متن و حاشیه خبرهای انتخاباتی ۱۴۰۰

۸ روز تا انتخابات؛ اعتراض همتی به رییسی درباره تجمع مردم در اهواز/ تجمع در شرایط کرونایی در حضور سید ابراهیم رئیسی/ کنایه حسام الدین آشنا به رئیسی/ واکنش سعید جلیلی درمورد تصویرش با سعید قاسمی/ واکنش ستاد انتخاباتی همتی به ادعای سرقت علمی این کاندیدا

خبرهای انتخاباتی چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

۸ روز تا انتخابات؛ اعتراض همتی به رییسی درباره تجمع مردم در اهواز/ تجمع در شرایط کرونایی در حضور سید ابراهیم رئیسی/ کنایه حسام الدین آشنا به رئیسی/ واکنش سعید جلیلی درمورد تصویرش با سعید قاسمی/ واکنش ستاد انتخاباتی همتی به ادعای سرقت علمی این کاندیدا

اعتراض همتی به رییسی درباره تجمع مردم در اهواز

عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخاب ریاست جمهوری به سید ابراهیم رییسی دیگر کاندیدای انتخابات در توئیتی درباره تجمع مردم در اهواز اعتراض کرد.

وی در این باره نوشت: رییس جمهور باید فدایی مردم باشد، نه اینکه مردم را فدای خود کند.

یک تجمع برای عروسی و شادی مردم برگزار می‌شد، دادستان حتما با برگزار کنندگان آن برخورد می‌کرد، سیمای ملی هم از قاطعیت قضایی می‌گفت. الان کجاست دادستان، کجاست سیمای ملی؟

واکنش ستاد انتخاباتی همتی به ادعای سرقت علمی این کاندیدا

محمد علی ایزدی رییس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی نامه ای خطاب به محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: به اطلاع می رساند که اخیرا در تداوم بداخلاقی ها و کارشکنی های انتخاباتی، مقالاتی در سامانه اطلاعات پژوهشی اعضای هیات علمی به نام جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی ثبت شده است که متعلق به ایشان نبوده و به عنوان سرقت علمی علیه وی در فضای مجازی مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

در نامه رییس ستاد انتخاباتی همتی خطاب به رییس دانشگاه تهران آمده است: خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت موضوع بررسی شده و نتیجه جهت شفاف سازی و اطلاع عمومی منتشر شود.

همسر همتی: در کنار همسرم هستم تا دولت بی‌صدایان برپا شود

ایرنا: سپیده شبستری طی پیامی که در صفحه شخصی خود در پیام رسان توئیتر منتشر کرد، نوشت: در مناظره اول و دوم، در کنار همسرم بودم تا یادآوری کنم جایگاه زنان در جامعه را باور دارد.

وی تصریح کرد: من در کنار ایشان هستم تا در برپایی دولت بی‌صدایان همراه باشم.

واکنش سعید جلیلی درمورد تصویرش با سعید قاسمی

دفاع جلیلی از انتشار تصویرش با سعید قاسمی

او نوشت: در مناظره گفتند، شما رفتید با فلانی عکس گرفتید و پشت موتور او نشسته‌اید، بله؛ من با او عکس گرفتم و پیشانی اش را نیز بوسیده‌ام. سعید قاسمی بعد از زلزله سرپل ذهاب با همه ظرفیتش به آنجا رفت و هنوز که هنوز است در آنجا حضور دارد و شبانه روز برای مردم کار می‌کند.

نیکزاد: ستادهای مردمی آقای رییسی از چاپ بنرهای رنگارنگ دوری کنند

علی نیکزاد، رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «عرصه تبلیغات برای دولت مردمی آقای ⁧‫رییسی‬⁩ باید به محل خدمت به محرومین و مستضعفین تبدیل شود. چاپ بنرهای رنگارنگ با این رویکرد همخوانی ندارد. ضمن تشکر از احساسات خودجوش، از همه ستادهای مردمی درخواست می کنم از این فضا دوری کنند. ⁧‫راه خدمت‬⁩ را باید از همین ابتدا درست پیمود.»

همتی: رای‌اولی‌ها می‌توانند بازیگردان اصلی رقابت باشند

عبدالناصر همتی طی پیامی که در صفحه شخصی خود در پیام رسان توئیتر منتشر کرد، نوشت: در این انتخابات، رای اولی ‌ها می‌توانند بازیگردان اصلی صحنه رقابت‌ باشند. نسلی که نمی‌خواهند جوانی‌شان در دولتی سپری شود که آزادی، امید و تکثر را سرکوب می‌کند.

وی خطاب به رای اولی ها گفت: از شما رای اولی‌ها می‌خواهم که همین الان زنجیره هر نفر ۱۰ نفر را از خانواده و دوستانتان آغاز کنید. فردا برای شماست.

کنایه حسام الدین آشنا به رئیسی: با کرونا هم نشینی نکنید

حسام الدین آشنا در توئیتی به برگزاری میتینگ انتخاباتی رئیسی واکنش نشان داد و نوشت: با کرونا هم نشینی نکیند. کرونا را انتخاب نکنید. برای شکست کرونا برنامه بدهید.

تجمع مردم اهواز در شرایط کرونایی در حضور سید ابراهیم رئیسی

ستاد انتخاباتی همتی خبر مربوط به دیدار با بایدن را تکذیب کرد

آسوشیتدپرس روز گذشته در خبری مدعی شد عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از دیدار با بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا استقبال کرده است.

ستاد انتخاباتی همتی با صدور اطلاعیه‌ای این ادعا را تکذیب و تاکید کرد تیتر این رسانه با گفته های همتی همخوانی ندارد.



منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 74
  • کاربر ناشناس
    0

    قارت کردن اقتصادرابپردازومردم راراضی کن ازتوهین وخیانت ت بعدبروکیسه بکش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اقای اشنا لطفا سکود

    • زرگانی
      0

      ماشاءالله به این جمعیت اطراف رییسی میگم چرا ساندیس گرون شد احتمالآ نایاب هم بشه

    • نادر
      0

      زرگانی عزیز، نترس واسه تو ساندیس هست. غمت نباشه. کم نمیاد. به تو که خیلی رسیده. باز هم میرسه.

    • زرگانی
      0

      ببین زرگانی با طرفدارای همتی چی کرده که میان و با اسمش کامنت میذارن!...خخخخ......اگر رییسی بیاد دیگه چی میشه!...دوست عزیز،اینکه من اعتقاد خودم رو بیان میکنم میشه ساندیس خور بودن ولی اینکه شما اعتقادات خودت رو با بی ادبی میگی میشه آزادی و روشنفکری؟!؟.....خداییش من کجا شما رو نقد کردم که اینقدر سوختی و با نام من کامنت میذاری؟!!...خخخ..

  • کاربر ناشناس
    0

    مردنابینایی رفت دیداردوستش بعدازصرف شام خواست بروددستشویی دوستش یک چراغ داد ست نابینا نابیناخندش گرفت دوستش گفت رفیق چراخندت گرفت گفت شرمنده توکوری. که من کورم

  • امپراطور
    0

    یعنی آمریکا از روسیه چین بدتر هست . تنها راه نجات ملت ایران مذاکرات با اوپا و آمریکا هست .

    نظرات شما -
    • امین
      0

      معلومه 8 سال دولت اقای روحانی رو با مذاکره با غرب و امریکا دیدیم شما دیگه نمیخاد راهنمایی کنید .....

    • و
      0

      امین آقا رییسی مردانه برجام را آتش بزند

    • نادر
      0

      هنوز نفهمیدین که آمریکا واقعا بد ترین موجود روی زمینه؟؟ واقعا هنوز نمیدونین که هر چی فلاکت در هر جای دنیا وجود داره یه جوری وصل به آمریکا است؟؟ هنوز معتقدین که چین یا آمریکا یا روسیه یا اسرائیل باید برای ما و آینده ما تصمیم بگیرن؟؟ هنوز به این واقعیت نرسیدین که کشور ما باید توسط افرادی مدیریت بشه که ترسو نباشند و اختیارشون وصل به هیچ کشوری نباشه؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    شده سرمایگزارآمریکاانشاالله بزودی دستشان رومیشه تهفه

  • کاربر ناشناس
    0

    میخواهدبقیه سرمایه ایران هم ببره آمریکاملیارهادلار

  • رمضانی
    0

    نظرات مخالفین دکتر همتی بیشر توهین آمیزاست تا منطقی وعلمی و محکمه پسند . ایشون راه برون رفت ازمشکلات را شفاف سازی ارکان درآمد وهزینه درکشور می داند جز کاسبان تحریم چه کسی می تواند مخالف باشد در ضمن سیاست تعامل وتنش زدایی ایشون با دنیا کمک زیادی به شکوفایی کشور در زمینه های اقتصادی ، ورزشی و....می کند همین سیاست موفق در دوره اول دکتر روحانی 24 میلیون رای تاییدی گرفت اگر در دوره دوم موفق نشد روی کار آمدن دیوانه زنجیری چون ترامپ که پایبند هیچ توافق بین المللی نبود همه دنیا را غافلگیر کرد نه فقط ایران را . در ضمن بحران جهانی کرونا اقتصاد جهانی را به ویرانی کشاند چه برسد به اقتصاد ایران، مخالفین دکتر همتی دنبال ادله بهتری باشند برای تخریب فرزند دیار هگمتانه

    نظرات شما -
    • امین
      0

      جوک میگید ... این همه تعریف که از همتی کردی رو میشه بگی توی این چند سال چرا دلار رو از 8 هزار تومان رسونده به 25 هزار تومان ؟ چرا با این وضع بورس مردم رو بدبخت کرد و پولدارهعا رو پولدارتر کرد ؟ چرا وضع تورم و گرانی به این شکل هست ؟ .... دفاع از همچین کسی نشانه بی عقلی است نه منطق ...

    • ایران
      0

      به امین:عقل برای گروه شما در درجه دوم اهمیته !یعنی شما هنوز نمی‌دانید علت وضع موجود چه کسانی هستند؟!!!!!

    • به رمضانی
      0

      منطقی علمی محکمه پسند را درتجمع حامیان رئیسی دیدیم جای پروتکلها خالی

    • رمضانی
      0

      امین آقای عاقل و بزرگوار دیدی مخالفین همتی تا توهین نکنند آروم نمیشن دوست عزیزم قیمت دلار به 30 تومن می رسید که با آمدن دکتر همتی سیر نزولی گرفت در ثانی در سیستم کلان اقتصاد معیوب کشور همتی نقش ناچیزی داره تا نپذیریم تاثیر سیاست بر اقتصاد را هیچی درست نمیشه وچه همتی زیبا می گوید یک بار با رای به من سیاست را در خدمت اقتصاد قرار دهیم نه با رای به دیگران اقتصاد رادر خدمت سیاست. دولت تعامل دولت نجات کشور خسته از تنش ودشمنی است با دست توانای فرزند دیارهگمتانه

    • نادر
      0

      همین که آقای همتی خواهر زاده مرحوم هاشمی است و همیشه در سمت های متنوع در کنار آقای روحانی بوده برای درک مضرات حضورش کافی نیست؟؟

  • ....
    0

    همتی ، همتی ، حمایتت می کنیم .

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی اعدادی نیست ازاوگردن کلفت هم بود بوی سرخ کردن پیازمیاد

  • دن کیشوت
    0

    کاربر ناشناس،شخص ساده لوحی است که نمی داند سرمایه ایران همین حالا هم در آمریکا است،فرزندان مسوولین کجا هستند؟چین و روسیه؟وقتی به مسوولی گیر میدهند،به کجا می گریزد؟چین و روسیه؟نخیر جانم می‌روند به سرزمین آمالها و آرزوهایشان آمریکا،خاوری با جای مهر پیشانی اش مگر به محض خروج از کشور،ساکن کاخش در آمریکا نشد؟مرگ بر آمریکا را اینها برای ما می گویند،نه برای خود و فرزندانشان،اگر آمریکا دشمن است و شیطان بزرگ؟پس فرزندانشان در دامان شیطان بزرگ چه می کنند؟از نادانی ماست،هرچه بر ماست

    نظرات شما -
    • ب دنکیشون
      0

      فعلا مستعمره چین و روسیه کومونیست شدیم رفت صد رحمت به یو اس آ

  • ناشناس
    0

    رییسی برای رای حتی حاضره مردم کرونا بگیرن :)) هیچکدوم لیاقت ریاست جمهوری رو ندارن :)) باز هم باید ۸ سال عقب تر بیفتیم..مثل همیشه...یادی کنیم از تجمعات برای روحانی...که اخرش داره با چی تموم میشه...یسری میان و مارو زجر میدن و میرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو نه زمان روحانی راه درست رو فهمیدی نه حالا

    • نادر
      0

      عی. چه تحلیل عه میقی.

  • کاربر ناشناس
    0

    خبر فوری خبر دیدار بایدن وهمتی را منتشر کرد به نظرم دستپاچه نشوید انشالله اصلاح طلبان گور خود را کند اند

  • د
    0

    رییسی قاضی الفضات هستند قانون اصلا برایشان معنی ندارد فقط راه کربلا و نجف باید بسته باشد واکر وجود مبارک بعضی ها کرونا در هر جمعی در می دهد

  • جواب آشنا
    0

    اینهمه جمعیت را می بینی چه حالی داری حالا که از صحنه سیاسی برداشته شدی .این که چیزی نیست حالا کو تا حساب و کتاب الهی

    نظرات شما -
    • ..
      0

      قیمت این جمعیت جان انسانها بی گناه زیادیه که اهمیتی برای رییسی نداره

    • اهوازی
      0

      به .. : این جمعیت به زور نیومدند، با پای خودشون اومدند. کسی مجبورشون نکرده. به تو هم هیچ ربطی نداره.

    • ..
      0

      شمااهوازی نیستی بیسوادهستی

    • به اهوازی
      0

      هر کسی حق داره نظر بده.گنده تر از دهنت حرف نزن.اونی که اینهمه جمعیت را تو این شرایط کرونایی جمع کرده مقصره

  • ناشناس
    0

    هرکس بیاد همینه رای بی رای همین اشه همین کاسه تا وقتی که رای نمیدیم تا ادب بشن بفهمن ماست چه قدر کره داره

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی به هر ریسمانی چنگ میندازه برای رای باز نوبت رای اولیها گذاشتی وعده های بی معنی و پوچ مثل روحانی جوانها رو بیکار و بی آینده و معتاد و الاف کردین به اسم آزادی نه ازدواج و نه شغل و نه مسکن فقط شعار آزادی و چرندیات دیگه برای بیشتر به بند کشیدن جوانان اگه راست میگن شرایط بچه های خودشون رو برای بقیه فراهم کنن فقط مثل حسن کلید میخواد رای بیاره که شرایط بچه های خودش ودور و بریاش بهتر بشه و پس مونده هاشون که هنوز به دانشگاههای امریکا و کانادا راه پیدا نکردن در صورت رئیس جمهور شدن راهشون باز بشه آدم فریبکار درست مثل حسن ومهر علیزاده و جهانگیری و بقیه غارتگران

  • مجید
    0

    برای عمل جراحی پدر عازم شهر دیگری بودم پلیس اسرار بر جریمه من داشت که چرا برگ تردد نداری حالا مسئولین مقابله با کرونا کجایند بگویند چرا مجوز تجمع به رئیسی دادهاند؟

  • رضا سان
    0

    جالبه هنگام انتخابات امریکا همین تریبون های جناح راست تجمعات در امریکا را به سخره میگرفتند.... وحالا چه اتفاقی افتاده که این تجمعات در ایران بسیار معمولی جلوه داده میشود... برای حاکمیت فقط وفقط حکومت مهمه..... مردم در درجه چندم محسوب میشوند

    نظرات شما -
    • شیخ
      0

      روزهای انتخاباتی مرد درجه یک وولی نعمت هستن بعدازانتخابات مردم بی ارزش

  • ناشناس
    0

    رییسی رو همه جانبه دارن حمایت میکنن خخخ اقا بگین این رییس جمهوره دیگه این همه رای گیری و بازی دادن مردم چیه..

  • منزجر
    0

    آقای آشنا تو و رئیست بچپین تو سوراخ به موقعش ملت و قانون شما را بیرون خواهند کشید......

    نظرات شما -
    • هم وطن شهدا
      0

      مگه شما از سوراخ در اومدی که آشنا بره؟

  • مورچه
    0

    رای بی رای ب۷کلاهبردار چپ وراست نداره این دوحزب هدفشان چنگ زدن ب قدرت میباشدماملت چرادخالت کنیم بعدازانتخابات ملت رافراموش میکنند تاانتخابات بعدی طبق روال ۴۳سال گذشته هشیارواگاه باشیدمردم ایران زمین

    نظرات شما -
    • بی صدا
      0

      شما خودت چقدر آدم خوبی هستی.تو برو خود را باش

    • 232185
      0

      مورچه! در حد واندازه خودت هم حرف نمی زنی! کوته بینی تا این حد!

  • ناشناس
    0

    با سلام آقای آشنا به جای دست وپا زدن سیاسی کمی فکر کنید شما در قد و قواره ای نیستید که با پیغام عقده گشایی کنید خدا را شکر در مملکت ما قحطی رجال مذهبی و سیاسی نیست پسندیده نیست برخی افراد در مقطعی با عنوانی در یک دولت اینقدر خود را باور داشته باشند عمر سیاسی زودتمام میشود حداقل وقار خود را حفظ کنید

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      تو زاکانی هستی نه ناشناس.قد و قواره!؟

  • احمد
    0

    امیدوارم خبر فوری این نظر بنده را نیز درج کند

  • طلبه
    0

    چرادراین وضع کرونای بارییسی برخورد نمکنندچرابخاطر به قدرت رسیدن جان مردم بیگناه رابخطرمیاندازیذ ای رئیسی انتصابی لعنت خدا برتوبا

    نظرات شما -
    • ب طلبه
      0

      عجب حرف خنده داری زدی خودش رییس قانونه چه کسی میتونه برخوردکنه

    • سید
      0

      همانطور که در تعطیلات عید با تصمیم گیران و هنجارشکنان و ایجاد مرگ ومیر بسیار در جامعه برخورد کردند با اینان هم برخورد می کنند .ملت را احمق فرض کردید بدلیل واهی و احمقانه جاده ها باز شد و تعداد مرگ ومیر بالا رفت هیچ کس جواب نداد حالا هنجارشکنان دیروز مدعیان امروز شدند

    • به سید
      0

      دلیلت همه را کشته.چون تو عید جاده ها را باز گذاشتند دلیل نمیشه نامزد انتصابی شما اینهمه آدم را تو این شرایط کرونایی یکجا جمع کنه

    • 232185
      0

      جناب به سید شما ها همیشه عادت کرده اید وقتی شکست می خورید یا میگویید تقلب صورت گرفته یا می گویید نگذاشتند ما بیاییم امروز هم می گویید نامزد انتصابی! عجب موجوداتی هستید! جداً خودمحور و مستبدید!

  • رضا
    0

    اقای اشنا لطفا سکوت

  • کاربر
    0

    رای بی ای دروغ تا کی وضعیت مردم همه حرف تا دزدی فساد واختلاس هست همین است اقایان خود مسبب این وضعند همه دستشان در یک کاسه است مردم فقط در انتخابات هستند تمام شد مردم خداحافظ الان هزار گرانی ووووووچرا به فکر مردم نبودند اقایان رای بی رای

    نظرات شما -
    • ااااا
      0

      لطفا شما که رای نمی دید حرف نزنید چون حقی ندارید هر وقت رای دادید بگید برای کشورتان کاری کردید وگرنه حق بی حق

  • تازه هوا
    0

    در مورد آقای رییسی در اهواز !!قانون مبارزه با کرونا گفته برخورد میشه!! وقتی دزد و قاضی یکی باشند ،فکر میکنید حکم چه باشد؟؟؟اوضاع مملکت خیلی وقته اینطوریه،!!!

  • کوروش کبیر
    0

    دولت باید تجمع متوقف و برخوردکنه دوباره جهش بشه راها ببندن رییسی نرسیده قانون رعایت نمیکنه تو اوج کرونا تجمع میکنه

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      واقعا به شما هم می گن انسان.خجالت هم خوب چیزیه.

    • اسد
      0

      آقای کوروش کبیر ستاد مقابله با کرونا صراحتا برگزاری مجامع را در امکن سر پوشیده ممنوع کرده بود! اینجا که سر پوشیده بود.

  • قلندر واقعی
    0

    وزارت بهداشت باید رییسی را دستگیر کند بزرگترین قاتل زنجیره ای ایشان است مگر کرونا شوخی بر دار است آها فهمیدم شیون خوبه برای رقیب آها فهمیدم مگر کسی زورش به رییسی میرسد آها فهمیدم الان خودش هم رییس‌جمهور است هم رییس قوه قضاییه و مقننه و بهداشت وووو

  • مورچه
    0

    ازرییس سیما تقضادارم برای روز۲۸خردادچند فیلم سینمایی عالی پخش کنیدبرای ماکه درخانه میمانیم با تشکرمورچه

    نظرات شما -
    • هیولا
      0

      ترجیحا طنز باشه :/ واسه ۸ سال غم و سختی آماده بشیم :////

    • زرگانی
      0

      ادامه سریال حسن کلید قراره پخش بشه!...بشینیم خونه تا ادامش پخش بشه!...حتی از فیلمای گودزیلا، یا ازدها وارد میشود هم ترسناکتره،اسمش رو گذاشتن نابودگر 5...دوتا خاتمی،دوتا روحانی با این یکی میشه 5 تا!!...نابود گر 5 !

  • کاربر ناشناس
    0

    خانم همتی خود را نماینده بی صدایان نامیده عجب بیصدایانی که ریس کل بانک مرکزی هستند ،اگر صدا دار بشوند حتما ثروت مملکت را مثل روحانی

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی اگر انتخاب شود کشورا را نابود تر خواهد

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی فایده ای ندارد همه می دانند

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر همتی انتخاب شود با روحانی.یک روش دارن چونکه اصلاح طلبان لایق کشور نیستند

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی بعنوان رئیس بانک مرکزی محاکمه شود چونکه سرمایه مردم را برباد داد بکمک روحانی

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان کشور را نابود کردنند

  • Dr.Alireza
    0

    امروز سرم خورد به دیوار یادم رفت که پولم رو در بورس خوردند گفتم به همتی رائ میدم ، البته بعدش یادم اومد منصرف شدم

  • اکبر
    0

    برای پاسداری از خون شهدا همه مردم در روز ۲۸ خرداد در پای صندوقهای رای حاضر شده و به نامزد اصلح یعنی دکتر همتی رای خواهند داد.

  • سیدحسین
    0

    رای دادن!!جوک برگزیده سال۱۴۰۰!!حتما!؟

  • زززز
    0

    به چی رای بدیم

  • حسین
    0

    از یکی از کاندیداهای محترم نقل قول شده بود و البته در خبر بالا هم آمده که از ستادها خواسته اند که از نصب عکس پوستر و بنر خودداری شود. ولی می بینم که هنوز عکس ها کم‌که نشده، بلکه بنرهای بزرگ از همین کاندیدا که البته هنوز یکه تازی میدان نیز هست، پخش می شود. حالا سوال، آیا قبل از این همه هزینه نمی شد از این امر پیشگیری کرد؟ دوم، آیا اعتقادی به اصراف انجام شده هست یا خیر؟ زیرا قبلا اعلام شده بود که هزینه تبلیغات صرف امور خیریه خواهد شد!!! سوم، ممکن است بفرمایند که اعتقاد هست ولی بصورت خودجوش ستادها دارند بهداییندمار ادامه می‌دهند، حالا سوال اینجاست که وقتی نمی توان ستاد را کنترل کرد، چطور بعداً میخواهند مملکت را کنترل کنند. با توجه به ادامه رخداد،حدس زده زده می شود که موضوع بیشتر سیاه بازی است تا یک تصمیم اصولی!!!!

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      ممنونم که نگران شدید که خدای نکرده اصراف صورت بگیره....از تذکرتون ممنونم.....ولی البته حتما میدونید که ایشون دستور ندادن،بلکه درخواست داشتن!...در ضمن اگر ممکنه موضوعات رو با هم قاطی نکنیم.اینجا پول خودشونه(نه پول مردم در بورس ووو)...و به صورت مردمی اوردن و بازم دارن میارن تا شاید و بلکه از دست روحانی و دولت سومش(که همون دولت خاتمیه) رها بشن...والا دیگه خسته شدیم!!...یکی با پول خودش میره آنتالیا،یکی میره حج،یکی میره شمال،یکی میره قسطنطنیه،یکی میره قطب جنوب،یکی میره دوچرخه میخره،یکی تی وی،یکی خونه،یکی دلار میخره......خلاصه اینکه پول خودشونه و کسی که ازشون درخواست کرده(ونه دستور) در مقام رییس قوه قضاییه و یک حاکم این مطلب رو نگفته تا ما ایراد بگیریم که اینا الان حرف گوش نمیکنن،پ اگر فردا رییسی انتخاب بشه اونوقت چی میکنن و دیگه نمیشه کنترلشون کرد!!.....البته باز هم عرض میکنم خدمتتون که ای کاش به حرف آقای رییسی عمل میکردن....ولی حالا نکردن!میخایید چکارشون کنید!؟رییسی چکارشون کنه!!بفرستشون زندون به این جرم که با هزینه خودشون دارن بصورت خودجوش برا یک کاندید تبلیغ میکنن!!؟؟......الان باید چکار کرد!؟...رییسی باید چکار کنه به نظرت؟!!....دوست گرامی،اینجایی که دارید میگید بله،واقعا اصرافه،ولی امیدوارم یه گوشه چشمی هم به اختلاسها هم بندازید!. به باعث و بانیش هم یه نصیحتی کنید که فلانی چرا کاندید شدی!!...خداییش کنترل قیمت مرغ و نخود لوبیا آسون تره یا کنترل یه تعداد آدم که خوشحالن که دوران 8 ساله غارت و چپاول تمام شده!!...خداییش قیمت مرغ و لوبیا که دیگه دست استکبار جهانی ووو نیست!...ربطی هم به ترامپ نداشت!!...این رو که به این آسونی بود نتونستن حل کنن حالا میخان چی رو کنترل کنن!...دوست گرامی موفق باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها