نگارش سریال حضرت معصومه(س) به پایان رسیده است

تهیه‌کننده سریال حضرت معصومه (س) از اتمام نگارش این سریال و دریافت نظرات مثبت مشاوران مذهبی خبرداد و گفت: در حال حاضر وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده‌ایم ‌و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، به امید خدا ساخت سریال آغاز شود.

نگارش سریال حضرت معصومه(س) به پایان رسیده است

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجتبی امینی تهیه کننده سریال حضرت معصومه (س) درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت این سریال عنوان کرد: مدتی است که نگارش نسخه سریال به پایان رسیده است و تا به امروز نظرات بسیار مثبتی از سوی مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه دریافت کردیم و نویسندگان در حال بررسی و جمع بندی نهایی کار هستند.
وی افزود: در حال حاضر هم وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده‌ایم ‌و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، به امید خدا ساخت سریال آغاز شود.
خاطرنشان می‌شود، سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور، کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، با همکاری آستان مقدس بانوی کرامت در مرکز سیمافیلم، تولید خواهد شد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چرا بشر ساخته و پرداخته های پوچ ذهن خود را در دین و مذهب دخالت می دهد؟؟؟!!! --- اصرار بر پرداختن به زندگی شخصی بندگان مقرب خدا با ساخته و پرداخته های ذهن بشر ، که فاقد هرگونه بازده معنوی ومادی قابل اثبات است و نزد اکثریت متدینان بعلت عدم آگاهی به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ، توهمات دین زدا ایجاد می نماید و زمینه را برای کاسبی حرام دین فروشان مذهب فروش فراخ باز می گذارد و دین و مذهب را با مشتی از جعلیات متضاد با قرآن و عقل من در آوردی پرور و خرافه گستر جلوه می دهد و زیانهای مادی جبران ناپذیر را که فاقد هرگونه بازده مثبت و سازنده اند ، به داراییهای مردم و بیت المال می رساند ، هیچ دلیل قطعی از مشروعیت در محکمات قرآنی و عقلی ندارد. این گونه رفتار که فاقد هرگونه دلیل شرعی قطعی است ؛ دخالت دادن آشکار ساخته و پرداخته های ذهن و دانش ناقص بشر در دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر به شمار می آید. چنین رفتاری بحکم آیات 103 تا 106 سوره کهف گناه کبیره ی نابخشودنی است و حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را تباه و نابود می کند. این گونه رفتار که تجسم آشکار سوگند شیطان بر دخالت همیشگی در دین خدا و بر دخالت مخرب پیوسته این پلید در دین داری و مذهب داری متدینان است ؛ بعلت آثار دین زدایی که در آن آشکار اند هیچ رشته ی خویشاوندی دینی قرآنی و عقلی با ولایت مداری و مودت خرد گرا در حق اهل بیت مظلوم پیامبر ندارد ، و بی تردید این بندگان مقرب ، با تاکیدها و هشدارهای مکرری که در قرآن در این زمینه آمده اند در قیامت از این رفتار و از صاحبان آن اعلام بیزاری خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها