متن و حاشیه خبرهای انتخاباتی ۱۴۰۰

۳ روز مانده تا انتخابات/ یارانه ۴۵۰ هزار تومانی چه زمان پرداخت می شود؟/ دیدار همتی و مهرعلیزاده/ تبریک رییسی به مناسبت برد تیم ملی فوتبال ایران/ زاکانی به وحدت و دوری از منیت ۵ نفر نامزد جبهه انقلاب تاکید کرد

خبرهای انتخاباتی سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

۳ روز مانده تا انتخابات/ یارانه ۴۵۰ هزار تومانی چه زمان پرداخت می شود؟/ دیدار همتی و مهرعلیزاده/ تبریک رییسی به مناسبت برد تیم ملی فوتبال ایران/ زاکانی به وحدت و دوری از منیت ۵ نفر نامزد جبهه انقلاب تاکید کرد

خبرهای انتخاباتی ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، در این بسته خبری بروز می شود، با ما همراه باشید:

یارانه ۴۵۰ هزار تومانی چه زمان پرداخت می شود؟

محسن رضایی در توئیتی نوشت:

هم‌وطنان عزیزم
‏پرداخت یارانه نقدی۴۵۰هزار تومان، لطف یا وعده نیست؛ ده سال پیش شما حدوداّ معادل۲۰دلار یارانه ماهانه دریافت می‌کردید و وظیفۀ دولت است تا ارزش این یارانه را در طول زمان حفظ کند.

‏به عهدخود برای پرداخت یارانه۴۵۰ هزار تومانی در ماه‌های اول دولت عمل خواهم کرد.

تبریک رییسی به مناسبت برد تیم ملی فوتبال ایران

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برد تیم ملی فوتبال ایران و صعود به مرحله نیمه نهایی انتخابی جام جهانی را در جمع ورزشکاران و پس از تماشای زنده فوتبال ایران و عراق تبریک گفت.

دیدار همتی و مهرعلیزاده

شنیده‌ی انصاف نیوز حاکی است که عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده سه‌شنبه شب با هم دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند. در این دیدار به موضوع ائتلاف پرداخته شده ولی هنوز به نتیجه رسیده نشده است.

بخشهایی از اصلاح طلبان در روزهای اخیر بر ضرورت ائتلاف آنها تاکید داشته‌اند هرچند بخشهایی از اصلاح طلبان همچنان برای شرکت کردن یا نکردن و چگونگی شرکت در انتخابات روز جمعه‌ی ریاست جمهوری مردد هستند.

سامانه دولت پاسخگو همتی راه اندازی شد

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای پاسخگویی هرچه بهتر به سوالات و ابهامات مردم اقدام به راه اندازی سامانه «دولت پاسخگو» کرد.

به گزارش ستاد انتخاباتی همتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، عبدالناصر همتی هدف از راه اندازی این سامانه را پاسخ به چالش‌ها، سوالات و دغدغه‌های ذهنی آحاد مختلف جامعه در خصوص معضلات موجود در کشور و برنامه‌های دولت خود عنوان کرد.

جلیلی: برخی در دولت قبول ندارند که همه مردم باید از انرژی سهم داشته باشند


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به طرح خود درباره تخصیص سهم انرژی به همه مردم گفت: برخی دوستان دولت اصلاً نگاهشان فرق می‌کند و می‌گویند اینکه ما سهم انرژی‌ همه مردم را به آن‌ها بدهیم غلط است. آن‌ها می‌گویند بنزین مربوط به ماشین است نه افراد.

سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه 25 خرداد) در ارتباط تصویری با اصناف کشاورزی استان‌های مختلف گفت: سؤالی که برای مردم پیش آمده این است که مشکلات کشور که نه موضوعش ناشناخته است و نه راه حلش، پس چرا حل نمی‌شوند.

دیدار جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب با رئیسی

جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب با سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار کردند. ( بیشتر بخوانید )

همتی معاون اقتصادی دولت خود را مشخص کرد

عبدالناصر همتی با انتشار توییتی در حساب کاربری خود نوشت:«‏معاون اقتصادی دولت من با افتخار آقای دکتر تیمور رحمانی، استاد دانشگاه تهران و از برادران عزیز اهل سنت و از قوم غیور کرد است. دهه‌هاست برادران و خواهران متخصص اهل سنت و همچنین کردهای وطن‌پرست ایرانی بدلایل واهی از مسئولیت دور بوده‌اند.»

محسن رضایی از چک یارانه ۴۵۰ هزار تومانی رونمایی کرد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از چک قطعی پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون ایرانی رونمایی کرد. ( بیشتر بخوانید )

زاکانی علیه آذری جهرمی: آدمی امنیتی را که مسئول فیلترینگ بوده، وزیر ارتباطات کردند و دم از آزادی مردم می‌زند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ۳۴ هزار میلیارد تومان از بودجه، دولت آینده را پیش خور کرده و بدهی برجا گذاشته است. ( اینجا ببینید )

جلیلی: طرح تحول سلامت پر از ایراد بود

سعید جلیلی امروز در دیدار با کادر درمان بیمارستان دولتی هفتم تیر شهر ری، اظهار داشت: مسئله سلامت فقط وظیفه وزارت بهداشت و درمان نیست و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه نقش خود را ایفا کنند. اگر سایر بخش‌ها نظیر وزارت راه، وزارت صنعت، آموزش و پرورش،صداوسیما و سایر دستگاه ها به وظیفه خود در نظام سلامت به درستی عمل نکنند، بار نظام سلامت بر دوش کادر درمان سنگینی خواهد کرد.

همتی: نمی شود کشور را با تهاتر اداره کرد

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیچ فشار حداکثری را رد کردیم، اما کشور را نمی‌شود با تهاتر اداره کرد؛ برخی فکر می‌کنند ملت رفاه آرامش و زندگی نمی‌خواهد. ما که نیامدیم صبح تا شب مردم تحت فشار باشند. ( بیشتر بخوانید )

حضور سید ابراهیم رئیسی در تالار بورس تهران/ قول تزریق‌ ۲۰۰ میلیون دلاری‌ به بازار سرمایه را پیگیری می‌‌کنم

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز(سه‌شنبه) به منظور گفتگو با برخی سهامداران و اطلاع از وضعیت آنها وارد تالار بورس تهران واقع در سعادت‌آباد شد.

رئیسی در بدو ورود به تالار بورس تهران، مورد استقبال علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران قرار گرفت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بورس نباید به محل جبران کسری بودجه دولت‌ها تبدیل شود. ( بیشتر بخوانید )

قاضی‌زاده هاشمی: پیگیر همسان‌سازی حقوق اساتید دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی خواهم بود

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «دانشگاهیان دانشگاه آزاد! فریاد اعتراض شما را طی هفته جاری شنیدم. ان‌شاءالله پیگیر اصلاح اساسنامه و همسان‌سازی حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی از طریق سرمایه‌های راکد مانده این دانشگاه بدون تحمیل فشار مالی به دانشجویان خواهم بود.»

همسر ابراهیم رئیسی هشدار داد

جمیله علم‌الهدی در همایش هواداران آیت الله رییسی در ورزشگاه شهید باکری ارومیه اظهار داشت: کاسبان تفرقه به دنبال اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب، ادیان، شهروندان و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی هستند چون می‌دانند که تنها با تفرقه می‌توانند حکومت کنند بنابراین نباید فریب شیطان را خورد و باید از نزاع و تفرقه دوری کرد. ( بیشتر بخوانید )

زاکانی در قم به وحدت و دوری از منیت پنج نفر نامزد جبهه انقلاب تاکید کرد

علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از جبهه انقلاب در ورزشگاه شهید حیدریان گفت: بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و ما باید قدردان آن باشیم، زیرا ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به قله های پیشرفت و اقتدار دست یافته است.

وی افزود: یک سال نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی را داشتم و خود را به این مردم بدهکار می دانم. البته من تلاش کرده ام تا هر کجا نیاز است در صحنه حضور داشته باشیم و حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نیز برای احساس وظیفه است.

رئیسی: منویات رهبر معظم انقلاب در مورد فرهنگ، باید توسط دولت اجرا شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه منویات رهبر انقلاب در مورد فرهنگ باید توسط دولت اجرا شود، گفت: نکات رهبر انقلاب توصیه نیست بلکه جنبه دستوری دارد و اگر دستورات ایشان اجرا نشود ناامیدی ایجاد می‌کند. ( بیشتر بخوانید )

قاضی‌زاده هاشمی: تک‌تک شهرستان‌ها را پایتخت می‌کنم

قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید به همه شهرستان‌ها مانند تهران از لحاظ امکانات رسیدگی کرد و به مناطق محروم باید توجه ویژه‌ای کرد و تهران تنها پایتخت نیست بلکه تک‌تک شهرستان‌ها از دید دولت سلام پایتخت است و تمرکز امکانات و منابع در پایتخت صحیح نیست گفت: اگر منتخب مردم شوم به مناطق محروم توجه خاصی خواهم داشت و در بحث رونق بازارچه‌های مرزی، کشاورزی، بازرگانی، معدن و اشتغال مرزنشینان ورود جدی خواهم کرد تا شرایط سرمایه‌گذاری با توجه به بازار ۶۰۰ میلیون نفری همسایگان ایران تسهیل شود خواهد کرد.

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • مهدی
    0

    الله اکبر رای ما رییسی کسی که کارنامه خوبی دارد

    نظرات شما -
    • شراره
      0

      ما دیگه رییس جمهور آخوند نمیخوایم بسه دیگه

    • ناشناس
      0

      البته فقط تا ششم ابتدایی :)))

  • مجید
    0

    سلام : چرا در سئوال نظر سنجی از مردم برای انتخاب کاندید مورد نظر ، گذینه انتخاب اکثریت مردم ، یعنی گزینه هیچ کدام درج نشده !!!!

    نظرات شما -
    • A
      0

      از طرف مردم صحبت نکن تو مگر مسئول آمار گیری هستی که میگی بیشتر مردم رای نمیدن

    • رمضانی
      0

      آقا مجید ذوق زده نشو در اکثریتی . رای ندادن در شرائط فعلی یعنی گل بخودی کشنده وغیر قابل جبران . یعنی تسلیم شدن در برابر حاکمیت اقلیت بر اکثریت . یعنی همنوا شدن با بی بی سی و شبکه های معاند وابسته به سعودی که از یکسال قبل حنجره جر داده اند برای تحریم انتخابات . تحریم انتخابات یعنی حاکم شدن افکار زاکانی گونه بر کشور . بیایید با انتخاب دکتر همتی کورسوهای امیدو اصلاح را خاموش نکنیم

  • کاربر ناشناس
    0

    عشق ریسی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باشش کلاس ابتدایی چه عشق ابکی داری عاشق پیشه

    • مریم
      0

      آره رای بدیم به ریسی که ۴ تا مثل تو تتلو عشق کنید

    • دکترای ششم!
      0

      خودش تا ششم خونده به شاگردهاش دکترا میده!!!!!!!!!!

  • بهخخخ
    0

    اگه زاکانی به نفع یکی کنار بکشه یعنی پسترین و لجنترین آدمه . من حامی همتی نیستم و وقتی همتی گفت شما پوششی هستید . انگار همتی به شما فحش ناموسی داده و اگر خبرهای اخیر درست باشه . یعنی گروهت با وقاحت تمام باخته . دعا کن خبرها درست نباشه

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      چه ربطی داره؟! وجود یکی مثل زاکانی تو مناظرات برای کم کردن روی افسادطلبها لازم و ضروری بود

  • رامان
    0

    این را بخاطر بسپارید : سعید محمد 12 سال رئیس جمهر خواهد بود 4 سال در کابینه رئیسی و 8 سال در پست ریاست جمهوری و محبوبترین رئیس جمهور نظام خواهد بود

    نظرات شما -
    • به را ما
      0

      بزک نمیر بهار میاد ساندیس و پرتقال میاد

    • یکی از مردم
      0

      اینهمه دارند میگن سنتی و صنعتی و باهم نزنید ولی کو گوش شنوا!!!!!!

  • مختار
    0

    سلام خدمت همه خوانندگان خبر فوری آقای دکتر قاضی زاده هاشمی در مناظرات نشان دادند آدم متین و با شخصیتی هستند با همه احترامی که برای ادب ایشان قایل هستیم باید عرض کنم تخصص ایشان بیشتر در امر قانونگذاری است (مجلس)و سابقه ایشان در اجرا(دولت) برجسته نیست. لذا حرف زدن و بیان مشکلات از روی کاغذ دردی از مردم دوا نمی کند.

  • شیخ
    0

    رای ندادن بهتراست چون این ۷نماینده تحمیل شوراری نگهبان است نه انتخاب مرودم

    نظرات شما -
    • امپراطوری پارس
      0

      میخواستی به مهدی جهانگیری رائ بدی یا حسین فریدون؟!

  • ❤ماندانا❤
    0

    رای فقط محسن رضایی عزیز و مردمی

  • دن کیشوت
    0

    عشق،حجت بن الحسن

  • مردم
    0

    امیدوارم با آمدن همتی قهر و تنفر در جامعه از بین بره... من نمیخوام نسل بعدی با عقده و نفرت بزرگ بشه# مدیریت تخصصی، ارتباط جهانی، ایران آباد و آزاد با همتی

  • حق
    0

    فقط قاضی زاده :)

  • مهدی
    0

    خانوم شراره نظر اخر اینقدر شر به پا نکن مگه به اخوند و با ریش و بی ریشه

    نظرات شما -
    • سریا
      0

      ساندیس خور تو برو رای بده شاید یه بز دیگه تونستی به بز هات اضاف کنی رفای صحرا نی بزن واسه بزهات

  • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
    0

    یا همتی یا محسن رضایی باقیشون برنامه ندارند و کره شمالی 2 البته زیر پرچم کره شمالی خواهیم رفت درود بر مهرعلیزاده اگر دید به نفع همتی کنار بره و اون ٤سوپر پوششی هم به نفع رضایی کنار بره به اقتدار کشور و ملت رای حداکثری بدهید مردم نگذارید مختان را کار بگیرند

    نظرات شما -
    • رضا سان
      0

      چی میگی سرباز مختار جسته وگریخته پخته سخن گو برادر..... حاکمیت به اندازه کافی از این طرز تفکر سواستفاده کرده ببخشید

  • رضا
    0

    اصلاحات از همتی حمایت نکرده و نمیکند. بدلیل اینکه ته مانده آبرویی را که دارد خرج امثال همتی نمیکنند. ریاست همتی دور باطل هشت ساله روحانی است. اگر از شرایط موجود و ریاست روحانی راضی هستید حتما به همتی رای بدید و انتظار فساد بیشتر، افسار گسیختگی قیمت ارز، بیکاری بیشتر، ازبین رفتن کسب و کارهای حلال و در آینده نه چندان دور وارد کننده غذا و محصولات کشاورزی و ... دولت روحانی و همتی سرتون رو با برجام گرم میکنند و به مرور اندک زمان و فرو ریختن ارزش پول ملی و دستبرد به دارایی های مردم و تعطیلی بازار تولید جیب گشاد خودشون و آقازاده هاشون رو پر میکنند و به ریش ملت می‌خندند و میگن اگه مانبودیم وضعیت بدتر بود *آزموده را آزمودن خطاست* *التماس تفکر*

  • پارسی
    0

    الهم العجل لولیک الفرج....

  • م
    0

    هفت عدد عروسک خیمه شب بازی و چند میلیون تماشاچی ساده لوح.

  • وحید
    0

    ثابت شد که هر 6 تاشون هم روکشین هم پوششیخدا کنه مردم بعداز 40 سال به آگاهی رسیده باشن.

  • ناشناس
    0

    آقای رئیسی بداند که درصورت پیروزی درانتخابات ریاست جمهوری اندک احترام یا محبوبیتی که امروز دارد تا ۴ یا ۸ سال دیگرنخواهد داشت ،چرا که تجربه رئیس جمهورهای گذشته همین را می گوید.

  • سعادت
    0

    بعد۴۰سال هنوزدروغ هنوز بیشرفی تاکی بایدازمردم سواری بگیرید.این هفت نفر ازکره ماه که نیومدن جزهمینذافرادی هستند که ۴۰ساله حکومت میکنند وخون ملت رو هرروز میمکن ای مردم خواب زده تاکی خواب،مگه میشه سران این مملکت به فنا رفته از وضع معیشت،فقر،واجاره خانه وکار خبرنداشته باشند این۴۰سال چه غلطی کردند که بازذهم دارند وعده سرخرمن میدن اقتصاد ایرانو نابودکردند واین ملت رو فدای عراق سوریه یمن حزب الله کردند،تاکی بدبختی ونداری.شوراها هم دستکمی ازاین مراسم خیمه شب بازی ندارد.ای مردم تاکی وبرای چندمین بار دلتون رو خوش میکنید با امید تغییر،هنوز درس نگرفتین ازاین همه کثافتکاری سران شکمباره خوشگذران عیاش،بازم برید رای بدین چندسال دیگه هم افسوس وآه وبدبختی بیشتر

  • دن کیشوت
    0

    رییسی باکی ندارد آقای ناشناس چون میداند مردم ایران فراموشکارند

  • به سلامتی خودمان
    0

    ام المسائل کشور، فساد اقتصادی است (انواع کسب مال حرام مانند کم کاری، بد کار کردن در اداره جات، اتلاف منابع، رشوه، اختلاس، رانت، کلاهبرداری، تقلب، احتکار، گرانفروشی، کمفروشی، و از جمله مدرکفروشی!)، و همچنین ترک فعل یعنی ماموریت و وظیفه مسئولان و کارمندان ترک کار کنند، مثل نظارت بر اجرای صحیح قانون، افشای جرم بسیار مهم و خطرناک مدرکفروشی که حکم خیانت به حال و آینده و ایجاد وطننفروشی است! به بیند چقدر مردم و مسئولان بی تفاوت هستند! آیا این نشانه این نیست به طور وسیعی خود مردم آلوده مدرکگرایی و مدرکفروشی شده اند؟! آیا کسانی بی تفاوت هستند خودشان یا فرزندانشان آلوده مدرکفروشی شده اند و به طور وسیعی آلوده تقلب در کسب حرالم مدراک اموزشی شده اند؟! خیانت به آینده علمی کشور، امروز شاهدیم. --------------------------------------------------------- نکته در مورد یارانه، تذکر بارها داده شد، این تبعیض در یارانه به دو دلیل ناعدالانه و نابخردانه و ناجوانمردانه است: 1- یارانه از محل ثروتهای عمومی مانند نفت و گاز و سایر منابع عمومی کشور است و همه حق دارند- اعم غنی و فقیر- این بهانه که فلانی ثروتمند است قابل قبول نیست، همان طور قابل قبول نیست ثروتمندان مثل حالا از یارانه بیشتر برخودار شوند. 2- به دلیل ناکافی بودن ابزارهای شناسایی فقرا و فروردستان، متاسفانه میلیون ها نفر تحت پوشش نیستند، مانند سهام عدالت. پیشنهاد میشود به همه یارانه برابر داده شود، چون قبلا و بارها افراد تحت پوشش نهادهایی حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی برخودار شده اند، بجایش باید سیستم باز توزیع ثروت از راه مالیات ستانی از ثروتمندان انجام شود. ------------------------------------------------------- در مورد برجام و FATF به نظرم هر دو باید انچام پذیرد، اما روشی بعضی به اصطلاح اصلاح طلب دارند تبلیغ میکنند اشتباه است، همان طور برخی معتقدند باید با موضع اقتدار اینها اجرایی کرد، باید تحریم را بی اثر کرد با تقویت تولید داخلی بخصوص کالاهای اساسی. خائنین اقتصادی را از کار انداخت، مانند احتکار کنندگان و گرانفروشان، انحصارگران مانند خودروسازی، انواع مافیایی ها و سلاطین فساد اقتصادی،مسئولان مسئولیت گریز و خائنانی که در مدارس و مراکز آموزشی خصوصی دارند مدرکفروشی میکنند، اینکه امثالهم تاکید میکینم بر فساد مدرکفروشی، این فساد انبوه از جوانان و مردم الوده دارد میکند و دارد به ریشه سلامت حال و آینده کشور خیانت میکند و نسلی تنبل و متقلب و متخلف تحویل کشور میدهد، از این نسل آلوده دیگر فعالیت سالم اقتصادی و پیشرفت علمی و هنری و فرهنگی توقع چه میتوان داشت؟! این خیانت بزرگ در حال وقع است و متاسفانه سالها ادامه دارد و راه حل سریعش، اتخاذ شیوه برگزاری آزمونها است، باید آزمونها از بانیان فساد مدرکفروشی گرفت، یعنی خود مدیران این آموزشگاهها، باید آزمون متمرکز و توسط نهادهای دولتی و بدون دخالت عوامل مدارس و مراکز آموزشی باشد، وگرنه چنان فساد مدرکفروشی فراگیر شده که محال ممکن است آنها از این پول حرام راحت صرف نظر کنند! خیانتهای مدرکفروشی در مدارس غیر انتفاعی و آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش تا مراکز مهارتی تحت نظارت وزرات ارشاد! به طوری همه آزمونها صوری و فرمالیته است. این وضع فاجعه بار شده که دیگر اگهی قبولی تضمنی میدهند! چنان مدارک علمی و هنری و مهارتی بی اعتبار کرده اند که مردم به ظاهر مذهبی هم متوجه این خیانت و این فعل حرام نیستند! https://www.khabarfoori.com/detail/2717100

  • لیما یوری
    0

    چی میشد اونی که برای ریاست جمهوری انتخاب میشه ،یک سال ،مثل کار آموز ریس،جمهور بشه اگه ازش،راضی بودن وبه قولهاش،عمل کردش یکسال یکسال تمدید بشه ،،،اگه ریس جمهور خوبی نبود ،اونیکه دوم شده اون بشه ،،،بخدااا اگر اینجوری میشد ایران،،،گلستان میشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها