این کلمه همتی در مناظره دوم، پرحاشیه‌ترین و پرسرچ‌ترین کلمه گوگل شد

همتی کاندیدای این دوره از انتخابات، انتقاداتی فرهنگی در حوزه برخورد با هنرمندان و موسیقی مطرح کرد که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

این کلمه همتی در مناظره دوم، پرحاشیه‌ترین و پرسرچ‌ترین کلمه گوگل شد

مرکز پژوهشی بتا با بررسی سرچ گوگل به تحلیل حواشی مناظره دوم پرداخته است.

همتی با بیان اینکه «نوجوانان ما به سمت موسیقی کی‌پاپ یا پاپ کره‌ای رفته‌اند.» رسیدگی به این امور را وظیفه رئیس جمهور دانست. در ادامه همتی از اساتید موسیقی ایرانی یعنی کلهر، کسمایی، علیزاده و شجریان نام برد و عنوان کرد این هنرمندان نادیده گرفته شده‌اند.

بررسی آمار جستجوی گوگل نشان می‌دهد در دقایق پخش این سخنان میزان جستجوی پیرامون اساتید موسیقی نام برده شده و همچنین کلمه «کی‌پاپ» افزایش قابل توجهی داشته است.

این موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که مخاطبین مناظرات به منزله مخاطب فعال و باهوشیاری کامل سخنان کاندیداها را دنبال می‌کنند.

این کلمه همتی در مناظره دوم، پرحاشیه ترین و پرسرچ ترین کلمه گوگل شد

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • مهدی
    0

    چقد بی ادب

    نظرات شما -
    • وحیدیان
      0

      رای من اقای همتی نیست . اما این نظر او بی ادبی نیست که... گفته جوانان رفتند سراغ رپ و کی رپ. فحش که نداده. کلمات رکیک هم بکار نبرده که شما میگید بی ادب. حالا تو اون فضای مجازی که نسل امروز بعضی هاشون البته بعضی هاشون رکیک ترین و زشت ترین حرف ها را میزنند و ادعای با کلاس بودن هم دارند با ادب هستند.؟

  • رمضانی
    0

    خود همتی هم پر سروصدا ترین کاندیدا در بحثهای خانوادگی ودوستانه برای رای دادن است اندکی صبرسحر نزدیک است.

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      سلام جناب رمضانی!!..آواز دهل از دور خوش است!!...مردم دنبال معیشت هستن!!..شعارهای سیاسی تا کی؟!.....شعارهای بچه گانه تا کی!!؟...درد مردم آواز و رپه یا نون شب!!...درد مردم آواز و رپه یا بورس!..دلاری که روحانی گفته بود میشه زیر قیمت زمان احمدی نژاد شده 32 تومن!!...مردم دارن 200 گرم 200 گرم نخود لوبیا میخرن!!...اینا با شعار درست نمیشن!...چرا ابربدهکاران بانکی ول میگردن ولی جوون بنده خدا بخاطر شکایت بانک بخاطر کارگاه تولیدیش بره زندون؟!! تا شاید یه خیر(که شاید همون ابربدهکاره باشه) بیاد و اون رو از زندان نجات بده!!...چرا بانک مرکزی شکایت نمیکنه!!....چرا با فراریان مالیاتی برخورد نمیشه!!...چرا دلار بصورت دستوری(بنابه اعتراف روحانی) 32 تومن شد!؟؟.....مردم غذا برا خوردن ندارن همتی داره از رپ و موسیقی میگه!

    • رمضانی
      0

      زرکانی عزیز تازه فهمیدم همتی چه جنایتکاری است یعنی با حذف همتی مملکت گل وبلبل میشه؟ نه داداش تا اقتصاد در خدمت سیاست وسیاسیون است این اقتصاد معیوب درست شدنی نیست باید به قول دکتر همتی سیاست را در خدمت اقتصاد قرار دهیم که دولت تعاملش در همین راستاست

    • زرگانی
      0

      رمضانی جان سلام مجدد!... حرفتون کامل و بجاست جناب رمضانی،فقط در مصداق اشتباهی(همتی) کلید کردید!......اونی که بد هست، اینه که اقتصاد در اختیار باند و حزب باشه!!!!...دقت کنید!!....خخخخ......آقای همتی حرفای قشنگ دیگری هم میزنه ولی تا الان تمام کارنامه اش برخلاف حرفاش بوده!!....دوست گرامی،اولا:برنامه رو نگاه کن!دوما:عملکردش رو نگاه کن!...(نمیخام بگم اخلاقش رو نگاه کن،چون بدآموزی داره...خخخخ..)...شعارها همگی زیبا هستن،چه رییسی چه همتی!!..همه میتونن شعار بدن!روحانی هم میگفت اقتصاد پایدار و ما با شنیدن این کلمه اینقدر حال میکردیم که نگو!!...ولی تهش چی شد!!...شد عوام فریبی پایدار!...تا حدی که هر روز یه موضع گیری برخلاف موضع دیروزش میگیره!!...شعارهای سال 92 و 96 ایشون رو سرچ کن و خداییش چند دقیقه با خودت و خدای خودت خلوت کن!...شعار دادن زیباست!...ولی شما ببین طرف چکارست!!...کسی که هنوز داره از ابر بدهکاران بانکی بصورت عملی دفاع میکنه دلش برا من و شما میسوزه؟!...اگر واقعا دلش میسوخت که پیامک مصادره زمین و خانه رو بجای اینکه برا من و شما(که یه قسط واممون عقب افتاده)بفرسته،برا اون ابر بدهکارن که هزار هزار میلیاردی وام میگیرن و 10 سال هست پسش نمیدن میفرستاد!.....دوست گرامی!...ریشه خرابه!!...لیبرال ها اصلا بر پایه سرمایه داری(نظام برده داری نوین بر مبنای هرکه سرمایه اش بیش،آقا تر) تشکیل شده!..ساست بازی یعنی اینکه توی وزیر اقتصاد رو بخرن تا بتونن وام کلان بگیرن و هیچی هم بهشون نگی!!...به نظرتون چرا بانک کرکزی رسما از این افراد شکایت نمیکنه!!؟؟.......ایشون حرفاشون قشنگه،ولی عملش برخلاف حرفا و شعارهاشونه!

    • زرگانی
      0

      یه نکته رو هم یادم رفت بگم.اینکه جدیدا مد شده که از هر قشری در فلان اتاق(مثلا اتاق بازرگانی) نماینده یک کسب و کاری حضور داره.این خیلی خوبه...اما یه اتفاقی افتاده که اینم هم خیلی عجیبه و هم خیلی خوب!...اینکه از یه قشر سرمایه دار هم یه نماینده میاد و وزیر میشه!!...نمونش رو در دولت روحانی دیدیم که وزرای این دولت همه از دم سرمایه دار بودن!از آخوندی که بساز بفروش بود تا نعمت زاده که 17 شرکت پالایشگاهی و نفتی کشور از اموالش بود!به نظرت اینا سیاست رو در اختیار اقتصاد گرفتن ؟...اینا سیاست رو در اختیار جیب مبارک و اقتصاد خلنوادگی و حزبی گرفتن!درست میگم یا نه!؟هر مصوبشون طوری بود که خودشون و اقتصاد خانوادگیشون ضربه نخوره!مثلا آخوندی مسکن مهر رو زمین زد تا بساز بفروشی خودش و. رفقاش ضرر نکنه!(البته این یکی از دلایلش بود)!آخوندی صبح 3-4 ساعت سر پست وزارتش بود و ما بقی وقتش رو درگیر چرخوندن کارخانه ها و شرکت های شخصی خودش!یعنی حتی وقت هم برا اقتصاد و معیشت و آسایش مردم نمیذاشتن در حالی که باید تمام وقت در اختیار مردم می بودن!...آقای روحانی خیلی قول ها داده بود!رییسی و همتی هم دارن همین کار رو میکنن!هر دو شعار زیبا میدن!ولی شما برای رای دادن فقط باید نمونه کار(عملکردگذشته)و برنامه رو نگاه کنید،و بدونید کسی که اخلاق نداره هیچ تضمینی نیست که دلش برا مردم بسوزه!(یکی از اصول لیبرالیسم اینه که میگه هر چیزی که میخاد انجام بشه باید خالی از اخلاق باشه!میخاد اقتصاد باشه میخاد علم باشه و هر چیز دیگه ای بجز خود اخلاق/میگه اگر انسان ساحت اخلاق و اخلاق مداری رو وارد این کارها بکنه ضرر میکنه!چون اصل سود شخصیه!!)...خوب حالا شما بگو،اگر کسی بداخلاقی ازش میبینیم و در روز روشن برای رای آوردن تیکه بار این و اون میکنه،برنامه هم نداره،عملکرش هم افتضاحه،چرا من باید بهش رای بدم!؟...چرا باید به شعارهای قشنگش اعتماد کنم؟....از کجا معلوم که شعرهاش در راستای سود شخصی نباشه؟!...ممنونم جناب رمضانی...موفق باشی عزیزم

    • م
      0

      به زرگانی: شما تعقیبش میکردی می‌دیدی که آخوندی فقط ۳-۴ ساعت در وزارت هست؟ از آخوندی بدم میاد ولی شما که ادعای راستی و درستی دارید چرا تهمت میزنی؟

  • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
    0

    طلا بر سر کسی که حرف های همتی را دنبال کنه اونم ثانیه به ثانیه درسرچ گرهای واژه ای، این آقا از اینجورچیزا چی میدونه؟! باور کنید که ایشون اصلا وابدا به حرف هایی که زد نه اعتقاد داره ونه حتی باورکاذب.

    نظرات شما -
    • Raziel
      0

      آیا ابراهیم رئیسی به 5کلاس سواد معنی کلمات رو بلده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ۰۰۰
    0

    سرنوشت انتصابات نمایشی بهتر از این نمیشه

    نظرات شما -
    • .
      0

      اگر انتصاب بود این همه تلاش نمیکردی.

  • علی
    0

    بله هر چهار سال یکبار حرف حجاب و گشت ارشاد هنرمندان و.. یادشون میفته. کی این حرف های دوهزار جاش رو به برنامه و اخلاق میده تو این مملکت؟؟

  • ناشناس
    0

    آی مردم. تورم هست بیکاری هست بی مسکنی هست. گرفتاری هست باشه؟؟؟؟؟؟؟بجاش موسیقی پاپ واب بازی توپارک رو دارین باهش خوش باشین(((((فریب خواهرزاده رفسنجانی ومهرعلی)))))

  • هالو
    0

    ظلمی که اول به مردم و دوم به هنر مندان شد در نوع خود عجیب و قریب است.مملکتی که از سفره مردم سالها هنرمندانی را پرورش داده بود بیک باره از سال 58 از هنرمندان تهی شد .

  • سمیرا
    0

    آقا یه قانون بگذارید ما خانم ها بتونیم ۱۰ صیغه داشته باشیم ۴ شوهر رسمی

    نظرات شما -
    • داغ
      0

      رومن حساب کن سمیراجوووووون

    • حسن
      0

      فعلا که خیلی جاهای ایران بدون قانون ده تا دوست پسر هم دارن،،،،قانون میخواد چی کنه وقتی خود مختارید

  • داریوش
    0

    مشکل مردم فقط موسیقی و کنسرت وپیامک حجابه؟ اصلا تورم ومشکلات اقتصادی و برنامه براشون مهم نیست؟ همتی یعنی دولت سوم روحانی

  • داریوش
    0

    نمی‌تونی ازدواج کنی؟ نمی‌تونی خونه بخری؟ نمی‌تونی ماشین بخری؟ نمی‌تونی واسه بچه‌ات لباس بخری؟ نمی‌تونی شکم خانواده‌ات رو سیر کنی؟ به همتی رای بده تا با خیال راحت و آزادانه رپ گوش بدی

  • نادر
    0

    اون بار که سلبریتی ها رو کشوندن وسط بازار تا رای مردم رو بگیرن یادتونه؟؟ نتیجش هم که همه مردم با گوشت و استخوان لمس کردند. از هنر داره به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده میکنه. قصه سر دراز دارد. صبر کنین. حالا یکی یکی ...

  • 2222
    0

    7 تا نامزد که نقطه ز رو بردارید میشه 7تا نامرد اوردید میخواید زوری یکیشون به ملت قالب کنید اونوقت منتظرید مردم هم بعدا از این همه گرونی و بدبختی بیان رای بدن؟؟؟؟مسخره ها

  • هموطن
    0

    فضای مجازی اگر چه یک ظرفیت بسیار مناسب برای زندگی بشر امروزی است و نکات مثبت غیر قابل انکار و فراوانی دارد اما اگر به درستی از آن استفاده نشود به همان اندازه که مفید است می تواند مضر نیز باشد. یکی از مواردی که نه تنها فضای مجازی بلکه رسانه ملی ما نیز سالهاست که پیشگام این مسئله می باشد، پخش بی رویه سریال های کره ای است. فیلم ها و سریال هایی که اگر چه نکات مثبت و آموزنده نیز در آن کم نیست اما، با توجه به موضوعات فرهنگی، تاریخی و سبک زندگی سالهای دور و نزدیک کره، سازندگان آن با استفاده از تکنیک های روز ساخت فیلم و سریال جهان، ضمن اینکه مخاطب را برای نشستن پای گیرنده و دنبال کردن آن ترغیب می کنند طبیعتا پیام خود را نیز به ببیننده القا نموده و او را تحت تاثیر قرار می دهند. در کشور ما نیز همه طیف های سنی با هر سطح تحصیلات و موقعیت اجتماعی بخصوص قشر جوان ما از مخاطبان و بینندگان ثابت این سریال ها و فیلم های جذاب و سرگرم کننده می باشند. در فضای مجازی نیز با توجه به تنوع و گستردگی و جذابیت های خاص خود، بخصوص قشر جوان ما بیشتر اوقات شبانه روز، در گوشه ای خلوت نموده و مشغول پرسه زدن در این وسعت بی انتها هستند. یکی از علاقمندی و جذابیت های فضای مجازی همین گروههای موسیقی کره ای است که با عنوان کی- پاپ یا پاپ کره‌ای بسیار از جوانان و پشت کنکوری ها و دانشجویان به ویژه دختران ما را جذب و وابسته خود کرده است. به شکلی که اگر در مورد تاریخ، فرهنگ و هنر، موسیقی، ورزش، و مفاخر علمی و فرهنگی و افتخارات متعدد و مختلف گذشته و امروز سرزمین مادری خودشان سئوال شود، عمدتا کمترین اطلاعی از آن ندارند و اگر از تاریخ و فرهنگ و موسیقی و شخصیت های مختلف کره ای در حوزه های مختلف مورد پرسش قرار گیرند، اطلاعات دقیقی با ذکر جزییات، ارایه می دهند. حتی نام تک تک اعضای این گروهها و جوایز و افتخارات داخلی و بین المللی آنان را دقیقا می دانند و از آن مطلعند. این مسئله خطر بزرگی برای فرهنگ کهن و اصیل این سرزمین و غالب شدن فرهنگ های بیگانه بر این فرهنگ چندین هزار ساله است که مسئولین فرهنگی ما بایستی به فکر چاره باشند.

  • تشنه عدالت
    0

    زنده باد تنها کاندیدی که درد ضعفا را خوب میفهمدو خودش هم این درد و لمس کرده؛سید بزرگوار ریسی

  • محمد
    0

    ۴ سال پیش هم به بهانه تعطیلی کنسرت و دیوار کشی مردم ساده لوح و فریب دادن الان هم دنبال رای ۴ تا رای اولی هستن به بهونه موسیقی رپ ...جالب اینجاست که در نهایت مدام حرف از انتصاب می زنن بابا اگه انتصابه که انقدر به در و دیوار کوبیدن و خودکشی نداره.

  • امید امید
    0

    #رای _بی_رای هست شک نکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها