سخنان نامزدها هنگام ورود به صداوسیما برای آخرین دور مناظره های انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو

کاندیداهی ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای سومین مناظره تلویزیونی وارد صداو سیما شدند.

سخنان نامزدها هنگام ورود به صداوسیما برای آخرین دور مناظره های انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو

سعید جلیلی گفت: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا یک حضور در میان مردم فهمیده شود، به ویژه برای کسی که رئیس‌جمهور است. رئیس‌جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را بداند.

قاضی زاده هاشمی گفت: اطلاع از دغدغه مردم بدون حضور مداوم بین مردم ممکن نیست. در خصوص برجام معتقدم هر معاهده بین المللی را باید ادامه دهیم .

ناصر همتی گفت: رئیس جمهور باید منتخب اکثریت مردم باشد نه اقلیت. اینکه رئیس جمهور در اتاق شیشه ای باشد و از طریق دیگران از جامعه با خبر شود معنی ندارد. می خواهیم نشان دهیم با تعامل می شود هر کاری کرد. گفتند بعضی از کاندیدا از زنان و اهل سنت و جوانان صحبت میکنند برای این که رای بیاورند، زندگی ما اینگونه است

علیرضا زاکانی گفت:هفته‌ای دو روز (پنج شنبه و جمعه) در میان مردم هستم و پای صحبت های مردم می نشینم. اگر مردم نبودند ما به عنوان مسئول اینجا نبودیم، عده ای نام مردم را به زبان می آورند اما آنچه را که مردم دارند راهزنی می کنند.

محسن رضایی گفت: منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تامین خواهد شد. مهمترین مشکل ما نامزدها، بی‌اعتمادی مردم است. وقتی اتفاقی رخ می‌دهد، دولت مردان با مردم صحبت نمی‌کنند و می‌گویند همین است که هست!

محسن مهرعلیزاده گفت: دولت باید امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ سانسور و تغییری به مسئولین برسد. امیدوارم با برنامه‌هایی که تدوین کردم بتوانم دغدغه‌های دیگر مردم را بازگو کنم.

ابراهیم رئیسی گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ارتباط با مردم است و باید از مردم، در مردم و با مردم بود.از نزدیک باید با مردم سخن گفت .من هم نامه هایی که مردم برایم میفرستند میبینم و هم از فضای مجازی موارد مهم را پیگیری می‌کنم و بسیاری هم ارجاع میدهم به مسئولان مربوطه در سازمان اداری خودم.

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 5.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • علیرضا
    0

    برو بابا این رئیسی هم باورش شده امام ملت هستش شما که دم از قانون میزنی اگه خود قانون اجرا کنی مشکلات حل میشه اما کسی نمیتونه قانون اجرا کنه دو روز پیش شما توی اهواز قانون شکنی کردی اول خودت قانون رعایت کن بعد از مردم صحبت کن

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      علیرضا خان! اجتماع دراهواز برمبنای مجوز وزارت بهداشت بوده ،برواول تحقیق کن بعداتهام قانون شکنی ،بزن .

    • به ایرانی عزیز
      0

      نبوده. خبرش هست برو بخون به قول خودت اول تحقیق بعد حرف

    • دل پر
      0

      دیگه اینم نگید چی بگید،ستاد مقابله با کرونا جرات داشت مجوز نده ،مثل ۸۸ ها الان حصر بود ،کسی جرات داره روبروی شما ها وایسته،آبرو،زندگی ،جان ،مال همه چی یهو ازش،میگیرید بدون اینکه آب از آب تکون بخوره

  • کاربر ناشناس
    0

    عشق انقلاب ومردم سالارویاوررهبرریسی

    نظرات شما -
    • لیما یوری
      0

      عشق انقلاب ۴۰ ساله تو ایرانه چیکار کرده

  • کاربر ناشناس
    0

    چراهمتی اینقدرمردم راناامیدمیکندکیه خدایی جزازاخلالگرانه

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی باجنگ زرگری واردشدخدابفریادبرسه چاپلوس بی‌رحم وحسود

  • داروغه
    0

    همتی همون روحانی هستش فقط ریششو زده .مثل همون هم وعده میده

    نظرات شما -
    • به داروغه
      0

      بد اون وقت رییسی کی هستش ،فقط ریش داره وعینک

  • مریض
    0

    آقای همتی !!تنها هستی ،حتی اگر رای بیاوری مانند روحانی ،،خاتمی ،،بلایی سرت میارن که به گربه ی خونتون بگی،،،،،،نکن این کارو!!برای مردم هیچ کاری نمی توانی و نمیگذارند انجام بدهی!!شیر بی یا ل و دم اشکم میشوی،،،مگه مریضی؟؟

    نظرات شما -
    • به مریض
      0

      مریض خودتی مودب باش بی تربیت

  • آلن
    0

    تحریم انتخابات تنها راه تغییر رویکرد و عملکرد جمهوری اسلامی است

  • 313
    0

    تحریم انتخابات تنها راه تغییر رویکرد و عملکرد جمهوری اسلامی است چررا باید اینکا را بکنیم باید چند تا سوال از خودمان بپرسیم 1 نظام جهوری اسلامی چه فرقی داره با نظام یهودی یا مسیحی؟ 2 چه چیزی تو نظام جمهوری اسلامی هستد که در کشورهای اورپایی به ویژه کشورهای کافر نیست ؟ 3 امنیت روحی روانی غذایی شغلی مسکن ایرانیان واقعا تامیین شده ؟نظام بانکی اسلامی داریم ؟ بروکراسی اداری اسلامی داریم ؟ وام قرض الحسنه اسلامی داریم ؟ چه چیز برتری تو این 40 سال داریم صادر میکنیم ؟ کدام کشورها به وضع خوشی مردم ایران قبطه میخورند و آرزوی زندگی در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند ؟ نقش اسلام در ایران فقط به حجاب خنم میشود و بس وگرنه من در ایران زندگی میکنم هیچ اداره ای هیچ سازمانی اسلامی رفتار نمی کند فقط اسلام ناب محمدی (ص) را خطشه دارکردیم اکثر مردم دین زده شده اند

  • محمود
    0

    ا علیرضا بیخود مهما نگفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها