روایت باهنر از یک بسته پستی که باعث جانبازی مرحوم محتشمی پور شد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص مرحوم محتشمی پور گفت: وی جزو اولین قربانیان تروریست ها بود که صهیونیست ها و منافقین در پوشش ارسال یک بسته پستی باعث شدند در یک انفجار، جانباز شود.

روایت باهنر از یک بسته پستی که باعث جانبازی مرحوم محتشمی پور شد

محمدرضا باهنر با بیان اینکه حجت الاسلام محتشمی هیچ لحظه ای از گسترش نهضت امام غفلت نکردند، گفت: ایشان جزو اولین قربانیان تروریست بودند که صهیونیست ها و منافقین در پوشش ارسال یک بسته پستی باعث شدند در یک انفجار دست ایشان جانباز شد و چشمشان آسیب دید اما در همه حال با امام، انقلاب و نهضت همراه بودند.

محمدرضا باهنر در خصوص ویژگی های شخصیتی و خدمات مرحوم محتشمی پور، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین محتشمی از یاران دیرین انقلاب، امام و رهبری بودند و شاید اغراق نباشد بگوییم هیچ لحظه ای از انجام وظیفه در جهت توسعه و گسترش نهضت حضرت امام غفلت نکردند و تلاش کردند که همه سرمایه زندگی، عمر و تحصیلاتشان را در خدمت نظام، اسلام و انقلاب قرار بدهند.

نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان جزو اولین قربانیان تروریست ها بودند که صهیونیست ها و منافقین در پوشش ارسال یک بسته پستی باعث شدند در یک انفجار دست ایشان جانباز شد و چشمشان آسیب دید اما در همه حال با امام، انقلاب و نهضت همراه بودند و 10 سال اواخر عمر پر برکتشان هم راهی نجف شده و مشغول تحصیل علم بودند. هر موقع از ایشان سؤال می شد که زندگی چطور می گذرد؟ می گفت در جوار قبر مولا علی(ع) و نجف اشرف مگر می شود به آدم بد بگذرد؟!

وی گفت: بحمدالله مرحوم محتشمی پور تا آخرین لحظه حیات از عشق و تمسک به خاندان عصمت و طهارت ذره ای غفلت نکردند و من فکر می کنم جزء معدود آدم هایی بودند که می شود در مورد آنها گفت «عاش سعیدا و مات سعیدا». ان شاء الله خدا درجاتش را متعالی و روحش را با اجداد طیبین و طاهرینش محشور بگرداند..

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • رضا
    0

    یادش بخیر ستاد صیانت از آراء

  • ناشناس
    0

    نه بابا زنده که بود که مورد تکفیر قشر شماها بود حالا که مرد عزیز شد چون دیگه بی خطره ؟مجله وروزنامه اش را کی بست ؟

  • ناشناس
    0

    کجا بودی باهنر جون کم پیدای ؟حالا شدی هم راست خور هم اصلاح خور ؟پدر بیکاری بسوزه

  • منم مختار
    0

    آیت‌الله محتشمی پور درسته اولا دوم بعد از رحلت امام چه کسانی ایشان را به حاشیه بردند شجاعترین مرد در کل کشور ایشان بود و ضد متحجرین بود ضد انقلابی نماها بود او را میتوان انقلابی اصل نامید روحش شاد یادش گرامی

  • ای روزگار پست
    0

    منظورتان اینه که بسته پستی را مرحوم منتظری فرستانده بودنند

  • رضا سان
    0

    به به استاد باهنر مرد پر قدرت درسایه( حاکمیت) خب فکر کنم اگر اتفاق مهمی نیفته به اهدافت در انتخابات این دوره رسیدی.... فکر کنم با مهندسی انتخابات که همراه دوستانت ترسیم کردی( البته در اتاق فکر نظام واقع در شورای نگهبان) الان خیلی در اوج آسمونهایی

  • ادرز
    0

    پس چرا آن همه بی وفایی و ناجوانمردی کردید به وی ؟؟؟!! حتی تحمل دیدن بلا ش وی در امور انتفاضه را اصکلگراها نداشتند ....!!!!

  • گمنام
    0

    روحش شاد باشد ولی حیف که تاجزاده از اعضای خومواده این ها بود

  • گمنام
    0

    اشتباه تایپی شده خدا بیامرزه حیف که تاجزاده از اعضای این خانواده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها