افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۸۹ نفر افزایش یافت.

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه افزود: روند مبتلایان به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش است به طوری که هم اکنون ۱۷۴ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع تعداد بستری شدگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد ۶۸ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۲۶۲ نمونه pcr انجام شده حدود ۲۷ درصد موارد مثبت بودندکه بیشترین موارد مثبت به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: ۹۲ نمونه رپید تست انجام شده که از این تعداد ۱۷ درصد موارد مثبت اعلام شد که بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های مارگون گچساران و بویراحمد بوده‌اند.

وی به آمار بهبود یافتگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره کرد و ادامه داد: از مجموع تعداد مبتلایان به بیمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون ۴۸ هزار و ۸۵۸ نفر بهبود یافته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی باسوج از شیوع مجدد بیماری کرونا در استان در صورت رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: بیشترین عامل شیوع این بیماری در استان شرکت مردم در تجمعات و دوره هیمی‌های خانوادگی بدون رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها