متن و حاشیه خبرهای انتخاباتی ۱۴۰۰

یک هفته تا انتخابات/ جليلی: تحريم‌ها در برنامه‌های من تاثير چندانی ندارد/ همتی از ۲ سال معطلی در رسیدگی به لوایح "FATF" گفت

خبرهای انتخاباتی جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

یک هفته تا انتخابات/ جليلی: تحريم‌ها در برنامه‌های من تاثير چندانی ندارد/ همتی از ۲ سال معطلی در رسیدگی به لوایح "FATF" گفت

خبرهای انتخاباتی ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، در این بسته خبری بروز می شود، با ما همراه باشید:

کنایه تند عباس عبدی به اظهارات سعید جلیلی درباره تحریم ها

کل کل توییتری همتی و رئیسی

عبدالناصر همتی با انتشار عکسی به سفر اخیر سعید جلیلی طعنه زد و سعید جلیلی نیز پاسخ او را داد.

زاکانی: مدیریت کشور به ریش‌دار و بی‌ریش نیست

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مدیریت کشور به ریش‌دار و بی‌ریش نیست و افراد باید ریشه داشته باشند، درباره برنامه‌هایش در حوزه رفاه اجتماعی گفت که دولت اقدام و اصلاح به ۷۰ میلیون نفر بن کالا می دهد و این کارت‌ها را شارژ خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی: رقابت‌ها در حال جدی‌تر شدن است/انشالله مردم اصلح را انتخاب کنند

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: انتخابات تازه در حال شکل گیری در افکار عمومی است و مردم کم کم در حال مقایسه کردن کاندیداها باهم هستند و رقابت‌ها در حال جدی‌تر شدن است. این روند خوبی است و حتما منجر به افزایش مشارکت‌ مردمی خواهد شد.

وی تاکیدکرد: ما حرف‌هایمان را با جدیت مطرح می‌کنیم تا مردم هم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند و بین این افرادی که در صحنه هستند ان شاءالله انتخاب اصلح داشته باشند.

رضایی: غربی‌ها با حزب‌الله مذاکره کنند/ باید مقاومت را به رسمیت بشناسند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به اروپا و آمریکا پیشنهاد می‌کنم که مذاکراتی را با حزب‌الله و جبهه مقاومت آغاز کنند و جبهه مقاومت را به رسمیت بشناسند. ( بیشتر بخوانید )

همتی: پول کثیف در ستادهای نامزدها در حال گردش است

زاکانی: وزارت خانواده تشکیل می‌دهم/ وزیرش یک زن خواهد بود

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که در صورت پیروزی و موفقیت در عرصه رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری، وزارتخانه ای را برای خانواده، کودکان،نوجوانان و جوانان تاسیس خواهیم کرد که وزیر و مسئول این وزارتخانه یک زن است و امور زیر نظر او انجام می‌شود. ( بیشتر بخوانید )

قاضی زاده هاشمی: مداخلات دولتی در حوزه فرهنگ باید به حداقل برسد

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «مدیریت و نظارت بر فرهنگ و تمام شاخه‌های مرتبط با آن باید به اتحادیه‌ها و اصناف واگذار و مداخلات دولتی در این حوزه به حداقل برسد.»

سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی: احکام منتشر شده منتسب به ستاد رئیسی صحت ندارد

مهدی دوستی اظهار کرد: ستادهای حامی آقای رئیسی مردمی است، مردم هم به دنبال حکم برای فعالیت نیستند.

وی گفت: به جز احکام صادره از سوی شورای مرکزی هماهنگی با رویه مشخص، سایر احکام منتشره در فضای مجازی، خودساخته و باطل است و شیطنت محسوب می‌شود.

رضایی: آمریکایی ها باید دندان بازگشت به روابط یک طرفه را از دهانشان بکَنند

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما به همه تعهدات بین‌المللی پایبند خواهد بود. برجام یک تعهد بین المللی است و آمریکایی ها آن را زیر پا گذاشتند. ما به آن پایبند خواهیم بود. مهم این است که آمریکایی‌ها وادار بشوند که به تعهدات خود عمل کنند.

ستاد زاکانی خواستار تغییر زمان پخش یکی از برنامه‌های تبلیغاتی وی شد

با توجه به تلاقی زمان پخش یکی از برنامه های تبلیغاتی ضبط شده علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با زمان پخش زنده مسابقات شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا، ستاد انتخاباتی زاکانی در نامه ای رسمی به کمیسیون تبلیغات انتخابات درخواست کرد پخش برنامه وی زودتر انجام شود "تا برخی جوانان علاقمند به تماشای مستقیم فوتبال از این تفریح حداقلی محروم نشوند."

جلیلی: باید اسامی افرادی که وام بالای یک میلیارد می‌گیرند اعلام شود

وی گفت: افرادی بدون وثیقه لازم، هزاران میلیارد وام می‌گیرند ولی یک جوان با چند وثیقه می‌تواند ۲۰ میلیون وام بگیرد. رئیس بانک مرکزی در این زمینه باید پاسخگو باشد.

همتی: رسیدگی به لوایح "FATF" بیش از ۲ سال معطل مانده است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه مشکل لوایح مرتبط با FATF با وجود تاکید مقام معظم رهبری بیش از ۲ سال معطل مانده و به بررسی دوباره آن بی‌توجهی شده تا امروز برخی از ایرانیان خارج از کشور شرایط سختی داشته باشند.

«عبدالناصر همتی» بامداد جمعه در شبکه جهانی جام جم افزود: بسیاری از ایرانیان خارج از کشور مشکل انتقال ارز دارند و خواستار حل مشکلات بانکی برای انتقال ارز هستند. میلیون‌ها ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند که حل مشکلات کنسولی آنها دغدغه مهم ما است.

وی ادامه داد: این مشکلات کنسولی ایرانیان قابل حل است و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مشکلات هموطنان خود را حل وفصل کنیم.

مهرعلیزاده: دولت من دولت زندگی است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: همه مردم می دانند که مشکل اقتصادی مهم ترین مشکل کشور است که برای رفع آن نباید مردم کار را به افراد فرهنگی، نظامی و حقوقدان و دیگر حوزه ها واگذار کنند بلکه رفع مشکل کشور نیازمند یک شخصی است که مهارت و دانش اصلی او اقتصاد باشد.

جليلی: تحريم‌ها در برنامه‌های من تاثير چندانی ندارد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی که تحریم در تحقق برنامه‌های شما چند درصد نقش دارد؟ گفت: این را نه الان که مسئولیت ندارم، بلکه سال ۹۲ هم که خودم مسئولیت داشتم می‌گفتم که تحریم نقش چندانی ندارد. چون فرصت‌هایی که ما می‌بینیم ربطی به تحریم ندارد.

او گفت: برآوردی که داریم این است که دولت ما در همین سال کنونی، 764 هزار شغل ایجاد می‌کند. این میزان در پایان سال بعد تبدیل می شود به دو میلیون و 535 هزار اشتغال، در سال بعد به چهارمیلیون و 43 هزار شغل می‌رسد، در سال بعد به چهار میلیون و 136هزار و در سال آخر به چهار میلیون و 349 هزار می‌رسد.

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 68
  • کاربر ناشناس
    0

    همتی بورس ووووووووو مردم رانابودکردعددی نیست اگربوددربانک مرکزی بیرونش نمیکردنندباخداباشید

    نظرات شما -
    • ع.م
      0

      بهترین بورس دنیا، بورس تهرانه به شرطی که اولا با سواد باشی دوما پشت رهبر بایستی ،،،فهمیدی بی سواد؟

  • علی
    0

    ایرانی هایی که کشور خودشون را با تمام بی کفایتی شما ترجیح داده اند را آدم حساب نمی کنید ولی نه همه ولی قالب آنهایی که برای لذت بیشتر کشور خود را رها کرده اند و تمام آنها از دار و دسته خودتان را دل برایشان می سوزانی ای نابود گر سرمایه مردم.

  • فرشاد
    0

    مردم ایران در روز ۲۸ خرداد همه با هم یکصدا دکتر همتی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه ایران نمیخوان....خود شما یک صدا بگی کافیه...قربون دست فرمونتون...۸سال از الطافتون را صرف کردیم...لطفأ بزنید بغل جلیلی بیاد ببینید چه کار میکنه.

    • مهدی
      0

      همتی گند زده به مملکت

    • کاربر ناشناس
      0

      هومولو

    • حسین
      0

      ای مردم آگاه ایران عزیز برای یکباره شده بیاییدبه دکتراقتصاددان همتی رای بدهیم دست برداریم از سیاست پلولپلیسی

    • رضا
      0

      همتی خودش مقصر وضع موجوده!

    • زرگانی
      0

      آقا حسین!!...پوپولیست یعنی اینکه 8 سال زنان رو رها کنی،بعد موقع انتخابات یادشون بیوفتی و به جای اینکه بگی من کاندید میخام نظام شایسته سالاری رو ایجاد کنم میایی و میگی من 5 تا وزیر زن انتخاب میکنم!!...روحانی هم همین قول رو داد!!...ایشون هم پوپولیست تو این 8 سال روسفید کرد!!...نظام شایسته سالاری یعنی اینکه بین مرد و زن در این مدیریت فرقی نیست!ختی امکان داره تمام کابینه زنان باشند چون شایسته تر بودن و یا برعکس!...پس لطفا دست بردارید از این ساست پوپولیستی و عوام فریبانه!!

  • کاربر ناشناس
    0

    مهر علیزاده وهمتی هردو بانینرگ ودروغ می خواهند بقدرت برسند کسیکه دین وایمانش ِکامل نیست نمی تواند به قانون جمهوری اسلامی پایبند باشند اگر ملاحظه کنید صادق نیستن اصلاح طلبان از راه غیره شرعی قصد دارند رای جمع کنند مانند شیطان فریب می دهند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      نابود باد

    • ع.م
      0

      تو نیز دین نداری کاربر ناشناس، ای اجنبی خیانتکار

  • علی
    0

    جلیلی رو هستم

  • رمضانی
    0

    تفاوت دکترهمتی با شش کاندیدای دیگر ؛ کاندیداهای دیگر بیشتر از آنکه چهره اقتصادی باشند سیاسی هستند در صورت پیروزی کاملا دستوری و ارباب مآبانه برای اصلاح اقتصاد معیوب کشور اقتصاددانها را به قول خودشان بخط می کنند ونتیجه چنین تصمیماتی بدتر شدن وضع موجود است نه بهتر شدن اما همتی سیاست تعاملش با دنیا را در خدمت اصلاح اقتصاد قرار می دهد ودر کمال احترام پس ازهم اندیشی با اقتصاددانان در خط آنان قرار می گیرد وتصمیم می گیرد اینست تفاوت دو دیدگاه پس درست تصمیم بگیریم . به امید پیروزی فرزند دیار هگمتانه

    نظرات شما -
    • ا
      0

      دیار سیکمتانه

    • رضا
      0

      همتی اقتصاد دانی هستش که در دوره روحانی هیچ خیری در اقتصاد نداشت فراموش کردی؟

  • زرگانی
    0

    مناظره لو رفته از همتی با خودش!......دیروز جناب همتی مطلبی فرمودند بس عجیب!...یه داستان از زندگی پدرشون و اینکه چی شد که ورشکسته شد!...بعد هم یه نتیجه گیری کردن در حد کامبوج شمالی!!.....نمیدونم پیگیر فیلم تبلیعاتی دیشبشون بودید یا نه،من که نگاه کردم...اصلا بلد نیست 10 دقیقه یه ضرب صحبت کنه!!فیلمش متشکل از صدها فیلم کوتاه 10 ثانیه ای بود که به صورت ناشیانه ای وصله پینه شده بود!!...یه پشه هم مدام دورش میگشت!...واقعا چرا؟؟.....خخخخ....از شوخی بگذریم!...ایشون داستان ورشکستگی پدرشون روگفتن!...گفتن که پدرشون کاسب بودن و به همه بدون اینکه چیزی بگه کلی جنس نسیه داده ولی کسی پولش رو پس نداده و پدرشون هم پیگیری نکرده!!...اینطور شده که ورشکست شده!...بعد هم گفتش که بعد از این اتفاق فهمیدم که برای ورود به احتماع و مخصوصا مناسبات اقتصادی باید با برنامه و علم وارد شد!!.....................---------.......نمیدون ایشون چرا نتیجه گیریش با نتیجه گیری من تفاوت داره!...نتیجه گیری من از داستان پدرشون اینه که،پسر اصلا از پدر عبرت نگرفته! وپیگیر ابربدهکاران بانکی نبوده ونیست!!...حالا پدره زیاد هم مقصر نیست،چون پول خودش بوده،اصلا دلش خواسته پی گیری نکرده!...اما چرا آقای همتی پی گیر وام های میلیاردی نیست؟؟!...چرا کاری با اونا نداره!!...خدایی اگه همتی سرپستش میموند وولو بصورت نمایشی یکی ازونها رو به قوه قضاییه تحویل میداد(یعنی شکایت رسمی میکرد) منم بهش رای میدادم!....به نظرتون چرا باید از من وبقیه ملت مالیات رو بگیرن،ولی از گردن گلفتها مالیات نگیرن!!طرف معلمه،قبل از اینکه حقوقش واریز بشه،مالیات رو ازش کسر میکنن،اما انگار نه انگار یارو بالای میلیارد حقوق داره..!!....اینا چی رو میرسونه!!...بالا بردن دستوری قیمت دلار چی رو میرسونه!!؟؟...فنا دادن بورس و مردم چی رو میرسونه!!...خواهشا نگید این رو میرسونه که ایشون از سرگذشت پدرشون مطالبی رو فرا گرفتن...ایشون هیچی یاد نگرفتن!!...اولینش راست گو بودنه!!...

    نظرات شما -
    • م
      0

      زاکانی جون من که از حرفات چیزی متوجه نشدم یه واضح بگو تکه تکه بودن مستند به تدوین مربوط میشد

    • ع.م
      0

      از این زرگانی متوهم تر و بیسوادتر فقط کاربر ناشناس هست

    • یکی از مردم
      0

      چند بار باید گفته بشه تا بفهمید؟ دیگه هیچ پولی در بساط نداشتن با بالاسریها مشورت کردند دستور دادن پول از بورس(جیب مردم) تامین شه!!! حالا هی بگو بورس دلار و... تحریمهای ترامپ نفس سیستم رو گرفت خودتونو به اون راه نزنید!

    • زرگانی
      0

      دوست عزیز جناب (م)سلام!دوست گرامی جناب (ع.م) بر شما هم سلام!...اسم من زاکانی نیست عزیزم!...اسم من زرگانی هست!....دوست گرامی،مگه شما طرفدار همتی نیستی؟...پ چرا فیلماش و برنامه هاش رو پی گیری نمیکنی تا با اعتماد کامل به ایشون رای بدی؟!!....من علاوه بر فیلمهای رییسی،جلیلی ..همتی و مهعلی رو هم مشاهده و پی گیری میکنم!!...چون برعکس شما تعصب ندارم رو حزب خاصی!...........دوست گرامی!!...مطلب بالا کاملا واضح بود!...دوباره وقت بذارید و بخونید!!...این یکی از تناقضات ایشونه!!...ایشون از یه طرف میگه عامل بدبختی و ورشکستگی پدرم ،پیگیری نکردن مطالباتش از دیگران(بدهکاران-خریداران نسیه ای)بوده ولی خودش دقیقا همین رفتارو دربانک مرکزی داره اجرا میکنه!! با این تفاوت که پدرش ،اموال خودش رو پیگیری نمیکردو به کسی ربطی نداره!..ولی جناب همتی،اموا مردم رو به عنوان وام های کلان به تعدادی آدم(کمتر از 20 نفر) میده واونها هم این پولها و وامهای کلان رو سالهای ساله که پس ندادن!!.و انگار ارث پدرشونه که پی گیری نمیکنن!!...بعد موقع دادن خرده وام به مردم،کلی ضامن و سند خونه ووو طلب میکنن واگر یه فسط پرداخت اونها عقب بیوفته پیامک میدن که بیا دادگستری!چون داریم خونه است رو مصادره میکنیم!!...واقعا چرا آقای همتی داره چنین کاری میکنه!!...آیا این عدالته؟!؟؟!!..ایشون که در مناظرات جواب این سوال رو ندادن ومدام به تیکه پرانی مشغول بودن!!...اگه ممکنه شما برا ما توضیح بدید!....................دوست گرامی،جناب ع.م ...!دلیل توهم بنده رو بفرمایید تا شاید دست از توهمات خودم بردارم!!ممنون میشم روشنمون بکنید!

    • زرگانی
      0

      سلام جناب یکی از مردم..! جوابتو بذار جلو خودت و بهش فکر کن!!....با اجازه کی 85 میلیون رو متضرر کردن و این پول رو بیرون کشیدن؟!...خودت داری جواب رو میدی دیگه!این دیگه نشد بورس!...این سرگردنه هست داداش!بورس تعریفش چیز دیگه ایه داداش!...اینو جای دیگه نگو والا کلی بهت میخندن داداش!

  • کاربر ناشناس
    0

    حضرت عباسی به مردم صادقانه بگوینندچراباآمدن سیدبزرگواراولادعلی مخالفندچرامردم هشتسال قبل وبعداعتراض نکردنندورای دادندبه مردم احترام بزاریدمردم انقلابی وپشت رهبرنندرای آزاده

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی لیاقت نداردبروددنبال موسیقی وآمریکا

    نظرات شما -
    • ع.م
      0

      تو نیز لیاقت زندگی نداری ای کاربر ناشناس ، درود بر امام خامنه ای و دکتر همتی

  • مهربان
    0

    سفره مردم را هزینه های الحشدالشعبی عراق و سوریه و حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی و انصارالله یمن و گروه زکزاکی و طالبان افغانستان خالی کردن! ایران مستعمره گروه های نیالتی شده است.

    نظرات شما -
    • من
      0

      نیالتی شده بیسواد

    • مهربان
      0

      به من باسواد نیابتی به اشتباه نیالتی تایپ شده، حروف لام و ب در صفحه کلید کنار هم هستند و چون سریع تایپ شده این اشتباه رخ داده است. پوزش از خوانندگان گرانقدر

    • به مهربان
      0

      گروه های مقاومت برای امنیت ما لازم هستند طالبان هم هیچ ربطی به ایران نداره!

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط رئیسی

    نظرات شما -
    • من
      0

      اونایی که نمیپسندن مرض دارن

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی آقازادهاشون درآمریکاخوشگزرانندتوفکرخودت باش نخودآش

    نظرات شما -
    • م ف
      0

      اگه با همتی مخالفی نباید دروغ بگی همتی تمام فرزنداش تو ایران هستند بیاید در تبلیغ واقع بین باشیم

    • به م ف
      0

      خوب بچه های همتی تو ایران باشند ولی دلیل بر صلاحیتش نیست.

  • !
    0

    آقای جلیلی تحریم تاثیر داره ، نگو در برنامه های من تاثیر نداره !!

    نظرات شما -
    • دوست
      0

      نمیخواد تویکی به استاد چیز یاد بدی خودتو اصلاح کن

    • ب دوست
      0

      به تو هیچ ربطی نداره

  • زمان
    0

    افاي جليلي خيالاتي شده نظريه با عمل خيلي فاصله دارد توهم هم اندازه اي دارد!

  • ت ی
    0

    اقای جلیلی تحریمهای امریکا و غرب هم اکنون اقتصاد کشور را فلج کرده شما در صحبت هایتان تکرار می کنید ما به ۱۵ یا...‌کشور صادرات می کنیم اقای جلیلی بدانید به همین کشور عراق اگر کالا صادر کنید تا زمانیکه امریکا مجوز پرداخت پول را ندهد یک ریال به شما پول نخواهند اقای جلیلی تا زمانیکه شفافیت مالی به امضای ایران نرسد (fatf) حتی به روسیه هم نمی توانید صادرات با پول را داشته باشید تمامی تفکرات شما معطوف به این است که سیاست خارجی برایتان ارزش ندارد با نگاه موردی به حل مسائل در داخل کشور بدانید ما در کشوری زندگی می کنیم که کمترین بارندگی را داریم چالش پیش روی شما کمبود اب حتی در شرب برای مردم است اکر این دیدگاه را که بدون پیگیری حل مشکلات سیاست خارجی را نداشته باشید بسمتی حرکت خواهید کرد که فشار بر مردم را دو چندان خواهید کرد دیدگاه تنگ نظرانه شما و مجلس فعلی که در تصویب بعضی قوانین خود را نشان داده هر روز زندگی را برای مردم سخت تر خواهید نمود

  • محمد
    0

    لطفاکسی راباالقاب دکتریامهندس صدانزنیدمملکت ماهمشون تحصیلکرده اندهمشون دکترومهندسن .بیایین باتوجه به عملکردکاندیدها درسوابق مدیریتی شان ک چکارکردندرای بدین نه اینکه سوابق رادرنظرنگیریم وبگیم چکارخواهندکرد.کسی ک تاالان ضعیف بوده اون هم دریک شاخه نمیتونه درچندین شاخه قوی عمل کنه

    نظرات شما -
    • محمد ساندیس خور
      0

      چی شد ؟!!چرا پس رفتیم دکتر بگیم آقای ایکس من شاخ دارم لعنت به هرچه ساندیس خوری درود بر رییسی

    • ع.م
      0

      ۶ کلاس سواد دوس داری پسر؟

    • یه نفر
      0

      منم دکترن فقط تا ششم خوندم!

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی داستان هزار یک شب تعریف نکن بگو بورس چی شد بگو دلار چند بگو چرا حقوق نجومی بگیرها مثل تاجگردون از کجا داده شده

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      هی بورس بورس نکنید شما قمار باز مثل ترامپ قمار باز هستین حریص هستین حریص هستین و قماربازی در بورس کردید و چوب خدا در مورد قماربازان صدا ندارد غلط کردید دارایی خود را در بورس به حراج گشتین شما خسیس هستین و تمامیت خواه پول شما به جهنم رفت خوشحال باشید گناه شما با ضرر در بورس کمتر شد به فکر برادران فلسطینی باشید آنها در شرایط سخت هستند این پولها فدای سر سید حسن نصرالله درود بر رییسی عادل

    • زرگانی
      0

      خخخخخخخ....دوست گرامی!تا کی میخای با نام من(زرگانی) کامنت بذاری!!...بنده نه طرفدار فلسطینم نه سید حسن نصرالله!..طرفدار وطنم هستم!...نه میخام دست چین بیوفته نه دست امریکا!...دوست هم ندارم دست آدمای حیله گری مثل شما بیوفته!!...این 40 سالی که گذشت،آدمایی مثل تو اومدن و این انقلاب رو با کارهاشون بدنام کردن!!...رییسی میگه تکیه بر جوان ایرانی!میگه خودباوری به جای خارجی باوری!!...میگه وقتی خودمون زمین داریم،وقتی خودمون نیرو داریم،وقتی خودمون مواد اولیه داریم،وقتی خودمون مواد معدنی داریم و وقتی خودمون علم و دانش داریم چرا باید بریم و از دیگران ذلیلانه درخواست ترحم کنیم؟!....این تفکر چه مشکلی داره که شما بر نمیتابی!!؟؟....دوست گرامی!!...چرا با اسم خودت مطلب نمینویسی!!چرا نظرات خودت رو نمی نویسی!!؟...میترسی؟!...اینکه کسی به چیزی اعتقاد داره،ولی براش هیچ استدلالی نداره واقعا خنده دارترین جوک عالمه!!...مگه اعتقاد نداری که رییسی نباید بیاد روی کار!؟...مگه اعتقاد نداری که همتی باید رییس جمهور بشه؟؟...خب دلیلت رو بگو!!...شاید دیگران هم قانع شدن!!.....چرا تعصبی برخورد میکنید؟!...چرا وقتی برا چیزی دلیل ندارید،طرفداری میکنید!!...چرا وفتی از مناظره کم میاریت با نام دیگران کامنت میذارید!؟...خخخ...معلومه که چرا کشور به این روز افتاده....شما حتی به گفته ها و اعتقادات خودت باور نداری و از استدلالهای خودت شرمساری و خجالت میکشی چرا باید بیایی و این کارها رو بکنی؟!.....خخخخخخ......دوست گرامی،امثال تو به کمبود اعتماد به نفس مواجه هستن...وقتی هم مدیریت میگیرن مدام نگاهشون به دهن غربی ها و شرقی هاست تا ببینن اونا چی میگن و چکار میکنن!!...چرا جوانهای ایرانی رو باور ندارید!؟....این زندگی نیست!!..این نوهمه که شما درش غوطه ور هستی عزیزم!!...

  • غریبه
    0

    تنها فرد اقتصادی همتی ... من که هیچ وقت به نظامی و آخوند رای نمیدم .. فقط شخصی فقط بی ریش

    نظرات شما -
    • به غریبه
      0

      منطق بچه گانه ای داری پس اگر بی ریش دزد بود باز هم حاضری رای بدی؟

    • منفی
      0

      اشتباه مثبت دادم منفی درست

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی نباید تائید میشد چونکه.بدرد نمی خورد

  • کاربر ناشناس
    0

    منافقین وطن فروشان FATF این موضوع را دنبال می کنند

    نظرات شما -
    • ع.م
      0

      تو نیز یک وطن فروش هستی ای کاربر ناشناس ، ای اجنبی خیانتکار به وطن

    • به ع.م
      0

      ایشون وطن فروش نیست اتفاقا خیلی هم به فکر وطنشه منتهی وطنش ایران نیست و از ایران فروشی به فکر وطنشه برای همین تحریمها و منافع مردم سود این اجنبی رو به شدت کم میکنه!

  • وحید
    0

    دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه همتی سلطان تورم است، تاکید کرد: تمام بریز و بپاش‌های بانک مرکزی به گردن همتی بوده و او مسبب چنین وضعیتی است.

  • منم مختار
    0

    دوستان به هرکسی می خواهی رای بدید اما اول در گوگل نامش را سرچ کنید و سوابقش را ببینید زنده باد تنها رییس‌جمهور پاک دست و پاکدامن و امین که دیگر همچون او مادر نزاید کسی که به گواهی دوست و دشمن بهترین کارنامه درخشان را داراست و احترام به صلح جهانی و پایبند به عهد خود با خدایش و ملت سر لوحه کارش بود ای خدا انگار رویایی بود تمام شد درود بر سید جلیل القدر آقای خاتمی .بگذریم رای ما یا جلیلی یا همتی

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      جلیلی هرگز... جلیلی بدنبال تحریمه به هیچ وجه فکر مردم نیست

  • سعید
    0

    شک ندارم رقابت بین محسن رضایی وسیدابراهیم رئیسی خواهدبود؛برنامه های مشخص محسن رضایی با عدد و رقم بعید نیست شگفتی سازبشه.

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      مرد حسابی چه جوری شک نداری ؟ نظر سنجی رو که همین کنار هست ببین بعد نظر بده!!!

  • ع.م
    0

    مخالفین FATF از آلبانی تغذیه میشوند، تمام ایرانیان یک صدا و هم دل به آقای دکتر همتی رای خواهند داد

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      اصلا اینجوری نیست فقط رییسی

  • مورچه
    0

    قول میدم رییسی دردوراول حذف میشود غیرازاین باشه اسمم روعوض میکنم ب این پوسترهاوستادانتخاباتی پر خرجش نگاه نکنید کمتراز ۱۰۰۰رای مردمی دارد

    نظرات شما -
    • مختارم
      0

      از همین حالا اسمتو عوض کن بذار باباسمور

    • اسم
      0

      اسمتو بزار فریدون قلیدون..... رأی همه رئیسیه

  • علی
    0

    یه یاری الله به ناجی اقتصاد ایران همتی رای خواهم داد...

  • محمد علی
    0

    سوابق بهترین سنگ محک هست. آزموده را آزمودن خطاست همتی اگر فقط می‌تونست به بانکها و بورس سر و سامون بده من قبولش داشتم. با احترام به دوستای که سنگ آقای همتی رو به سینه میزنند. دو حالت داره یا جیره خوار تشکیلات همتی هستی یا متاسفانه حافظه کوتاه مدتتان مشکل دارد. به فکر آینده بچه های این مملکت باشید تاکی دنبال طرح شکست خورده روحانی هشت سال خواب کافی نیست؟!؟ میدونید توی این هشت سال چه تعداد کسب و کار ازبین رفته احیاء این کسب و کارها که مسببش افکار و تصمیمات روحانی و جهانگیری و آقای دکترهمتی؟!؟! بسسسسسسه دیگه باید بشه دوازده سال تا بفهمید *همتی آزموده را آزمودن خطاست*

  • H
    0

    سلام بر همتی ، همتی گرامی حمایتت می کنیم .

  • بی نام
    0

    با سلام لطفا کسانی که می خواهند به جلیلی رای بدهند به حافظه خود وتاریخ مراجعه کنند بد نیست .این آقا با احمدی نژاد بلای سراین کشور اورد که چنگیز نیاورد .توی 4 سال مسئول مذاکرات برنامه هسته ایی کشور بود بدترین تحریم ها بر ایران وضع شد رفت و اومد همش گفت من با خانوم اشتون نشست خیلی خوبی داشتیم بعدش فردا دیدیم ی تحریم علیه ما صادر شد دوستان خواهشا یکم به گزارشهای زمان احمدی نزاد برگردید بدترین و سخت ترین تحریم ها برعلیه ایران بود.همون کاغذ پاره ها بود که تیم مذاکره کننده آقای ظریف جنگید تا برجام اتفاق افتاد .این آقایون که همش می گفتند برجام خیانت بود الان دارن دنبالش می گردند.سعید جلیلی خیانت کار باید محاکمه بشه با احمد نژاد که چه بلایی سر این کشور آوردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها