کاراته گزینشی المپیک

حذف مهدی‌زاده با شکستی سنگین/ فرصت کسب سهمیه مردان سوخت

در نخستین روز مسابقات کاراته گزینشی المپیک، امیر مهدی‌زاده با شکست در دور سوم مسابقات از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حذف مهدی‌زاده با شکستی سنگین/ فرصت کسب سهمیه مردان سوخت

مسابقات کاراته گزینشی المپیک از صبح امروز (جمعه 21 خردادماه) در پاریس آغاز شد و امیر مهدی‌زاده، دارنده دو مدال طلا و یک برنز جهان با شکست در دور سوم از دور قابت‌ها کنار رفت. شکستی که به راحتی فرصت کسب سهمیه سوم المپیک توکیو را برای مردان کاراته ایران بر باد داد.

مهدی‌زاده در رقابت‌های امروز و در مسابقات وزن 67- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست به مصاف نادر ازوزی از مصر رفت و پس از تساوی صفر-صفر، در هانتی مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

نماینده کاراته کشورمان در دور سوم به مصاف رحمان مصطفی از اردن رفت و با نتیجه سنگین 8 بر یک مغلوب حریف خود شد. با شکست کاراته‌کا اردنی در ادامه مسابقات، مهدی‌زاده از دور رقابت‌ها کنار رفت و فرصت کسب سهیمه سوم کاراته ایران را از دست داد.

در ادامه مسابقات و از ساعت 20:30 امشب (جمعه)، فاطمه صادقی نماینده کاتا یکشورمان در مرحله دوره‌ای به مصاف رقبایی از ترکیه، آلمان و فرانسه خواهد رفت. صادقی در صورت حضور روی سکو موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

بهمن عسکری، سجاد گنج‌زاده، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار چهار نماینده کاراته ایران هستند که سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو را قطعی کرده‌اند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها