در آخرین سخنرانی به عنوان نخست وزیر اسرائیل؛

نتانیاهو: رابطه ویژه ای با پوتین شکل دادم و مانع استقرار نیروهای ایران در مرزهای شمالی شدم

 نخست وزیر پیشین اسرائیل در آخرین سخنرانی به عنوان نخست وزیر اسرائیل از رابطه ویژه این رژیم با روسیه پرده برداشت.

نتانیاهو: رابطه ویژه ای با پوتین شکل دادم و مانع استقرار نیروهای ایران در مرزهای شمالی شدم

بنیامین نتانیاهو گفت: ما رابطه ویژه ای را با روسیه توسعه دادیم، نه فقط دولت روسیه بلکه ارتباط مستقیم با رئیس جمهور روسیه و از این طریق نیروی هوایی ما توانست آزادانه در آسمان سوریه عملیات انجام دهد و مانع استقرار نیروهای ایران در مرزهای شمالی شود.

نتانیاهو در ادامه گفت: ما اسرائیل را به یک قدرت جهانی تبدیل کردیم.

وی افزود: در حالی که بسیاری از نقاط جهان درگیر کروناست ما اولین دولتی بودیم که از شرایط بحرانی کرونا خارج شدیم.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کاربر ناشناس
    0

    یهودی پس فطرت خدالعنتت کنه خوب به درک واصل شدی

  • حامد
    0

    به به چشمتون روشن ،شوروی عمرشو خائن بود و هست .من نمیدونم چجوری یکسری رو این کشور حساب میکنن.برید این بوسی که به روسیه میدید رو به امریکا بدید .بخدا مملکت گلستان میشود

  • و
    0

    چطوری بعضی می توانند توی روی مادر بچه های که در سوریه به کشتن دادند نگاه کنند

  • شوقی
    0

    قابل توجه مدافعین حریم بشار اسد

  • ایرانی
    0

    از ایران خورده حالا میخاایرانه تو رو روسیه قرار بده خاک توسرش

    نظرات شما -
    • همشهری
      0

      شاید از ایران خورده ولی به چه قیمتی ؛ بدبخت شدن ملت و انزوای ایران

  • شهرام.ر
    0

    این که چیزی نیست رییس مجلس ما علاوه بر این که با پوتین رابطه ویژه تری!!! داره، از استقرار مرغ (و بقیه مایحتاج زندگی مردم) در شمال ، جنوب، شرق و غرب کشور جلوگیری می کنه بیا و ببین .

  • حق
    0

    وقتی این یارو بنت رو بشناسین که چه بلایی میخواد سرتون بیاره دعا به جون نتانیاهو میکنین

  • علی اسد
    0

    بیشتر شهدای ما به خاطر خیانتهای هوای روسیه بود.ذات بد نیکو نگردد تا اَبد

  • ابن سینا
    0

    از حیله صهیونیست ها غافل نشوید شاید همان >>>>>>> حکایت است که چهار کس را از اصنافِ مردمان در باغی رفتند و به خوردن میوه مشغول شدند ، یکی از آن جمله ، دانشمندی بود و دیگری را علوی و سوم لشکری و چهارم بازاری ، خداوندِ باغ( مسئول باغ ) درآمد و دید که بسیار میوه تلف می کردند و مردی زیرک بود و با خود می اندیشید که ایشان چهار کس اند و من با چهار برنتوانم آمد و پس روی به ایشان آورد . اوّل عالِم را گفت که تو مردی دانشمندی و مقتدا و پیشوای مایی و مصالح معاش و معاد ما به برکتِ اقدام و حرکتِ افلامِ علماء باز بسته است و آن دیگر سیّدی بزرگ است از خاندان نبوّت و ما همه مولای خاندان اوییم و دوستی آن خاندان بر ما واجب است . و آن دگر مردی لشکری است و از ارباب تیغ ، و خان و مان و جانِ ما به سبب تیغِ ایشان آبادان است و شما اگر در باغ من آیید و تمامت میوۀ من به ناحق بخورید از شما دریغ نبود ولیکن آن مرد بازاری کیست ؟ و به چه وسیلت در باغ من آید ؟ و به کدام فضیلت میوۀ باغِ من تواند خورد ؟ پس دست دراز کرد و گریبان وی بگرفت و آن را دستبردی تمام بنمود . چنانکه از پای درآمد . پس دست و پای او ببست و روی به لشکری نهاد و گفت : من بندۀ علماء و ساداتم و تو ندانسته ای که من خراجِ این رَز به سلطان داده ام و او را بیش بر من سبیل نمانَد . اگر ائمه و سادات به جانِ من حکم کنند هنوز خود را مقصّر دانم . امّا نگویی که تو کیستی ؟ و به چه وسیلت در رزِ من آمده ای ؟ پس او را نیز بگرفت و ادبی تمام بکرد و دست و پای او محکم ببست . آنگاه روی به دانشمند آورد و گفت : همۀ عالَم ، بندگانِ سادات اند و حرمتِ نَسبِ ایشان بر همگان ظاهر . امّا تو که دعوی علم کنی اینقدر ندانی که در باغِ مردمان بی اجازت نشاید رفت ؟ آن علم تو را چه مقدار مانَد و من و مال من فدای سادات باد . امّا هر جاهل که خود را دانشمند خواند و مال مسلمانان را حلال داند او سزای تأدیب و در خورِ تعذیب باشد . پس او را نیز ادبی بلیغ بکرد و او را مقیّد کرد . پس علوی تنها بماند . روی به وی کرد و گفت : ای مدّعی نااهل ، و ای موی دارِ وافر جهل ، نگویی به چه سبب بی اجازتِ من در رزِ من آمده ای و مال من را باطل کرده ای ؟ و پیغمبر علیه السلام گفته است که مال من بر علویان حلال است . پس او را نیز ببست و بدین طریق هر چهار مقیّد کرد و بهای انگورِ خود از ایشان استیفا کرد و به شفاعت ، ایشان را رها کرد .

  • رضا
    0

    اگر هر مسلمان یه سطل اب بریزه اسرائیل را آب میبره؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها