واکنش کدخدایی به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد در مورد ردصلاحیت هاشمی در سال ۹۲


24 خرداد 1400 - 09:47
60c6e656ad395_2021-06-14_09-47
سخنگوی شورای نگهبان در توییتی در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد در مورد ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ نوشت: آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد.

عباسعلی کدخدایی  نوشت: آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی ایشان نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آنرا قبول نداشتند. نمی‌خواهم برخورد آقایان را در جلسه با ایشان بگویم. شورا گزارش نهادهای قانونی را بررسی می‌کند و نهایتا بر اساس تشخیص و رای اعضا نتیجه اعلام می‌گردد.

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد در مورد ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ نوشت: آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c6e656ad395_2021-06-14_09-47
24 خرداد 1400 - 09:47

عباسعلی کدخدایی  نوشت: آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی ایشان نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آنرا قبول نداشتند. نمی‌خواهم برخورد آقایان را در جلسه با ایشان بگویم. شورا گزارش نهادهای قانونی را بررسی می‌کند و نهایتا بر اساس تشخیص و رای اعضا نتیجه اعلام می‌گردد.

منبع: انتخاب

66

نظرات 48
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
قلندر واقعی 2 0 پاسخ 1400/3/24 -23:09

شما آره همتون شما شما که راست میگویی بر شرف و اجداد دروغگو لعنت

بیسواد 4 0 پاسخ 1400/3/24 -20:35

دقیقا اگر دقت کرده باشید همین بلا رو الان سر احمدی نژاد آوردند تا نفر مورد نظر بتونه براحتی رای بیاره خجالت بکشید مملکتو به گند کشیدید

دباغ 4 0 پاسخ 1400/3/24 -18:53

خدا جای حقی نشسته به هر حال. روزی دروغگو رسوا میشه

ایران زمین 5 0 پاسخ 1400/3/24 -18:50

دروغگویی ( گناه کبیره) در این کشور به لطف کدخداها عادی شده و قبح آن ریخته شده است. آبروی ایران و اسلام را برده اید ننگ برشما.

رامان 10 3 پاسخ 1400/3/24 -17:42

کدخدا جان بخاطر بی عدالتی هیچ گاه حلالت نخواهم کرد

زمان 7 0 پاسخ 1400/3/24 -17:39

معني تلاش مذبوحانه يني چه

ب زمان 1400/3/24 -18:24

از اربابت احمدی نژاد بپرس

ایرانی آباد و آزاد 7 1 پاسخ 1400/3/24 -17:31

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد واقعا باعث شرمساری و خجالت است که سرنوشت ۸۸ میلیون انسان بدبخت آلات دست یک آخوند دست چندم و ۱۲ نفر بی خاصیت که از خود اراده ای نداشته اند تعیین شده !!!!!!!

علیرضا 5 0 پاسخ 1400/3/24 -17:30

سلام از قدیم گفتن اب که یک جا زیاد بمونه گندید میشه بس بابا این شورا باید عوض بشه حداقل هر 8 سال

ع.ف 3 0 پاسخ 1400/3/24 -17:21

مصلحی وزیر احمدی نژاد نبوده چراکه بخاطر برکنار کردنش ۱۱ روز هم در خانه مقاومت کرد اما با حکم حکومتی و نامه ۲۰۰ نماینده در وزارت ابقا شد. پس وزیر احمدی نژاد نیست. حالا بعداز گذشت زمان صداقت و شجاعت احمدی نژاد به اثبات رسیده. مصلحی وزیر تحمیلی بود. با کلی اشتباهات امنیتی فاحش

محمدی 11 1 پاسخ 1400/3/24 -16:28

معلوم شد احمدی نژاد درست تصمیم گرفته بوده قطعامصلحی ازنفوذیاست

عباااس 4 6 پاسخ 1400/3/24 -15:49

تا اصلاح طلبا گفتن باید طی چند روز اینده برا پیروزی در انتخابات شوک وارد کنیم دهن مصلحی باز شد چ جالب

احمد 1400/3/24 -16:14

ارتباط مصلحی با اصلاح طلب ها رو چطوری کشف کردی، ناقلا؟؟؟

مش مالک 7 0 پاسخ 1400/3/24 -15:40

امام حسن عسکری صلوات الله علیه : همه زشتی ها در صندوقی است که کلید آن دروغ است. آخوندی مجتهدی که دروغ میگوید. آخوندی مجتهد که تکذیب می کند.

غریبه 15 1 پاسخ 1400/3/24 -15:11

جناب جنتی اگه ممکنه یه نظر سنجی ترتیب بدید تا جایگاه خودتون و کدخداتون بدونید کجاست ..

ناشناس 10 1 پاسخ 1400/3/24 -15:04

حیثیتی برای شواری نگهبان باقی نمونده

رضا. 14 1 پاسخ 1400/3/24 -14:45

دروغ بیماری رایج و اپیدمی لاعلاج مسیولین نظام است و همین کمر کشور را شکسته.

دانیال 3 10 پاسخ 1400/3/24 -13:38

مصلحی اصن چرا باید دم انتخابات مدام حرف بزنه؟ از حسام الدین آشنا خط میگیره؟ خب حالا ک چی؟ حفظ و مصلحت نظام از هر چیزی بالاتره

رامین 1400/3/24 -15:51

من تا بحال فکر می کردم حفض انسانیت؛ مدنیت و مسلمانی واقعی مهم تر است. ممنون که باعث شدید بفهمم این ها دو ریال نیز برای برخی مدعیان مسلمانی و معتقدان به یوم الحساب ارزش ندارد!

میلاد 1400/3/24 -17:39

آقای رامین هاشمی اون زمان 80 سالش بوده رد صلاحیتش برا کهولت سن بود. کدوم کشور یه 80 ساله رو میذاره امور اجرایی

رضا 1400/3/24 -21:26

میلادجهت اطلاع الآن جوبایدن متولد1942یعنی تقریبا80ساله است.ومهاتیرمحمدکه متولد1925تاسال گذشته که 96سال سن دارددرمسندقدرت بود.

دروغ 18 1 پاسخ 1400/3/24 -13:12

همگی دروغگو هستند ...حالا کدامیک راست می گویید ...کی باید قضاوت کند .رای بی رای

س 15 1 پاسخ 1400/3/24 -13:07

تکذیب شما یعنی تایید . دیگه حنایت رنگی ندارد

دن کیشوت 11 1 پاسخ 1400/3/24 -12:56

کجایی آقای من،مهدی جان! به خدا قسم جانمان به لب رسیده،بیا و حق مستضعفین را از این زالو صفتان بگیر.

ناشناس 10 0 پاسخ 1400/3/24 -12:52

اون وزیر اطلاعات بوده دروغ میگه و کدخدا راست میگه ؟؟ حتما اون حوزه درس دروغ خونده و شما انگلیس درس صداقت انگلیسی خوندی؟ مرحبا

بنده خدا 19 2 پاسخ 1400/3/24 -12:11

پته همدیگررو خوب بریزید روآب کاری که در هیچ جای دنیا نمی کنن حتی زمان شاه هم اینطوری نبوده.حالا خودتون قضاوت کنید این است حکومت اسلامی ای که ازش دم می زدید؟!

مجیدی 15 1 پاسخ 1400/3/24 -11:56

جالبه کدخدایی می گوید مصلحی دروغ می گوید ! ولی برای نمایندگی مجلس خبرگان مصلحی را تایید صلاحیت کرده اند ؟ اگر کسی صادقانه بگوید مصلحی دروغ گوست یا کدخدایی به ملت ایران که اسیر دست این دروغ گویان است خدمت بزرگی کرده است .

علیرضا اشوری 7 2 پاسخ 1400/3/24 -11:45

حق با آقای مصلحی است وکاملا پیداست از عملکرد شما خورشید مثال روشنی است نه تاریکی برادر دینی

بببیی 12 0 پاسخ 1400/3/24 -11:43

پختون در اومده

غریبه 8 1 پاسخ 1400/3/24 -11:42

جناب کدخدای انگلیسی ملت هم شما را میشناسند هم الباقی اعضای شورای به اصطلاح نگهبان اصلا خودتو اذیت نکن دروغ گویی شما سالهاست که همه می دانند

ا 5 0 پاسخ 1400/3/24 -11:41

نعوذ بلا خداهم دست اینها را رونمی کنه

فاخری 14 0 پاسخ 1400/3/24 -11:32

آقایان شورای نگهبان نشان دادید احراز صلاحیت ها بر اساس قانون نیست ومصلحت اندیشی را در آن دخیل می کنید.؟؟؟؟!!!!!اما چطور یک آخوند درجه 4 می آیددر باره کسی که بازوی انقلاب بودهنظر می دهد وشورا ی نگهبان را مرعوب می کند که رد صلاحیتش کنند؟؟همین آقا باحیله ونیرنگ خودش را به عنوان فقیه، جهت شرکت در انتخابات خبرگان رهبری به شورای نگهبان تحمیل کرده .خدا می داند دستور از کجا بوده اما او سواد سطح 2 حوزه را هم ندارد.

ایران اسلامی 1400/3/24 -11:57

خوب الان مردم بهش رای ندن

بابک 20 0 پاسخ 1400/3/24 -11:25

همه خلاف واقع می گویندواظهاراتشان کذب ودروغ است جزءکدخدایی !!!!!من موندم این حجم ازصداقت وپاکی چطوردرپیکره این باباجمع شده زیادهم آدم تنومندی نیست ولی ماشاالله خیلی روداره.

فرهادی 14 0 پاسخ 1400/3/24 -11:25

قطعا جناب مصلحی و همقطارانش به همین سادگی روزی چگونگی مرگ هاشمی را با خونسردی ولذت تمام بیان خواهند کرد . مرگ بر انگلیس واسرائیل ونفوذی های وطن فروش وروسیاه شان .

خیرخواه 7 1 پاسخ 1400/3/24 -11:20

واقعا بزرگان نظام باید بررسی کنند که چرا این مصاحبه درست در استانه برگزاری انتخابات تهیه وپخش شده است ؟ ایا مصاحبه کننده هدفی غیر از دلسرد ومایوس کردن مردم نسبت به شرکت در انتخابات را داشته است ؟ ایا مصلحی با کارنامه گذشته از جمله ترور دانشمندان هسته ای وسرقت اسناد هسته ای وایجاد تفرقه وانشقاق بین بزرگان نظام در زمان وزارتش ، عامل ونفوذی سرویس های بیگانه به خصوص انگلیس واسرائیل نیست ؟ ایا بررسی وتامل روی سوابق اقای کدخدایی فارغ التحصیل انگلیس ضرورت ندارد ؟ بالاخره این وسط یا مصلحی دروغگو است و یا کدخدایی ؟چرا باید دروغگویان در راس مصادر بالای کشور باشند ؟

ابراهیم حامدی 11 3 پاسخ 1400/3/24 -11:04

همتون بزدل و دروغگو هستید .درود بر احمدی نزاد

مهناز 1400/3/24 -15:34

بزدل آن است که در این زمان دهنش باز شده است ترسو وبزدل کسی است که بعد از چند سال حالا احساس کند راست بگوید ،بزدل همان کسانی هستند که به حرف مصلحی گوش کنند

سفیر 12 0 پاسخ 1400/3/24 -10:59

سخنگوی شورای نگهبان تکذیب کرد و گفت مصلحی هرگز چنین حرفاهایی را در شورا بیان نکرده است و تکذیب میگردد!!! سوال: مگر نظارت شواری نگهبان استصوابی و لحظه ای نیست؟ مگر دروغ گفتن علنی و آشکار یکی از نشانه های عدم التزام عملی به اسلام نیست؟ و مگر یکی از شروط اجتهاد ، و تصدی منصب خبرگان رهبری رعایت تقویو عدالت نیست؟ با عنایت به دروغگویی علنی آقای مصلحی و و تایید سخنگوی شورای نگهبان وبا توجه به وظیفه نظارت استصابی لحظه ای، بر شواری نگهبان واجب است نسبت به صلاحیت اخلاقی و اعتقادی آقای حیدر مصلحی نامزد خبرگان رهبری تجدید نظر نموده و وی را رد صلاحیت نماید. مگر اینکه ثابت شود شورای نگهبان دروغ میگوید و لاپوشانی می نماید که در اینصورت باید با مستندات قاطع اعاده حیثیت صورت گیرد.

یک ایرانی 1400/3/24 -11:35

الان آقای کدخدایی یک توییت دیگه میزنه و و میگه چون آقای مصلحی در مصاحبه این حرف را زدن نه در شورا پس مورد قانونی ندارد!!!!

محمد 11 0 پاسخ 1400/3/24 -10:49

کی راست میگه؟ کی دروغ میگه؟ نمی دانم حرف چه کسی باور کنیم؟نمی دانم به قول قمار بازها خال گم شدیم

حسین 9 0 پاسخ 1400/3/24 -10:45

بعید است که جلسات شورا ضبط نشده باشد. دعوا لازم نیست اگر مردم محرم و جلسات بر اساس مقررات برگزار و تصمیم گیری میشود، لطفا صوت جلسات منتشر شود.

زیلان 10 0 پاسخ 1400/3/24 -10:43

این آقا رفته تو جو اسم فامیلیش ، شما کد خدا نیستی هاااااا . بترس از خشم مردم ، نابودت میکنن

متن 7 0 پاسخ 1400/3/24 -10:39

حضرت خدای روی زمین شما که خدایی می کنید یه ذره احتمال نمیدهید نهادهای قانونی گزارش خلاف واقع بدهند و چشمتان را می بندید و رد صلاحیت می کنید تا جایی که صدای رهبری در می آید و خوب به ایشان لبیک گفتید.

امیر 23 0 پاسخ 1400/3/24 -10:21

یعنی دیگه مثل روز روشن شده که غیر از دروغگویی ، متوهم هم هستند این حضرات!!!

ناشناس 29 0 پاسخ 1400/3/24 -10:08

وزیر اطلاعات هم حریف این کد خدای ده نیست .بابا این کدخداست

مش جمعه 33 0 پاسخ 1400/3/24 -10:05

جناب کدخدای ایران، با توجه به رد صلاحیت شدگان این دوره مجلس و ریاست جمهوری حنای آنجناب دیگر رنگی ندارد. بنظرم گفته های مصلحی صحیح هست.عملکرد نظارت استصوابی بهتر ازین نیست.

و 30 0 پاسخ 1400/3/24 -10:04

تو راست می گویی فکر می کنی کسی حرفت را باور می کند

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks