درگیری لفظی زیدان با یک خبرنگار اسپانیایی در تعطیلات تابستانی/ عکس

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید با یک خبرنگار اسپانیایی درگیری لفظی پیدا کرد.

درگیری لفظی زیدان با یک خبرنگار اسپانیایی در تعطیلات تابستانی/ عکس

زین‌الدین زیدان که در پایان فصل گذشته از هدایت این تیم استعفا کرد، هنوز هم از کنجکاوی خبرنگارانی که می‌خواهند دلیل واقعی جدایی او از کهکشانی‌‌ها را بدانند در امان نیست.

او که این روزها در منطقه وایکاس اسپانیا به همراه خانواده‌اش تعطیلات تابستانی را سپری می‌کند، حین قدم زدن با همسرش در یکی از خیابان‌های شهر با سرخیو کویرانتس از نشریه گل اسپانیا مواجه شد که او را با پرسیدن سؤالی درباره نامه خداحافظی‌اش با هواداران رئال مادرید آزرده خاطر کرد.

زیدان که در طول فصل گذشته هم از دست خبرنگاران به خاطر سؤالات تکراری‌شان درباره جدایی‌اش احتمالی‌اش (قبل از استعفا) عصبانی بود و چند باری هم از کوره در رفت، در پاسخ به سؤال خبرنگار نشریه گل که از او پرسید «آیا نامه‌ای که نوشتید باعث شد پایان کارتان در رئال مادرید خراب شود؟» گفت:« تو باز هم داری به پرسیدن همان سؤالات احمقانه‌ات ادامه می‌دهی؟»

خبرنگار شبکه گل در پاسخ به زیدان گفت: «خیر، من فقط درباره نامه سؤال پرسیدم» و این بار زیدان با لحنی تند‌تر اظهار داشت:«بله، به خاطر همین می‌گویم. دوباره می‌خواهی همان سؤال‌های تکراری را بپرسی؟ این کار تو شرم‌آور است.»

خبرنگار شبکه گل که همچنان با یک دوربین تلویزیونی در تعقیب زیزو و مصمم به شنیدن اظهارات زیدان درباره نامه‌اش بود (نامه‌ای که در آن علناً از رئیس و مدیران باشگاه انتقاد کرد)، گفت: نه من هیچ چیز دیگری از شما نمی‌پرسم، فقط می‌خواهم ...

زین‌الدین زیدان , تیم فوتبال رئال مادرید ,

زیدان که این بار سرعت حرکتش را آهسته کرد و چند قدمی هم از همسرش جدا شده بود با همان لحن عصبانی گفت: من تو را می‌شناسم، تو هم مرا می‌شناسی. همیشه همین داستان را برای ما ساخته‌ای.

زیدان سپس به یک جوان کم و سن‌سال که بیرون از کادر دوربین است اشاره می‌کند و می‌‌گوید: اما تو ... بیا اینجا... به این (خبرنگار گل) توجه نکن. بیا اینجا. بیا با من صحبت کن. تو (خبرنگار) هم از اینجا برو.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها