رهبر انقلاب شامگاه چهارشنبه با مردم سخن می‌گویند

رهبر انقلاب شامگاه چهارشنبه در آستانه‌ی برگزاری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با ملت ایران سخن خواهند گفت.

رهبر انقلاب شامگاه چهارشنبه با مردم سخن می‌گویند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ی برگزاری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۰ به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن خواهند گفت.

این برنامه از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی آقا
    0

    کاش رهبر محترم و عزیز تدبیری برای ترمیم این گرانیهای کمرشکن انجام میدادند و فکری برای مبارزه با مفسدان اجتماعی و گرانفروشان و اختلاص گران میکردند و قوه قضاییه بیشتر با این بی وجدانها برخورد میکرد.

  • محسن
    0

    خيلي دوست دارم نظر شخصي رهبر رو بدونم كه واقعا ايشون اين كانديدا هارو اصلح ميدونن براي اين دوره از بحران و وضعيت اقتصادي كشور؟ اصلا اين روش در انتخاب درسته ؟

  • ایران
    0

    اگه یه ساعت از وقتی که برای انتخابات صرف میکنید به فقر و بدبختی مردم اختصاص میدادید خیلی از گرفتاریهای کشور حل میشد،متاسفانه مردم در روز گرفتاری به فراموشی سپرده میشن،این مردم همون مردمانی هستن که توی روز رای دادن همه منتظرن بیان پای صندوق،فقر ومعیشت مردم رو دریابید این مردم چیز دیگه ای نمیخوان

  • ❤شیدا❤
    0

    تنها کسی که میتونه این وضع را درست کنه اقای مخسن رضایی است من فقط به محسن رضایی میدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها