تامین شرایط لازم برای ورزش زنان در دستور کار رییسی

یک نماینده پیشین مجلس گفت: یکی از موضوعات مهم کشور، رسیدگی به وضعیت و نیازها و ضروریات جامعه بزرگ زنان در کشور است، به همین جهت نامزدهای انتخاباتی نیز تلاش می‌کنند در بیان دیدگاه های خود نظرشان را در این مورد مطرح کنند.

تامین شرایط لازم برای ورزش زنان در دستور کار رییسی

حسین نقوی حسینی در گفت و گو‌ با خبر فوری با اشاره به اینکه آقای رییسی توجه ویژه و خاصی به جامعه بزرگ زنان دارند و در برنامه مدون خود کاملا در این مورد بحث و بررسی کرده اند، اظهار کرد: به اعتقاد آقای رییسی قریب به ۵۰ درصد از جمعیت کشور شامل زنان اعم از خانه دار، کارمند، درحال تحصیل، دانش آموز و ورزشکاران می شوند که بسیار برای کشور افتخار آفرینی کرده و موجب سربلندی جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و الگو سازی داخلی برای سایر بانوان کشور شده اند.

نقوی حسینی ادامه داد: آقای رییسی معتقد است این جمعیت ۵۰درصدی کشور به لحاظ تفکر و مدیریت از ظرفیت های بالای نقش آفرینی برخوردار است و‌ باید در عرصه اجتماعی نقش آفرین باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه در عرصه مدیریت کشور مدیران لایق و شایسته خانم کم نداریم در عین حال گفت: البته در دولت های گذشته نسبت به این موضوع کم‌ توجهی و یا بی توجهی صورت گرفته است.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: آقای رییسی معتقد به نقش آفرینی زنان در حوزه مدیریتی کشور است.

این نماینده سابق مجلس گفت: همچنین با توجه به اهمیت بسیار ورزش و تامین شرایط و موقعیت لازم برای حضور زنان در عرصه های ورزشی؛ این موضوع در دستور کار آقای رییسی قرار دارد چرا که زنان در تمام رشته های ورزشی می توانند به جایگاه های قهرمانی برسند، بنابراین باید زمینه این اقدام با فرهنگ سازی مناسب فراهم‌‌شود.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها