ابراهیم رئیسی مدرک زبان آیلتس و تافل دارد؟ /تلاش صداوسیما برای «سوپرمن» کردن رئیسی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کسی که دکتری دارد باید ایلس و تافل داشته باشد، آقای رییسی که ادعا می کند مدرک دکتری دارد آیا او زبان انگلیسی می داند و آیلتس دارد؟

ابراهیم رئیسی مدرک زبان آیلتس و تافل دارد؟ /تلاش صداوسیما برای «سوپرمن» کردن رئیسی

محمود علیزاده طباطبایی در رابطه با روند مناظرات و احتمال ریزش آرا رییسی اظهار کرد: رییسی دور قبل با همه تلاش و با چنگ زدن به هر ابزاری توانست نزدیک ۱۳ میلیون رای بیاورد این بار اگر چه برخی کاندیداها پوششی هستند و افرادی نیز می خواهند به طور جدی تا پایان انتخابات بمانند ولی فضای عمومی به نحوی است که مردم علاقه چندانی به حضور پای صندوق رای ندارند.

عضو حزب کارگزاران افزود: ضمن اینکه آقای رییسی در مناظره چندان ندرخشید این در حالی بود که طی دو سال گذشته همه تریبون های صدا و سیما تلاش کردند از او سوپرمن بسازند.

این عضو حزب کارگزاران تصریح کرد: آقای رییسی قبل از اینکه کاندیدا ریاست جمهوری باشد رییس قوه قضاییه است، اگر کاندیداها جرات کنند و کارنامه کاری او را طی این دو سال در قوه قضا ارزیابی کنند، باید ببینند میزان رضایت قضات و کارکنان تشکیلات قضا از ایشان چقدر است.

او ادامه داد: وضعیت جامعه را ببینید ما در سال ۹۲ وضعیتی بسیار بدتر داشتیم. در سال ۹۲ با ورود مهندسی شده دکتر معین اصلاح طلبان با محاسبه اشتباهی روبرو شدند. جبهه اصلاحات از آیت الله هاشمی حمایت نکرد و بازی خورد. آقای هاشمی در سال ۷۶ قدرتی به اصلاح طلبان داده بود که اصلاحات آن را تقدیم اصولگرایان کرد. هشت سال از بهترین دوران کشور با آن وضعیت گذشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ضمن انتقاد از عملکرد شورای نگهبان پس از سخنان رهبری خاطرنشان کرد: آنها آیت الله هاشمی را که بخشی از اصل انقلاب بود رد صلاحیت کردند. فضای ناامیدی که از قبل ایجاد شده بود چند برابر شد و گفته می شد کسی پای صندوق نمی آید ولی آقای هاشمی با انعطافی که نشان داد و همراهی با آقای خاتمی و حمایتی که از روحانی داشتند، لیستی برای خبرگان دادند و از ورود مصباح و یزدی به خبرگان جلوگیری کردند و جنتی نفر آخر شد یعنی مردمی که تا روز قبل بنا نداشتند پای صندوق باشند وقتی احساس کردند رای آنها ارزش دارد پای صندوق آمدند و رای دادند.

طباطبایی تاکید کرد: امروز متاسفانه اصلاحات شکست را باور کرده است و خود را شکست خورده این دوره انتخابات می داند.

او در رابطه با احتمال حمایت اصلاح طلبان و کارگزاران از همتی اظهار کرد: آقای همتی فردی شایسته و جدی است و خصوصیات مطلوبی دارد او اقتصاددانی شناخته شده و مدیری موفق است. امروز مشکل اصلی کشور ما اقتصاد است و تا اینجا سکان کشور به دست یک اقتصاددان نیفتاده است. وجود یک مدیر پاکدست، کارآزموده و اقتصاددان در این شرایط لازم است تا اینجا آقای همتی امتحان خود را پس داده و جلوی فروپاشی سیستم بانکی را با سیاست های خود گرفته است. سیاست قبلی ارز پاشی بود.

طباطبایی افزود: به عقیده من رقابت بین آقایان همتی و رییسی است قطعا بقیه اصولگرایان کاندیدا پوششی هستند شاید آقای رضایی تا آخر بماند چون مدعی است که اقتصاد خوانده است. آقای رییسی در سال ۹۲ دکتری گرفته است. کارگزاران نظام اگر بایستند و نقاط ضعف آقای رییسی را عملی کنند آقای همتی دست برتر دارد و می تواند از حمایت طیف خاکستری بهره مند شود. اگر همه تلاش ها صورت بگیرد مردم پای صندوق می آیند؛ پیروزی این طیف در این است که مردم پای صندوق نیایند.

او در پایان گفت: کسی که دکتری دارد باید ایلس و تافل داشته باشد، آقای رییسی که ادعا می کند مدرک دکتری دارد آیا او زبان انگلیسی می داند و آیلتس دارد؟

منبع: برنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • علی
    0

    به کوری چشم همه بد دلان غربی جبهه انقلاب پیروز است و شما به زباله دان تاریخ ریخته میشوید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالا شما و روحانی و ظریف و ... آیلتس و تلفل و هزار کوفت و مرض دیگه داشتید از مردم داری چه بلدید مشکل زبان را که با یک مترجم میشود حل کرد از کشورداری و شجاعت و نردم داری و اقتصاد و ...چه می دانید و در این مدت که نظام دست شما بود کدام را احرا کردید فقط اعتبار کشوه شکوه و قدرت ایران بزرگ را بر باد دادید سفره مردم را کوچک کاسه لیسان را پولدارتر و مردم بی گناه را فقیر تر و سفره شان را کوچک کردید

    • ب علی
      0

      منقلی جون خود تم میدونی رییسی انتصابی است و رای مردم همیشه با آزادگان و صلح طلبان است نه بگیر و ببند

  • محمد
    0

    اصلاح طلب ها هر کاری کنید ایت الله رئیسی .. رئیس جمهور این دوره است ..حالا هی شما جو سازی کنید به جایی نمیرسید دیگه تا مدتی از بخور بخورهای شما خبری نیست بلکه باید مشخص شود چگونه یک شبه را صد ساله را پیموه اید

    نظرات شما -
    • .
      0

      مهمه اینکه که رای مردم ایران را ندارد بلکه با انتصاب رییس جمهورشده

    • به محمد
      0

      ساندیست به موقع میرسد ناراحت نباش سوزشها ت کم میکنه

    • ناشناس
      0

      بله دیگه وقتی از 59 میلیون واجد رای 3 میلیون نفر شرکت کنند همه 3 میلیون هم مال شماست و مهندسی می کنید و می نویسید 30 میلیون یعنی نزدیک 50 درصد شرکنت کننده ها. دولت حداقلی نظام نا....ع

    • حسن
      0

      مهندسی انتخابات یعنی همین. یعنی انتصاب

    • جهانی
      0

      دولت و وزارت کشور مجری انتخاباته، دولت و وزارت کشور هم که دست روحانی و اصلاح طلبانه، اونوقت شما ادعا میکنید که روحانی و اصلاح طلبان انتخاباتو به نفع رئیسی مهندسی میکنند؟!؟ با چه منطقی این ادعارو میکنید؟

  • داود
    0

    پنجاه درصدمردم منتظر حکم حکومتی ازطرف رهبر عزیز هستن وروداقای دکترمحموداحمدی نژاد اگربشه چشم دشمنان ایران کورمیشود

  • اسکندری
    0

    راستی اصلاح طلبان که درراس کارهستند فکر نمیکنید این همه تلاش برای تخریب کردن آقای ریسی بیشتر به ضرر خودشان است وجهه دزدان را بیشتر نمایان می کنند بزرگان دینی ما میفرمایند اگر در جبهه جنگ راهتان راگم کردید ببینید توپخانه‌ای دشمن کدام سمت را می کوبد شما به همان سمت حرکت کنید

  • حسن
    0

    شاید جناب رئیسی دکتری نانو تکنولوژی هم دارد و فعلا رو نمیکنه.

    نظرات شما -
    • کاووس
      0

      تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

    • Dr.Alireza
      0

      در پاسخ به کاووس : شیر مادرت حلالت باشه کاووس

  • نادر
    0

    از این کاملا اطمینان دارم: کسانی که برای به دست آوردن قدرت، به هرچیزی چنگ میزنند، شما اصلاح طلب ها هستید. تمام علم شما ها که نمیدانیم واقعی است یا نه، ذره ای کمک نکرد به اینکه باشرف باشید و کوچکترین مزیتی به حساب نمی آید. ای کاش به جای این سوادهایی که به رخ میکشید، کمی مرام انسانی داشتید و شرف و غیرت در تن شما بود.

  • امپراطوری پارس
    0

    آنقدر تخریب کنید تا جونتون دربیاد خخخخخ ، رائ ما رئیسی ، نه به دولت سوم حسن فریدون( همتی)

  • امپراطوری پارس
    0

    انگلیسی حرف زدن حسن فریدون دکتر شما رو هم دیدیم ، برید خودتون رو خر کنید اسرائیلی ها

  • کاربر ناشناس
    0

    مگه مردم ایران انگلیسی حرف میزند برید فساد رو درست کنید اقتصاد رو درست کنید چرا بهانه بنی اسرائیل میارید

  • احمد
    0

    شما (طباطبایی) برید همان وکیل اختلاصگران اصلاح طلب بشید که مدت ۸ سال پدر مردم را در آوردین و باعث بانی وضع موجود هستین....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها