پایان نشست کمیسیون مشترک برجام/ رایزنی‌ها در وین آغاز شد

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) دقایقی قبل در گرندهتل شهر وین پایان یافت و رایزنی‌های دور ششم مذاکرات وین در خصوص احیای برجام آغاز شد.

پایان نشست کمیسیون مشترک برجام/ رایزنی‌ها در وین آغاز شد

ریاست این نشست بر عهده «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا بود و «سید عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه ایران هم در رأس هیأتی برای شرکت در این نشست امروز (شنبه) وارد وین شد و عهده‌دار ریاست هیأت ایران بود.

گفتنی است، پنجمین دور مذاکرات وین از چهارم تا ۱۲ خرداد در وین برگزار شد. عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه و پس از نشست کمیسیون مشترک برجام در گفت‌وگویی با بیان این‌که منطقا دور آینده می‌تواند دور پایانی مذاکرات وین باشد، یادآور شد: در مذاکرات دیپلماتیک هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین در اظهاراتی دیگر با بیان این‌که پیشرفت‌های خوبی در روند مذاکرات در وین حاصل شده، ولی بر سر برخی موضوعات کلیدی باید به توافق دست یافت، گفت: زمان آن است که آمریکا و اروپا تصمیمات دشوار خود را بگیرند.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حمیدپاپی
    0

    با سلام پیره زن سرکوچه ما هم می داند که غربیها شما را سرکار گذاشته اند. اقای عراقچی در این هتل چی پیدا کرده ای که دل نمی کنی و هر هفته به اونجا میروی؟ بس کن نتیجه این همه بی تدبیری و ناتوانی شما در کشور مشخص شده است. تو یک بچه سرمایه دارو اشرافی هستی از درد مردم چه می فهمی؟ از دست تو و امثال تو برای این مردم کاری بر نمی اید. هتل را رها کن و بیا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها