متن و حاشیه خبرهای انتخاباتی ۱۴۰۰

۴ روز مانده تا انتخابات/ زاکانی: اینکه می‌گویند رییس جمهور اختیارات ندارد و نمی‌گذارند کار کند، نادرست است/ کنایه همتی به رئیسی درباره فساد در قوه قضائیه

خبرهای انتخاباتی دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

۴ روز مانده تا انتخابات/ زاکانی: اینکه می‌گویند رییس جمهور اختیارات ندارد و نمی‌گذارند کار کند، نادرست است/ کنایه همتی به رئیسی درباره فساد در قوه قضائیه

خبرهای انتخاباتی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، در این بسته خبری بروز می شود، با ما همراه باشید:

جلیلی: برخی مواقع سوالات دینی کنکور را جلوی یک مجتهد هم بگذارند، ممکن است بین دو گزینه شک کند

سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: آموزش تفکر، مبنای ما در آموزش و پرورش است؛ سیستم آموزشی ما در این زمینه بسیاری ضعیف است.عدم شناخت دقیق استعدادها یکی دیگر از مشکلات بنیادین در سیستم آموزشی ماست. در همه‌ی زمینه‌ها کشور نیازمند افراد تحصیلکرده است اما اگر استعدادها در رشته‌های مختلف شناخته نشود، جهش واقعی رخ نخواهد داد.جالب است؛ برخی مواقع سوالات دینی کنکور را جلوی یک مجتهد هم بگذارند، ممکن است بین دو گزینه شک کند!

همتی :اگر در کار رئیس جمهور دخالت نشود، اختیاراتش کافی است

همتی گفت: من فکر می کنم سهم تحریم ها بالای 50 درصد است. برخی افراد دانسته یا نادانسته تلاش می کنند نقش تحریم را کم اهمیت نشان دهند. این واقعاً جفا به مردم است؛ تحریم موجب انزوای اقتصادی ما شده است.

وی افزود: کاری که ترامپ و مدیریت کاخ سفید با جمهوری اسلامی ظرف سه سال گذشته کردند و با این فشار حداکثری و جنگ اقتصادی که راه انداختند خیلی از منابع ما را دچار مشکل کردند، تمام ذخایر خارجی ما را مسدود کردند، منابع درآمدی ما را از بین بردند. منابع ارزی ما تقریباً به یک ششم و یک‌پنجم کاهش یافت.

قاضی زاده هاشمی: محکم خواهم ماند و کنار رفتنی در کار نیست

قاضی زاده هاشمی در واکنش به برخی شایعات مبنی برکناره گیریش از عرصه انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: با توجه به این که حضورم در انتخابات هم گفتمان متفاوتی مطرح کرده و هم باعث شور جوانان شده است و از طرفی به مشارکت نیز کمک کرده، شرعا کنار رفتنم را دچار اشکال می‌بینیم مگر این که حجت بالغه بیشتری به من برسد، بنابراین تا آخر هستم.

مهرعلیزاده: باید کار مردم را به خودشان واگذار کنیم

محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه در برنامه‌ای تبلیغاتی که از بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما پخش شد، در پاسخ به پرسشی درباره راهکار دولت وی در زمینه مقابله با گرانی و تنظیم بازار کالاهای اساسی، تعدد دستگاه‌های دخیل در تصمیم گیری درباره بازار و وجود رانت و قیمت‌های متفاوت ارز را مانع تنظیم بازار و علت گرانی عنوان کرد.

وی تاکید کرد: تنها راه حل این است که بجای این همه ستاد، یک واحد مستقل در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شود. از سوی دیگر چند نرخی بودن ارز را از بین ببریم؛ به این ترتیب تنظیم تولید و قیمت انجام می‌شود.

رونمایی ستاد رئیسی از نماهنگ «امید ایران»/ ویدئو

نماهنگ «امید ایران» از سوی ستاد احزاب و تشکل‌های کشوری سیدابراهیم رئیسی رونمایی شد. ( اینجا ببینید )

رضایی: بازپرداخت وام مسکن را ۴۰ تا ۵۰ ساله می‌کنیم

محسن رضایی میرقائد در برنامه «آگاهانه» شبکه خبر، درباره برنامه‌های دولت او در حوزه مسکن، گفت: : یکی از جهش‌های اقتصادی در دولت من مسئله مسکن است. امروز تولید و ساخت مسکن کم شده و قیمت بالا رفته است، از طرفی منابع لازم برای خرید مسکن وجود ندارد و این مسئله هم قیمت را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه ما تولید مسکن را به بازار سرمایه و خرید و تقاضای مسکن را به بانک وصل می‌کنیم، گفت: امروز بانک مسکن فقط تسهیلات می‌دهد ولی ما کاری می‌کنیم که تمام بانک‌ها وام بدهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما بازپرداخت وام مسکن را ۴۰ تا ۵۰ ساله می‌کنیم و زمین را مجانی خواهیم کرد. این مدل در اروپا و آمریکا اجرا می‌شود. امروز شرکت‌های رهنی در آمریکا و اروپا فقط ۱۰ درصد پول مسکن را از مردم می گیرند و وام‌های یک تا دو درصدی به مردم می‌دهند.

همتی: منتظر انصراف نامزدهای پوششی و سوپر پوششی هستیم

عبدالناصر همتی درتوئیتی نوشت: روزهای کمی تا انتخابات باقی مانده است.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از نامزدهای پوششی و سوپر پوششی بخاطر انجام وظایف محوله در بازی پلیس خوب و پلیس بد و نابرابرساختن فضای انتخابات، منتظر انصراف نامزدهای مذکور به نفع جناب آقای رئیسی هستیم.

رئیسی: سخن گفتن از فرهنگ و اقتصاد بدون نقش بانوان ناقص است

سید ابراهیم رئیسی در گردهمایی دختران ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) افزود: وجود دختران در جامعه موجب رحمت و برکت الهی است.

وی ادامه داد: آنچه می‌دانم و قطعی است این است که نیمی از جامعه ما را زنان و دختران تشکیل می دهند و نقش آفرینی آنها در جامعه می‌تواند بسیار باشد.

رئیسی یادآور شد: شرایط زنان و دختران به برکت نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب بسیار متفاوت است، اما راه بسیاری باید طی شود تا ظرفیت زنان و دختران در جامعه بتواند برای پیشرفت، اجرای عدالت، نقش آفرینی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد شود.

زاکانی: تمرکز زدایی از اولویت‌های دولت اقدام و اصلاح است

«علیرضا زاکانی» عصر روز دوشنبه در برنامه رییس جمهور و جوانان که از رسانه ملی پخش شد، گفت: در بسیاری از نقاط کشور معادن و چاه‌های نفت بسیار مهمی وجود دارد ولی مردم آن منطقه از مواهب آن برخوردار نیستند و در محرومیت به سر می‌برند که این ظلم بزرگی به مردم این منطقه است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مالیات‌های گرفته شده باید در همان مناطقی که اخذ می‌شوند، هزینه شود که این اتفاق در سال‌های گذشته رخ نداده است و در دولت اقدام و اصلاح این موضوع به منصه ظهور خواهد رسید.

عبدالناصر همتی: هاشمی برای من چون پدری بود ‏که هرگز ناامید نمیشد و راه نشان می‌داد

رضایی:دولت اقدام و تحول نسخه‌نویسی از تهران برای استانها را برنمی‌تابد

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: استمرار این رویه به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناطق مختلف کشورمان است.

زمان شعار تمام شده و اکنون وقت اقدام است، برای توسعه هر استان برنامه خاصی با کمک مردم هر خطه تنظیم شده که آن را در اختیار داریم.

مهرعلیزاده: به هیچ وجه کنار نمی‌کشم

محسن مهرعلیزاده در تماس تلفنی با اعضای ستادش گفت: به هیچ وجه کنار نمی‌کشم و تا آخر ایستاده‌ام.

وی از اعضای ستاد خود خواست با قدرت به کار خود ادامه دهند.

محسن‌ رضایی: همه با هم زیر میز بزنیم و فکری به حال آینده‌ای کنیم که می‌تواند سخت‌تر از امروز باشد

زاکانی: ما نمی خواهیم کشور را کاریکاتوری اداره کنیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که شعار ما ساختن ایران قوی و پیشرفته با مدل به میدان آوردن مردم بر محور نخبگان است، اظهار کرد: آنجایی به خودباوری رسیدیم نتیجه آن تولید موشک و قدرت اول منطقه شد و جایی که به خودباوری نرسیدیم نتیجه‌اش تولید پراید.

زاکانی با اشاره به مناظرات گفت: مناظره پینگ پنگ بود و اجازه ندادند نگاه‌های کارشناسی خود را بیان کنیم. در مناظره حرف‌های نادرستی زدند و ما مجبور شدیم برای دفاع از حق مردم پاسخ دهیم من وقتی در عرصه رقابت حضور پیدا کردم دنبال رای آوری نبودم بلکه آمدم که از حق مردم دفاع کنم و بگویم اینها به مردم دروغ می‌گویند و نباید به مردم دروغ گفته شود.

جلیلی در جمع تاکسی‌رانان تهران: رقیب روحانی بودم اما سعی کردم به دولت او کمک کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به مشکلات تاکسیرانان گفت: کم‌تر از نصف راننده‌ها بیمه هستند و ما ان‌شاءالله موضوع بیمه تاکسیرانان و خانواده‌هایشان را پیگیری می‌کنیم.

سعید جلیلی پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۲۴ خرداد) با حضور در پایانه تاکسیرانان میدان آزادی تهران با تاکسیرانان گفت‌وگو کرد. ( بیشتر بخوانید )

حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از رئیسی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای از سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. ( بیشتر بخوانید )

همتی: ریشه فساد در بانک مرکزی را خشکاندم انتظار این بود که آقای رییسی عزیز هم ریشه فساد در قوه قضائیه را می‌خشکاندند

عبدالناصر همتی نوشت: اقای رئیسی در تلویزیون گفتند در بانک مرکزی فساد بوده و ۲۵ نفر را بازداشت کرده‌اند. بله قبلا فساد بود ولی من ریشه فساد در بانک مرکزی را خشکاندم انتظار این بود که آقای رییسی عزیز هم ریشه فساد در قوه قضائیه را می‌خشکاندند تا باندهای فاسد نتوانند نام قضات عادل را خراب کنند.

قاضی زاده هاشمی: باعث باخت جبهه انقلاب نخواهم شد

زاکانی در مسجد نارمک تهران : نباید اجازه داد سال ۹۲ تکرار شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه داد سال ۹۲ تکرار شود، گفت: پنج نامزد باید باهم صحبت کنند که مردم را گرفتار تشتت نکنند و باهم هم‌افزایی داشته باشند.

«علیرضا زاکانی » یکشنبه شب در مسجد جامع نارمک تهران افزود: انتخابات ریاست‌ جمهوری مهمترین انتخاباتی است که مستقیما با زندگی مردم ارتباط دارد و از بین انتخابات شورا، مجلس و ریاست جمهوری، انتخابات ریاست جمهوری ویژگی ممتازی دارد و رییس جمهوری به عنوان شخص دوم مملکت با اختیارات فراوان، امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه می‌گویند رییس جمهور اختیارات ندارد و نمی‌گذارند کار کند، نادرست است، رییس جمهور نفر اول اجرایی کشور است و اختیارات گسترده ای دارد و مهم‌ترین رکن انتخابات نیز مشارکت بالا است که باعث قوام نظام می‌شود و رأی بالا پشتوانه رییس‌ جمهوری است.

قاضی زاده هاشمی: بزرگترین فرصت ایران موقعیت ژئواستراتژیک آن در منطقه است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بزرگ ترین فرصت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی، موقعیت ژئواستراتژیک و ژئوپلتیک ایران است

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در برنامه «چهره به چهره» شبکه پرس تی وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه همانطوری که مستحضر هستید، سه ماه هست که جمهوری اسلامی ایران، مذاکراتی را در وین آغاز کرده است. این مذاکرات هدفش مشخص است؛ رفع تحریم ها و احیای برجام. تا لحظه‌ای که ما الان داریم صحبت می کنیم، این مذاکرات به نتیجه ملموسی نرسیده است. در صورت موفقیت شما در انتخابات، چه سیاستی را در برجام اتخاذ خواهید کرد؟ و از آن طرف، اگر ایالات متحده تحریم ها را رفع نکرد، چه سیاستی را در پیش خواهید گرفت؟

رئیسی: فقدان شفافیت از مشکلات جدی کشور است

سیّد ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور یافت و به پرسش‌های طرح‌شده، پاسخ داد.

این نامزد انتخابات در پاسخ به سؤالی در مورد شناسایی کانون‌های فساد و نحوه ریشه‌کن کردن آنها گفت: اجرای عدالت در تمام سطوح اجرایی کشور در این برهه زمانی ضرورت داشته و باید برای مردم ملموس باشد. ارتشا، رانت‌ خواری، زمین‌ خواری و ... از زمینه‌های فساد است. یکی از مشکلات جدی کشور فقدان شفافیت است که با اجرای آن بسیاری از مسائل حل می‌شود. با مرتبط شدن سامانه‌های گوناگون دولتی می‌توان بر موضوع‌های مختلف مانند واردات و صادرات اشراف داشت.

به گفته رئیسی، با فعال شدن این سامانه دست خیلی‌ها قطع می‌شود. البته در برابر هر سامانه‌ای که بخواهد دست رانت‌خواران و فساد را قطع کند مقاومت خواهد شد.

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • بینام
    0

    چرت نگو ، ۱۰ تا بز هم بدهند دست تو نمی تونی بچرانی !

  • محمد علی واقفی
    0

    با رای دادن به همتی باید منتظر دلار صد هزار تومانی باشید. همتی دروغگو ، ربا خوار و حامی مافیای بانکی است، تایید صلاحیت همتی برای نابودی جریان اصلاحات در ایران است که حضرات و سران اصلاحات دست شورای نگهبان رو خواندند و از همتی حمایت نکردند. مردم آگاه باشید همتی عامل همه بدبختیها در اقتصاد ایران هست. ان شاء الله روز جمعه مردم به ایشان نشون میدهند که درک و بینش ملت ایران بیشتر از حدی است که امثال همتی تصور میکنند. *نه به همتی و جریان نفوذ*

    نظرات شما -
    • موش
      0

      پس چرا شورای نگهبان،صلاحیت او را تایید کرد ؟؟ولی لاریجانی را نه ؟نکنه با آنها همدست میباشد؟؟چرا قوه ی قضاییه جلوی کار او را نگرفت؟؟ مرگ بر سیاست بی پدر و مادر!!؟؟که برای قدرت هیچ دین و ایمانی را قبول ندارد،،،سیاست زدگی بدترین آفت جامعه است!

    • ناشناس
      0

      این که دلار گران شده است مشکل همتی نبود! مشکل آمریکا بود که عرضه نداشت جلوی دلارش رو بگیره. با رمز "مزد کارگر، یک دلار" به همتی رای بدهید.

    • ب
      0

      دوست عزیز هر هفت نفرشون دروغگو هستند و حقیقتی در بیان آنها نیست لطفا سادلوح نباشید. همین حرف آقای قاضی زاده هاشمی را دقت کن گفته: از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد تا باعث باخت نباشه . (حتی دروغ ، فریب ، تظاهر و.....)

    • مجید
      0

      عزیزی که به همتی توهین مکنی یعنی اگه کس دیگه رای بیاره دلار به کانال سه هزار تومن برمیگرده؟ به قول شما همتی که یک اقتصاد دان است نتونست بعد این اقایون میتونن؟ همتی هر چی با شه دکترای اقتصاد داره به قول شما ماشین را باید یک راننده با گواهینامه به حرکت دراورد

    • محمد
      0

      جانم فدای ایران عشق است همتی

  • زیلان
    0

    حاجی باخت ! چیه ؟ هدفتو دنبال کن . حرف اینایی که میخوان به هر نحوی سوار اشتر قدرت بشن را گوش نده . رای من شمایی

  • رمضانی
    0

    آقای زاکانی شما استثناء هستی هر موقع خواستی کاندیدا می شوی بدون دغدغه تایید صلاحیت. هر موقع خواستی به عنوان سوپر پوششی صحنه را به نفع ی کاندیدای خاص دیگه ترک می کنی هر چه خواستی درمناظره علیه رقیب نثارمی کنی مشکلی هم پیش نمیاد. برای تو اختیارمعنا نداره تو تام الاختیاری . کدام حکم محکومیت دادگاهی علیه تو اجرا شده که تو اندک واهمه ای داشته باشی پس بتاز که خیلی ها با رای ندادن راه رابرای امثال تو بازباز می گذارند

    نظرات شما -
    • بی صدا
      0

      البته منظورت همتی و مهر علیزاده بوده

    • م
      0

      در تعجبم زاکانی برای چی تایید شد هیچی بارش نیست

  • واحدی
    0

    هیچ حسن مطربی حاضر به کناره گیری نیست ؟ همه می گویند نا توحید هستیم ؟ این همان حب قدرت است که پیشانی پینه بسته ها از مذمتش می گفتند!؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      فقط حب قدرت نیست میدونن هرچقدر خواستن میتونن شعار و وعده بدن بعدش راحت برای انجام ندادنش بهانه بیارن و هرکاری که میل خودشون(و یه گروه دیگه) هست انجام بدن کسی هم بازخواستشون نمیکنه...به همین راحتی!!!

  • مورچه
    0

    ۴روز دیگرب چی رای بدم ب فرودستی۷۰میلیون ایرانی ب تورم۷۰درصدی وگرانی غذاودارویاب گرانی مسکن اجاره مسکن وخودرو یاب گرانی ارزاق عموم مردم رای بدم یاب گداهای ۴۳سال پیش رای بدم که امروز کاخ نشین هستن وفرزندانشان رانتخواری میکنندرای بدم یاب حکومتی رای بدم که ب مردم ایران ظلم میکندو باکشورهای سوریه یمن فلسطین عراق لبنان چین روسیه وچند کشور افریقایی مهربانی وبذل وبخشش میکنند رای بدم که دلارهای نفتی کشور راب حساب بانکهای امریکایی واریز کنندوبلوکه شود رای بدم ب ظلم ودیکتاتوری رای بدم ب بیکاری رای بدم ب ثروت اندوزان چپ وراست رای بدم ب مافیای حکومتی رای بدم ب کسانیکه پذیرش صدای اعتراض مردم راندارن وانرا ب خاک وخون بکشند یازندانی کنند یارای بدم ب رانتخوارن واختلاسگران حکومتی نه بابا من ب عنوان یک ایرانی تااخرین نفس میگم رای بی رای ب دزدان ثروت ملی ودروغگوها فقط همه پرسی برای تقسیم ثروت

  • فرجاد
    0

    به محمدعلی واقفی : برای مردم نسخه نپیچ . مردم خوب می دانند که وقتی ارز و بی ارزش شدن پول ملی در دوره ریاست سیف بر بانک مرکزی ترمز بریده بودبا امدن همتی جلوی شتاب بی ارزش شدن پول ملی گرفته شد ، در این وانفسای مشکلات اقتصادی ایا منطقی است به بی سوادان و ژنرال های کت وشلواری امروز که جز مرگ بر مرگ بر گفتن واز دیوار سفارتخانه ها بالا رفتن وعدم تعامل با دنیا هنر دیگری ندارند رای داد ؟ عقل خوب چیزیه .

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      کارنامه همتی قابل دفاع نیست.با این عقل و منطق جنابعالی هر بی سر پایی می‌تونه نقش مدیر بانک مرکزی بازی کنه و بعد از بی ارزش شدن پول ملی بگه اگر من نبودم ارزش پول ملی بدتر از این میشد. آخه این عقله؟!؟! همتی ازمونش رو پس داده و اینکاره نیست. هشت سال کم نیست برای برقرار کردن ارتباط و تعامل با جهان مد نظر امثال همتی چه تعاملی ؟چه ارتباطی؟بابا تعامل دست امثال همتی نیست اینو کی میخواید بفهمید؟!؟

    • رمضانی
      0

      آقا رضا قاطی نکن اگه همتی اقتصاددان واگاه به مشکلات ریزودرشت بورس و ارز نتونه کاری انجام بده مطمئن باش آنانکه الفبای این علم را نخونده اند و نمی دانند اندر خم ی کوچه اند آنان قبل از آنکه اقتصاددان باشند سیاستمدارند نه اهل تعامل با دنیا بلکه دنبال تنش وستیزبا دنیا

    • رضا
      0

      آقای رمضانی اتفاقا شما دارید قاطی میکنید. با این ادله شما تمام ریس جمهورها در دنیا باید اقتصاد دان باشند تا اقتصاد موفقی داشته باشند؟!؟!؟ خیلی خنده داره و با این نگاه ریس جمهور باید در تمام امور تخصص داشته باشند!؟!!؟! اقتصاد،کشاورزی،صنعت،و .... بعد تعجب میکنم از شما موضوع خیلی ساده هست. با یک سوال که جوابش مشخص هست موضوع روشن میشه ایا آقای همتی که در راس بانک مرکزی بودند توانستند قیمت ارز رو ثابت نگه دارند؟؟؟؟؟ خیر چه تضمینی است که چهار سال پیش رو بتوانند در اقتصاد گره گشایی بکنند؟؟؟؟ رای دادن به افراد رفوزه در امور تخصصی خودشان چه معنی داره؟!؟ حالا اسم دکتر مهندس یدک کشیدن که برای ما حل مشکل نیست. توی مملکت ما علی برکت الله دکتر مهندس زیاد. کارنامه افراد سنگ محک خوبی برای انتخاب است

  • سعید
    0

    این آقایون الان این حرفارو میزنم کمبود ومشکلاتو میگن اما هر کدوم رئیس جمهور شدن انگار نه انگار چهار سال دیگه باز این حرفارو میگن خودشون اوننن فکر میکنم مردم هم خرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ۴ سال دیگه میگن ما بنای پیشرفت رو چیدیم ولی نیاز به دوره بعد داریم :// بعدشم که بدون هیچ اتفاقی میگن با این وضع جهانی ما بهترین کشور دنیا هستیم

  • ....
    0

    همتی رأی همه مردم ایران زمین .

    نظرات شما -
    • فرشاد
      0

      درود بر عقلانیت سلام بر همتی

  • کیان
    0

    چهار روز مونده و اصلا انگار نمونده تند رو های افراطی میشوید عین مجلس انقلابی اسم انقلابی را یدک می‌کشد ولی سیلی به صورت ملت میزنن دست در بودجه میبرین و دخالت در تمام امور را وظیفه خود می‌دانید و زمانی نگذشته که منفورترین مجلس نام گرفتید به این منفور شدگان یک رئیسی هم اضافه شود کامل تر میشوید و گام آخر کره شمالی شدن را برمیداریم

  • علی
    0

    اصلا مشخص نیست یه اخوند دیگه رئیس جمهوره!!!! اصلا!!!!!!

  • محمدی
    0

    آخر ریسی رو می کنند ریس جمهور

  • فرجاد
    0

    به رضا : گفتم که عقل که نباشه جان در عذاب است شما برو به همان ژنرال های کت وشلواری رنگ شده که نهایت اینده نگری شان در دنیای سیاست بالا رفتن از دیوار سفارت خانه ها ولگد پراکنی شان به برجام بود رای بده . برو انهایی را انتخاب کن که بعد از ۴۲ سال ایران را با شعار ونفرت پراکنی وعدم تعامل با دنیا ، کره شمالی وکوبا و ونزوئلا کردند ، لیاقت تو انهایی اندکه بعد از چهل ودو سال ملت را به اشکنه خوری وشعب ابیطالب دعوت می کنند ، لیاقت تو انهایی اند که معتقدند مرد باغیرت نباید زنش را با بردن نام صدا بزند واین کار را در شان مرد نمی داند .حالا برو از عقلا بپرس چه کسی بی سر وپا و پوچ وبی محتوی است ؟

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      فرجاد عزیز حرف من اینه که کارنامه افراد بهترین سنگ محک برای انتخاب است این که حرف بدی نیست. کارنامه آقای همتی قابل دفاع نیست به دلیل اینکه توان ثابت نگه داشتن قیمت ارز که از وظایف بانک مرکزی است رو نداشتن. حالا شما بگو دکتر پروفسور چه فایده؟! عدم ثبات نرخ ارز یعنی بیکاری،تعطیلی کارخانه ها یعنی فساد واین فساد به کام عده قلیلی است که حکم انگلهای اقتصادی دارند. من که نگفتم شما به این و ان رای بده میگم به همتی نده چرا شما اصرار داری که باید به همتی رای داده بشه؟!؟!

    • رضا
      0

      بالا رفتن از دیوار سفارت مردود است ولی شما با مدل گفتمان امثال جهانگیری و روحانی و البته شاگردشون همتی اصرار دارید که این امر رو به مابقی نامزدها نسبت بدید این یعنی دروغ ما از دروغ خسته ایم. بسته دیگه هشت سال زمان هر ازمون وخطایی داشتید بسته دیگه برجام هیچ سودی برای این مملکت نداره و نخواهد داشت چه با اوباما یا ترامپ و یا بایدن وغیرو در آمریکا وچه با روحانی و همتی و هرشخص دیگه در ایران برجام سراسر ضرر است و حداقل ضرر آن درز اطلاعات و به خاک و خون کشیده شدن پیکر جان بر کفان این خاک است که تمام تلاششان حفظ ناموس تو ومن است. بفهم یک کم

    • رضا
      0

      در ضمن شما هم برو به همتی رای بده و با بالا و پایین شدن قیمت ارز و ارز ۴۲۰۰تومانی و رانت اطلاعاتی کاسبی کن و کمبودهای زندگیت رو جفت و جور کن اگر مردم اینقدر بینش و نگرش سیاسی نداشته باشند که بعد از هشت سال امسال شماها رو جمع نکنند نوش جانت

    • یه نفر
      0

      یکی از بستگان ما فامیلی شوهرش مهری هست! فکر کنید زنش پیرو اون آقا باشه که میگه به اسم کوچک صدانزنید!

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی نمی خواهیم دلالان ورانت خواران ودزدان سعی دارند این ریان احیا کنند تا بتوانند به مجرمانه شان ادامه دهند اصلاح طلب مرد راهزنان مردنند

  • کاربر ناشناس
    0

    بابا با زور والتماس که کسی به ریاست نمی رسد دوران راهزنان تمام شد اصلاح طلبان نمی خواهیم بگذارید مردم راحت باشند

  • یکی از مردم
    0

    هرچی شعارها و وعده ها قشنگتر دروغگوتر!!!!

  • حسین
    0

    جانم فدای ابران رای من همتی اقتصاددان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها