عضو سابق شورای نگهبان در واکنش به اظهارت مصلحی درباره رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی:

 مسئله رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی باید با جدیت بررسی شود/ اگر حرف مصلحی واقعیت داشته باشد، من دعای فرج می خوانم بقیه را نمی دانم!

سخنگوی سابق شورای نگهبان در واکنش به اظهارت مصلحی درباره رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی گفت: من نمی توانم شهادت بدهم که چنین اتفاقی افتاده است یا خیر اما مسئله در خور بررسی است و باید با جدیت به این موضوع پرداخت.

 مسئله رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی باید با جدیت بررسی شود/ اگر حرف مصلحی واقعیت داشته باشد، من دعای فرج می خوانم بقیه را نمی دانم!

نجات الله ابراهیمیان در واکنش به اظهارات حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در خصوص رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ گفت: بنده در آن زمان عضو شورای نگهبان نبودم و اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی با اشاره به اظهارات وزیر اسبق اطلاعات گفت: آقای مصحلی می گویند که اینگونه بوده و باید در خصوص صحت این اظهارات از شورای نگهبان سئوال کرد.

ابراهیمیان گفت: در زمان ما در جلسات رسمی شورای نگهبان چنین مواردی نبود و برخی از همکاران ما مثل آقای اسماعیلی و بنده قطعا راضی به چنین مصلحت سنجی هایی نبودیم و دوره ما حداقل در جلسات رسمی اطلاعی نداریم که چنین چیزی رخ داده باشد.

وی ادامه داد: آیا یک عضوی در جلسات غیر رسمی و در روابط شخصی تحت تاثیر این گونه موارد قرار گرفته باشد بنده اطلاعی ندارم.

سخنگوی سابق شورای نگهبان گفت: من نمی توانم شهادت بدهم که چنین اتفاقی افتاده است یا خیر اما مسئله در خور بررسی است و باید با جدیت به این موضوع پرداخت.

ابراهیمیان در پاسخ به این سئوال که اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد به کدام نهاد باید شکایت کرد؟ گفت: من دعای فرج می خوانم بقیه افراد را نمی دانم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد اخیرا در اظهاراتی به ماجرای ردصلاحیت آیت الله هاشمی اشاره کرده و گفته است: من در دوران وزارتم در مورد یکی از شخصیت‌هایی که جایگاه قابل‌توجهی هم داشت بررسی‌هایی انجام دادم در کف خیابان نشان می‌داد این آقا اگر بیاید، رأی می‌آورد.

منبع: مدآرا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • م
    0

    هاشمی بابا مرد .خاکش کردند کجا سیر می کنی.

  • یاغچی ابادی
    0

    بالاخره یک طرفتون دروغ میگید ،بین خودتون دروغگورا به مردم معرفی کنید،یا مصلحی دروغ میگوید یا شورای نگهبان،ولی من فکر نمیکنم مصلحی دروغ بگوید چون دلیلی برای چون ظاهراً دلیلی برای دروغگویی ندارد

  • ایران
    0

    پس معلوم است .در جمهوری اسلامی چه خبر است .....رای بی رای

  • مهناز
    0

    باید کاری یا حرفی بزنند که انتخابات را به حاشیه ببرندآقای هاشمی آن سال اصلا رای نداشت لعنت به زبان هایی که با شبهه ونفاق ،به مردم ایران جفا می کنند خدایا ما فقط یه تو پناه می بریم فقط به تو ؟؟؟؟ آقای مصلحی اگر شعور داشت وجرات همان موقع افشا می کرد نه مثل یک روباه مکار حالا زبان باز کند پس خودت بخوان این مجمر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها