نماینده مردم تهران در مجلس در تجمع جوانان حامی رئیسی:

رضاشاه و پسرش هرکسی را دوست داشتند، منصوب می‌کردند/ تقصیر خودمان است چون یا رأی نمی‌دهیم یا اشتباه رأی می‌دهیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید در این انتخابات با مشارکت بالا، انتخاب درست و صحیحی داشته باشیم. باید انقلاب را دست کسانی بدهیم که آن را حفظ کنند و قانون اساسی را قبول داشته باشند.

رضاشاه و پسرش هرکسی را دوست داشتند، منصوب می‌کردند/ تقصیر خودمان است چون یا رأی نمی‌دهیم یا اشتباه رأی می‌دهیم

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه پنجشنبه در تجمع جوانان حامی ابراهیم رئیسی در پارک ملت رزن اظهار کرد: دوران قبل از انقلاب که حق انتخاب رئیس جمهور را نداشتیم رضاشاه و پسرش هرکسی را دوست داشتند منصوب می‌کردند و این سم حاکمیت ما بود و ۲۵۰۰ سال این گونه جلو رفتیم.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور توسط مردم حاصل تفکر انقلاب و امام(ره) بود بیان کرد: اگر الان هم در انتخاب اشتباه می‌کنیم تقصیر خودمان است زیرا یا رای نمی‌دهیم یا اشتباه رای می‌دهیم بنابراین باید جلو بیاییم و در تصمیم درست برای کشورمان سهیم باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به اختیار و انتخاب جمعی برای ملت حاصل تلاش‌های امام راحل بود گفت: این موضوع که ما می‌توانیم در دموکراسی کشور شرکت کنیم، نعمت بزرگی است و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخی از روسای جمهور از زمانی که می‌آیند مدت‌ها عملکرد خود را گردن قبلی‌ها می‌اندازند و یا کاندیداهای ریاست جمهوری را زیر سوال می‌برند که این درست نیست گفت: یکی باید به اینها بگوید خود تو که هشت سال رئیس جمهور بودی، چه کردی که از بقیه انتظار زیادی داری؟.

آقاتهرانی با بیان اینکه باید در این انتخابات با مشارکت بالا، انتخاب درست و صحیحی داشته باشیم افزود: باید انقلاب را دست کسانی بدهیم که آن را حفظ کنند و قوانین قانون اساسی را قبول داشته باشند.

وی ادامه داد: نباید به افراد یا جریانی که هزار دروغ تحویل مردم داده، اعتماد کنیم؛ عقل سلیم به آدمی این اجازه را نمی‌دهد که هر کسی را انتخاب کنیم، نباید کشور را به دست کسی که چشم به خارج از کشور دارد، بسپاریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به کدخدا امید داشته باشیم، آنها برای ضربه زدن به کشور ما از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند، ترامپ هم بارها گفت که من برای باز کردن پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران از همه توانم استفاده می‌کنم.

 آقاتهرانی: رضاشاه و پسرش هرکسی را دوست داشتند منصوب می‌کردند/تقصیر خودمان است چون یا رای نمی‌دهیم یا اشتباه رای می‌دهیم

وی با بیان اینکه باید کسی را انتخاب کنیم که به تولید داخل فکر کند و برای مردم دل بسوزاند گفت: کسی که می‌گوید من به کری اعتماد دارم، نه انقلابی است، نه انقلاب را قبول دارد و نه مردم را.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه در انتخابات ما هستیم که تصمیم می‌گیریم چه کسی رای بیاورد بنابراین باید از این فرصت برای انتخاب اصلح استفاده کنیم گفت: باید هر فرد خود را باور کند که در تعیین سرنوشت کشور نقش دارد و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها نقش‌آفرین باشد.

وی تصریح کرد: در بین این هفت کاندیدا باید گزینه دلسوز، ولایت‌مدار و مردمی را انتخاب کرد زیرا آنهایی که دنبال زندگی تشریفاتی بوده و درک درستی از مردم کوچه و بازار ندارند گزینه مناسبی نیستند تا بدانند انقلاب ما برای کوخ‌نشینان است نه کاخ‌نشینان!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عمده کسانی که انقلاب کردند همین بچه‌های کوچه و بازار هستند خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری که می‌خواهد امور را در دست بگیرد، باید مردمی باشد، اهل فساد نباشد، پاکدست‌ باشد، بداخلاق نباشد، فسادستیز باشد و با مفسدان مقابله کند.

وی عنوان کرد: برخی در این دولت که سرکار بودند دولت‌های بعد را نیز بدهکار کردند، نه تنها کاری نکردند، بلکه قبلی‌ها را هم پیشخور کردند و اینها و اطرافیان آنها صلاحیت انتخاب مجدد را ندارند.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید متخصص و اهل فن باشد و قدرت مدیریت داشته باشد گفت: کسی را انتخاب کنید که بتوانید در آخرت نیز پاسخگوی انتخاب درست خود باشید.

وی با بیان اینکه بین تمام این هفت نفر سیدابراهیم رییسی، اصلح‌ است و همگی باید پای انتخاب درست خود باشیم تصریح کرد: ایشان در قوه قضاییه در حد توان خود با مفسدین برخورد کرد و ما نیز جز توان هر کس از او کاری نمی‌خواهیم.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 305
  • کاربر ناشناس
    0

    ضدانقلابیون نمیگزارنندمردم مردم هشت سال پیش نیستنندزخمهایشان کهنه نشده مرحم زخم میخواهندنه اخلالگران وچابلوسان فقط ریسی

    نظرات شما -
    • رئیسی
      0

      کاربر ناشناس معلومه سفرت خیلی رنگارنگه وصعتش هم زیاده ..درد جامعه را نچشیدی یعنی گرسنگی نکشیدی که اینقدر محکم حرف میزنی

    • ناشناس
      0

      خدارا شکر دیگه هرکسی به دوروبرش نگاه کند چند مورد را میتواند پیدا کند که ببیند چه کسانی از چه سیستمی طرفداری میکنند تمام رانت خواران وسهمیه داران و صاحبان سفره های رنگین ناحق طرفدار کدام طیف هستند

    • ای وای از کج فهمی
      0

      این تقسیم بندی ها مثل اصول گرا و اصلاح طلب و داوطلب ازاد و... همه برای اینکه در صورت به گل نشستن یکی اون یکی با عوام فریبی مردم رو سر صحنه نگه داره والا چندین ساله که قدرت بین خودشون در گردشه. (مگه خود آقای رئیس پستی کمتر از دادیاری شهرهای بزرگ داشته اند؟)

  • تهرانى
    0

    حاج آقا خودتان هم ميدانيد ،به هر كس راي ميداديم ،همين بساط بود ،چهل است همين جريان تكرار ميشود ،خانه از پاى بست ،،،،،،،،،ديگه نا اميد شديم

    نظرات شما -
    • هما
      0

      نا امیدی وسوسه شیطان است.به آینده امیدوار باشیم

    • ناشناس
      0

      شما ها برید ۴۰ سال دیگه برا خودتون با این قوم وجماعت امید بدین.‌.‌...هما خانم .

  • حامد
    0

    شما بفکر ماه رمضان باش تا سحریها را بفکر فریب مردم باشی مردم خوب شما را شناختند

  • کیوان
    0

    جناب تهرانی ،،ببخشید ما چی ،،هرکسی رو که دلمان میخواهد رد صلاحیت میکنیم،،،مقام میدهیم،،،باز خدارو شکر که اون پدر پسر حکومتشان دیکتاتوری وشاهنشاهی بود،،ولی ما چی داریم میگیم کشور ما دموکراسی وجمهوری اسلامی میباشد،،،،بسه دیگه عوام فریبی ،،،،،بیایید خود کشورمان رابسازیم،،،دست از سر اون پدر پسر خدابیامرزها بردارید

  • ممد
    0

    واقعا باید رای بدیم،،!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    سکه ولار ارزان میشود ولی خودرو و مایحتاج زرتی میره بالا اونم هرماه چرااا؟

  • مش جمعه
    0

    حاجی آقا، خدمات دو دوره را با هم مقایسه کن.تاثیر رای مردم طی چهل سال برای همه معلوم شد که چقدر بی اثر شده است.همه شماها بفکر خودتان بودید و خواهید بود.

  • ناشناس
    0

    روح رضاشاه؛ بیسواد قلدر ازدیدگاه شما آخوندها؛ قرین رحمت الهی باد . که بعداز ۴۳ سال شما تارک دنیا !!!از زیرساختهای آن مرحوم بهره میبرید. حالا بگویید طرف ضدانقلاب وشاهنشاهی است ولی کمی تفکر لازم است .

  • ناشناس
    0

    واقعیت فرمودین تا زمانی که مردم به خوش‌تیپ بودن طرف رای میدن همین وضع هست لازمه دموکراسی مردم آگاه هست

  • احمد
    0

    حاج آقا خداییش حیا نمی کنی ؟؟؟؟ تو هنوز تو توهم دوران اول ....... و خبر نداری مردم دیگه حالشوون از شماها بهم می خوره ... چطور تو تهرانی که 18 درصد مشارکت داره زندگی می کنی و این حرفارو هم میزنی؟؟

  • متین
    0

    مگر الان هرکس را دوست دارن منصوب نمی کنن؟؟ الان چهل ساله کل ایران دست پونصد ششصد نفره ..از کار کنار نمیرن فقط از پستی به پستی دیگر انتقال میابند .نه فکر جدیدی نه راه جدیدی فقط از ذخیره استفاده می کنن الانم که کفگیر ته دیگ خورده از جیب مردم بالا میکشن

  • ....
    0

    آره مردم سالهاست اشتباهی به تو رای میدهند الآنم اشتباهی به این مجلس رای دادند

  • امین
    0

    الان مگه کی انتخاب میکنه؟؟؟

  • سارا
    0

    جدیدا مد شده مردم باید جای مسئولین جواب پس بدن و سرزنش بشن. چرا رای میدی؟ چرا رای نمیدی؟ چرا به گزینه مد نظر رای نمیدی؟ چرا کلا در اختیار ما نیستید؟

  • کیان
    0

    نگران نباش اون موقع رضا شاه این کارو می‌کرد حالا باقر جمهور و نمایندگان دست نشانده امضاء جمع میکنن و از شورای نگهبان فقط یک گزینه می‌خواهند اگر حداقل لاریجانی بود اینا همشون کله بودن اگر اقای ظریف پا به میدان می‌گذاشت که اصلا ابراهیم تتلو خودش انصراف میداد

    نظرات شما -
    • یک هموطن
      0

      درسته که اصلاح طلب و اصول گرا همه برای بخور بخور اومدن و به عنوان ضربه گیر نظام هستند ولی اگه ۹۶ هم رییسی میومد اوضاع وخیم تر از این می شد باز روحانی یکمی جلوی زیاده خواهی های بعضیا رو می گرفت هر چند امیدی به هیچ یک از نامزدها نیست.

  • ک
    0

    پس اینجا شورای نگهبان چگونه اصلح انتخاب میکنه

  • اصغراکبری
    0

    سلام علیکم , مشکل اصلی ما مجلسه,اگه نمایندگان قانون خوب تصویب ونظارت لازم برای اجراداشته باشن.رئیس جمهورهرکی باشه بایدقانو اجرا کنه وگرنه مجلس طبق قانون به حسابش می رسه.(تجربه اش روقبلاداشتیم)چقدرعالی فرمودین آقای رئیسی بزرگوارباتمام قدرت بامفاسداقتصادی مبارزه جانانه کردن همون راهو بهتره تداوم بده تاریشه فسادوبخشکونه............

    نظرات شما -
    • ❤مهسا❤
      0

      اصغر جان در مان خانگی بواسیر چیه من مدتی است این مشکل را دارم

  • حاج
    0

    حضرت آقا ،کجا را مردم انتخاب کرده اند ....همه از زمان شاه هم بدتر است ،شاه متخصص را انتصاب می‌کرد ،،مافقط کسانیکه بیشتر دزدی ،اختلاس ،ودروغگو است را انتخاب می کنیم

  • محمد
    0

    مردم دل سوز و اقتصاد دان میخوان

  • مورچه
    0

    هردوره ب اخوندرای دادن اوضاع بدترشد

  • حر
    0

    خیلی بده ادم خودشو بخواب بزنه .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خودشو به خواب نزده مردما دراز گوش می پندارد البته بسیاری هم هستند

  • ناشناس
    0

    چرا وقتی کم می آرید یادتون رضا شاه وپهلوی می آد بقول خودتون اون زمان طاغوت بود هرچند مردم مشکلاتی که شما براشون پیش آوردین اون زمان نداشتن ثانیا تو این ۴دهه کارهها وظلمهایی شده که نه تنها دوران پهلوی بلکه روی تاتار هم سفید کرده ،ماله کشی دیگه بسه...قربون.

  • حامد
    0

    لطفا شما ساکت باشید لطفا

  • ف
    0

    ولمان کنید دیگه چقدر چپ و راست

  • ابراهیم حامدی
    0

    خدا شاهد است خود تو و امثال تو میدانید که نه عقل حکومت داری دارید و نه لیاقتشو .فرصتیه گیرتون افتاده و چهار نعل میتازید .از چشم انداز و افق 1400 چه خبر ؟!

  • ممد
    0

    جناب نماينده چرت نگو

  • ایرانی
    0

    اگر بزرگ مردی رضا شاه و اطرافیان باسواد و امینش نبودند امروز ایران ویرانه تر از زمان قاجار بود .وجدان حکم میکند که به اشخاصی که برای توسعه و سربلندی این آب و خاک پوتین از صبح تا شب از پا بیرون نکردند سرتعظیم فرود آوریم.وقتی خورشبد در آسمان است از شب گفتن بیراه بردن است.جوانان را یا اطلاعات درست دهیم یا خموش تا خود جوینده باشند .رضا شاه هم ایراد داشت و تاریخ صادق هم قدرت و هم ضعف را گفته شما از امروز بگو از فقر مردم و از بیکاری و از رانت و از قاچاق و از ویلاهای لواسان و از ثروت بعضی از روحانیت و مقامات و...میگن 3 نفر 95هزار میلیارد تومان به بانک بدهی دارن اسمشان را ببر .از گذشته صحبت کردن و ایراد گرفتن فقط نون پختن برای خود است.

    نظرات شما -
    • ایران مظلوم
      0

      عالی ...‌

  • کلبوک
    0

    بله آنها آدمهای دنیاطلبی و قدرت طلبی بودند اما سوال اینجاست شما چطور؟شما بعد از آنها چه کردید؟ آیا شما مثلا انتخابات را مهندسی نکردید تا هرکسی که دلتان می‌خواهد در قدرت بیاورید؟ شما با این ملت کاری کردید که مردم هرروز برای شادی روح آنها فاتحه می خوانند

  • ۹۹
    0

    مگر الان شورای نگهبان هرکه را بخواهد منصوب نمی کند؟

  • مهدی
    0

    خدمتی که رضاشاه به ایران کرد هیچ پادشاهی وهیچ رییس جمهوری نکرد.

    نظرات شما -
    • .
      0

      فقط یک بیسواد در مورد رضاخان غلو می‌کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    اعوذوابالله من الشیطان الرجیم انالله واناالیه راجعون فاعتبروایااوالی الابصار

  • کاربر ناشناس
    0

    اعوذوابالله من الشیطان الرجیم انالله واناالیه راجعون فاعتبروایااوالی الابصار

  • کاربر ناشناس
    0

    هزار رحمت به زمان پهلوی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صد رحمت به پهلوی ما رای می دهیم و شکم اینها هی گنده می شه رای بی رای

  • مهدی
    0

    بنام خدا. اول آنکه الان هم همین رویه در انتصابات حاکم است و هر کس نزدیکتر به اشخاص ذی نفوذ است صاحب جایگاه می شود. اگر میگویید نه،بیایید و فهرست روسا و مدیران عامل و مدیران سازمانها و شرکتهای دولتی و شبه دولتی را منتشر کنید و بگویید اینها نسب از که برده اند تا منصوب شده اند، از مدیران صدا و سیما نا شرکتهای تابعه بنیاد ها و موسسات و دبیر کارگروه ها و ستادها و شوراها... حتی در این وضعیت استخدام نظافتچی در دستگاه های دولتی هم پارتی فامیلی میخواهد. دوم آنکه وقتی حکومت مردم را صغیر فرض کند اجازه هر کاری را بخود میدهد. مثال هم کم نیست و دست به نقد همین انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را میتوان شاهد قرار داد. سوم آنکه اگر زمانی بیش از ۷۰ درصد مردم به یک فردی که مورد نظر شما نباشد، رای بدهند آن منتخب و رای دهندگان نادان و فریب خورده اند و چوب لای چرخ او گذاشتن میشود از مستحبات و بلکه از واجبات اما اگر ۱۵ درصد مردم نماینده ای را انتخاب کنند آن مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه اند. شتر سواری دولا دولا نمیشود... میبینم روزی را که داشتن صحیفه امام رضوان الله، جرم تلقی شود....

    نظرات شما -
    • یک ایرانی
      0

      عالی بود....

  • ط
    0

    اگه‌راست‌می‌بیا‌درستش‌کن‌.رای‌بدیم‌نیدم‌وقتی‌همین‌داستانه‌توبیا‌درستش‌کن‌حضرت‌اقا.

  • ناشناس
    0

    چون شرکت کنددگان از فیلتر رد میشن و اونایی که به نفع یسری هستن میمونن چه رای بدیم چه ندیم همونی که میخوات میشه :))) همین قدرم که یسری رای میدن یا کار دولتی دارن یا دنبال کار دولتی هستن یا پول میگیرن...

  • ح
    0

    شما روی شاه و پدرش را سفیدتر کردید،مگه الان هم شما انتخاب و دست چین نمی کنید؟دیگ به دیگ میگه روت سیاه،اگر قرار بود همان مناسبات زمان شاه با قدرت بیشتری ادامه داشته باشند،دیگه چه نیازی به انقلاب و تغییر حکومت بود؟،حداقل در حکومت سابق یک سری مزایا بود که الان انها هم از بین رفته اند،قضاوت را به افراد منصف و با وجدان واگذار می کنم

  • ملول
    0

    حاجی جون . بازی رو باختید . یه انسان عادی به چه امیدی رای بده؟ وجدانا خودت کلاه خودتو قاضی کن

  • رضا
    0

    انتخاب افراد انتخاب شده و از پیش انتصاب شده ، اسمش انتخابات نیست .

    نظرات شما -
    • ح.م
      0

      اگر انتصاب است چرا این همه تلاش می‌کنند رای بیاورند و چرا این همه رسانه های بیگانه زحمت می‌کشند مردم رأی ندهند؟

  • رو
    0

    بعد ۴۰سال رای دادن چی نصیب ما شد فقر بی کاری تورم اعتیاد دزدی اختلاص ووووو هنوز فکر می کنید مشکل از مردم هست؟ یکم فکر کنید چرا به اینجا رسیدیم

  • کور
    0

    کاربر ناشناس از طرف بقیه حرف نزن همه اینها قبلا در پستی که داشتن امتحان پس دادن

  • 68
    0

    امثال تو که ادعای اسلام و انقلابتون گوش فلک را کر کرده همیشه تقصیر را گردن مردم و حاصل انتخاب میدونید!!مگه ما مردم کسی غیر از اونایی که شورای نگهبان (منصوبان رهبر و قوه قضاییه)تایید کرده رو انتخاب کردیم؟!!! این جنایتها و فلاکتها حاصل تفکر امثال جنابعالی هست و الانم به التماس افتادین برای مشارکت مردم. رای بی رای .ملت دیگه آگاه شدن

    نظرات شما -
    • قایم
      0

      متهم سازی شگردشونه چون بهشان یاد دادن مخاطبین یک موشت کلوخند اشتباه مردم اینه که آخوند انتخاب کردن امید واریم اتفاق نیافتد

  • فرهاد
    0

    کاملا درست می فرمایی ملت در انتخاب اشتباه می کنند چون به جای انتخاب متخصصین نخبه امثال جنابعالی بی سواد را انتخاب می کنند که وظیفه اصلی ات روضه خوانی ومداحی و تبیین مسائل دینی است !؟عقل ومنطق وعدالت می گوید هر کسی باید سرجایش باشد ، شما علمای محترم سرجای خود نیستید فلذا شیرازه ونظم حکومت داری به هم خورده است . علت همه بدبختی ومشکلات همین است وبس ! چنانچه مولوی علیه الرحمه فرمود : عدل چه بود شی اندر موضعش ظلم چه بود شی در ناموضعش

  • کاربر ناشناس
    0

    فکر کردی مردم هیچ حالیشون نیست

    نظرات شما -
    • غیر قابل نشر
      0

      همه مردم البته که نه اما کسانی که هیچ چی حالیشون نیست هم کم نیستند .اما از اون تاسف بار تر مثل این حاجی که چیزی حالیش نیست و فکر میکنه خیلی حالیشه .

  • دن کیشوت
    0

    استخوانهای رضا شاه و پسرش در قبر پوسیده،اینها هنوز ول کنشان نبوده و همواره یادشان را گرامی می دارند،اینهمه بغض و کینه از رضا شاه تنها به خاطر این حکم او: آخوندها و ملا ها هیچ فرقی با سایرین ندارند،آنها هم بایستی کار کنند و به سربازی بروند،و بزرگترین توهین به آخوند این است که از او بخواهند کار کند.حالا این تبعه آمریکا،یکی به نعل میزند و یکی به میخ و با داشتن گرین کارت آمریکا در جیب،مردم را ارشاد می کند و خیلی دنیای مردم را آباد کرده،حالا به فکر آخرتشان است!!!!

  • شعوری
    0

    بله درست میگه ایشون. اگر بلد بودیم چکار کنیم که یک مفت خور مثل این الان تو مجلس ول نمی گشت...

  • شهرام.ر
    0

    کوپن های ما رو هم این پدر و پسر از ما دزدیدند ولی از برکت سر امثال شما ، الان داره دوباره برمیگرده !. چهل ساله که انتخابات داریم ولی با نظارت استصوابی شورای نگهبان !! . این یعنی همان انتصابات پدر و پسر . ما چرا انقلاب کردیم؟؟؟

  • شهروند
    0

    حضرت حجت السلام آقا تهرانى، مى خواهم يك مثال براى شما بزنم. اگر رفته باشى رستوران حق انتخاب هم دارى از منو يك غذا انتخاب كنى اما روى بيشتر غذاها قلم قرمز كشيده شده و تنها غذاهايى كه براى شما در نظر گرفته شده فقط چلو خورشت قيمه و چلو خورشت قيمه بادمجان است. آيا اين يك انتخاب آزاد براى مشترى است؟ شايد از سر اجبار و گرسنگى مجبوز باشيد يكى از اين ٢ غذا را انتخاب كنيد. ولى اگر غذاهاى متنوع ديگرى مثل انواع ماهى، مرغ و كباب هم در منو وجود داشت باز هم خورشت قيمه را انتخاب مى كرديد؟

    نظرات شما -
    • ۹۹درصد
      0

      اشتباه کردی داداش انتخاب بین نان خشک و نان خشک تو اب زده شده نه چلو فلان

  • سعید پور مسعود دبیر فیزیک
    0

    زمان شاه، رئیس جمهور زورکی هم داشتیم ؟ نه نداشتیم!!!!!!

    نظرات شما -
    • م
      0

      شاه زورکی داشتیم آبدارچی.

  • عباس
    0

    الان رییسی منصوب نشده؟؟؟!!!!!!!!

  • سیدعلی
    0

    واقعه من موندم در قرن۲۱ اخوند چجوری مردم را فریب میده نه کارمیکنن نه سربازی میرن!!! دادگاشون جداست و بعد هم می‌گن، حضرت علی در دادگاه کنار یهودی نشست و چون شاهد نداشت محکوم شد.... جمع کنید بابا تو بیا مثل مردم عادی سربازیتا برو نمیخاد از حضرت‌علی مایه بذاری و مردما سرکیسه کنی!!!

  • رضا
    0

    چند نفر را شورای نگهبان انتخاب میکنه و میگه اینا آدمای خوبین بهشون رای برید مردم میان رای میدن اوضاع مملکت بخاطر سیاسی کلی نظام یا بقول خودشون ، سیاست میدان خراب میشه میگن چرا به ابن رای دادید؟!!!!!! خب خودتون انتخاب کردید و گفتید به اینا رای بدید مقصر مردمن؟؟؟؟؟؟!!! آخه آدم چقدر باید پر رو و بی شرف باشه تحت هر شرایطی مردم مقصرن چه رای بدن چه رای ندن!!!

  • محمدامین
    0

    قبل انقلاب آخوندها میگفتن مقصر دیگران هستن!!! الانم که۴۳ ساله از انقلاب گذشته مقصر یا دشمنه یا مردم!! اصلا خودشون هیچ تقصیری ندارن!! وای اگر مردم عادی بیدار بشن!!!!!!

  • مارال
    0

    بیایید همه با هم به محسن رضایی رای دهیم

    نظرات شما -
    • غزال
      0

      ماله کش

  • محمد
    0

    درود بیکران بر خاندان پهلوی .... لعنت و نفرین بر کسانی که ایران عزیز را به این روز انداختند .

    نظرات شما -
    • م
      0

      اگر دوران شاه ملعون را دیده بودی حرف مفت نمیزدی.با آن ملعونین در قیامت محشور باشی.

    • علیرضا
      0

      جناب م انشاله شما هم با دردانه مقامات جناب حاج سعید خان طوسی محشور باشی

    • ناشناس
      0

      م من دوران شاه بقول تو ملعونا دیده ام .دوران ملعونترینش را هم دیده ام .

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    از پایداری های مخالف منافع و رفاه و آرامش و آسایش مردم و از مخالفین برجام و برداشتن تحریم ها و از کاسبان جنگ......

  • علیرضا
    0

    آقای تهرانی یه سوال میپرسم وجدانی جواب بده اعضای شورای نگهبان چند نفرند و چگونه انتخاب میشن ؟ جوابش رو میگم 12 نفر 6 نفر مجتهد به انتخاب رهبر و 6 نفر حقوقدان به انتخاب رئیس قوه قضاییه رئیس قوه قضاییه توسط کی انتخاب میشه ؟؟ رهبر بنابراین در تمام رد صلاحیتها رد پای رهبری به صورت مستقیم غیر مستقیم دیده میشه چرا فکر میکنید مردم احمقند اگه رضا شاه کبیر و پسرش ادم انتخاب میگردن حتی مخالفین هم تو مجلسشون بود نمونش ایت اله مدرس در زمان رضاشاه نماینده مجلس بود حالا شما یه مخالف نظام بگو که تو مجلس باشه کلا 6 نفر انتخاب کرده ایشون که هرکدوم رئیس جمهور شه به حال ایشون فرقی نداره با اینکه میدونم جرات پخش نداری گفتم که فکر نکنید مردم ابله هستن خبر فوری جان

  • سینا
    0

    تو چی چی حالیته رفتی مجلس؟!!!!. اقتصاد؟ صنعت؟ ورزش؟ در یک کلام فقط چرت وپرت و بازی با کلمات ( فقه...)

  • جلال
    0

    کمتر چرتو پرت تحویل مردم بدین هرچه میکشیم ازدست تو امثال شما ها هست همتون بی سواد ویه سری مفت خور که کار خودتو روکنار گذاشتین چسبیدین به سیاست چون توش پولو رفاه هست واسه شما مردم مثل برده میمونن همین

  • ناشناس
    0

    صد یاد از رضا شاه بزرگ روحش شاد

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      رضا خان ذلیل را با کشتی حمل دام به موریس بردند ای بیسواد.

    • به احمد
      0

      احمد چرت نگو ، احترام نگهدار

    • کاوه
      0

      رضا شاه این‌قدر بزرگ بود که موقع تبعید در کشتی مسافربری جا نمی‌شد مجبور شدند با کشتی حمل دام ببرند به جزیره موریس.

    • ناشناس
      0

      البته با کمک شعبون بی مخ ها

  • صفو
    0

    اقا خدایی امتحان کنید ببینید اگه یک سال پشت هم سر به مهر نماز بزارید اگه یک لک کوچک برداشت پس ادعای این بابا درسته .با قاشق تخت پیشانیش را ترتیب داده استاد زاهد

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    هنوز بعد از پنجاه سال دست از سر شاه و پدرش برنداشته و این حکومت و آمارهای خدمات را با آن دوران مقایسه می کنند !!!!

    نظرات شما -
    • ن
      0

      ایران آباد و آزاد را به برکت انقلاب اسلامی دارید و الا زمان رژیم منحوس پهلوی کسی جرات انتقاد نداشت

  • حسین
    0

    حاج آقا چند تا سوال، مگر شورای نگهبان افراد اشتباهی رو هم تائید صلاحیت کرده که شما فرموده اید: در بین این هفت کاندیدا باید گزینه دلسوز، ولایت‌مدار و مردمی را انتخاب کرد زیرا آنهایی که دنبال زندگی تشریفاتی بوده و درک درستی از مردم کوچه و بازار ندارند گزینه مناسبی نیستند. اگر اینطور است که بایستی یک فکر اساسی برای شورای نگهبان کرد که با این‌همه بر و بیا تازه اشتباه تائید صلاحیت می کند. سوال دوم ، احمدی نژاد انتخاب خوبی بود یا بد بود؟ تائید شورای نگهبان چطور بود؟ برای کاندیدای مورد نظر شما چه تضمینی هست که مثل او نشود؟ اشتباه مردم در مورد احمدی نژاد چی بود؟ و دهها سوال دیگر.یا. پاسخ دهید یا لطفا سکوت کنید.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      عالی!!!؛؛؛

  • نکته
    0

    گناه رای ندادن کمتر از اشتباه دادن است

  • منتقد
    0

    پایداری های کثیف و ضد مردم و مخالف پیشرفت کشور.....

  • یکی
    0

    حاج اقا شما لزف کنید به کار اصلیتون برسید مملکت به دست اهلش بدهید

  • به ستوه آمده
    0

    اتفاقا ملت شریف ایران بین بدترین ها و بدها مجبور به انتخاب بد شدند و حال باید یکی را از بین بدترین ها انتخاب کنند اگر شما هم ذره ای وجدان و ترس از خدا داشتی ملت را اینگونه مورد اتهام قرار نمی دادی هرچند لقمه حرام وجدانتان را کور کرده و حرف حق در هیچ کدامتان(اصول گرا یا اصلاح طلب و یا هر عنوانی مثل داوطلب آزاد و... که همه نقشه ای برای چپاول مجدد این ملت مظلوم است) اثری ندارد.

  • ناشناس
    0

    میشه مردومردونه. هر چند از امثال شما بر نمیاد .یه رای گیری بین همون رضا شاه و پسرش از یک طرف ودر طرف مقابل هر کیا شما خواستید بذارید و یه رای گیری صادقانه انجام بدید ببینید کی چند مرده حلاجه ؟؟؟؟

  • وداد
    0

    آقا تهرانی: رضا شاه و پسرش را که میخواستند منصوب می کردند . فرق آن با جمهوری اسلامی این است که ما انتخابات داریم ولی از قبل رئیس جمهور منصوب شده .

  • وطنم ایران
    0

    هر کسی که لیاقت داشت را بهش مقام میداد. نه هر ناکس که از راه رسید و فقط ریش داشت نه تجربه و نه علم ان کار را کاری که شما چهل ساله دارید این کار میکنید که وضع این مملکت به این شکل در آمد

  • ایران
    0

    آقای نماینده ! شما که هنوز کاندید مورد نظرتون رئیس جمهور نشده دارین ماله کشی می کنید ! که دولت فعلی ،دولت های بعدی را مقروض کرده و این بهونه را هم تا آخر ریاست ایشون تکرار می کنید برای توجیه ودفاع از دولت ایشون ! ....‌‌

  • محمودالف
    0

    باسلام گوشه ای خدمات شاه به ملت ایران =تاسیس شرکت هواپیمایی ایران هما_ساخت دهکده ی المپیک و استادیوم صد هزار نفری آریامهر(آزادی)_ به عضویت در آمدن ایران در سازمان ملل متحد_بنیانگذار سازمان شاهنشاهی خدمات اجتماعی_ ساخت میدان و برج شهیاد به عنوان نماد شهر تهران (برج آزادی) _ تغییر مبدا تاریخ ایران از هجری خورشیدی به آغاز سلطنت کوروش بزرگ_ افزایش سطح قدرت نظامی ارتش ایران به یکی نیرومند ترین قدرت های نظامی جهان_ تاسیس دانشگاه آریامهر (صنعتی شریف) دانشگاه ملی ایران (شهید بهشتی) دانشگاه پلی تکنیک تهران (صنعتی امیر کبیر) دانشگاههای هنر تهران پهلوی شیراز فردوسی مشهد و دانشگاه اصفهان_ تاسیس سپاه بهداشت سپاه دانش و سپاه ترویج و آبادانی_تاسیس اوپک (اتحادیه ی صادر کنندگان نفت) _ تاسیس ساواک_تاسیس زندان اوین و سازمان انرژی اتمی ایـــــران_ برگزاری جشن های 2500 ساله ی شاهنشاهی چشم انداز محمد رضا پهلوی برای آینده کشور و تبدیل ایران از کشور عقب مانده به کشوری پیشرفته: طبق برنامه‌های و پیش بینی‌های جامعه ایرانی در آخرین دهه قرن بیستم یا سال ۲۵۵۰ شاهنشاهی یا ۱۳۷۰ خورشیدی پا به دوران تمدن بزرگ خواهد گذاشت با این حساب یک ایرانی، زاده پیش از اسفند ۲۴۷۹ شاهنشاهی یا اسفند ۱۲۹۹ که در یکی از بدبخترین کشورهای دنیا چشم به جهان گشوده در کمتر از نیم قرن در یکی از سعادتمندترین کشورهای جهان زندگی می‌کند و از دنیا خواهد رفت. امیر عباس هویدا نخست‌وزیر ایران در مصاحبه‌ای با روزنامه لوموند فرانسه می‌گوید: در سال ۱۹۸۵ میلادی یا ۱۳۶۴ خورشیدی درآمد سرانه ایران بیش از ۴۵۰۰ دلار خواهد بود. ایران سالیانه ۲۰ میلیون تن فولاد تولید خواهد کرد. یک میلیون تن آلومینیوم، یک میلیون خودرو (پیکان، آریا، شاهین، شورولت ایران، کادیلاک ایران، هیلمن و کامیونها و اتوبوسها) تولید و صادر می‌کند و یک میلیون تن کاغذ تولید و صنایع شیمی و پترو شیمی سود سالانه‌ای برابر با هفت میلیارد دلار خواهد داشت. محمد رضا پهلوی شاهنشاه ایران زمین به ملت خویش تمدن بزرگ را که بر پایه منشور انقلاب شاه و مردم قرار دارد قول می‌دهد که تا سال۱۹۹۰ میلادی برابر با ۱۳۷۰ خورشیدی، ملت ایران استانداردهای رفاه اجتماعی وسطح زندگی و سطح پیشرفتی همانند اروپا در سال ۱۹۷۸ (میلادی) را خواهد داشت و ملت ایران تا سال۲۰۰۰ برابر با ۱۳۸۰ خورشیدی در پیشرفت‌های صنعتی و رفاه اجتماعی برابر با کشورهای فرانسه، انگلیس و ایتالیا خواهد بود. برنامه‌ای با فرنام دور نمای اقتصادی و اجتماعی ایران، ۲۵۳۱ - ۲۵۵۱ طراحی و پایه‌ریزی شد تا هدف‌های تمدن بزرگ را به انجام برساند. در کنار برنامه دورنمای اقتصادی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور یک طرح نوسازی و بازسازی ایران تهیه شد. در این طرح ایران به سه محور تقسیم شد. محور مرکزی که شیراز، اصفهان، تهران، تبریز را در برداشت. محور خاوری که چاه‌بهار را از راه زاهدان، مشهد تا سرخس در بر می‌گرفت و محور باختری که خرمشهر به سوی مهران، ایلام، کرمانشاه و سنندج به سوی رضاییه را زیر پوشش خود داشت. بودجه‌های عظیمی برای توسعه تمامی شهرهایی که در راه هر یک از این سه محور قرارداشتند اختصاص داده شد. این طرح برای جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به تهران و اصفهان پایه ریزی شد و بدین روی کوشش شد که همه مردم ایران از سرویس‌های آموزشی، بهداشتی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی و غیره همانند سرویس‌های پایتخت و دیگر شهرهای بزرگ ایران برخوردار شوند. در راه تمدن بزرگ: محمد رضا شاه پهلوی در کتاب به سوی تمدن بزرگ می‌نویسد:رساندن ملت ایران به دوران تمدن بزرگ بالاترین آرزوی من است و رهبری کشورم در این راه اساسی‌ترین وظیفه‌ای است که به عنوان مسئول سرنوشت این کشور برای خود قایل هستم. اعتقاد راسخ من این است که اکنون ملت ایران برای نیل به هدف در مسیری صحیح و مطمئن، گام بر می‌دارد و آنچه برای پیروزی او ضروری است، این است که از یک سو در این مسیر انحرافی حاصل نشود و از سوی دیگر در آهنگ پپمودن آن کُندی یا و قفه‌ای روی ندهد. هدفی که من برای ملت خودم در نظر گرفته‌ام، بی‌گمان هدفی بسیار جاه طلبانه و بلند پروازانه‌است. ولی هدفی نیست که نیل بدان برای ملت ایران، با امکانات فراوان مادی و معنوی و با سرمایه سرشار روحی و اخلاقی این ملت ناممکن باشد. اگر چنین هدفی از حد متعارف بسیار فراتر می‌رود، به خاطر آن است که تلاش برای نیل به کمال مطلوبی کمتر از آن، اساساً شایسته ملت ما نیست. کارنامه چند هزار سال تاریخ و تمدن ایرانی و نبوغ آفریننده‌ای که از نخستین صفحه این کارنامه تا به امروز وجه مشخص آن بوده‌است، دلیل روشنی بر درستی این باور است که اگر این نیروی آفرینندگی، دوشادوش اراده‌ای راسخ و پشتکاری استوار به کار افتد، پپروزی ما ملت ایران یک باید تاریخی خواهد بود. صحبت های پایانی ایشان در مصاحبه با یک خبرنگار آمریکایی: ایران جایی خواهد رسید که دیگر متکی به صادرات نفت نمی شود به دنبال این هستیم که دنیا را مجذوب ایران کنیم/ ما به دنبال این هستیم چشم بادامی ها را به ایران بکشانیم ما هستیم و می توانیم من وقف کشورم هستم چون از این زیباتر چیزی نیست با خودم چیزی به گور نخواهم برد حتی یک دست لباس هم نمی برم شاید فقط یک تکه کفن همین. می بینید با فلسفه ی زندگی آشنا هستم به اندازه ی کافی هم مایحتاج دنیوی دارم پس تنها چیزی که با خود به گور خواهم برد تـــــــاریــــخ است.

    نظرات شما -
    • ایرانی آباد و آزاد
      0

      احسنت بر حوصله و اطلاعات شما محمود الف.... اینها روشون زیاده و کارهای رضاخان و پسرش را خدمات نمی دانند و چهل سال کوچکترین کارشان را با آمارهای اون زمان مقایسه می کنند !!!!

    • بهنام
      0

      اگر رضا خان میرپنج پالانی و پسر ش ده برابر این اقدامات را انجام داده باشند ولی یک وجب از خاک ایران را بخشیده باشند خائن اند یک کم اگر کسی اهل مطالعه باشد می‌فهمد که این پدر و پسر چه مناطق مهمی را از ایران جدا کردند.

  • رضا..
    0

    حاج آقا باور بفرمایید هیچ چیز عوض نشده بلکه خیلی بدتر هم شده.برای دو روز دنیا و مال و ثروت پا روی حق و عدالت نگذارید. هنوز هستند خیلی ها که دوران پهلوی اول و دوم بودند و تاریخ زنده معاصر هستند.

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      اره برامون تعریف کردن که تو یک اتاق ۱۲ نفر زندگی می کردن و انگشت دست و پاشون تو دماغ هم بود و می خوابیدن . می گفتن موقع خدمت باید به افسران مختلف خدمات خاص میدادن . می گفتن ..، کاش چشم کور شما خدمات انقلاب و نظام رو که از جهنم پهلوی بهشت درست کردن براتون می دیدین ، جالبه حاضر نیستین اشتباه رایگان رو بپذیریم و انقلاب رو متهم می کنیم

    • به سجاد
      0

      چی میگی واسه خودت. ببند بینیم بابا

    • رضا..
      0

      جناب سجاد قضادت با مردم. شما ببشتر از ما کور و کر هستید

    • ممدی
      0

      سجاد جان ،، دری وری نگو

    • به سجاد از بالاییییی
      0

      به سجاد چی شده تو خیلی میسوزی نکنه نوچه آقا تهرانی هستی

    • ناشناس
      0

      سجاد امیری حتما" امثال تهرانی براتون تعریف کردند

  • رضا
    0

    ا آقای....حقدید کینه آید بیکارید از دست آورد مردم چرب میخوریدوحرف یاوه تحویلشان میدهید ما که هیچ خداهم ازشما ومانندهای شمانمیگذرد

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      وقت بگذارید فکر کنید عیدتون رو دست بی بی سی و من و تو ندین می فهمین مفت خور کیه و کی چرب می خوره . بد بختی کشور اینه که رای دانشمندانی مثل ایشون با رای امثال من و شما یکی هست

    • به سجاد امیری
      0

      چی دانشمند؟ می دونی معنی دانشمند چیه؟ دانشمند به الکساندر فلیمینگ میگن که واکسنش جون ملیون ها انسان را نجات داد و اینشتین وسمیعی،خوارزمی و..... این غیر از حرف زدن و شعار دادن و مصرف بیخود اکسیژن چه خدمتی به بشریت کرده؟ هر چند که بحث کردن با تو و امثال تو کار عبث وبیهوده است. در ضمن در همه کشور های پیشرفته حتی توسعه انها را توی رویایت هم نمی تونی ببینی همه رای یکسانی دارند. ودر آخرحماقت نوع بشر انتها ندارد.

    • سید سجاد
      0

      به سجاد امیری،تو معلومه خیلی بدبخت و کم سوادی که به اینها میگویی دانشمند،تو افغانستان به رود میگویند دریا چون دریا ندیده هستن

    • غیر قابل نشر
      0

      سجاد امیری بدبخی تواینه که از بس آش ندیدی به دوغ فوت میکنی. از بس ادم حسابی ندیدی این با با را دانشمند میدونی

  • محمودالف
    0

    باسلام خدمت خبرفوری وباسپاس اززحمات شما پنچ پست شامل گوشه ای ازخدمات رضاه شاه وشاه وشهبانو برایتان ارسال گردیداینجانب سلطنت طلب نیستم اما نمک نشناس نیز نیستم بدون تحلیل خدمات فوق قضاوت رابه تاریخ میسپاریم چون تاریخ این خدمات راثبت کرده است مجددا ازخدمات وزحمات شما جهت تنویر افکارعمومی سپاسگزارم موفق ومانا باشید

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      ان شاء الله با هاشون محشور شین .

    • نیما
      0

      تاریخ یادآوری می کند رضا شاه سر چشمه رود هیرمند را بخشید و امروز ما باید برای سهم آب هیرمند التماس افغانستان را بکنیم رضا شاه پای آتاتورک را به ارس و منطقه نخجوان باز کرد فرزندش محمد رضا بحرین را بخشید

    • نیما
      0

      انشا به سبک مهرعلیزاده، اگر نمک نشناس نیستی اولاً مناطق از دست رفته ایران در زمان پدر و پسر را هم کامل می نوشتی ‌و خدمات انقلاب در شرایط تحریم را هم بنویس که چند برابر این مطالب می‌شد

    • سلیمان
      0

      من موندم کدوم مناطق از دست رفته بحرین در دوره قاجار از دست رفته بود حتی اون سه تا جزیره آقایان یخورده تاریخ بخونید ایران در دوره احمدشاه هزار پاره بود هر حاکم تو ایالات خودش داشت عشق و حال می کرد خوانین جنایت بابا یخورده اون عکسای دوره قاجار نگاه کنین کثافت از سر وکله ملت داشت بالا می رفت هر کی زور داشت زن و ناموث ملت برا خودش می کرد بابا مشکل ملت اینه زود تاریخ فراموش می کنند اون بحرین رو کاغذ مال ایران بود عملا خیلی وقت پیش تو قاجار از دست رفته بود اون ارارات و مرز نخجوان اینارو برید بخونید تاریخ اینقد ول معطلی حرف نزنید عثمانیا تو جنگ جهانی اول دنبال ارامنه کردن تا خوی و مرند دنبالشون کردن چون بزرگتری تو ایران نبود چون یه حکومت زوال در رفته بنام قاجار بود حتی برا جدا کردن ماکو از ایران و الحاق به روس یا عثمانی از حاکم وقت ماکو درخواست کردن کجا رو دوست داری بنده خدا عشق ایران داشت گفت همینجا خوبه این وضع مملکت بود اینقد بدون مطالعه حرف دیگران نشخوار نکنید

    • به سلیمان
      0

      بحرین در دوره پهلوی دوم در یک همه پرسی از ایران جدا شد و هویدا هم بعد از جدایی بحرین اعلام کرد بحرین دختر ایران بود و وقت شوهر کردنش شده بود دادیم رفت.

    • ناشناس
      0

      اصلا" یادتون رفت کیش و خزر را هم شاه بخشیدا

  • علی
    0

    ای لعنت خدا بر باعث وبانی اصل کاری بدبختی ملت ایران

    نظرات شما -
    • م
      0

      لعنت بر رضاخان و تفاله های سلطنت طلب

    • به م
      0

      رضا خان فکر کنم سال۱۳۲۰ برکنار شد یعنی حدودا ۸۰ سال پیش الان سال ۱۴۰۰ هست و بیش از ۴۳ ساله مملکت دست عُلماست مثلا!!!!! خواب بودی شاید جناب ماکسیمیلیان!!!!!!!

  • علی مها
    0

    بیش از چهل سال گذشته چه رای بدهیم چه رای نداهیم همین آش و کاسه هست

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      رای ندین حتما تغییر می کنه . چون کسایی رای میدن که یه جو فهم دارن

    • ممد
      0

      سجاد بازم چرت گفتی

    • ناشناس
      0

      سجاد با فهم ها رای نمیدن توبره داران رای میدن

  • hadad
    0

    دولت همفکر شما را هم دیدیم که بهترین فرصتهای پیشرفت را از بین برد و خزانه و انبارهای خالی تحویل داد.

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      دولتی که می گین دور اولش رو از اول انقلاب تا امروز کسی ندید و دور دومش رو اینقدر وجود داشتیم ازش ابراز انزجار کنیم

  • کارگر
    0

    رضاشاه روحت شاد روح رضاخان شاد

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      ان شاء الله باهاش محشور شی

    • ناشناس
      0

      پ نه پ با علم الهدی محشور بشیم

  • لیما یوری
    0

    جناب آقای آقا تهرانی یه حرفی زدی که خودتم نمیتونی جمع وجورش کنی،مثلا الان این انتحابات انتصابی نیست،درضمن حق باشماست .اگه ما ملت ایران جمع بشیم تو ا مثال تو ،رو باید از مجلس ومسجد ومنبر حتی ایران پرت تون کنیم بیرون،،،،

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      عجب نه نکردین . همین شما جرثومه ها نبودین که ۸۸ همه ی کوانتوم رو به میدان اوردین و مردم یه جوری بهتون سیلی زدن که جاش هنوز رو تن شما و همفکراتون میسوزه

    • لیما یوری
      0

      سجاد امیری فکر کنم تو داری میسوزی،که از ۸۸ تاالان هم خوب نشدی بسوز بسوز،،،،،

    • شبنم
      0

      از حماقت امثال سجادهاست که ملت به این حال و روز افتادن

    • لیما یوری
      0

      چرا خبر فوری پخش نمی کنید جواب مخالفمو دادم

  • نادر
    0

    نه حالا شما هر کی رو دوست ندارید منصوبش می‌کنید!!!!! خداییش پوست کلفت تر از شما در جهان آفریده نشده!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • شمس الدین
      0

      هنوز اولشه. کجای کاری

  • حقایق را بدون تعصب باید دید.
    0

    واقعا مردم را چی حساب کردی؟ اگر روحانی بد بود چرا صلاحیت بهش دادن حالا اشتباه کرد چرا استیضاحش نکردید؟ همه می دانیم روحانی بسیار بد کار کرد. سوال اینجا است چرا مجلس ویا مصلحت نظام توبیخش نکرد؟ درجواب چون اصول گرا ها می خواستند روحانی وکابینه ش به بخور بخور مقطعی شان ادامه دهند تا در اعماق چاه بی کفایتشان فرو روند و در این روز مردم اعتمادی به جریان اصلاح طلب نداشته باشند وبه راحتی پیروز میدان شوند. در ضمن اگر اصلاح طلب خوب بود چرا روحانی به این گونه گند زد و اگر اصول گرا خوب است چراهیچ کدام از آنها از جمله (رئیسی،رضایی،جلیلی ویا مجلس) که درزمان روحانی در بالاترین مناصب بودند هیچ اعتراضی نسبت به او که منجر به استیضاحش شود نکردند وحالادر این روزها او را مقصر تمامی امور می دانند؟ نتیجه حاصل از این ماجرا ها این است که نه اصلاح طلب ونه اصول گر هدفشان حمایت از منافع ملی نیست متاسفانه فقط در پی کسب قدرت هستند قدرت.

    نظرات شما -
    • رحمان
      0

      دقت کردید بعد از بنی صدر که اولین رییس جمهوری بود که در جهموری اسلامی توسط مجلس برکنار شد هیچکدام دیگه نه برکنار شدند نه استعفا دادن. چرا چون آقایان علی رغم اینکه میدانند رییس جمهور باید استیضاح بشه هیچ وقت در تمام دوره ها این کار را نکردند چرا؟ برای اینکه صبر کردند تا آخر دوره هشت ساله اش برسه بعد بگن دیدید مردم این هم انتخاب شما. یعنی حاضر شدن به قیمت از دست دادن فرصت ها فقیر شدن بیشتر مردم. ضربه های شدید به تولید و اقتصاد و فرهنگ و اعتماد مردم به نظام و انقلاب هیچی نگن و سکوت کنند و اقدام قانونی نکنن تا خود را ثابت کنند. این ثابت میکند که همه شان به فکر منافع جناحی و گروهی خود هستند نه منافع ملی و مملکت. بیچاره ملت بیچاره ایران

    • سجاد امیری
      0

      تایید صلاحیت کردن چون رد صلاحیت دلیل قانونی می خواد که نداشتن و تا مثل امروز که جهانگیری و لاریجانی رد صلاحیت شدن نگین انتخابات مهندسی شده . جالبه وقتی گند میزنیم تو رای دادم چون میگیم چرا شورای نگهبان تایید صلاحیت کرده وقتی رد صلاحیت می کنن میگن چرا رد صلاحیت می کنین اما رد صلاحیت نکردن چون می دونستن امثال شما ها هستن که عقلشان دست رسانه هاست و ظرفیت فتنه ۸۸ درست کردنتون زیاده همه ی اینا تقصیر جهل خود ما مردمه و الا اینا تقصیری ندارن

    • به سجاد امیری
      0

      جهل وغرور به هم پیوند است جاهل به گمان خویش دانشمند است حکایت های تو امثال شما است

    • ناشناس
      0

      سجاد فعلا" که جهل وغرور در بیانات تو هویداست

  • ایرانی
    0

    یک خط قانون صحیح و جامعه از قوه قانون گذار موجب می شود قوه مجری در کانال صحیح و با نظارت قوه نظارت گام بردارد. ریس جمهور هر شخص باشه بایستی ساز و کار قانون اجازه نده هر فردی در مسند اجرای کشور هر کاری کنه بایستی خودش و تیمش مملکت درجابزنه و یا عقب بره بعد از ۴ سال بایستی پاسخگو ی مردم باشه. ازشما می پرسم شما با چندتا رای رفتی مجلس و صرفا حقوق بگیر شدید و چه مشکلی و قانونی به نفع رفع مشکل مردم وضع کردی فقط حرف و انتقاد از دیگران شده سرمایه حرف های پوچ و مشکل جامعه ما این شما خودت انقلابی می دانی و همه صفات زشت که را ارایه کردی مشکل بزرگ این است آدم های مدعی و پیشانی داغ کرده خودشان را قیم مردم(بزرگترین خطرجامعه ما) می دانند مشکل این جاست از مردم جداشدید خبر ندارید و از قطار انقلاب خیلی وقت با رفتار و کردار از قطار انقلاب پیاده شدید به خدا اگر حضرت پیامبر(ص) بیاید از حضرت نیز اشکال میگیرید . شما که درس حوزه خواندید بایستی با اخلاق و منش بزرگان دین را درپیش بگیرید اینطوری جذاب و در قلب مردم قرار میگیری . یادت باشه سرمایه انقلاب مردم هست اگر مردم را ازدست بدید خون شهدا را رفتار شما پایمال کردید و بایستی در مقابل خدا و شهدا پاسخگوی باشید.

  • بینام
    0

    خاج اقا جان بازهم یک نفر را گماشتند دیگه !!! خدا پدر اونها را بیامرزه که حداقل به قانون اساسی کشور پایبند بوده و بهش احترام میزاشتند، ولی شورای نگهبان خدای قانون اساسی شده !!!

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      وقتی تایید میکنن می گین چرا تایید کردن تا ما رای بدیم وقتی تایید نمی کنن می گین مهندسی کردن انگار کور و کر شدن بعضی مردم

    • ارش
      0

      سجاد خان ،، مردم کوروکر نیستن این شما هستید که دنیا را سیاه و سفید می بینید

    • لاف اضافه
      0

      اقای امیری کاش اعتراض رهبر را لااقل میدیدی چرا همش فکر میکنید. نگاه شما درسته و زیر تمام کامنتا مطلب میزاری خوبه. ادم تفکر منتقدش روبپذیره و حداقل مقداری جبران کنه ای کاش اگه همه چیز خوبه چرا بعد ۴۰ سال به اینجا رسیدیم احمدی نژادتون هم دیدیم یع سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم ایا واقعا همه مشکل کشور اصلاح طلبان هستند اقای امیری شب دراز است و قلندر بیدار اینده انقلابی و اصولگرایان هم میبینیم فقط اینو بهت بگم هر روز دارن به اسم دین جفا میکنن فقط بگم خیلی ها دین زده شدن تو حکومت امام زمان خیلی ها هز فقر بی ابرو شدن و خودفروشی کردن خیلی ها ازدواج نکردن و به فساد کشیده شدن خیلی ها کار نبود معتاد شدن این است ایا معنای اسلام به خدا اسلام تاج سر است اما حیف که اسلام نماها کمر به زدن ریشه اسلام دارند خوارج هم فکر میکردن اسلام حقیقی هستند چرا همش فکر میکنید نگاه شما صحیح هستش ولی بدون مردم فقیر شدن امام علی رودکه قبول داری میگه فقر اساس دین را میلرزاند به پسرش. حنیف میگه میترسم از فقر برتو ... خداوند کمک هممون بکنه امین

    • حقیقت تلخ است
      0

      آخه الان دیگه مطمئنیم تاییدها چگونه مهندسی شده اند فقط برای اینکه وجدانت بیدار بشه برو طرز برخود با زندانی های روزنامه نگار و وبلاگ نویس رو با ابراختلاس گران مقایسه کن البته اگه خودت کور و کر نیستی.

  • برادر
    0

    خدایامارونجات بده از دست اینها

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      اتفاقا حرف دل اینا رو زید حضرت علی علیه السلام هم دعا کردن خدایا من رو از اینا بگیر و

    • لطفا منتشر کن!
      0

      اقای امیری لطفی کن و حضرت علی(ع) را با هیچ از این افراد مقایسه نکن برو نهج البلاغه رو بخون برو نامه امام علی(ع) رو به مالک اشتر بخون برو کارهایی رو که ایشون با کارگزارن خائن به مردم می کردن رو از تاریخ بخون ،به ادعا که نیست همه ی اینهایی که ادعای دین دارند فقط ادعا دارند و اعمالشان در جهت پر کردن جیبهایشان است و....خبر فوری عاجزانه در خواست می کنم اینو منتشر کن تا لااقل دین مردم از دست نرود دنیایشان که رفت.

    • سید علی اکبر
      0

      به سجاد امیری،مردک چطور بخود اجازه میدی یک امام معصوم را با یک مشت دزد غارتگر که با رفتار ناشایست دین آن امام بزرگوار را زیر سوال بردن قیاس کنی ،توبه کن

  • لاف اضافه
    0

    الانم که قوم هزار فامیل قدرت رو دست گرفته

  • ناشناس
    0

    حالا هم همان جور هست .اون موقع رضا خانها منصوب می کردند .حالا آخوند خانها نصب وعزل می کنند؟

  • عباس
    0

    توهین نمی کنم فقط دست از سر ما بردارید و برید دنبال کار اصلیتون

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      مشکل اینه که دین رو نمی شناسین دین میگه مسئول خادم مردمه . دین میگه به خاطر باندبازی دزد رو میارین سر کار بگین تخصص داره بعد به شرش گیر کنین . دین میگه باید به مردم پاسخگو باشین . دین میگه بیت المال رو ولو به برادرت عقیل بیشتر ندی . کجا داریم می ریم ما مردم . اتفاقا از وقتی کشور رو سپردیم به امثال رو حنای و هاشمی و خاتمی که دین رو گذاشتن کنار و به اصطلاح متخصص های دزد رو آوردن سر کار اوضاع کشور این طور شد

    • به سجاد امیری
      0

      دین نگفته کسی که میزنه مسافرای بی گناه هواپیمای مسافربری را میکشه بازخواست کنید ؟؟!!! آبان ۹۸چی؟؟

    • جواب به امیری
      0

      آخه امیری چی داری می گی پس چرا همین قوه قضائیه با اکثر این دزدها بدخورد نمی کنه به جز یه چند نفر از باند سوخته شده چرا با دانه درشتها کاری نداره یک نکته مهم در مورد هاشمی اینکه هرچند خیلی مفت خور بود ولی مهم ترین نقش رو در مجلس تعیین رهبر آینده داشت داری اینو زیر سوال می بری نه اینها و نه رییسی همه یک معنای واحدند فقط این جناح بندی ها باعث می شه مردم از یکی که خیر ندیده اند بروند دنبال آن یکی و..... تا مثلا به نظام آسیبی نرسد.

    • تامل
      0

      اقای سجاد امیری فرمایش شما متین . اما خدا وکیلی یعنی تو این مملکت همه متخصصین دزد هستند یا بی دین هستند؟ . بهتر اینه که بگیم باید مسولیت را به متخصصین متدین یا بقول امام راحل به متخصص متعهد بدهیم. از قدیم هم گفتن کار را باید به کاردان سپرد. و اینکه هر کاردانی هم لزوما دزد نیست. یک چیزی حالا همه یاد گرفتن هی دزد دزد میکنند با با چه خبره یکهویی بگید 80 میلیون همه دزد خلاص. بازم میگم متخصص متدین و متعهد این درسته

    • از طرف ریلکس به امیریییی
      0

      چرا این آقا به همه کس وهمه چیز توهین میکنه ۸ سال احمدی نزاد جونت رییس بود که ۸۰ سال ایران رو بدبخت ،کردین،حالا هم که رییسی،جونت شده پماد سوختگی بدم خدمتتون

  • محمودالف
    0

    باسلام مجددچهارتوئیت دیگر که نشرداده نشد شامل یک پست ازرضا شاه وسه پست ازشهبانو مجددا خدمتتان ارسال گردید خواهشمند است درصورت صلاح دید منتشر نمایید با سپاس اززحمات شما

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      ارتش رضا خان در عرض چند روز تسلیم بخش کوچکی از متفقین شد و سران متفقین وقتی به کنفرانس تهران می آیند محمدرضا رضا را آدم حساب نمی کنند و اجازه یک عکس یادگاری هم نمی‌دهند

    • ارش
      0

      احمد ،، معلومه تاریخ رو خوب نخوندی و از روی احساس حرف می زنی

  • ایرانی
    0

    لعنت خدا بر دروغ گو بر پدر ومادر دروغ گو ومفت خور لعنت بر جد واباد دروغ گو لعنت رضا شاه روحت شاد رضا شاه روحت شاد رضا شاه روحت شاد جهت اطلاع من از شما اخوندا دیندار تر و معتقدترم.

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      مثل ابو موسی اشعری دین داری

    • ناشناس
      0

      نه مثل یزید ومعاویه

  • مرضیه
    0

    کریه المنظر

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      یه نگاه تو اینه وجودت بکنی به ایشون کریه المنظر نمی گی از خودت فرار می کنی

    • ملول
      0

      یاد نکیر و منکر افتادم

    • به مرضیه
      0

      یعنی تو فقط به منظر توجه داری برو خودت رو اصلاح کن

    • ناشناس
      0

      مرضیه خانم درست گفتی .رنگ رخساره خبر میدهد از سر ضمیر .چرا این متحجرا هیچ کدوم شکل ادمیزاد نیستند ؟

  • ...
    0

    بنده خدا راست میگه 40 ساله اشتباهی رای میدیم. 40 سال فکر کن

  • میلاد
    0

    ملت رای میدن اشتباه رای میدن. رای نمیدن اشتباه میکنند. انتخابات را حذف کنید تا ملت هنگ نکرده

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      راه حل مساله پاک کردن صورت مساله نیست فکر کنید تحقیق کنید دشمن شناس باشین . بعد معلوم میشه کشور درست میشه یا نه

    • متفاوت
      0

      سجاد،دشمن واقعی هرکسی جهل و نااگاهی خودشه وگرنه هیچکس دشمن کسی نیست.حتی شیطان.اگربااگاهی ذهنی پیش بروید مکرهرنوع دشمنی کردن وبخل وحسادت به خودش برمیگردد.

    • ناشناس
      0

      سجاد تحقیق کردیم هیچ کدوم نه در گذشته ونه حال بدرد نمیخورند چاره چیست ؟؟؟

  • .
    0

    ای وای آقااتهرانی بر شماها که آخرتتان را به دنیایتان فروختید....

    نظرات شما -
    • م
      0

      آخرت را تو تعیین مبکنی؟

    • سجاد امیری
      0

      تا آخرت و دنیا رو چی تعریف کنیم . من همین حرف رو به شمایی می زنم که نمی دانید به چه شخصیت علمی و اخلاقی و عرفانی بزرگی تهمت آخرت فروشی زدین

    • نادر
      0

      اگر یک درصد به آخرت اعتقاد داشتند یک هزارم این کارهایی که می‌کنند را نمی‌کردند، می‌توان نتیجه گرفت این آخرتی که میگن مانند بقیه چیزها فقط برای مردمه!!!

    • جواب م
      0

      همانطور که شما تعیین برای خیلی ها کردی ما همین حق داریم مگر بین ما و شما فرق میکند همه جای خدا نشستن و کلید و سند جهنم و بهشت از خدا گرفتید ما هم گرفتیم کی با کیه

    • .
      0

      جناب سجاد امیری نتیجه ابدیه آخرت تنها با حکم خداوند باری تعالی تعیین خواهد شد ولی همون خدا طبق کتب آسمانی که در اختیارمان گذاشته از طریق بهترین بندگانش اعمال و رفتار ظالمانه همه این مجلس و شورای نگهبان صد و هشتاد درجه مخالف قرآن و روایاته پس تا حدی می شه پیش بینی کرد.

    • لیما یوری
      0

      وای این سجاد دیگه شورشو در آورده این از همون هایی هست که قران رو سر نیزه گذاشتن،

    • ناشناس
      0

      سجاد 42 ساله علم واخلاق وتخصص و دین و همه چیشونا دیدیم تو فکر کنم مشکل دید داری یا سرت تو توبره است جایی را نمی بینی

  • متفاوت
    0

    بیاییم همه بربخت خودگریه کنیم . همه نظرات روخواندم،همه کاربران این نکته رانمیدانند که اخوند القا گراست یعنی درس القا گری روی تفکرات و ذهنها خوانده است،انها فقط سعی میکنند القا کنند حتی روی مرده ها برسرقبرها.انشالله خداوند ازسرلطف خود واز غیب شفایی برایشان عنایت بفرماید.امین.

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      القا گری رو رسانه هایی مثل بی بی سی و من و تو انجام میدن . الحمد لله ملا ها اگه القا گری می کنن دلیل و علمش رو هم دارن

    • متفاوت
      0

      هردوطرف و تقریبا همه مدعی علم واگاهی هستند ومیخواهندبا القاگری برای دیگران تصمیم بگیرند ولی نمیدانندکه این خودبزرگترین جهل علمی است.

    • ممدی
      0

      سجاد خواهشاً مخلصا چرت نگو

  • خودتی ملا
    0

    لّبا غنچه قرمز پیشونی سیاه!!!!

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      بهتر از اینه که صورت آدم سفید باشه ولی دل آدم از شب سیاهتر باشه

    • به سجاد از بالاییییی
      0

      ایک سجاد امیری فکر کنم باد بزن،یا نوچه آقا تهرانیه اینجوری داره میسوزه

    • سجاد امیری
      0

      من نه از نزدیک و نه از دور با ایشون هیچ ارتباطی نداشتم ولی ایشون شاگرد آیت الله بهجت هستن و در اخلاق و انصاف زبان زد خاص و عام . وقتی می بینم بی فکرانه به ایشون توهین میشه ازشون دفاع میکنم

    • ناشناس
      0

      سجاد خدا کنه مغز ادم سیاه نباشه

  • Raziel
    0

    رضا خان خود کاندیداها را دستچین می کرد = نظام خود نامزدها را احراض صلاحیت می کند رضاخان اراء را توسط دستگاه های امنیتی و حکومتی می شمرد = نظام زحمت شمردن اراء را به خود نمی دهد به جای ................................رای بی رای............................ بیایید رای خط خطی بدهیم .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا برهمگان اسلام سیاسی آشکار شود . اسلام منافات و تناقضات شدیدی و غیر قابل حلی با سیاست این دوران دارد .. دیانت ما صداقت ماست ....................................................................... خدا بیامرزد گوینده این سخن را

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      عزیزم اولا رضا خان یک نفر بود و نظام یک نفر نیست گروه است ثانیا هر نظامی برای خودش شورای نگهبان داره با اسم دیگه و این جوری نیست که هر کی از راه رسید کاندید و تایید صلاحیت بشه ثالثا خودت میگی دستگاه امنیتی می شمرد اینجا مردم پیشمرگ و نماینده کاندیدا ها نظارت دارن واقعا فرق اینا رو نمی فهمید یا ...

    • Raziel
      0

      متن کامل نیست سانسور شده است . اگرچه برای توان انتشار توسط سایت سانسور شده است . با تشکر از دبیر سایت

    • خبر فوری
      0

      به Raziel: سلام، من نمی‌تونم کامنتی رو سانسور کنم، فقط اجازه انتشار یا عدم انتشار دارم. چه بسا شده کامنت‌هایی که خیلی جالب و پرمحتوان، اما فقط به خاطر یک کلمه، مثلا احمق یا دزد، نتونستم منتشر کنم و خیلی هم دلم سوخته.

  • سجاد امیری
    0

    اگه خبر فوری مدعی آزادی بیان است و هر مطلب چرتی رو نشر میده لا اقل کلمات های بنده رو هم نشر بده

    نظرات شما -
    • خربار
      0

      چرت وپرت تو می گی با دارودستت

    • ایران
      0

      درست میگی خبر فوری همه چرت وپرت های تو رو منتشر میکنه . یه نگاه به کامنت ها بنداز در اکثر شون نامت هست. مرد ناحسابی یکم انصاف داشته باشد اگر یک چهارم کامنت های من منتشر می شد تو جرات عرض اندام در این صحنه نداشتی.

    • ممد
      0

      سجاد دوباره چرت گفتی

    • سجاد امیری
      0

      کامنت های بنده خیلی بیشتر از این هایی هست که می بینی . من از تو هیچی گنده تر از تو هم نمی ترسم که بخوام عرض اندام گردنم به امانت های تو مربوط بشه

    • لیما یوری
      0

      خبرررر فوری نظر های منو لطفا چاپ کنید

    • Raziel
      0

      الحمد ا... که این دنیای مادی آخرتی هم دارد .... مدعیان صالح بودن این نظام حکومتی جز مقایسه ایران با کشورهای وامانده چیز دیگری برای ارائه ندارند........

    • ناشناس
      0

      اینجا که همه اش بقول خودت کلمات های توست

    • سینوهه
      0

      کلمات ها؟ توبا این نوشتنت کمر ادبیات رو شکستی کلمات ها خخخخخخخ

  • یکی از مردم
    0

    اونها نتصاب میکردند ولی دیگه تو کار اون شخص دخالت نمیکردند ولی الان منتخب مردم از جای دیگه دستور میگیره!!!!!

  • رد
    0

    همه این اقایون تایید صلاحیت شدن چه رای دادن به یکی از اینها رای اشتباه هست؟ در ضمن پیام را سلیقه ای منتشر نکن خبر فوری

  • ررررررر
    0

    بیشنید تا بیایم،،،،،،

  • رضا سان
    0

    ای شیخ از تو ودوستانت خسته شدیم..... هر کاری دلتون میخواد دارید انجام میدید..... عیبی نداره ما سکوت میکنیم چون فعلا فرمون دست شماست لعن ونفرین خدا بر کسی که به این مردم نجیب خیانت میکنه

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      فرمون دست اینا بود اوضاع مملکت جور دیگه ای بود . این ما مردم بودیم که رای های اشتبهامون از ترس جنگ کشور رو از جنگ زده ها بد تر کردیم

    • ناشناس
      0

      سجاد تو شاید اما ما نه

  • محمودالف
    0

    (باسلام خدمات رضا شاه کبیر به ملت ایران دردوران کوتاه سلطنت خویش) 1.ایجاد امنیت عمومی بی سابقه در کشور با سرکوبی اشرار و کوتاه کردن دست منتفذین محلی، روسای ایلات و مالکین متجاوز و ایجاد وحدت ملی 2.ایجاد ارتش نوین برای حفظ استقلال و تمامیت کشور و تامین امنیت عمومی و ایجاد نیروی هوایی، نیروی دریایی در آب های خلیج فارس و دریاهای عمان و خزر، تاسیس دبیرستان نظام در تهران و کرمانشاه و شهرهای دیگر، تاسیس دانشکده افسری، اعزام دانشجوی نظامی به کشورهای اروپایی 3.اجرای قانون نظام وظیفه عمومی در تمام نقاط کشور (مصوب 1304). 4.تاًسیس اولین دانشگاه در ایران بنام دانشگاه تهران 5.ساخت اولین راه اهن سراسری ایران از دریای خزر تا خلیج فارس ، با بودجه داخلی بر سر مالیات های قند و شکر 6.اعزام بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان ممتاز به خارج از کشور برای کسب دانش نوین با بودجه دولت 7.ساخت اولین کارخانه هواپیما سازی در کشور با خرید امتیازات هواپیمایی المان 8.ساخت اولین فرودگاه مهم در کشور بنام فرودگاه مهر اباد در ۱۳۱۸ 9.جاده سازی و ساخت جاده چالوس و ساخت تونل عریض کندوان و ایجاد پل های ارتباطی مثل پل ورسک 10.گسترش وسائل ارتباطی و مخابرات در کشور و تاًسیس دانشکده مخابرات در کشور 11.ایجاد امنیت در شهرها و جاده ها و مقابله با راهزنان و یاغییان و سرکوب انها 12.کشف حجاب همسان ساختن زنان ایرانی همچون زنان اروپایی و راه دادن زنها به عرصه های اجتماعی و ورزشی 13.واجب کردن نام خانوادگی برای هر ایرانی و صدور شناسنامه برای هویت هر فرد 14.ایجاد بساط تفریح و شادی از جمله کلوپ های رقص و امنیت حریم شخصی دیگرانو ازاد بودن در نوع پوشش 15.ایجاد اولین کاوش ها بر تخت جمشید و بیرون اوردن تاریخ ایران از دل خاک 16.اصلاح امور مالیاتی و بودجه عمومی ، وتنظیم امور مالی و بانکی و پولی کشور 17.تبدیل واحد پول کشور به ریال 18.تغییر نام کشور از پرشیا به ایران در 1935 میلادی 19.تعیین تاریخ از هجری قمری به هجری شمسی 20.وضع تقسیمات کشور به ده استان و شهرستانهای و بخش ها با اختیارات در قانون 21.ایجاد اولین بانک ایرانی بانک سپه در ۱۳۰۴ 22.بهبود وضعیت کشاورزان 23.تاسیس اداره کل آمار و ثبت احوال و اجباری کردن شناسنامه برای عموم اهالی کشور. 24.احداث و توسعه راه های ارتباطی شهرها و مناطق مختلف در سراسر کشور پهناور ایران، احداث اولین تونل جاده ای کندوان و همچنین احداث پل بزرگ ورسک. 25.اصلاح امور مالیاتی و بودجه عمومی، تنظیم امور مالی، بانکی، ارزی و پولی کشور. 26.مساله بانک: در آن زمان بانک ایرانی وجود نداشت و داد و ستد پولی به وسیله ی بعضی تجارت خانه ها از قبیل تجارت خانه «تومانیاس» انجام می شد. همچنین چند بانک خارجی وجود داشت از قبیل بانک شاهی انگلیس، بانک استقراضی روس، بانک عثمانی. 27.در سال 1304 بانک سپه برای تنظیم امور مالی ارتش به وجود آمد. بعد از آن بانک ملی ایران بود که در سال 1307 افتتاح شد و نخستین سری اسکناس های ایران در سال 1311 به وسیله بانک ملی انتشار یافت. سپس بانک کشاورزی در سال 1311 و بانک رهنی در سال 1317 تاسیس و شروع به کار کردند.. 28.توسعه فرهنگ و آموزش همگانی، تاسیس دبستان و دبیرستان به سبک جدید، تاسیس دانشگاه تهران، هنرستان صنعتی، کتابخانه ملی (1316) و غیره. 29.وضع قانون تقسیمات اداری کشور به استان و شهرستان و بخش و حدود اختیارات و وظایف آن ها. همچنین عناوین حکومتی از قبیل ایالت، ولایت، حاکم، نایب الحکومه منسوخ و عناوینی همچون استاندار، فرماندار، بخشدار، دهدار مقرر و معمول گردید. 30.اصلاح نام شهرها و مناطقی که بر اثر هجوم بیگانگان منشاء خارجی داشته یا نامناسب بوده اند با تصویب فرهنگستان. از قبیل محمّره (خرمشهر)، دزدآب (زاهدان)، قرچه داغ (ارسباران)، خیاو (مشکین نهر)، ارومیه (رضائیه)، طهران (تهران)، حضرت عبدالعظیم (شهر ری) و بسیاری از شهرهای دیگر. 31.تاریخ رسمی کشور، ماه و سال هجری شمسی تعیین گردید. (1304). 32.لغو کاپیتولاسیون.کاپیتولاسیون به اتباع بیگانه به خصوص انگلستان، آمریکا و روس متجاوز این اجازه را می داد که در ایران هرگونه که مایل هستند رفتار کنند . اتباع این کشورها در ایران آزادی کامل دارند و هرگونه خلاف و جرم و جنایتی را فقط باید در کشور خود پاسخ بدهند. 33.وزن و اندازه از قبیل خروار، من، چارک، سیر، درم، ذرع، جریب و... که آنها هم در هر منطقه متفاوت و مقیاس مخصوص خود را داشته به کلی منسوخ شد و در تمام کشور وزن واندازه وپیمانه یکسان همانند کشورهای اروپایی به ترتیب اعشاری و سیستم متریک مانند متر، گرم، لیتر و سانتی گراد تبدیل گردید. 34.اصلاح دادگستری به سبک کشورهای پیشرفته با وضع قوانین حقوقی و کیفری و آیین دادرسی با رعایت موازین شرعی و حقوق کشورهای اروپایی، ضمن استفاده از فضلای حوزه علمیه، فارغ التحصیلان حقوق داخلی و خارجی و همچنین تاسیس کلاس قضایی. 35.تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک، تاسیس دفاتر اسناد رسمی، تاسیس دفاتر ازدواج و طلاق و غیره به منظور تثبیت حقوق اشخاص و تضمین صحت معاملات. 36.اصلاح امور شهرداری ها، احداث خیابان ها و میادین، توسعه معابر قدیمی و نظارت جدی و پیگیر در امور درختکاری خیابان ها، نظافت و جمع آوری زباله های شهری، احداث ساختمان شهرداری ها و تامین بودجه ی آن ها. 37.همچنین رییس بلدیه «شهردار» و اداره بلدیه «شهرداری» نامیده شد. 38.تغییر نام رسمی کشور در مجامع بین‌المللی از «پرشیا» به «ایران» در سال ۱۹۳۵ میلادی (بیست و چهارم دى ماه ۱۳۱۳). 39.لباس و کلاه متحدالشکل به سبک اروپایی معمول شد به طوری که در اندک مدتی لباس ایرانی با لباس کشرهای همسایه متمایز گردید و لباس های گوناگون که بعضی آثار باقی مانده نفوذ کشورهای همسایه و یا تسلط قدرت های متجاوز بیگانه بوده به تدریج از میان رفت. 40.مساله حجاب و منع پوشش چادر زنان (17 دی 1314). در آن زمان علاوه بر چادر، چاخچور، نقاب، پیچه، مقنعه و روبنده نیز مرسوم بوده است. 41.زنجیر زنی، قمه زنی، علم و شبیه خوانی های نامناسب در سوگواری ها و مکان های مقدس ممنوع شد. البته انجام فرایض و شعارهای مذهبی و آموزش مسایل شرعی در مسجدها و مجلس های وعظ آزاد بوده است. 42.اقلیت های دینی و مذهبی در انجام فرایض و شعارهای مذهبی آزاد بوده و مانند سایر شهروندان ایرانی از حقوق اجتماعی برابر برخوردار گردیدند. 43.و بسیاری از خدمات ثبت نشده در تاریخ که از این مرد یک اسطوره ملی در تمام ادوار ساخت...

    نظرات شما -
    • ارش
      0

      ضمن تشکر از ارسالی بسیار زیبای شما ، متاسفانه بعضی‌ها با وجود اینکه یقین به حقایق فوق دارند در جهل و نادانی خود مانده اند که امیدواریم که یا از روی زمین محو شوند و یا خداوند به آنها عقل و شعور عنایت کند

    • سجاد امیری
      0

      اولا برادر عزیز همین رضا شاه کبیر رو که می گین سفارت آمریکا و انگلیس مثل موش و فقط با یک تماس تلفنی از کار برکنار کردن و عرضه کوچکترین مقاومت نداشت ثانیا این به اصطلاح وحدت به قیمت کشتار بی رحمانه ی روسای قبائل شریف لر و کرد و بختیاری صورت گرفت که اسنادش تو تاریخ هست. در واقع اوباش رو نکشت روسای شریف قبائل رو از ترس حکومتش کشت ثالثا این ارتش به اصطلاح نوین در مهم ترین شرایط کشور یعنی حفظ شاه و نظام هیچ کاری نتوانست انجام دهد رابعا ایجاد این مدارس با ساز و کار جدید بدون مشورت با دلسوزان و میهن پرستان صورت گرفت که نتایجش تا الان دامنگیر ملت هست خامسا راه آهن که گفتین فقط برای انتقال سریع نیروهای انگلیس از جنوب بل شمال بود و نشانه صدق مطلب عدم عبور راه آهن از شهر های مهم شیراز و اصفهان بود که با پول این مردم راه برای انگلیسها صاف کردن ششم اینکه اعزام دانشجو به خارج نه تنها باعث خیر نشد که فرهنگ منحط غربی رو هم وارد کشور کرد و شعار ما نمی توانیم تا امروز گریبان ملت ما رو گرفته هفتم این چطور کارخانه هواپیما سازی بوده که روح خودش هم خبر نداره مستشار های آمریکایی اجازه بستن پیچ هواپیما به ما نمی دادن . نهایتا ما کلفتش هایی برای ساخت هواپیما بودیم هشتم این فرودگاه زمانی ارزش داره که مردم فقیر هم بتونن استفاده کن ولی این فرودگاه هم حد اقوال در بود تاسیس هدفش انتقال سریع دولتمردان آمریکایی و انگلیسی بل کشور ما بود نه مردم نهم کشف حجاب رو افتخار دونستی که نشون میده خیلی بی غیرتی چون حیوانات هم به جز خوک نسبت به ناموزون حساسم دهم که دیگه تا همین جاش برای کسی که بفهمی کافیه اینه که تمام درد شما و امثال شما اینه که می خواستین کشور رو خوک دونی کنین انقلاب دسستون رو بست و الا خدمات انقلاب با قبل اون رو یک نگاه به سایت های خارجی و نه ایرانی بندازین بهتون نشون میدن این حکومت به اصطلاح آخوندی شما هزاران برابر خدمات مبهم و شائبه ناک پهلوی رو به طور صادقانه به مردم داده

    • زرگانی
      0

      محمود جان سلام!...عجب طوماری نوشتی داداش!...چند لحظه وقت میدی منم از سلطنت بگم؟ ................رضا دیکتاتور با رای چه کسی پادشاه شد؟...این رو میخام برام توضیح بدی!.....چرا مردم شب خوابیدن،صبح که بیدار شدن طبق معمول یه شاه دیگه اومده بود و از هیچ کسی نظر نخواستن!؟.......................--------.........میشه در مورد بحرین هم برامون کمی توضیح بدین!یه کمی توضیح بدید که خدای نکرده خستگی بر شما عارض نشه!........سه: چرا خط راه آهن فقط قلل و کوه ها رو در نوردید!چرا از مثل آدم از شهرها عبور نکرده؟...............چرا شعار شما نه به جمهوری اسلامیه!.....چرا هم به جمهوریت مردم اعتقاد ندارید و نه به اسلامیت(اعتقادات)!؟...اینا همه برا من سواله!....وقتی میگید نه به جمهوری اسلامی،یعنی نه به جمهورین و نظر مردم اتقادی دارید(همون طوری که با یک شبه اومدن رضا قلدر و محمدرضا قلدر ثابت کردید) ونه اعتقادات(اسلامیت) مردم رو پشیزی قائلید براش!!....خواهشا شما جمع کن!!.......مردم حتی اگر هم دست ازین جکومت بردارن که بر نخواهند داشت،مطمئن باش هیچ وقت به سمت سلطنت نخواهند رفت...این رو توی کله ات بکن!...خخخخخخخ.......طومار خدمات نوشته برامون...خخخخخخ......

    • ناشناس
      0

      هر وقت شعبون بی مخ ها میدون دار شدند ایران سیاه بخت شد الان هم که دارید می بینید

    • محمودالف
      0

      باسلام جناب امیری وجناب زرگانی وبادرودبرجناب ارش اگرتوجه نمایید درهمین صفحه گفتم اینجانب سلطنت طلب نیستم ولی نمک نشانس نیزنیستم وچنانچه مستحضرمیباشید هیچ جبهه گیری نیزدرنوع رفتارحکومتی نیز نداشتم حال بیایید کلاه خودمان راقاضی کنیم وعادلانه به قضاوت بنشینیم مردومردانه 42سال قبل از رضاشاه و42 قبل ازپایان حکومت شاه رابا 42سال بعد ازانقلاب رابا توجه به ظرف زمان وامکانات ودرآمدکشور رامقایسه عادلانه نماییدخواهید دید هنگامی که ازگذشته خاندان پهلوی صحبت میکنیم خیال میکنیم که درآینده این اتفاق خواهدافتادعزیزان من یک مسلمانم شاه اگردیکتاتورمیبود با گریه خاک وطن راترک نمیکرد وی انسانی شریف ومسلمانی واقعی واقتصاددانی دانا بود نظراینجانب این است که ملت ایران تقاص اشکهای شاه که هنگام ترک وطن برزمین میدهند

  • محمودالف
    0

    باسلام مجددچهارتوئیت دیگر که نشرداده نشد شامل یک پست ازرضا شاه وسه پست ازشهبانو مجددا خدمتتان ارسال گردید خواهشمند است درصورت صلاح دید منتشر نمایید با سپاس اززحمات شما

    نظرات شما -
    • خبر فوری
      0

      مطمئنید؟ من چک کردم دوباره، به جز رضاشاه هیچی نبود

    • محمودالف
      0

      باسلام وسپاس از زحمات شما عزیزان وباتشکرازنشرپستهای خدمات شاه ورضا شاه خدمات شهبانو به مردم کشورش نیز درسه پست جداگانه مجددا درساعت 9:45دقیقه امروزبرایتان ارسال میگرددموفق وسربلندباشید

  • م
    0

    خدایا لطفا نجاتمون بده.دیگه خسته شدم. دیگه نمیتونم ادامه بدم .به مرگ خودم خسته شدم

  • بهرامی
    0

    کاش فقط همین کامنت ها را بخوانی یا کسی به نظر شما برساند تا بفهمی جایگاهت کجاست ودیدگاه ملت راجع به تو و امثال تو چیست ؟

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      ملت فقط شما نیستی ملت ما هم هستیم که الحمد لله دوست و دشمن رو خوب تشخیصومیدیم و لازم نکرده از طرف ما نظر بدین

    • جواب
      0

      آقای سجاد امیری یعنی شما صحبتهای این آقای آقا تهرانی رو قبول دارید؟ به این انتصابات پایبندید؟ از ته دل آرزو دارم در آخرت هم باهم باشید.

    • به سجاد تندرو
      0

      دوست و دشمن را خوب تشخیص میدی؟؟؟!!! مسافرای هواپیمای اوکراینی دشمن بودن؟؟ معترضین آبانماه دشمن بودن؟؟ وحتما عراقی ها و لبنانی ها و یمنی ها و بشاراسد دیکتاتور و رهبر کره شمالی دوست هستن؟؟؟!!!!

    • سجاد امیری
      0

      یکم فکر کنین چرا باید نظام تو موقعیت به اون حساسیت بخواد ضربه ی عین الاسد رو با کشتن یک عده هم وطن کلا به حاشیه ببره ، چرا حرف های پدافند رو دولت جدی نگرفت پدافند درخواست داده بود به خاطر حساسیت بالای شرایط باید پرواز ها لغو بشه چرا دولت روحانی پرواز ها رو لغو نکرد نه عزیزم میگم دوست و دشمن رو اشتباه گرفتی بل این خاطره تو زمان جنگ ایران و عراق تنها کشوری که به ایران کمک کرد سوریه بود وقتی آمریکا و انگلیس و فرانسه که سنگشون رو به سینه میزنین تا خرخره عراق رو به میگ و اف ۳۵ و شیمیایی و تانک مجهز میکردن سوره کمک ما بود . امروز همینا دارو رو تحریم کردن هموطن ما دارو نداره نهاده های دامی رو تحریم کردن غذای مردم رو تحریم کردن اینا دوستان سوریه و عراق و لبنان که اگه نبودت الان باید دماغش رو تو لحاف ناموس میدیدی دشمنن ؟ متاسفم برای طرز تفکرتون

    • سجاد امیری
      0

      افتخار من اینه که با ایشون یک جا باشم ولی من کجا و ایشون کجا . خدا ان شاء الله این دعای شما رو اجابت کنه . همه امین بگین

    • یک نفر
      0

      سجاد امیری ...نونه بازو تو بخور و از مزدوری نه دنیا داری و نه آخرتی ..ظلم پایدار نیست و طوفان..

    • ناشناس
      0

      برای اونا که بد نشد سلطان سکه -دارو-قیر ...باشه از این تحریم ها کلا نکبتزاده سود بردن -ثانیا تو دنیا چرا دشمن مال ماست ناموس ما همش تو خطرهستش .....-سهم ما مردم بدبخت فقر -جهاد دفاع از کشور حرم اینا باشه- برادران جان بر کف سهام داران انقلاب هم توله هاشون برن اروپا بنام تحصیل و تبلیغ دین تو آمریکا عشق وحالشان را ببرن ما هم با یکسری عوام پرچم آمریکا را لگد بزنیم و بسوزانیم.

  • چند سوال
    0

    آقای آقاتهرانی والا تا به حال همه رئیس جمهورها توسط شورای نگهبان تحت نظارت رهبری تایید صلاحیت شده بودند اگر صلاحیت نداشتند چرا تایید شدند که مردم اشتباه رای بدهند؟ ثانیا ۸۸ هم مردم اشتباه کرده بودند؟ حداقل در پنج سخنرانی متفاوت رهبری تو اون سالها از احمدی نژاد حمایت کرده بودند آقای آقا تهرانی اونم اشتباه بوده؟ ثالثا پس حکم تنفیذ که دست رهبریه چرا بعد اینکه صلاحیتشان زیر سوال رفتند پس نگرفتند؟ رابعا کاملا از جهت گیری سخنتان مشهود است که منظورتان از انتخاب درسته چه کسی هست همان که با عوام فریبی مجلس و شورای نگهبان درصدد انتخاب ایشون هستند همونی که می گویید انتخاب درست همون از ابتدای انقلاب توی بالاترین مناصب بوده اند بگویند در بهبود وضع چه کرده اند؟اگر انصاف داشتید مردم را رها می کردید و یک رفراندوم واقعی می گذاشتید.

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      اولا تایید می کنن بد میشه می گین چرا تایید کردن تایید نمی کنن می گین مهندسی کردن ، ضمن اینکه شورای نگهبان موظف هست کسایی رو که حد اقل صلاحیت رو دارن تایید کنه این ماییم که به جای نمره بیست ها به بدترین هاش یعنی نمره ده هاش رای میدیم ثانیا بله بزرگان اصلاح طلبداعتراف کردن رای نیاوردن و این حجم از رایوامکان نداره تقلب شده باشه شما دست بر نمی دارین ثالثا بله رهبری از همه رئیسی جمهور که منتخب مردمان حمایت می کنن حتی از روحانی هم بار ها به احترام رای مردم حمایت کردن . همین رهبری در تمام جلسات هیئت دولت احمدی نژاد از مضرات مغرور صحبت کردن چون این رو در احمدی می دیدن رابعا قرار نیست رهبری یک تنه این کار رو بکنه باید ابتدا مجلس رد صلاحیت کنه بعد رهبری اون رو امضا نی کنن طبق قانون خامسا اصلا پنهان نیست و ایشون رسما از آقای رئیسی حمایت کردن مثل سایر شهروندان که حق تبلیغ دارن

  • ناشناس
    0

    نه الان نیست چیزی عوض نشده فقط تا حالا با جمله مجلس در راس امور کلاه سرمردم گذاشتین

  • آذری
    0

    ... یکنفر اون بالاها هست به این آقایون بگه ؛ آخه مگر این کاندیداها رو جنتی تایید نکرده ؟ مگه این نامزدها در طول انقلاب در حکومت اسلامی مسئولیت نداشتن؟ آخه در به در شده ها : این اراجیف چیه میگید. مگه همین افراد را تایید نکردید که ملت رای بدهند. خوب ؛ رای دادند انتخاب شد ، پس چرا میگید اشتباهی دادید؟!!! این دیگه چه مدلیه. لعنت برهمتون .نفهمیدیم با کدوم ساز شما برقصیم؟؟؟؟؟!!!!!

  • ناشناس
    0

    اشکال از شاه وباباش نبود اشکال از مردم مابود که بدون چراغ راه افتادن برن به جاده ای که تابلو راهنما نداشت چون چراغ دست یه عده بود که خودشون مسیر بلد نبودن

  • محمد
    0

    والله ما از این انقلاب فقط جا بجایی کاخ نشین هارو دیدیم اختلاس .رانت و فساد شما روی رضا شاه وپسرش رو سفید کرد لااقل اونا از اسلام مایه نذاشتن و مردم رو نسبت به دین بدبین نکردند

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      قسم جلاله خوردن کفاره داره شما چشمات رو روی خوبی ها بستی و الا ما امامی رو دیدیم که در پاکی نمونش نیامده ما آیت الله خامنه ای رو دیدیم که مهاجرانی تو شبکه بی بی سی اعتراف می کنه که تو زندگی شخصی ایشون و اطرافیانشون یک نقطه سیاه که هیچ یک نقطه خاکستری هم وجود نداره . ما تو این نظام حاج قاسمی رو دیدیم که تمام دنیا به احترامش ایستاد ما تو این نظام آقای رئیسی و جلیلی رو دیدیم که تمام پرونده ها زیر دستشون بود ولی تمام تهمت ها رو تحمل کردن ولی آبروی کاندیدا ها رو نبردن چطور این همه زیبایی و خوبی رو ندیدی علت همه ی سیاهی هایی رو ۶م که گفتی و هست انتخاب غلط ما مردمه که از ترس جنگ دوباره کسی رو آوردیم که دور اولش رو دیده بودیم

    • .
      0

      بسیار نکته ظریفی گفتی محمد آقا رضا شاه اگر هر غلطی کرد یا نکرد لااقل به اسم دین نکرد. کارهای اشتباهی را هم اگر کرد به اسم خدا و پیغمبر نکرد. هی نگفت خدا گفته قران گفته. برای همین اشتباهاتش را مردم بپای دین نگذاشتند و مردم اعتقادشان محکمتر بود

  • علی
    0

    رئیس جمهور شش کلاسه زورکی

    نظرات شما -
    • ناتشناس
      0

      مهرماه امسال کلاس هفتم میرن..

  • محمدی
    0

    درود بررضاشاه وپسرش حداقل درمقابل شماها فرشته بودن اونا درضمن قبل مردم شورای نگهبان (نظام)رای میده به اینا چرا چرند میگی تقصیررومیندازی گردن مردم

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      ان شاء الله با هردو شون قیامت هم نشین باشی

    • سجاد امیری
      0

      شورای نگهبان موظف هست نمره ی قبولی ده رو هم تایید کنه تقصیر مردم اینه میگردن همون نمره ده رو پیدا می کنن رای میدن و گول چار تا شعار آزادی و کنسرت و ... رو میخورن ، جالبه نون ندارن بخورند به فکر کنسرت میفتن. اعتراف روح الله زم رو که دیدین گفت با تبلیغات نگذاشتیم رئیسی و قالیباف رای بیارن چون اگه رای میآوردن کشور پیشرفت می کرد و خبری از این اعتراضات نبود برین ببینین عقلتون را دادین دست یه سری احمق وطن فروش مثل روح الله زم و خارج نشین های کثیف دیگه که دلشون به حال شما نمی سوخت دنبال منافع خودشون بودن هنوزم نمی خواین بفهمین صم بکم عمی فهم لا یبصرون

  • وحید
    0

    سلام بر سید خرسانی جناب رییسی رئیس جمهور زورکی !!!

  • ناشناس
    0

    پیشونیش با تک اسپیک داغ کرده

  • ناشناس
    0

    زرگانی با تغییر اسم و تاکتیک شده سجاد امیری!!!!

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      نه عزیزم من با افتخار سجاد امیری هستم سجاد امیری به دنیا اومدم ان شاء الله سجاد امیری هم در راه اسلام و مردم مومن کشورم شهید میشم . بزرگانی هم هر کی هست و هر جا هست من نمی شناسمش

    • زرگانی
      0

      عزیزم انگار من رو نام بردید....میتونم بدونم اسم شما چیه ؟شما حتی مطلبی که میذارید نام ندارید تا بعدا پاسخگوی حرفتون نباشید!!........نه دوست عزیز،من اسمم زرگانی هست و با همین نام هم کامنت میذارم!!....در ضمن شما به اصل مطلب ایشون نقد کنید بهتر نیست تا اینکه به نام و نشان بپردازید؟.....یا به اینکه چرا اینقدر کامنتهاش زیاده!!!....ایشون استدلال میاره!شمام استدلال بیارید...من استدلال میارم شمام استدلال بیارید....خب وقتی شما تنها گیری که میتونید بدید به زاکانی اینه که چرا پیشونیش اینطوره،مسلما توان هضم استدلال و یا توان آوردن استدلال ندارید و شروع به داد وقال میکنید و انگ ساندیس ووو میزنید!!.........موفق باشید

    • م
      0

      نه این سجاد امیری، از زرگانی هم داغون تره

  • میرزا
    0

    هیچ وقت مردم اشتباه نمیکنند

  • رضا
    0

    قابل توجه خبر فوری!! سجاد امیری ها رسانه های مختلف در دستشونه اما صد تا پیام فقط در همین قسمت متعلق به ایشونه که تایید کردید اما اکثر پیام‌های بنده تایید نشدن! چرا؟؟؟؟!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      یه امیری پیدا شده توی این همه مخالف دردتان اومده یه نگاه بنداز ببین درصد کامنت های موافق شما ۹۵ به ۵ هم نیست یارتون میاد یکی پیدا شده خلاف نظرتان حرف میزنه دم از آزادی بیان هم می زنین

    • زرگانی
      0

      رضا جان سلام!منفی دادم بهت...چون اولا با حق آزادی بیان مخالفی!دوما بیشتر کامنتهای من هم نمایش داده نمیشن!

  • لیما یوری
    0

    خبر فوری چرا نطرات منو درج نمیکنی

  • علی سرندی
    0

    این کشور و مردم یک راه دارد اینکه شهر بزرگی مثل قم درست بکنند و همه خونه ها ویلایی درست بشود و تمامی روحانیون تو این شهر چپونده بشوند و پول نفت و گاز و پتروشیمی و هر چه درآمد ملی هست اونا هم مال شما ما هم کار کشاورزی و دامداری و پرورش کل و ...انجام میدهیم. فقط از اون شهر بیرون نیایید و تو کار مردم دخالت نکنید بخدای واحد باز ما سرتریم پنج سال طول نمیکشد زندگی ما مردم درست میشود فقط شما قسم میدهم به خودتون چون میدانم به هیچ چیز اعتقاد ندارید تو کار مردم ایران دخالت نکنید ثروت کشور مال شما فقط اجازه بدهید ما کشاورزی بکنیم دوستم گفت قبول نمیکنند میگویند درامد کار کشاورزی هم ۹۰ درصدش مال ما ده درصدش مال شما که فقط زنده بمانید کشاورزی بکنید تا ما سهم ببریم

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      فکر کردی کشور از اول دست روحانیت بوده نه عزیزم تمام دولت ها از بازرگان و بنی صدر و بگیر تا هاشمی و خاتمی و روحانی همه و همه لیبرال سرمایه داری کشور رو اداره کردن صرفا جهت اطلاعتان خود آقای روحانی اعتراف کرده که که کشور رو نئوکینزی اداره کرده و آقای آخوندی هم که گل سر سبدشون بود رسما لیبرالیسم رو ترویج می کرد مشکل اینه که کشور اسما دست آخوند ها و رسما دست لیبرال های دزد بود . مطمئن باش اگه یه روزی این اتفاق بیفته اصلا لازم نیست هیچ منبع مالی داشته باشه با دست خالی به اندازه ی سیصد سال از تمام کشورها جلو میفته چون دیگه دست دزد های لیبرال و تکنو کرات از حلقوم مردم و حکومت قطع میشه

    • به سجاد
      0

      جناب امیری کشور را سپاه اداره میکنه

    • سجاد امیری
      0

      اره اگه چون دولت فعلا معطل مذاکرات و اگه همینا تو سیل و زلزله و کمک رسانی به مناطق محروم و سد سازی و ... نیان پای کار عملا کشور خوابیده و هنوز دولت مطالبات مالی اون ها رو نداده

    • بهنام
      0

      مگه ما مردم قم چ گناهی کردیم هم ولایتیای شماها بیان اینجا شهر ما رو تصاحب کنن؟شما فقط ی اخوند یا مرجع قمی نشون من بده در حال حاضر،همه فامیلا و همسایه های شما هستن اومدن اینجارو نابود کردن از شهر بازیا گرفته تا پارک های جنگلی و خانه ها و زمین ها و ... همه رو دست گراشتن روش ولمون کنید دیگ شما مردم بدتر ازینایید.یه نماینده قمی یه شهردار استاندار یه فرمانده انتظامی یه رییس حوزه یه رییس جامعه المصطفی هیییچ کدوم این چندین سال قمی نبودن ولمون کنید پدر قم و مردمشو دراوردید.همشهریای شما مردم رو عاصی کردن فحششم ما قمیا باید بخوریم

  • سجاد امیری
    0

    سلام اپراتور محترم .لطفا کامنت های بنده رو سلیقه ای حذف نکنید و پاسخ های بنده رو به کامنت ها قرار بدین .

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      لطفا پاسخ بنده به اون معلوم الحالی که طومار خدمات رضا شاه ملعون رو ردیف کرده رو هم بگذارین محمود الف رو میگم که جربزه ندارن اسم و فامیل واقعیشان رو بذارن بعد می خوان نظام رو هم عوض کنن یکی شده دن کیشوت و یکی محمود الف هزارتا نا شناس آدم یاد ابر بدهکارای بانکی میفته ب ز و م ه

    • زرگانی
      0

      سجاد جان سلام!!...ناراحت نشو داداش...کامنتهای من هم اکثرا نمایش داده نمیشن...منم اولش ناراحت میشدم...دیدم ناراحتی فایده ای نداره.........الان اومدم صفحه این خبر رو باز کردم دیدم همه دارن به شما اعتراض میکنن!!یکی گفته بود این زرگانیه که داره با یه نام دیگه کامنت میذاره!!....خدایی این زرگانی چکارشون کرده که اینقدر دارن میسوزن!!...زرگانی کم بود،امیری هم اومد!!....خخخخ...موفق باشید

    • به سجاد امیری
      0

      اینجا جایی برای اصولگراها نیست بهتره بری مشرق نیوز و از حوزه ها و اخوندها و تندرو ها حمایت کنی.

    • زرگانی
      0

      جناب (ب سجاد امیری) سلام!...خدا رو شکر که علنا دارید اعتراف میکنید که آزادی بیان کشکه!!..........در ضمن چرا از نظر شما،هر کی اصلاح طلب نباشه،حتما اصولگراست؟؟!!.....یا هر کی طرفدار اصلاح طلب ها نباشه،حتما طرفدار اصولگراهاست؟؟....اونا (اصولگراها)هم همینطور فکر میکنن!!...واقعا چرا؟!....چرا بقیه حق نفس زدن ندارن!!...حق نظر دادن ندارن!؟

    • مارال
      0

      زرگانی جان شما اصولگرایی، حتی اگه مدام بگی اصولگرا نیستی. واسه اثبات، به خودت رجوع کن، بیین همه آدمایی که سنگشون رو به سینه میزنی، اصولگران، و تمام کسانی که باهاشون مشکل داری، اصلاح طلبن. این چی رو میرسونه؟

    • زرگانی
      0

      جناب مارال!...آمریکا خوشحال میشه که مردم رای ندن!..آمریکا و اسراییل خوشحال میشن که به رییسی و جلیلی و زاکانی و قاضی زاده رای ندیدم!...پس شما آمریکایی هستی؟...ته استدلال شما اینه!..درست میگم!............دوست گرامی!..وقتی من به صراحت دارم میگم من نه اصولگرام نه اصلاحات،شما چرا مرغت یه پا داره!؟....مرغ منم میتونه یه پا داشته باشه و بگم شما آمریکایی هستی!ولی نمیگم!چون هرچی تو.ی صف مرغ دولت حسن روحانی و ناصر همتی ایستادم مرغ 30 هزارتومنی بهم نرسید !...شما فکر کن من اصولگرام!..باشد...به خاطر شما میگم که اصولگرام،ولی جواب سوالم رو بده!جواب نقدهام رو بده!

    • مارال
      0

      امیدوارم مرغ توی خوزستان زیاد بشه، مردم اذیت نشن. ولی اینجا، در مشهد، از اول ماه رمضون، صف مرغ تموم شد، دیگه هیچ جا صفی نیست، حتی فراوانیه، مرغ فروشی ها مجبور شدن قیمت مرغ رو یک کمی بیارن پایین، تا مرغ شون فروخته بشه. مثلا کنار خونه ما، میده ۲۳۷۰۰.

    • مارال
      0

      یک چیز دیگه بگم، البته مختاری هر جوری میخوای منو صدا بزنی، ولی کلمه جناب واسه آقایون به کار میره

    • مارال
      0

      آقای زرگانی، آمریکا شاید از خیلی چیزها خوشحال بشه، از خیلی چیزها هم ناراحت بشه، به ما چه ربطی داره؟ باید به خودمون و شرایط خودمون نگاه کنیم ببینیم چی واسه مون بهتره. ثانیا، مگه من گفتم، مردم رأی ندن، که اینجوری به قول خودتون منو نقد می‌کنید؟

    • زرگانی
      0

      جناب مارال سلام...انگار اصلا به منظور کامنت نمی پردازید و فقط روخونی میکنید!...عرض شد خدمتتون اگر قرار باشه شما از این نوع استدلال ها استفاده کنید،مطمئن باشید که کمونه میکنه طرف خودتون و ما هم از مدل استدلال شما هستفاده خواهیم کرد!...برای هزارمین بار میگم که من نه زیر بیرق حزبی هستم و نه وامدار حزبی!...منم جیبم رو بستم تا دهانم باز بماند!!....اینکه میگم جناب،به این خاطره که این اسم شما یا تعداد دیگری از بزرگوارای سایت هم میتونه اسم باشد و هم شهرت!بنابراین،اینطور مینویسم!اگر فکر میکنید بی احترامی شده،عذرخواهم!....جناب،خان،بزرگوار!...این حرف بوش بود که میگفت یا باما هستید یا تروریست هستید!...چرا نمیشه یکنفر چیزی عیر از اصولگرا و اصلاح طلب باشه!!...به نظرم هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان به حامیان مردمی خودشون جفا کردن!(البته من به شخصه افرادی رو در هر دو گروه میشناسم که بسیار پاک دست،بسیار با اخلاق و بسیار بزرگوار هستن)...اصولگرایی یا اصلاح طلبی ووو در مبحثی مثل ریاست بر جمهور اصلا محلی از اعراب نداره!!...یعنی اصلا خنده داره که طرف اینکه یکی اصلاح طلبه من بهش رای ندم یا طرف اصولگرا بود من رای بدم بهش!!...من به کسی رای میدم،من از کسی دفاع میکنم که طبق تحقیق خودم،از روی منبع درست(و نه غلط) به اون ایمان بیارم!!میخاد تاجزاده باشه یا رییسی!!...من به کسی رای میدم که اولا برنامه داشته باشه و دوما عملکرد!!...وازون مهمتر،تا الان با مردم صادق بوده باشه!!..اهل بداخلاقی نباشه!!...نمیدونم برنامه مناظره سوم رو دیدیدیا نه!!....به نظرتون همتی مقصر در خوادث آبان ماه نیست!!...الان که دیگه ذات ایشون هویدا شد(که ایشون خودش در شهریور ماه،پیشنهاد قیمت5 هزارتومانی بنزین برای تامین کسری بودجه داده!) کسی نمیتونه از ایشون دفاع کنه!!...حتی ایشون هم از خودش دفاع نکرد و ترجیخ داد که سکوت کنه و حرفی اصلا نداشت!!...این نشون از چی میده!؟...نشان از بی اخلاقی مفرت!!...نشان از بی عملی!نشان از له کردن مردم !!....اگر زاکانی جاش بود،همین حرف رو هم به زاکانی میگفتم،ولی نیست!!...همتی و مهرعلی اگر کوچکترین موردی در زندگی زاکانی میبود،مطمئن باشید تا الان اون رو پرچم کرده بودن!!....من نه اصولگرام نه اصلاحاتی!!....زبونم مو دراورد بس که گفتم!!......موفق باشید

  • سجاد امیری
    0

    اپراتور جان من همین طوری تنها دارم جواب میدم شما هم یا سییستمت مشکل داره یا مصلحت اندیشی داری و یا ... لطفا جوابهای بنده رو به کامنت ها بذارین ممنون از لطف و زحمت شما

    نظرات شما -
    • م
      0

      اپراتور جان مگه چند تا دست داره؟ تا چند روز پیش که شما نبودی کامنت های ما رو با یک ساعت تاخیر منتشر می‌کرد حالا که شما اومدی، کارش دو برابر هم شده

    • زرگانی
      0

      اگر چه نطرات سجاد رو خوشم میاد ولی حرف جناب (م) خیلی باحال بود...خخخخ........سجاد جان اینجا کلی به هم ریخته م تا حدودی درست میگه!

  • شبنم
    0

    به سجاد ,, چقدر حقوق ماهيانت هست که داري بلبلي مي کني مزدور

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      نجومی حقوق می گیرم از چند جا. حوزه و سپاه و شورای نگهبان و مجلس و قوه قضائیه و ... سرجمع ماهی یک میلیارد و پونصد میلیون میشه . راضی شدی

  • ا
    0

    امثال تو روی انها را سفید کردن خجالت هم خوب چیزی است

  • سجاد امیری
    0

    حجم پاسخ های دوستان زیاده من جواب میدم نمی دونم کجا گم میشه ثبت نمیشه اما چند نکته جمع بندی سوالات و انتقادات دوستان خواهش بنده حقیر از دوستان اینه که بدون تعصب لطف کنن منت بذارن به قول خودتون اراجیف بنده رو بخونن نکته یک : این که من نوچه هیچ کس نیستم و فکر مستقل دارم منم میتونم بگم مخالفین مزدور منافقین و آمریکا و ... هستن این که جواب نشد نکته دو : دفاع من از نظام و روحانیت اصلا به معنای تایید صد در صد اون ها و انکار مشکلات نیست ولی این چیزهایی که دوستان به نظام و روحانیت نسبت میدن مشکلات واقعی نیست مشکلاتی هست که رسانه ها و شبکه های اجتماعی به خورد مردم میدن. بله ما کسایی داریم که از دین فقط لباسش رو تنشان کردن و نظام هم دولت امام زمان نیست که از هر عیبی مبرا باشه ولی اگه این مدل نباشه یا باید دیکتاتوری رو بپذیریم که خب ۴۰ سال پیش مردم مرض نداشتن کشته بدن و نظام عوض کنن سختی هایی رو که ما ندیده بودیم رو دیده بودن یا باید کلا اسلام رو بذاریم کنار که نتیجه ای جز راهی که غربی ها رفتن عایدمان نمیشه . ببینید سبک اداره کشور به صورت لیبرال در دنیا نتیجه خودشو نشون داده الان ۲۷ نفر در دنیا که خب خودتون بهتر می شناسید و همه صهیونیست هستن با همین شیوه معادل ثروت ۴ میلیارد نفر ثروت اندوزی کردن که نشان از انحصار و بی عدالتی داره و دولت آمریکا به عنوان سر دمدار این تفکر تا الان به اذعان بانک جهانی ۲۱ تریلیون دلار بدهی داره ولی با گردن کلفتی نمیده و عملا یک اقتصاد ورشکسته است و اتفاقا علت بدبختی ما هم همینه که این سیستم رو در کشور پیاده کردیم نکته سه . حرف من اینه که فرض کنید یک کارخانه شراب سازی داریم و یک فاسق پشت دستگاهی هست که خودش اختراع کرده و تولید شراب میکنه اگه یک عالم مومن درستکار بیاد پشت این دستگاه بشینه خروجی فرقی نمی کنه . ببینید مرحوم امام با انقلاب زمام دستگاه آلوده ی پهلوی رو که کاملا بر تفکرات غرب شکل گرفته بود تحویل گرفت مثلا آموزش و پرورش ما الان مدل ۴۰۰ سال پیش فرانسه است. بانک ها رو انگلیس ها در ایران تاسیس کردن و دانشگاه ها کاملا بر اساس علوم غربی بسته شده علومی که با گذشت زمان غلط بودن بسیاری از نظراتش رو خودشون اثبات کردن تغییر این دستگاه کار یک سال و دو سال و ... نیست حالا فکر کنید کسایی که سر کار اومدن نه تنها این دستگاه رو معیوب نمی دونن که هنوز میخوان حفظش کنن و در مقابل تغییر مقاومت می کنن . اینکه عرض کردم حکومت دست آخوند ها نیست به این خاطره که به جز راس و رئیس جمهور تمام عوامل اجرایی کشور دکتر و مهندس های تحصیل کرده همین دانشگاه ها و دانشگاه های خارج کشورند و مدل اداره کشور بر خلاف نظر حوزه و رهبری لیبرال و نئولیبرال و تکنوکرات مآبانه اداره شده و می شود صرفا جهت اطلاع جناب آقای زیبا کلام به عنوان استاد دانشگاه رسما به رئیس جمهور نامه نوشتن و گفتن جلوی ورود علوم اسلامی به دانشگاه ها رو بگیرین ، دانشگاهی که مثلا محل آزاد اندیشی هست حاضر نیست علوم اسلامی حاصل از تفکرات علما و بر گرفته از آیات و روایات ائمه معصومین هست رو حتی ببینه یا بهش فکر کنه خب این نظرات رو هم بذارین کنار نظرات غربی ها نقد کنین و نپذیرین ولی حد اقل اجازه بیانش رو بدین تنها کشوری که اجازه میده اپوزوسیون بیاد تو انتخابات نماینده بده و اتفاقا رای میاره، ایران هست هاشمی و روحانی و خاتمی رسما مخالف با نظرات قانون اساسی و رهبری جامعه رو اداره کردن ولی حاضر نشدن اشکالات کار خودشون رو بپذیرند و مرتب به مردم آدرس غلط دادن اینا همه تکنوکرات بودن ولی نظام بنا به مصالح کشور چاره ای جز تایید صلاحیت و بعد تنفیذ کمکتون ها رو نداشت اونجایی که دین شناسند و عهدنامه مالک رو بیان میکنن که هیچ بقیه یک دور این رو بخونن تا دیگه برای همیشه منشور کوروش رو که یک تیکه سنگها ولی یک دایره المعارف ۲۲ جلدی ترجمه ازش منتشر می کنن رو فراموش کنن اجرای این دستورات اسلام هم آمادگی مردم و هم نخبگان رو لازم داره و هم اینکه بالاخره منافع کسایی که خلافش عمل می کنن به خطر میفته که خب چون قدرت پنهان دستشونه انتقام رو تو بازار از مردم میگیرن ببینید برای اینکه مردم رو تسلیم غرب بکنن ده میلیون تن کالای اساسی در بنادر دپو شده ولی تو کشور قحطی روغن و تخم مرغ و شکر داریم تا حرف از مذاکرات میشه سریع دولت لیبرال روحانی بخشی رو اجازه میده وارد کسور بشه تا مردم اقتصاد خودشون رو با مذاکرات گره بزنند از طرفی مجلس و نظام نمی تونه کاری بکنهکچون نمی خواد دوباره با فریب مردم توسط اینا مردم بریزند به خیابون ها و کشور درگیر جنگ داخلی بشه حرف خیلی زیاده ولی خواهش من اینه این مطالب رو بدون تعصب نه یک بار که چن بار بخونین بعد سوالی بود در خدمتم

    نظرات شما -
    • حداد
      0

      راهی که غربی ها رفتند !! راه دموکراسی و انتخابات و رفراندوم است سویس برای هر حرکت هم رفراندوم برگزار می کند . راهی که موجب ترقی مملکت و رفاه و اسایش مردم می شود . چرا حکومت ایران از همه پرسی واهمه دارد . چرا باید مردم فقط اجازه رای دادن به افرادی را داشته باشند که یک نهاد انتصابی صلاحیت انها را تایید کرده است ، این نهاد باید توسط مردم انتخاب شود . مصلحت نظام که چند سال است تصویب FATF را که در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد بتاخیر میاندازد چرا که تصویب ان یعنی بسته شدن راه کاسبان قاچاق ارز که بعضآ عضو این نهاد هستند .

    • به سجاد امیری
      0

      اگر خاموش باشی که دیگران به سخنت آرند بهتر که سخن گویی تا دیگران خاموشت کنند. هرچند که می دونم به نصیحت بنده گوش نمی دهی.

  • ع
    0

    در این دنیا همه به جز پیامبران و امامان معصوم ع برای رسیدن به مقام، ثروت و شهوت از راههای مختلف تلاش میکنند. یکی تحت حمایت بیگانگان، یکی به نام خدا و دین، یکی به نام ....، روحانیت فعلی با روحانیت صد سال پیش زمین تا آسمان تفاوت دارد. روحانیت قبلی همواره معرف خدا بود اما روحانیت فعلی همواره به دنبال کسب قدرت و ثروت به هر بهانه ای است. اشکالی ندارد که چند صباحی هم روحانیت دنبال قدرت و ثروت باشد اما باید خدا و اسلام را از این روحانیت جدا کرد چون در حال حاضر تمامی نواقص و مشکلات موجود در کشور به پای روحانیت و اسلام نوشته میشود. منافقین همراه با انگلیس با نفوذ در روحانیت قبلی، آنها را به فساد و تباهی کشاندند. در نتیجه برخی جوانان دین گریز و مردم نسبت به اسلام موجود معترض شدند. به هر حال اسلام واقعی به رهبری امام عصر عج همیشه تا ابد پایدار خواهد بود و این خس و خاشاک های روحانی نما در آخرت به سزای اعمالشان خواهند رسید.

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      این تفکر غلط از زمان ائمه هم شروع شد و با همین حرف ها ائمه رو از حکومت دور کردن . جدایی دین از سیاست تا ظالمان هر طور می خوان عمل کنن و کسی مزاحمان نباشه برای این تفکر فرقی نمی کنه صدام راس امور باشه یا کسی که دلسوز اسلام و مسلمین هست. آمدیم و ظهور هزار سال دیگه صورت گرفت تا اون موقع باید دین تو حاشیه باشه چون ممکنه مسئولین منحرف بشن ما باید تن به منحرفی بدیم این چه حرف غلط و بی حسابی هست ببینیم اگه حکومت اسلامی تشکیل نمی شد ممکن بود امروز من تو بهائی می بودیم چون تمام دستگاه پهلوی رو بهائیت اداره می کرد باید سعی کنیم افراد درست رو شناسایی کنیم و تشویق کنیم بیان به عرصه و کمک کنیم رای بیارن تا فاسدی فرصت حکومت پیدا نکنن . وقتی یک عاقل متدین کشور رو اداره کنه به فرمایش ائمه معصومین مردم درست میشن و اگه حاسدان مسئول حکومت بشن مردم هم فاسد میشن این رو به عیان تو این مدت ۴۰ ساله دیدیم

  • سجاد امیری
    0

    متن مفصل بنده اگه نرسیده خدمتتون دوباره ارسال کنم

  • سجاد امیری
    0

    اپراتور محترم متن مفصل بنده چی شد اگه نرسیده دوباره بفرستم

  • سجاد امیری
    0

    مردم عزیز لطفا با هم متحد باشید و فریب دشمن را نخورید انشاالله روز جمعه پای صندوق های رای حاًز میشیم و لی میدیم تا دشمنان مانند سابق شکست خورده و نا امیدی بشم یادتون باشه این رای گیری همه پرسی واقعی هست به نظام اسلامی عزیز نگذارید خون شهدا پایمال بشه اگر شده رای سفید بدید اما رای بدید.... ما به آرمان‌های انقلاب و رهبری خیانت نمی کنیم دشمن صهیونیسم منتظره تا نظام اسلامی رای پایینی بدست بیاره و دوباره جون بگیره و مردم مظلوم فلسطین را گلوله باران کنه. لطفا حواستون جمع کنید گه دشمن هوشیاره و همین صهیونیسم جرات پیدا کنه میاد ایران را هم اشغال میکنه.

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      اقا لطفا اسم حساب کاربریتون با من مشابه هست لطف کنید اون رو عوض کنید که بنده اینجا درگیرم . مردم رای میخوان بدن میخوان ندن به خودشون مربوطه من حرف حق خودم رو میزنم . از خبر فوری می خوام کامت های ایشون رو تا عوض کردن نام کاربری پخش نکنن تا برای مردم خلط مبحث ایجاد نشه

  • مرتضی
    0

    یه جوری میگه انگار الان شایسته سالاریه ، خوبه همه با هم فامیلن تو حکومت این داداش اونه اون داماده اینه اونیکی دختر فلانیه اینیکی پسر فلان آقاست .

  • بهرام
    0

    خوشبختانه در جمهوری اسلامی همه نهاد ها و ارگانها مانند شورای نگهبان ، مصلحت نظام ، خبرگان ، امنیت ملی ، رییس جمهوری ، رییس قوه قصاییه شهرداران با رای مردم انتخاب می شوند

  • رزمنده هشت سال دفاع مقدس
    0

    مثل همین انتخابات پیش رو که نظام تصمیم گرفته رئیسی , رئیس جمهور شود و لا غیر .

  • م
    0

    خبر فوری، زرگانی خیلی دلش میخواد به ما بفهمونه که راستگو و صادقه. توی همین خبر، دو بار ادعا کرده که اکثر کامنت هاش منتشر نمیشن. لطفاً شما هم اکثر کامنت هاش رو منتشر نکن تا دروغش به راست تبدیل بشه و اون دنیا پاسخگو نباشه

  • ارش
    0

    زياد دلخوش نباش راي بي راي

  • بهروز جعفری
    0

    40سال شما یه طرف. حمله اسکندر چنگیز مغول قحطی جنگ جهانی دوم حمله صدام وغیره یه طرف

  • م و ر چ ه
    0

    رضاشاه وپسرش هرچی بودن مردم ایران درزمان حکومت پهلوی سیربودن اگرمردم مستاجربودن سیربودن اگرخودرو نداشتن چشم ودل سیربودن پهلوی باسفره مردم لج بازی نمیکرد دلار۶۸ریال بوددرزمان پهلوی مردم راگول زدین که انقلاب کنند شماهاباریش جیب ملت رابا استرزدین

    نظرات شما -
    • سجاد امیری
      0

      مشکل همین جاست که آدرس غلط بهتون میدن . مشکل اقتصاد و دلار ربطی به تحریم ها نداره . ببینین کیا دارن دلار و سفره رو به تحریم ها پیوند میزنن رسانه های آمریکایی و انگلیسی و عربستان و دولت لیبرال . انسان عاقل عقلش رو دست دشمن خودش نمی ده . دلار و بورس به اذعان خود دولت برای رفع کسری بودجه ی دولت گران شد و در واقع دولت از طریق تورم کسری بودجه رو کنترل کرد . کسری بودجه در حالی بود که ۱۱ ابر بدکار بانکی ۹۰ هزار میلیارد تومان از بانک ها دریافت کرده بودن . ان شاء الله با آمدن دولت انقلابی خواهید دید که کشور دوباره روی آرامش رو می بینه

  • مراقبون
    0

    به سجاد عباسی : همه می دانند که تو از منافقین لیبرتی نشین در البانی هستی وبا کامنت هایی که می گذاری در صدد منصرف کردن مردم از رای دادن هستی ولی خیلی زیرکانه ومنافقانه می نویسی ، مردک از ده سال جاسوسی ومزدوری برای صدام وسعودی چه عایدتان شد ؟ جز نکبت وخواری چیزی نصیبتان شد ؟

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      سجاد عباسی دیگه کیه؟!

  • ناشناس
    0

    سجادامیری نون به نرخ روز خوری که نمیخواهد از خواب برخیزد

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      دوست عزیز جوابش رو بدید!...این که نشد حرف!

    • سجاد امیری
      0

      نون به نرخ روز می خوردم الان باید متن های داغ اصلاحاتی می نوشتم لایک درو کنم .نه بد و بیراه

  • سینوهه
    0

    سجاد امیری ۴۲ تا کامنت گذاشته در زمان های مختلف یا بیکاره یا .........

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      جناب سینوهه سلام.!..با دولت روحانی کی سر کاره!!؟؟..همه بی کارن الان!!....ختی شما که نشستی و تعداد کامنت های سجاد رو داری میشماری معلومه که بی کارتر از سجادی!.....آقای روحانی برا اینکه آمار اشتغال زا بودن دولتش رو ببره بالا ،میگه هر کی در ماه یک ساعت کار کنه،شاغل محسوب میشه!!...این از افاضات ایشونه!!....پس الان هم امثال سجاد دارن کامنت میذارن تا شاید رای مردم بره طرف رییسی تا هم شما و هم خودش شاغل بشید!...بدونید اگه همتی یا مهرعلی زاده بیان روی کار فاتحه ملت اینبار خوندس!...علی برکت الله

  • Raziel
    0

    رای بی رای را با رای خط خطی عوض کنیم که ما مردم همچیزمونو از دست ندیم و طلب کارانه دنبال رای خط خطی خودم باشیم , که ببینیم و بدانیم رای ما در این نظام جایی دارد یا ندارد !!!!!!!!!!!!!!!!!! با تشکر از سانسورچی ها عزیز

  • یه روز خوب میاد...
    0

    من همه کامنتها رو خوندم و خیلی خوشحالم از نتیجه نظرات که نشون میده مردم خیلی سطح آگاهیشون بالاست...من رای نمیدم چون مثل شوراری محترم نگهبان نتونستم صلاحیت این هفت کاندید رو احراز کنم و همچنین مثل ریس جمهور شنبه متوجه میشم که جمعه انتخابات بوده و از همه مهمتر اینکه مثل بزرگمون در اموری که تخصص ندارم دخالت نمیکنم...

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      سلام بر شما..!..یکی از امور بزرگ،نظر دادن درباره شرکت یا شرکت نکردن خود و دیگران در انتخاباته!..شما با چه تخصصی الان در این موضوع نظر نوشتید دوست عزیز!؟...شما که میگی تخصص نداری!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها