یورو ۲۰۲۰| اعضای تیم ملی اسپانیا واکسینه می‌شوند

اعضای تیم ملی فوتبال اسپانیا پیش از آغاز مسابقات یورو ۲۰۲۰ در مقابل ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

یورو ۲۰۲۰| اعضای تیم ملی اسپانیا واکسینه می‌شوند

پس از اینکه تست کرونای دو بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا مثبت اعلام شد؛ فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد اعضای تیم ملی فوتبال این کشور پیش از حضور در مسابقات یورو 2020 در مقابل ویروس کرونا واکسینه خواهند شد. طبق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا اولین دُز از واکسن کووید-19 امروز (جمعه) به بازیکنان و اعضای تیم ملی اسپانیا ترزیق خواهد شد.

پس از اینکه روز دوشنبه تست کرونای بوسکتس مثبت شد، در ادامه تست کرونای دیه‌گو یورنته مدافع 27 ساله لیدزیونایتد نیز مثبت شد و او نیز به مانند هافبک بارسلونا به قرنطینه انفرادی رفت. لوئیس انریکه سرمربی ماتادورها برای احتیاط بیشتر بابت احتمال مثبت شدن تست کرونای بازیکنان دیگر از 6 بازیکن جدید برای حضور در اردوی این تیم دعوت به عمل آورده است.

بازیکنان جدید دعوت شده عبارتند از؛ کِپا آریسابالاگا از چلسی، رودریگو مورنو از لیدزیونایتد، پابلو فورنالس از وستهام، کارلوس سولر از والنسیا، رائول آلبیول از ویارئال و باریس مندس از سلتاویگو. این 6 بازیکن در حبابی مجزا از حباب 23 بازیکن اصلی در کمپ تیم ملی اسپانیا حضور دارند تا در صورتی که بازیکنی مصدوم یا تست کرونایش مثبت اعلام شد، بلافاصله جایگزینی از این لیست یدکی صورت بگیرد.

اسپانیا در گروه E یورو 2020 با تیم‌های لهستان، اسلواکی و سوئد همگروه است و در تاریخ 24 خرداد در اولین بازی خود در شهر سویل به مصاف سوئد می‌رود.

منبع: تسنیم

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها