مجتبی ذوالنور: روحانی از تریبون صداوسیما به کمک همتی و مهرعلیزاده آمده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه روحانی آنتن زنده صداوسیما را به سنگر تیربار علیه جریان انقلاب تبدیل کرده است، گفت: روحانی پس از هر مناظره‌ای از آنتن زنده به کمک همتی و مهرعلیزاده آمد.

مجتبی ذوالنور: روحانی از تریبون صداوسیما به کمک همتی و مهرعلیزاده آمده است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مورد اظهارات نامزدهای اصلاح طلب در مناظره های تلویزیونی گفت: نامزدهای اصلاح طلب در مناظره‌ها تلاش کردند تا خود را از عملکرد دولت مبرا کرده و با پوشش و نقاب جدیدی خود را در عرصه انتخابات مطرح کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در دولت خاتمی و روحانی سمت های مهمی داشته و حتی مسئولیت بانک مرکزی را برعهده داشتند، نمی‌توانند خود را از عملکرد دولت تبرئه کنند.

وی اظهارداشت: رشد نقدینگی، سقوط ارزش پول ملی و تورم نتیجه سوءمدیریت منابع ارزی و سیاست های غلط پولی و مالی است که تحت مدیریت همتی در بانک مرکزی بوده است.

سخنان همتی در مناظرات، اعتراف به عملکرد ضعیف دولت روحانی بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مسیر و سیاست‌های دولت از ابتدا غلط بود، گفت: به قدری آش عملکرد دولت شور بود که حتی خود آشپز هم صدایش در مناظره ها درآمد و نه تنها نتوانست از عملکرد روحانی دفاع کند، بلکه برای قانع کردن افکار عمومی مجبور به حمله به دولت شد. اظهارات همتی به معنای اعتراف به عملکرد ضعیف دولت روحانی بود.

کاهش نرخ دلار ربطی به عملکرد همتی و دولت نداشت

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهارداشت: همتی ادعا می کند از زمانی که مدیریت بانک مرکزی را در دست گرفته توانسته است منابع ارزی کشور را سروسامان بدهد، این در حالی است که در دوران مدیریت همتی بر بانک مرکزی، افزایش قیمت دلار رکورد زد و به ۳۷ هزار تومان رسید.

ذوالنور ادامه داد: کاهش نرخ دلار در ماه‌های اخیر نیز ناشی از آثار روانی انتخابات آمریکا بود. دولت دائما تبلیغ می‌کرد که اگر بایدن رأی بیاورد و به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شود به برجام بازخواهد گشت، در نتیجه تبعات روانی انتخابات آمریکا موجب کاهش قیمت دلار شد.

وی گفت: اگر دولت معجزه‌ای برای کاهش نرخ دلار بلد است، همین حالا قیمت دلار را به ۱۷ هزار تومان کاهش دهد. کاهش نرخ دلار ربطی به عملکرد همتی و دولت نداشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهارداشت: همتی و مهرعلیزاده نه تنها نتوانستند دفاعی از عملکرد دولت داشته باشند، بلکه در مناظره‌ها اوج توهین، تخریب و بداخلاقی نسبت به رقیب را به نمایش گذاشتند.

حیثیت دولت و ملت ایران، سرسوزنی برای نامزد اصلاح‌طلب مهم نیست

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات مهرعلیزاده مبنی بر اینکه نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده است، گفت: این اظهارات توهین آشکار به همه دولت ها و ملت ایران بود، آقای مهرعلیزاده! احمدی نژاد از صندوق رأی دولت خاتمی بیرون آمد، روحانی از صندوق رأی دولت احمدی‌نژاد بیرون آمد، چرا می‌گویید نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده است؟ رئیس جمهور دولت سیزدهم نیز از صندوق رأی دولت روحانی بیرون می آید. بنا بر ادعای شما، دولت روحانی نیز خائن است و رئیس جمهور را از پیش تعیین کرده است.

ذوالنور با بیان اینکه مهرعلیزاده با طرح این ادعاها به حیثیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ضربه می‌زند، گفت: سرسوزنی حیثیت دولت و ملت ایران برای نامزد اصلاح طلب مهم نیست.

وی تصریح کرد: نامزد مقابل اصلاح طلبان، رئیس قوه قضائیه است و نامزدهای دولتی و اصلاح طلب به خود اجازه می دهند در برابر مرام صددرصد اخلاقی وی، بدترین توهین ها را به رئیسی داشته باشند. این افراد اگر به قدرت برسند چه خواهند کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر اصلاح‌طلبان به جای رئیسی ریاست قوه قضائیه را برعهده داشتند آیا کسی جرأت داشت با آنها این گونه صحبت کند؟

انصراف نامزدهای جریان انقلاب، تصمیم فردی است نه جبهه‌ای

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما جبهه ای است و جریان های مهم کشور تلاش دارند تا در انتخابات نقش بازی کنند، گفت: یکدستی در میان نامزدهای جبهه انقلاب وجود ندارد. رئیسی، رضایی، جلیلی، زاکانی و قاضی زاده با هم متفاوت هستند.

ذوالنور افزود: ممکن است نامزدهای جبهه انقلاب به صورت مستقل و جداگانه بر اساس منافع ملی تصمیم بگیرند که از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف دهند اما این تصمیم جبهه ای نیست.

نامزدهای اصلاح‌طلب جز فحش و توهین برنامه‌ای ندارند

وی اظهارداشت: در مناظره ها نامزدهای جبهه انقلاب با دست پُر وارد شدند و برنامه‌های دقیق، علمی و اجرایی ارائه دادند اما در طرف مقابل، نامزدهای اصلاح طلب و دولتی به جز فحش، توهین و تحقیر برنامه ای ارائه ندادند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: همتی اعلام می‌کند که در صورت رئیس‌جمهور شدن، برجام را ادامه می‌دهم این در حالی است که تصمیم‌گیری در مورد برجام فراقوه ای و فرابخشی است و از سوی نظام اتخاذ می شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی خطاب به همتی گفت: تصمیم گیری درباره FATF هم در حوزه اختیارات رئیس‌جمهور نیست. اگر دستِ رئیس جمهور بود تا الان روحانی این موضوع را حل می کرد. چرا وعده های بیخود به مردم می دهید؟

همتی هم برای حل مشکلات کشور نسخه مذاکرات می‌پیچد

ذوالنور اظهارداشت: روحانی حل مشکلات کشور را به مذاکره با آمریکا گره زده بود، همتی نیز همین نسخه را برای کشور می‌پیچد. اینها دنباله دولت هستند و طرح جدیدی برای اداره کشور ندارند.

وی تصریح کرد: همتی و مهرعلیزاده در مناظره‌ها توهین، حمله و جسارت را در دستور کار قرار دادند. هر جا نیز کم می آوردند، رئیس‌جمهور از تریبون رسمی صداوسیما به کمک آنها می‌آمد.

روحانی آنتن زنده صدا و سیما را به سنگر تیربار علیه جریان انقلاب تبدیل کرده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی در توضیح این مطلب گفت: در طول تاریخ بعد از انقلاب هیچ رئیس‌جمهوری چنین جایگاهی در صدا و سیما نداشت. روحانی هفته ای سه روز در افتتاحیه‌های روزهای پنجشنبه، جلسه هیئت دولت و جلسه ستاد ملی مقابله با به صورت زنده از صدا و سیما سخنرانی می‌کند و در جریان انتخابات، آنتن زنده را سنگر تیربار علیه جریان انقلاب قرار داده است و هر فحشی را که همتی و مهرعلیزاده در مناظره‌ها جا انداخته‌اند، روحانی از تریبون رسمی و زنده جبران می‌کند.

ذوالنور گفت: همتی در جریان مناظره‌ها مطالبی را از روی برگه می خواند که مشخص است این مطالب از طرف وی نوشته نشده، زیرا وقتی مطلبی را خود فرد بنویسد فقط کافی است نگاهی به آن بیندازد تا فراموش نکند اما وقتی مطلبی برای فرد نوشته شده باشد باید به صورت کامل از روی برگه قرائت شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: همتی و مهرعلیزاده نامزدهای عاریه‌ای و اجاره‌ای دولت هستند که مأموریت دارند نامزدهای جبهه انقلاب را تخریب کنند و برنامه مدونی برای اداره کشور ندارند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    چقدر هم کاندیدی که حسن ازش حمایت کنه مورد لطف و عنایت مردم قرار میگیره و حتما رای میاره

  • وطن دوست
    0

    اره تو راست میگی ، روحانی هم با ابر قدرت های خارجی جنگید هم با ابر قدرت های داخلی ، جریان امسال شماها #کاسبان_تحریم هستند .

  • ناشناس
    0

    وشماها از در ودیوار به کمک رییسی سیدالمنصوبین

  • کاربر ناشناس
    0

    اعوذوابالله من الشیطان الرجیم انالله واناالیه راجعون فاعتبروایااوالی الابصار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها