اقتصاد دان باشد و تعدادشان هم کم نیست بدانند رئیس جمهور در همه امور باید کاردان باشد نه اقتصاد .نادان ها مملکت نیاز به مدیر مقتدر دارد نه اقتصاد دان .دشمان از روی نادانی شما برای اینکه مملکت را به چالش بکشند در گوش شما اراجیفی سنبل می کنند تا شما با انتخاب غلط مملکت را به بیراه بکشانید. اگر این آقا این کاره بود. امروز کشور با این همه چالش در اقتصاد مواجه نبود .تا صلاحیتش تایید شد سریع گذاشتن کنار بعد چون مردم را ساده لوح و نادان می پندارد در مناظر به دروغ می گوید من باذ روحانی مخالف بودم !! ملت را گیر آوردی ؟خودتی شوماخر روحانی

  • جوجو
    0

    زندگينامه اين سران مملكت رو كه ميخوني ميبيني 40 ساله كه حدودا" 40 ،50 نفر كل مملكت رو ميچرخوندن و فقط جاهاشون با هم عوض ميشده براي هر كدوم كه پستي نداشتند مي فرستادن تشخيص مصلحت !!!! واقعا" كه خوب كشوري داريم و خوب مردمي !!!!!

  • ناشناس
    0

    این از حرفهای که می زند کاملأ طرف دار اشرافگری هست و هیچ کاری هم از دستش بر نمی آید هیچ مدیری حرف این را گوش نمی دهد باز بدبختی مردم شروع می شود. ای مردم لطفأ لج نکنید به این شخص رای بدهید بد تر از دولت روحانی می شود.چون اصلاح طلب غیر طلب از ایشان باج می خواهند مثل روحانی از هر حزبی وزیر تحمیلی داشت رویش نمی شود به وزیر دستور دهد

  • محمد
    0

    رای ما همتی . رای ما بنزین 20 هزار تومنی و دلار 100 هزار تومنی

  • سید رضا
    0

    به قول زاکانی تو کاندیدای روکشی هستی آقای همتی آمدی به همه خطاهای 8 ساله روکش بکش ی

  • اب
    0

    همتی اگر اقتصاد دان خوبی بود اوضاع اقتصادی این نبود بانک مرکزی تبدیل شد به بانک دوستان ارز در زمان ایشان دویست درصد رشد کرد هرچه روحانی نادان گفت عمل کرد آن شد که نباید میشد

  • تشنه عدالت
    0

    سید بزرگوار ریسی برای کار امده ورغیبش مفسدان ودزدان هستند که تو دهنی خوبی به همشون خواهد زد انشاالله با کمک مردم ستم دیده

  • کارگر بدبخت
    0

    نظام تا کی میخاد هزینه بده و منافق سازی کنه هاشمی خاتمی احمدی نژاد روحانی،زمانی اینان خط اول انقلاب وبا امام خمینی بودند امیدوارم برایه رئیسی ۴ سال دیگه لغب منافق یا انحرافی نزارند.

  • ایران
    0

    زمان روحانی مخالف های حکومت میدونستن روحانی نمیتونه کشور اداره کنه که اینا بتونن به خراب کاریشون برسن و برا همین تبلیغش میکردن الان نوبت همتی رسیده بخاطر همین هم یه سری ها دارن برای همتی تبلیغ میکنن که ایران اشوب بکشن وبه هدفشون برسند. تو که این میخونی اگر میخوای هم وطن هات 8 سال بدبختی فقر ... بکشن به همتی رای بده اگر هم مخالف حکومتی کلا رای ندید بهتره تا به همتی رای بدید خود خواه نباشین لطفا

  • hadad
    0

    پنج وزارتخانه خارجه، اطلاعات، کشور و ارشاد و دفاع در اختیار رییس جمهور نیست، پس بهتر است اقتصاددانی را انتخاب کنیم که روی درصدی از اقتصاد که در اختیار دولت مانده مدیریت نماید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟