انتقاد دختر و برادر سردار سلیمانی از کاندیداتوری نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر

در پی کاندیداتوری‌ نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر تهران و قرار گرفتن نام او در فهرست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (اصولگرایان)، فاطمه و سهراب سلیمانی - فرزند و برادر شهید سلیمانی - از این اقدام انتقاد کردند.

انتقاد دختر و برادر سردار سلیمانی از کاندیداتوری نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر

فاطمه سلیمانی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«صفحه‌ام رنگ خون است، خون مظلوم شهید

بابا جانم ما شرمنده شماییم

شما همیشه به ما یاد دادید که هیچوقت دنبال صندلی نباشیم، چون صندلی خودت میدان جنگ بود.

تمام عمرم سعی کردم حتی از اسمم هم استفاده نکنم؛ چون صوت صدایت همیشه در گوشم نواخته می‌شد که اگر حتی از اسم استفاده کردید ما را نمی‌بخشید.

هرکس در این راه وارد شود، نه فقط شرمنده شما بلکه به گفته خودتان شرمنده و مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه خواهد شد.»

به گزارش ایسنا، سهراب سلیمانی نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«برادر شهید و غریب از روح بلند و مطهرت عذر می‌خواهم؛ تلاش کردم اما موفق نشدم.

عزیز برادر، این کار را با روح مطهرت کسانی کردند که خود را برادر شما می‌پنداشتند ولی غافل از اینکه که شما با خدا معامله کردی و عزیز مردمت شدی. ان‌شاءالله خداوند حافظ آبرویت خواهد بود.»

منبع: انتخاب

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کاربر ناشناس
    0

    روح سرداردلها ویارانش شادویادشانگرامیباد

  • ط
    0

    اینجاست‌که‌میگن‌از‌الودگیها‌دور‌شو.به‌سفره‌انقلاب‌خوش‌امدید.کجایند‌پابرهنگان؟گویی‌نه‌امامی‌امده‌نه‌شاهی‌رفته.واقعا‌انقلاب‌شده؟

    نظرات شما -
    • ع
      0

      ادم بی احساس .....حرفی که از دل بر اید لاجرم بر دل نشیند

  • عباس
    0

    فیلم هندی را نگاه!!!

    نظرات شما -
    • لیلا
      0

      دختری با اروزهای بزرگ

  • Mehman
    0

    مگر سردار شهید سلیمانی دو تا دختر ندارد به نام زینب و فاطمه سلیمانی؟ پس این نرجس کیه؟

  • حسنا
    0

    چه اشکالی داره حتما برنامه هی خوبی داره و درختان خودش دیده که نماینده بشه مگرهرکسی که وابسته به دیگری بود نبایدتاعمرداره کارکنه

  • حسنا
    0

    چه اشکالی داره حتما در خودش توانایی دیده و برنامه های خوبی داره که میتونه به شهرش کمک کنه حالا اگر از اسم کسی میخواست سواستفاده کنه بدبودهنوزکه نه نماینده شده ونه کاری کرده بهش انتقادکنیم یک امتحان پس بده بعد بگیم چرا؟؟؟

  • ناشناس
    0

    روح سردار شاد ولی خواهشا از اسم سردار چه خانواده اش چه دیگران در انتخابات و سایر کارها استفاده نکنید چون به مرور زمان باعث دلزدگی قشر جوان خواهد شد

  • خسرونژاد
    0

    فرزندان عزیز و بزرگوار شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی: اخلاص ، فداکاری،بزرگمردی،مروت ، مردانگی و وفاداری پدر شهیدتان به ملت و کشور و انقلاب ، برای مردم شریف ایران و حتی مردم آزاده کشورهای منطقه بسیار ارزشمند و ستودنیست و تکرار و ظهور مجدد چنین فردی در جهان تا سالیان متمادی دور از امکان خواهد بود. با هزاران بار افسوس برخی اتفاقات در انتخابات جاری بشکلی در حال رقم خوردن است که بنظر می‌رسد برای نظام و انقلاب و وفاداران به انقلاب هزینه بدنبال داشته باشد . وام‌گیری جماعتی از نام و القاب انقلابی و مکاتب ارزشمند آن در قالب و عناوینی چون اصولگرائی و جلب ارای متعهدین به این ارزشها برای کسب قدرت مستلزم مراعات متولیان و منتسبین این تشکل به مبانی و متعهد به اصول این مکتب است .پاکی،صداقت جانفشانی برای کشور و مردم و اعتقادات و اعمال و افکار شهدای عزیزمان بهترین مبانی و شجاعت و قاطعیت شهید سلیمانی در برابر بدخواهان و وفاداری به نظام بعنوان بهترین نماد انقلابی‌گری است. درد و سوز و غم روی کار آمدن ناپاکان و مفسدان ملبس به لباس انقلابی و جلوس این جماعت با نقاب اصولگرائی بر اریکه قدرت یا نفوذ آسان آنان به بدنه مدیریتی به قصد ایجاد رانت ،برای پیشکسوتان و دلسوزان به انقلاب بسیار سهمگین و هزینه خیانت آنان به آرمانهای انقلاب و خون شهدای عزیزمان غیر قابل جبران است.اخیرا احکام انتصابات عده‌ای شدیداً متظاهر به فساد و غیر معتقد به دین و مذهب تحت عنوان رئیس یا مسئول یکی از کمیته های ستاد اصولگرایان در فضای مجازی و نشر آن در گروههای مختلف، رنجش بسیار فراوان دلسوزان انقلاب و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را بدنبال داشته و احتمال نفوذ و ادامه چپاول این جماعت ناپاک در دولت انقلابی آینده ، شهد روی کارآمدن کاندیداهای انقلابی و پاکدست را در کامشان تلخ نمود. شأن و جایگاه ویژه حاج قاسم عزیزتر از جان نزد مردم و رابطه مرید و مرادی آن شهید بزرگوار با رهبر معظم انقلاب چنان رفیع است که ورود فرزندان بزرگوار آن عزیز در این عرصه کاملا دور از انتظار و همچون یادگار امام ، بهره مندی از برکت امکان اخذ مشورت از رهبر معظمی که شهید حاج قاسم عزیز اطاعت و فرمانبرداری از آن عزیز را با سه مرتبه قسم جلاله یادآور میشود قابل انتظار بود. از خداوند متعال عاجزانه نقاضامندیم تا به برکات ارواح طیبه شهدای عزیزمان بالاخص روح بلند حاج قاسم مظلوم مشکلات کشور و مردم عزیزمان مخصوصاً جوانان نازنین و غیرتمند ایران بزرگ هر چه سریعتر مرتفع و عاقبت همه ما ختم به خیر گردد.

  • احمد
    0

    به کسی چه مربوطه ایشان از سهمیه خانواده شهدا استفاده کرده است مثل کنکور بورس تحصیلی و غیره وقتی امتیاز علمی و رأی ها با سهمیه جمع شود رتبه ی تک رقمی میآورد

  • منوچهر
    0

    تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم. بالاخص سردار عزیزمان.

  • ناشناس
    0

    دنیا احلا من عسل

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط متاسفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها