بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می‌اندازد

رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با ملکه انگلیس به خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم این حرفی که میزنم توهین به ملکه حساب شود اما او به شدت مرا یاد مادرم انداخت. ظاهر او و گشاده‌رویی‌اش درست شبیه مادرم بود.

بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جو و جیل بایدن، رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا و ملکه الیزابت دوم ۹۵ ساله برای صرف چای عصرانه در ویندورز با یکدیگر دیدار کردند.

بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می‌اندازد

بایدن ۷۸ ساله کمی قبل از عزیمت به لندن به خبرنگاران گفت: ما صحبت‌های خوبی داشتیم. او می خواست درباره دو رهبری که من قرار است با آنها دیدار کنم ، پوتین ، و شی جینپینگ بداند؛ ما یک صحبت طولانی داشتیم.

بایدن افزود: من گفتم ای کاش می‌توانستیم بیشتر بمانیم ، شاید بتوانیم ماشین ها را کمی بیشتر نگه داریم. به هر حال ، او بسیار لطف کرد. من ایشان را به کاخ سفید دعوت کردم.

بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می‌اندازد

ملکه جمعه شب پذیرای رهبران گروه هفت کشور ثروتمند و همسرانشان در جنوب غربی انگلیس در ایالت کورنوال محل برگزاری اجلاس سه روزه بود. پیش از آن ، جیل بایدن گفته بود که آنها مشتاقانه منتظر دیدار با ملکه هستند و این یک قسمت هیجان انگیز از سفر آنهاست.

در طول ۶۹ سال سلطنت بر بریتانیا ، طولانی‌ترین دوره سلطنت در انگلیس ، ملکه با ۱۴ رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده است. بایدن‌ها در ۲۰۲۱ ، ترامپ ۲۰۱۸ ، اوباما ۲۰۱۶ ، جورج دبلیو بوش و همسرش ۲۰۰۸ ، ، کلینتون‌ها ۲۰۰۰ ، بوش پدر ۱۹۹۱ ، ریگان‌ها ۱۹۸۲ ، کارترها ۱۹۷۷ ،جرالد فورد ۱۹۷۶ نیکسون ۱۹۷۰ ،کندی ۱۹۶۱ ، آیزنهاور ۱۹۵۷ و ترومن ۱۹۵۱ با ملکه دیدار کرده‌اند.

جو بایدن و همسرش کمی پس از دیدار با ملکه انگلیس لندن را به مقصد بروکسل ترک کردند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پژمان
    0

    عجب!!! رسم بود زنان بااین شیوه وکنایه سنشون پائین بیارن!!! جو،جون همون مادرت نه!!!!

  • ناشناس
    0

    توکشورهای مستمعره و استقلال یافته دیدن ملکه یادشون میوفته که دنیا همچین شارلانی بخودش ندیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها