«آیپد مینی»  جدید کوچکتر از «آیپد ایر»  است

خبر رسیده که شرکت اپل در حال طراحی مجدد است و امروز گزارشی جدید دقیقاً این موضوع  را تکرار می‌کند، در حالی که مدل بعدی را نیز به ما نشان می‌دهد.

«آیپد مینی»  جدید کوچکتر از «آیپد ایر»  است

ما پیش از این، بار‌ها شنیده ایم که شرکت اپل در حال طراحی کوچکترین تبلت خود است. اکنون خبر رسیده که این شرکت در حال طراحی مجدد است و امروز گزارشی جدید دقیقاً این موضوع را تکرار می‌کند، در حالی که مدل بعدی را نیز به ما نشان می‌دهد.

باید توجه داشته باشید که این اطلاعات حاوی رندر‌های فاش شده نیستند، بلکه براساس برخی اطلاعات ثبت شده توسط شرکت اپل حدس زده شده اند.

آیپد ایر

اما در آیپد مینی جدید شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟ دکمه صفحه اصلی از بین رفته و حاشیه‌های باریک تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در واقع آیپد مینی جدید تقریباً از نظر اندازه با صفحه قدیمی خود یکسان خواهد بود.

تفاوت در ارتفاع و عرض ۳ میلی متر کوچک‌تر است و با این حال، بدیهی است که می‌تواند یک صفحه نمایش بزرگتر را جای دهد. ابعاد مدل آینده ۲۰۶.۳، ۱۳، ۱۳۷.۸، ۶. ۶.۱ میلی متر است، بنابراین ضخامت بدون تغییر باقی می‌ماند. گفته می‌شود که طرفین مانند آیپد ایر صاف هستند.

«آیپد مینی» 

سنسور اثر انگشت در دکمه روشن شدن تعبیه شده است و بلندگو‌ها "به طرز چشمگیری بهبود یافته" اند. منابع آگاه می‌گویند آیپد مینی جدید در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه می‌شود.


این گوشی از نسخه جدیدتر و کوچکتر قلم اپل پشتیبانی خواهد کرد و این تبلت توسط تراشه Apple A۱۴ تغذیه می‌شود. نسخه‌ای با قابلیت اتصال ۵G وجود دارد و سرانجام عرضه آن باید تا قبل از پایان امسال انجام شود.

منبع: انتخاب

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها