فرماندار کرج:

معدوم کردن آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: معدوم کردن عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در زمان قانونی تبلیغات که در محل‌ های مجاز الصاق یا نصب شده باشد، ممنوع است.

معدوم کردن آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

غفور قاسم پور افزود: الصاق هر نوع آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای بیمارستان ها، مدارس، موسسات آموزشی و تابلوها و معابر عمومی و دولتی ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تبلیغ نمایندگان نامزدها له یا علیه هر یک از کاندیداها در شعب اخذ رای، تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان، استفاده از هر نوع آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی و آثار تبلیغاتی بیش از ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر ممنوع می باشد.

قاسم پور با در خواست از نامزدها برای اعلام مشخصات ستاد تبلیغاتی خود به فرمانداری کرج گفت: کمیته امحاء از شهر کرج در شهرهای اقماری حضور خواهند داشت و بدون جانبداری فرایند قانونی خود را انجام خواهند داد.

معاون استاندار البرز ادامه داد: جلسات نامزدها نیز باید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار شود؛ فضای هشت متر مربع بر هر فرد لازم بوده و جلسات نباید بیش از ۲ ساعت برگزار شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها