بهترین تلفن تحت شبکه را از پیام ماهواره بخواهید!

تلفن تحت شبکه یا به عبارت دیگر IP Phone به تلفن هایی دلالت دارد که در شبکه ویپ مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین تلفن تحت شبکه را از پیام ماهواره بخواهید!

با به کارگیری این تجهیزات می توان زمینه ای را فراهم ساخت که امکان برقراری تماس و انتقال صدا و تصویر بر بستر شبکه آی پی نظیر اینترنت میسر باشد.

تلفن تحت شبکه چیست؟

تلفن تحت شبکه یا به عبارت دیگر IP Phone به تلفن هایی دلالت دارد که در شبکه ویپ مورد استفاده قرار می گیرند. با به کارگیری این تجهیزات می توان زمینه ای را فراهم ساخت که امکان برقراری تماس و انتقال صدا و تصویر بر بستر شبکه آی پی نظیر اینترنت میسر باشد. استفاده از تلفن های تحت شبکه در دنیای امروز گسترش قابل توجهی پیدا کرده و همین موضوع موجب افزایش تقاضای این دسته از تلفن ها شده است.

حال شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که تلفن های تحت شبکه چه مزیت هایی دارند؟

* مزایای تلفن تحت شبکه

جالب و در عین حال لازم است بدانید که آی پی فون ها مزایای متعدد و متنوعی دارند. تمام این مزایا دست به دست هم داده و این دسته از تلفن ها را به کاربردی ترین تلفن های موجود در بازار تبدیل کرده اند. از جمله مهم ترین مزایای تلفن های تحت شبکه می توان به نصب سریع و ساده، عدم احتیاج به کابل کشی مجدد، کیفیت بسیار بالا، انعطاف پذیری و سادگی حمل و نقل و جا به جایی، امکانات گوناگون و کاربردی و... اشاره نمود.

قابلیت های متعدد تلفن تحت شبکه همچون قابلیت کنفرانس صوتی، امکان پاسخگویی چندین شماره داخلی با یک تلفن، امکان ارسال پیام کوتاه، قابلیت انتقال مکالمات و قابلیت های بی نظیر دیگری از این قبیل شرایطی را مهیا ساخته اند که امروزه اکثر سازمان ها و شرکت ها به استفاده از این تلفن ها علاقه مند گردند.

گفتنی است که تلفن های تحت شبکه در برندهای گوناگونی طراحی و تولید شده و به بازار مصرف عرضه می گردند. تلفن تحت شبکه یالینک و تلفن تحت شبکه گرند استریم نمونه هایی از معروف ترین و معتبرترین برندهای موجود هستند. اگر قصد خرید آی پی فون دارید، ما تلفن های تحت شبکه فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره را به شما پیشنهاد می دهیم.

در ادامه به معرفی مختصر تلفن های تحت شبکه هر یک از برندهای مذکور خواهیم پرداخت.

* تلفن تحت شبکه یالینک

تلفن های تحت شبکه یالینک نمونه ای از بهترین و در عین حال با کیفیت ترین تلفن های تحت شبکه در سراسر دنیا هستند. این تلفن های ساخت کمپانی صاحب نام یالینک غالبا در مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار گرفته و به خوبی توانسته اند جای تلفن های قدیمی را پر کرده و عملکرد قابل قبول تری را به نمایش بگذارند.

لازم به ذکر است که شرکت چینی یالینک سالیان متمادی است که به طور تخصصی در زمینه ساخت و توسعه تلفن تحت شبکه فعالیت داشته و موفق به ارائه محصولاتی با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت مثال زدنی شده است. گفتنی است که تلفن تحت شبکه یالینک با به کارگیری پروتکل SIP و خطوط SIP Trunk قادر به اجرای عملکردی بی نظیر است. لازم به ذکر است که خطوط SIP Trunk خطوط جدید مخابرات می باشند که امکان انتقال دیجیتال صدا و تصویر را فراهم می سازند.

اگر شما هم به آن دسته از افرادی متعلق هستید که قصد خریداری تلفن های تحت شبکه یالینک دارید، تلفن های تحت شبکه یالینک فروشگاه پیام ماهواره را از یاد نبرید!

تلفن تحت شبکه یالینک

* تلفن تحت شبکه گرند استریم

تلفن های تحت شبکه گرند استریم دسته ای دیگر از آی پی فون های موجود در بازار هستند که با برخورداری از ویژگی های بی نظیر و مدل های گوناگون توانسته اند جایگاه خود را در میان سازمان ها و کسب و کارهای مختلف تثبیت نمایند.

کمپانی گرند استریم یکی از اصلی ترین و معتبرترین کمپانی های تولید کننده محصولات صوتی و تصویری همچون تلفن VOIP، مرکز تماس ویپ، روتر شبکه و... می باشد. جالب است بدانید که محصولات تولید شده توسط این شرکت را غالبا با کیفیت فوق العاده صدا و تصویر، امکانات بی نظیر تلفنی، سازگاری کامل با استانداردهای صنعتی، طراحی نوآورانه، قیمت مناسب و... می شناسند. تمام این موارد دست به دست هم داده اند و این دسته از تلفن های تحت شبکه را به یکی از پر طرفدارترین تلفن های ویپ موجود در بازار تبدیل کرده اند.

همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، تلفن های تحت شبکه گرند استریم در انواع متعدد و متنوعی موجود هستند. در ادامه به معرفی و بررسی یکی از کاربردی ترین انواع تلفن های تحت شبکه ساخت کمپانی گرند استریم خواهیم پرداخت.

* تلفن تحت شبکه گرند استریم 1625

جالب و در عین حال لازم است بدانید که تلفن تحت شبکه گرند استریم 1625 یکی از کاربردی ترین و در عین حال پر فروش ترین آی پی فون های موجود در رده کارشناسی می باشد. گفتنی است که این مدل تلفن تحت شبکه کیفیت و پایداری بسیار خوبی داشته و از همین رو مورد استقبال چشمگیر مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تلفن تحت شبکه گرند استریم 1625 از دو اکانت SIP برخوردار بوده و بدین ترتیب کاربران با استفاده از آن می توانند دو داخلی ویپ را بر روی آن رجیستر کنند. از جمله مهم ترین ویژگی های این تلفن تحت شبکه ساخت کمپانی گرند استریم می توان پشتیبانی از کنفرانس سه طرفه، برخورداری از کیفیت صدای اچ دی، پشتیبانی از POE در پورت شبکه و... را نام برد. آی پی فون مذکور از صفحه نمایشی به ابعاد 132 در 48 همراه با نور پس زمینه برخوردار می باشد. بهره مندی از 3 کلید قابل برنامه ریزی به منظور تعیین عملکردی خاص و استفاده از تکنولوژی رمزنگاری TLS و SRTP به منظور امنیت بخشیدن به تماس ها از دیگر خصوصیات این دسته از تلفن های تحت شبکه گرند استریم است.

تلفن تحت شبکه گرند استریم 1625

لازم به ذکر است که تلفن های تحت شبکه گرند استریم مدل 1625 مصرف خانگی نداشته و از آن جا که برای راه اندازی نیازمند مرکز تلفن ویپ هستند، برای به کارگیری در شرکت ها و سازمان ها مفید هستند. اگر شما هم همچون بسیاری دیگر از کاربران در پی یافتن مرکزی معتبر برای خرید این دسته از تلفن های تحت شبکه هستید، پیشنهاد طلایی خرید تلفن تحت شبکه گرند استریم از فروشگاه پیام ماهواره را از ما پذیرا باشید. با خرید تلفن تحت شبکه در فروشگاه پیام ماهواره ضمن پرداخت هزینه ای کمتر در مقایسه با سایر فروشگاه ها، محصولی با کیفیت دریافت خواهید کرد.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها