صف‌آرایی‌های تازه در انتخابات شورای شهر / رقابت لیست‌ها زیر سایه انتخابات ریاست جمهوری / "طهران قوی" نماد اصولگرایی می‌شود

درحالی‌که لیست‌های انتخاباتی در اولین روز تبلیغات رسمی انتخابات برای فتح نهاد شورا در شهرهای مختلف منتشر شده، گفته می‌شود همچنان تلاش برای ائتلاف‌های جدید ادامه دارد.

صف‌آرایی‌های تازه در انتخابات شورای شهر / رقابت لیست‌ها زیر سایه انتخابات ریاست جمهوری / "طهران قوی" نماد اصولگرایی می‌شود

رایزنی‌ها برای رسیدن اصولگرایان به لیست واحد برای شورای شهر تهران متوقف نشده و گفته می‌شود شانس اتحاد نیروهای انقلابی برای رسیدن به فهرست واحد بیشتر شده است.

این درحالیست که رقابت در انتخابات شوراها زیر سایه رقابتها بر سر پاستور قرار گرفته و در سکوت خبری دنبال می‌شود.

انتشار دو لیست شورای وحدت و شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران نتوانست به مطالبه جریان انقلابی پاسخ دهد. حضور دختر سردار سلیمانی در این لیستها چنان واکنش‌هایی را در پی داشت که حتی خانواده شهید سلیمانی نیز زبان به انتقاد گشودند.

درباره دیگر نامزدهای حاضر در لیست هم اما و اگرهایی مطرح شده، به طوری که رسانه‌های نزدیک به این دو فهرست، مجبور به حذف خبر نام کاندیداها از خروجی خود شدند.

در این میان، حالا تنها امید برای رای آوری جریان انقلابی در انتخابات شورای شهر، لیست سومی است که برخلاف دو لیست موسوم به "وحدت" و "ائتلاف"، نه نتیجه رایزنی ها و لابی های پشت پرده، که ماحصل اجماع نظر بدنه جریانات انقلابی است.

این لیست که از موتلفه تا پایداری هوادارانی دارد، از این ظرفیت برخوردار است که جایگزین دو لیست شکست خورده دیگر شود.

در لیست طهران قوی هم جریانات انقلابی همگی حضور دارند و هم تخصص‌های متنوعی به چشم می‌خورد که دغدغه کارآمدی شورای ششم را کاهش می‌دهد.

حضور جوانان باانگیزه در این لیست، همچنین می‌تواند بر سطح مشارکت انتخاباتی اثر بگذارد.

آنطور که سخنگوی این ائتلاف انقلابی به خبر فوری گفته، این لیست فردا (شنبه) نهایی می‌شود و می‌تواند به‌عنوان تنها لیست جریان انقلاب در تهران، با فهرست اصلاح‌طلبان که با چراغ خاموش فعالیتهای خود را پیش می‌برند، رقابت کرده و پیروز شود.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    خدایا هرچه زودترختم بخیرشود آمین

  • ناشناس
    0

    دیگه اصلاحی نیست که اصلاح طلبی باشد. فاتحه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها